منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد خالدمسعود خالد

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : السبت 07 ديسمبر 2019, 10:42 am


شاطر
 

 يوميات عمرو وياسمين

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 3:14 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :



الجزء
الاول




أبطال القصة :-

1- عمرو] 2-
ياسمين


وفيه اشخاص فرعية ذى

1- حودة (صاحب عمرو)

2- الخطيب (صاحب عمرو)

3- مروة (صاحبة ياسمين الانتيم )



مش ها اطول عليكم اكتر من كدة



(_هااااااااااا
ندخل فى القصة على طول_)




القصة ديه بتبدأ لما عمرو وحودة كانوا بيتمشواااا
وحودة بيحكى لعمرو على واحدة شفها امبارح


حودة : - ده انا شوفت حتة دين
بنت يا نهار ابيض جامدة اوى اوى , جسم ايه




جامدة جامدة يعنى



عمرو :- ههههههههههههههههه



[يا
بنى انت مش ها تبطل بقى قلة ادبك ديه انت عمرك ما تبص على الجمال وتفكك من الحاجات
اللى انت بتقولها ديه نفسى




تبص لوش البت مش على جسمها !!!



حودة :- ايون خليك انت كدة عايش فى الوهم يا بنى
خليك عملى وانا ها استفاد ايه لما ابص لوشها مش لازم اعاينها الاول




((معلش
بقى تقولوا ايه شخصية زبالة ))




عمرو :- انت حر يا عم بس لما
واحدة تهزقك ولا تمرمط بيك الارض ما تبقاش تعيط وانا مش ها احوش


حودة :- يا بنى تمرمط مين ده انا حودة الجامد اوى ..,,..



((وف نفس
اللحظة ))




حودة :- انت تنحت كدة ليه ؟؟



عمرو:- يا نهار ابيض
على الجمال مين البت ديه يا حودة


((بم ان حودة خبرة فى الحاجات ديه
))




حودة :- ما هى ديه يا عم البت اللى انا بحكيلك عليها ايه رايك جامدة صح
؟؟




عمرو:- جامدة مين يا عم ديه صاروخ انت شايف عنيها عاملة ازاى



حودة :- عنيها تانى وانا اللى قلت انك فوقت من الوهم اللى انت فيه داك
داهية شايف ال .........................



((شوفوا انت بقى عشان مش ها اقدر اتكلم ))




عمرو :- استنا بس يا حودة ايه
يابنى البت ديه




((وفلحظة
اختفت من قدام عيون عمرو ))


حس عمرو ان روحى اتسحبت منه وان قلبه بيجرى يسابق
الزمن , وما تمناش اد ما تمنى فى حياته انه يعرف اسمها او حتى يعرف اى حاجة عنها




حودة :- ايه ياعم السهتان رحت
لفين




عمرو:- ((مافيش رد))



حودة:- انت يابنى



عمرو:- ايييييييه ((كان سرحان صاحبنا))



انت
بتقول حاجة يا حودة ؟؟


حودة:- حودة لا ولا
حاجة يا حبيبى يلا بينا انت شكلك دخت




عمرو:- البت ديه جميلة اوى يا حودة اوى اوى



انت ما
تعرفش ديه مين ؟؟




حودة:- يا ريت كنت اعرف
!!!!




ااااااااااااااااااااااااااااااااااة



هههههههههه







ما تيلا بينا بقى يا
عمور إحنا اتأخرنا


((وبعد مرور ايام اتعمد عمرو انه يروح نفس المكان ونفس التوقيت اللى شافها
فيها اول مرة)
)


(( وكان
على امل انه يشوفها تانى ))


بس المرة
ديه قابل
الخطيب ((صاحبهم التالت))


الخطيب :- ايه يا بنى ادمين اللى موقفكم هنا

حودة :- شوفلك حل فى عم الرومانسى اللى لاطعنا هنا بقاله نص ساعة

الخطيب :- وعلى ايه كل ده ؟؟

((وصحبتنا
كانت طالعة فى اللحظة ديه))


حودة :- الصلاه ع النبى فرس ....... فرس يعنى مش اى كلام

عمرو :- اتلم بدل ما لمك ديه خلاص بقت تبعى

الخطيب :- فيه ايه يا جدعان ؟؟!!

الحوار
على ايه ؟؟!!


حودة :- شوفلك صرفة فى عم الرومانسى ده

ده بيحب
على روحه


عمرو:- احترم نفسك ياض

حودة :- شايف الغزال اللى هناك ده الكبير اوى ده

الخطيب :- اممممممممممممم
!!!!


انت عارف ديه مين ؟؟

عمرو :- ايه ده انت تعرفها ((بلهفة ))





الخطيب :- ديه اخت باسم صحبنا ال فى الكلية

احمد :- باسم مين ؟؟

الخطيب :- باسم المدخوم

حودة :- يااااااااااا راجل باسم الموميا

قول كلام غير ده

الخطيب :- انت معجب بيها ولا ايه ؟؟

حودة :- معجب ايه ياعم ده ميت ((بتريقة))

عمرو :- انا مش عارف يا خطيب انا والله حصلى ايه من ساعة ما شفتها

حودة:- حصلك نفس اللى
حصلى

ااااااااااااااااااااااااااااه
الخطيب :- انت لسة ذى ما انت

حودة :- امال عايزنى ابقى ذى
عمك الرومانسى ده


عمرو :- يا جدعان سيبوكم من اللى انتم فيه ده دلوقتى

وقولولى اعمل ايه دلوقتى ؟؟

الخطيب:- تعمل ايه فى ايه
انت عبيبط يا بنى !!


عمرو :- انا نفسى اكلمها بس
مش عارف ازاى ؟؟


الخطيب :- عيب عليك ده صحبك
والبت ديه مش ذى ما انت فاكر ., ونصيحة منى طلع الموضوع ده من دماغك


عمرو :- اممممم (( وبيهز راسه
))


انت تعرف اسمها يا خطيب ؟؟

الخطيب:- ااااااه






عمرو :- اسمها ايه ؟؟




الخطيب :- اسمها ياسمين


عمرو :- يــــاسمين

الخطيب :- وآنت عارف انت ممكن
تجيب رقم تليفون البيت كمان بسهولة

عمرو:- ازاى ؟؟!! (( باستغراب ))

حودة :- يا عم من اخوها يا عم

الخطيب :- اتلهى على عين امك يا
اهبل

ما يروح احسن يقول لاخوها

عمرو :- امال ازاى ؟؟

الخطيب:- ماهى تبقى صحبة سلمى اخت
المـــــــــــن

حودة :- الكداااااااااااااااب ((بضحكة))

(( وده صاحبهم الرابع واسمه كدة لانه ماشى بيكدب على روحه

كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااب اوىىىىىى ))

الخطيب :- بس اوعك يا عمرو تعمل
كدة

ما تنساش يا جدع انه صحبك

حودة :- فكك يا عم من الولة
المعقد ده ما تسمعش كلامه

وفيها ايه لما يكلمها هو يعنى ها يقلها كلام ............

وبعدين
هو اولى من الغريب بس هو يقدر عليه وما يكسفناش

عمرو ....
الخطيب .... حودة

هههههههههههههههههه









((وما بقاش عمرو عارف
يكلمها ولا لا بعد ما اعرف انها اخت صاحبه )) ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
يا ترى عمرو هيكلمها ولا
لا ؟؟

ويا ترى عمرو ها يسمع
كلام الخطيب ولا حودة

هنعرف
الحلقه القادمه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة


عدد المساهمات : 21839
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 4:30 pm

ايه يا همس نسيتينا ولا ايه

يلا مستنينك بسرعه

عايزين نعرف الحلقات الجايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 12:03 pm

ها نكمل مع بعض الجزء التانى من

يوميات عمرو وياسمين
2


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




كنا
وصلنا للشيخ العراف وان اظاهر ان سامر ورط عمرو


فى حاجة كبيرة اوى ها تكون بداية لحكاية اكبر....


ونكمل مع بعض ...


الشيخ العراف:- انت جلبك ماهو فيك


وعجلك ( عقلك ) وبالك مشغولين باللى ليك


هادى البنية اللى ساكنة روح فيك


وانت ماهو معمولك عمل ذى ما صضيجك ( صديقك ) بيجول ( بيقول )


انت مافى شى فيك غير الهوى


حبيبتك هى دواك


ودواك تكونوا سوا


ومافى واحدة تجدر( تقدر ) تملى جلبك غير هادى البنية


اللى جلبها متعلج (متعلق) بيك


وعجلها (عقلها) مشغول فيك


بس ماهو بيدها ولا ذنبها


هى كمان حكم عليها الهوى


بالبعد عنيك (عنك )


وتعيش مع واحد جلبها ماهو رايده


وفرحك ادينى شايفه


وال جال عليه كفك ..


ان خط جلبك جرب (قرب) من خط عمرك


وف نجطة (نقطة) جريبة (قريب) هيتلاجوا... و...


واثناء ما الشيخ العراف بيقول الكلام ده لعمرو




عمرو سرح ورجع بنفسه 13 سنة لورا




.......


13 سنة ما عرفش فيهم قلبه طعم الحب
13سنة كتير حبوه
.. بس قلبه ما حبش غير واحدة بس هى اللى قدرت تسكن قلبه طول المدة دى رغم انها بعيدة عنه
13 سنة ما نساش حبيبته ياسمين واللى بتزوره كل يوم فى منامه


بيكلمها وتكلمه ذى ما كان بيكلمها



حتى بعد ما بقى مدير فندق كبير جدااا فى شرم الشيخ


وديه كانت الوسيلة الوحيدة ال بيهرب بيها من تفكيره فى حبيبته اللى بقالها
13 سنة ما يعرفش عنها غير شوية اخبار كل فين وفين من صحابه اللى فى
اسكندرية ....




اسكندرية اللى ما بقاش ينزلها غير بطلوع الروح


ومناهدة طويلة من مامته وباباه


اللى بيتمنوا انهم يشوفوه اسعد واحد فى الدنيا


ومتخيلين ان السعادة فى انه يكون اسرة .....


وكتير دارت ما بينهم مشاكل كبيرة بخصوص الموضوع ده


لانهم ما يعرفوش ان السعادة خلاص ما بقتش تعرف لقلبه طريق


قلبه اللى ما بقاش ملكه


وحكم عليه الزمن انه يعيش بقية عمره سجين الماضى والذكرى ....


مش بيفوق من تفكيره غير على ايد صحبه سامر واللى كان شغال معاه فى شرم الشيخ


سامر :- ايه يا ريس انت روحت فين


الشيخ العراف:- ايش يا ولدى سرحت فى ماضيك


فى حبيبة جلبك


عمرو :- يا عم الشيخ قولى اعمل ايه وانا مش بايدى انساها ولا بايدى احب بعديها ...


اعمل ايه ؟؟ّّ!!


الشيخ العراف:- خلاص يا ولدى جلبك ها ترجلعه الفرحة من تانى


جريب (قريب)


وجريب ها ترجعلك فرحتك وها يرجعلك عمرك ال فات...




( ولسة ما كملش الشيخ العراف كلامه وبيقاطعه عمرو وهو كله لهفة وشوق )


عمرو :- نعم انت بتقول ترجعلى الفرحة ..بس انا خلاص فرحتى وسعادتى ما بقتش ملكى يا عم الشيخ


الشيخ العراف :- عارف يا ولدى ان جلبك مات ووردتك دبلت من زمن


بس الطالع بيجول ان سعادتك جية جية ..


حبيبة جلبك ها ترجعلك بس


ما تفرح يا ولدى


انت انكتب عليك الهوى طول العمر


وهواك مكتوب عليه الحزن


عمرو :- حزن ... انت مش بتقول ها ترجع


الشيخ العراف :- ها تعرف فى وجتيها (وقتها) ان الحب مش اننا نبجى مع ال حبيناها


وان عذاب الفراج( الفراق) اكبر بكتير من عذاب اللجى ( اللقى )


عمرو :- مش قادر افهمك يا عم الشيخ


الشيخ العراف :- ما تسبجش (تسبقش) الامور يا ولدى بس احب اجولك كلمة اخيرة


ما تفرحش بالورد.. ده لكل وردة شوكها ذى ماليها ريحتها الطيبة.....


وقام الشيخ العراف بعد ما ساب عمرو فى حيرة واستغراب من الكلام اللى لسة سامعه ...


فضل عمرو قاعد مكانه ما اتحركش وهو بيفكر فى كل كلمة قالهاله الشيخ العراف...


لحد ما فوقه سامر من اللى هو فيه وهو بيقوله


سامر :- اوعك تفكر فى اى كلمة قالهالك الراجل ده


عمرو :- ليه مش انت اللى جبتنى هنا وكنت عاوزنى اقابله .. وبعدين ايه موضوع العمل ده اللى الشيخ قال عليه انت قولتله ايه بالضبط


سامر :- ما قولتش حاجة ده شكله بيخرف


عمرو :- انا شايفك وانت بتوشوشه انت قولتله ايه ..!!؟؟


سامر :- بوص انا كل اللى قولتهوله ان انا خايف يكون حد عملك عمل بخصوص الموضوع اللى انت بتفكر فيه ده


مش عارف انا فكرت كدا ازاى بس انا قولت اهو كلام وانت برده اوعك تصدق اى كلمة قالها ...


عمرو :- طب ايه اللى عرفه بالموضوع ده


سامر :- ياعم اهو كلام بيقوله لاى حد هو
الكلام بفلوس ما تركزش عشان ما تهيسش وبعدين يا جدع ده انا شايف الفرحة فى
عنيك اهو من مجرد شوية كلام راجل كبر وخرف


عمرو :- هههههههههه والله انت مجنون


سامر :- والله انت اللى مجنون .. ومتعلق بحبال دابت وان شاء الله ها تقع على جدور رقبتك




عمرو :- ههههههههههه .. وانت ايه اللى فهمك فى الحب يا بتاع الخواجات


سامر :- يبنى الحب انتهى وخلص من زماااان اوى


والعمر بيجرى وانت مش بتفكر فى موضوع الجواز ده خالص ممكن اعرف ها تفضل كدا لحد امتى ...


هى وخلاص اتجوزت


....


فوق بقى يا قيس


عمرو :- افوووووق .... ده شكلى انا اللى ها فوقك


واتحول الليل من سهرة مع شيخ كبر وخرف ذى ما سامر ما بيقول


لهزار وضحك بين الاتنين ... ونسوا موضوعهم الاصلى ...


وهرب عمرو من تفكيره فى كلام العراف لهزاره مع سامر


وهنا ينتهى الجزء التانى من يوميات عمرو وياسمين






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 12:08 pm

الجزء التالت من يوميات عمرو وياسمين 2

ازيكم يا احلى اصحاب

عاملين ايه ...!!!

النهاردة ها نكمل مع بعض قصتنا

كنا وصلنا عند كلام الشيخ العراف وازاى عمرو بدء انه يتعلق بكلامه ويتعلق بيه يوم عن يوم وزادت ثقته فى كلامالعرافوخصوصا..

لما حلم عمرو بحلم غريب جداااااااا

....

حلم عمرو ب
ياسمين
..

بس ده العادى انه يحلم بيها وتجيله فى منامه بس الغريب

انه يحلم بياسمينمداله ايديها وهى بتغرق وبتستنجد بيه ..

وعمرو بيمسك ايديها ومش قادر ينقذها
وكأن فيه حد بيشدها من تحت وبتبصله فى عنيه جامد اوى
و بتقوله اللحقنى يا عمرو ....

صحى عمرو من حلمه اللى اعتبره كابوس مش عادى

وبسرعة لبس هدومه وجرى على الشيخ العراف واللىبقى عمروبيشوف مستقبله فى كلامه

راح يحكيله حلمه الغريب

وكان يتمنى انه يلاقى عنده تفسير لحلمه ....

بس كالعادة ما طلعش منه بحاجة

كلامه كله عن حبيبته اللى ها يلاقيها

واللى ها ترجع الفرحة والبسمة تانى لحياته

ما بقاش عارف يعمل ايه ...

ياترى يلف ويدور على حبيبته اللى اظاهر انها مش موجودة غير فى احلامه وبس

ولا يستنى ذى ماهو

يتفرج على عمره وهو بيتسرب من بين ايديه سنة ورا سنة ..

واثناء ماهو بيفكر فى كلام الشيخ العراف

لقى مين بيتصل .....!!!!!

حـــــــــــــودة
..............
فاكرينه
((
اكيد ده ما يتنساش ))

حودة:- انت معفن على فكرة .. وخسارة فيك تمن المكالمة

بس اعمل ايه وحشتنى

عمرو:- ههههههه حبيبى والله واحشنى موت يا حودة

حودة:- ما تشوفش وحش يا خويا ...

عمرو:- ههههههههه واحشنى هزارك وضحكك ووحشنى الخطيب ووحشتنى اسكندرية والله يا حودة انا حنيت لكل حاجة كنا بنعملها واحنا سوا

حودة:- طب ما تيجى يا عم عاوز اشوفك قبل ما اموت

كح كح كح

عمرو:- هههههههه قريب والله بس الشغل ما انت عارف بقى

حودة:- يا عم ادينا شوية من وقتك ولا انت عشان خلاص بقيت مهم

وماسك مراجيع مولد النبى

عمرو:- هههههههههههههههه

لا ابدا والله قولى بس ايه اخبار مراتك والعيال

( ما تنسوش دول 13 سنة)

حودة:- ليه بتفكرنى يا عم بس دلوقتى ربنا يسمحك

عمرو:- ههههههههههه

حودة:- اه ما انت بتضحك ... ايه اللى خلانى اتجوز بس يا ربى

المهم نسيتنى مش الواد الخطيب اتصل بيا وقالى انه راجع خلاص

(ملحوظة .. الخطيب كان مسافر امريكا بقاله 9 سنين ما نزلش مصر )

عمرو:- بجد (بيقولها وهو طاير من الفرحة ) بجد نازل بجد

حودة:- اه والله ما انا عملت زيك كدا برده انزل انت كمان بقى خلينا نتلم زى زمان ..
وبعدين فى موضوع كدا عاوزك فيه !!

عمرو:- موضوع ايه ..!!؟؟

حودة:- لا مش ها ينفع فى التليفون لما تنزل بس ضرورى ..انا ما كنتش عاوز اقولك بس اللى ما بينا يخلينى ما اخبيش عليك حاجة ذى ديه

عمرو:- فيه ايه قلقتنى .!!

...

رفض حودة انه يقول لعمرو عشان يضمن انه ينزل ..

وبليل
...
كالعادة قاعد عمرو وحيد فى البلكونة

وكان اليوم ده القمر بدر كامل ..

قاعدبيفكر فى كلام العراف واللى بقى شاغله ليل ونهار وبيفكر فى كلام حودة ..والموضوع المهم اللى رفض حودة انه يتكلم عنه ومعقول يكون بخصوص .......ولقى نفسه بيفكر

فى

ياسمين

ياترى يا ياسمين عاملة ايه وفكرانى ولا لا ..

يااااا بقالى كتير اوى ما شوفتهاش ولا سمعت عنها اى خبر ..

ربنا يسعدك يا ياسمين

بقولهالك من كل قلبى

قلبى اللى اخدتيه معاك يوم ماكنت فى الكوشة مع واحد غيرى

وادينى اهو ..

لا عارف احب بعدك ولا حتىانى احقق امنيه ماما وبابا فى انهم يشفونى عريس

......

وفى نفس الوقت اللى كان قاعد عمرو مع القمر

كان فيه واحدة سرحانه هى كمان مع نفس القمر

وبتقوله نفس الكلام

..

يا ترى يا عمرو انت دلوقتى مع مين وبتفكر فى مين

يا بخت اللى بتفكر فيها

ويا بخت مراتك بيك ...

( لان اللى وصلها ان عمرو خلاص اتجوز وسافر )

ياترى يا عمرو لو كنت ارتبط بيك كان ها يبقى ده حالى ...

وياترى انا باجى فى بالك ولا لا

بس اكيد لا وهو معقول يكون لسة فاكرنى

معقول اكون لسة باجى فى باله

طب لو عرف اللى حصل معايا يا ترى ها يكون ايه رد فعله ..!!

كل قلب لسة متعلق بقلب حبيبه اللى مش قادر ينساه رغم العمر اللى عدى وهما بعاد عن بعض

لا بيشوفوا بعض ولا حتى بيعرفوا اخبار بعض..




وهنا بتنتهى الحلقةالتالتة ...






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 12:10 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بنبتدى الحلقة الرابعة
عشان ضرب نااااااار
نخوووووووش
على طول
..
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عمرو
راكب عربيته وراجع على اسكندرية
بيسرح بخياله



فى العمر اللى عدى
(. بيشوف حبيبته .)
اللى ضاعت منه وبعدها ضاع منه عمره
وقد ايه كان انانى
فى انه يحرم كل اللى حوليه من الفرحة ...
وكانه بيعاقبهم هما على ال عمله الزمن فيه
....

(. بيشوف صحابه .)
اللى قضى معاهم اجمل ايام عمره
هو ده العمر اللى عاشه بدون حزن ودموع
هو ده العمر اللى كان مليان فرحة وسعادة

ياترى عشان كنا لسة مش حاسين بالمسئولية
بنضحك ونهزر وكاننا ضامنين بكرة
لحد ما صحينا على كابوس
الفرااااااااااااق

فراق حبيبته وفراق صحابه
فراق اهله واحبابه
كل واحد راح فى طريق ..
مستقبله
اللى هون عليه ان خلاص شايف قدامه اللمة راجعة من تانى
الخطيب راجع وحبيبتى اللى وعدنى بيها العراف خلاص ها الاقيها
بيوصل عمرو البيت وهناك كانت مستنياه
مقابلة حاااارة جدااااااا
من والدته ووالده واخواته
حس عمرو بدفى وحنيه العيلة اللى بقاله كتير ما حسش بيه ..!!
بتبص والدة عمرو فى عين عمرو بتشوف جواه حزن كبير
رغم الابتسامة المرسومة على شفايفه
والدة عمرو :- يابنى ربنا بقى مش ها يهديك وتريح قلبى وتحقق امنيتى فى انى اشوفك اب ... واشيل ابنك بايدى
بيبصلها عمرو وبيمسك ايديها ويبوسها ويقولها قريب يا ماما ان شاء الله
بتبصله وهى مش مصدقة من فرحتها

والدة عمرو :- بجد يا عمرو يعنى انت نازل عشان كدا
عمرو :- ان شاء الله يا ماما .. قريب اوى بس انت ادعيلى
بتبوس راسه..... وهى بتقوله
روح ربنا يسعدك يابنى ذى ما فرحت قلبى
....
حس عمرو قد ايه بقراره فى انه يهرب من الواقع
انه بكدا ما ظلمش نفسه وبس
لالالالا
ده ظلم ناس كل اللى طالبينه انهم يشوفوا سعيد فى حياته
....
ببيخوش عمرو اوضته
يااااااااااا
لسة ذى ماهى بالضبط ..ما فيش ولا حاجة فيها اتغيرت
اول حاجة عينه بتقع عليها
دبدوب ياسمين
اللى ادتهوله يوم عيد ميلادهم

وهو ذى ماهو ع مكتبه
بيبصله وكانه شايف اللحظة قدامه
افتكر
لحظة ما لمس ايديها بكل حنية
لحظة ما بص ف عنيها وشاف جمالها
لحظة ما قالتله بحبك
فى اللحظة دى بس حس انه مالك الدنيا وما فيها

شاف سعادته اللى سجنها الزمن
فى سجن بعيد
من غير قضبان او حراس
بس مليان عذاب والم الفراق
شاف لحظة ما شاف دموعها فى عيونها
فى اليوم اللى بتتمناه اى عروسة وهى قاعدة جمب عريسها
بكل حزن بص للدبدوب وحدفه بعيد
وكلمه وكانه شخص قدامه
لو مش بايدى اعيش سعيد مع الانسانة اللى حبيتها
يبقى على الاقل اسعد اللى حوليا
ساااااااااااااااااااااااامحينى
سا محينى يا حبيبة عمرى وسبب عذابى فى الدنيا
.....
وبيتصل بحودة وبينزل يقابله
وهناااااااك كانت المفاجاه

حودة :- يعنى انت خلاص نويت يبنى تتجوز ولا ناوى تكسفنا
عمرو :- لا خلاص ان شاء الله بس انت عندك ليا عروسة ولا ادور انا
( بيقولها عمرو ... وهو زعلان )
حودة :- طب والنبى افردها شوية بزمتك ده منظر حد ها يجوز
عمرو :- مالكش دعوة ... عندك ولا لا
حودة :- عندى فرس عربى اصيل انما ايه ... ساكاموزااااا
عمرو :- ههههههههه هو انت بتجوز حصان ... وبعدين ازاى افكر فيها وانت عينك خرمتها كدااااااا
يعنى يا عم الغبى لازم يكون عندك زوق وانت بتتكلم على واحدة ممكن اتجوزها
حودة :- تصدق عندك حق ..
عمرو:- وبعدين انت مش اتجوزت واتلميت وربنا رزقك بابنك ( سيف )
حودة :- قصدك بيبرس ههههههههههه
عمرو :- ههههههههههه بيبرس ...!!!!! ميييين ؟؟!!!
حودة :- هو سيف بس اصله مغلبنى
كل يوم يبعتولى عامل مشاكل فى الحضانة
بيعاكس الميس بتاعته
هههههههههههههههههههههههههههههه
عمرو :- اومال طالع لابوووه
هههههههههه
والله انت اللى ها تبوظ الواد ده
حودة :- خليه يدردح من صغره عشان ما يتعبنيش ذيك كدا لما يكبر
عمرو :- الا صح ايه الموضوع اللى كنت عاوزنى فيه
حودة :- موضوع ...!!!!؟؟؟
عمرو :- اااااااه موضوع .. انت نسيت ولا ايه ؟؟
حودة :- لالالالا
بسسسسس .. خلاص بقى اعتبره انتهى
عمرو :- مش فاهم ما تفهمنى .. واتكلم دوغرى
حودة :- ياسمين
عمرو :-
( بكل دهشة )

مااااااااالها ..!! انت لسة بتشوفها
(( حودة عنده بوتيك ملابس .. وياسمين كانت بتروح تطمن على عمرو من خلال حودة .. بحجة الهدوم ))
حودة :- عمرو ياسمين اطلقت
(( طاااااااااااااااااااااااااااااااااااااخ ))
عمرو :- ايييييه ... اطلقت
(بيقولها عمرو بكل استغراب وحزن وفرحة فى نفس الوقت )
حودة :- ااااااااه اطلقت من حوالى شهر
عمرو :- سرحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
حودة :-
بصراحة انا ماكنتش عاوز اقولك وخصوصا بعد ما عرفت انك خلاص نويت تكون اسرة
وتحقق حلم والدتك اللى صبرت كتير اوى عليك وده حقها عليك بصراحة يا عمرو

عمرو :- سرحااااااااااااااااااااان

حودة :- انا عارف انك حبيتها ولسة بتحبها واخترت انك تشتغل بعيد عن هنا عشان تنساها ... بس واضح انك لسة ما نستهاش
عمرو :- مش قادر ...
حودة :- ما تخلنيش اندم انى قولتلك
عمرو :- ما انا كان لازم اعرف
حودة :- فوووق بقى يا جدع انت اصلا مش بتيجى فى بالها ولا بتفكر فيك
عمرو :- وانت ايه اللى خلاك تقول كدا ...!!
حودة :- ده الاكيد
عمرو :- لا انا متاكد انها بتفكر فيا
حودة :- ها تفكر فيك ازاى وانا قولتلها انك اتجوزت وسافرت
عمرو :- ( صددددددددددددددددمة )
اييه ..!!
حودة :- كان لازم اعمل كدا عشان اقطع اى صلة بينك وبينها
عمرو :- عشان كدا بقالها مدة ما سالتش عنى ... صح ..!!
حودة :- صح
عمرو :- انت ازاى تعمل كدا ... انت .. ازاى تعمل كدا
حودة :- عشان مصلحتك
عمرو :- مصلحتى ... ..... .... ....
حودة :- اه مصلحتك وانت عارف انى اكتر واحد يخاف على مصلحتك .. انت عارف كدا كويس
عمرو :- انا عاوز رقم موبايلها وانت الوحيد اللى تقدر تجيبه
حودة :- وانا عمرى ما ها اعمل كدا ... مش عشان ما اقدرش ...
لالالالالالالالالالالالالالا
عشان ما تضيعش فى دوامة انت مش قدها
عمرو :-
لا ها تجيبه ..... عارف ليه ..!!؟؟
عشان ما فيش طريقة تانية تخلينى اسامحك على اللى انت عملته غير ديه ..

وساب عمرو حوووووووووودة وهو من جواه
شايف حلم بيتبنى من جديد
بس يا ترى ايه اللى ها يحصل
وياترى حودة ها يجيب الرقم ولا لا ..؟؟!!
ولا عمرو ها يخسر صديق عمره عشان حبيبته
كل ده ها نعرفه فى
الحلقة الخامسة
من

يوميات عمرو وياسمين 2






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
H!M@_HP
عضو مميز
عضو مميز
H!M@_HP

ذكر
عدد المساهمات : 1192
العمر : 29
المزاج : زفـــــــت و الحمد لله
الجامعة : جامعة القاهرة
الكلية : كلية الهندسة
الفرقة : الأولى
الشعبة : بقالي كتير اوي اولى ميكانيكا برضو Sad
تبا
المحافظة : القاهرة
المدينة : maadi
نقاط : 5086
تاريخ التسجيل : 29/09/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 7:07 pm

حلوة اويييييييييييي يا ضحى
تسلم الايادي
مستني الحلقة الخامسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.wainty.com
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32446
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355



يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالإثنين 08 فبراير 2010, 4:29 pm

اشطه دى احلوت قوووووى قوووووووووى قووووووووووووى


يالا ياهمس


متحاجين الخامس بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25366
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالإثنين 08 فبراير 2010, 7:38 pm

بسرعه يا هميه مستنينك

فعلا احلوت اوي القصه

عايزين الحلفه الخامسه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق
amr-ma7mmed

ذكر
عدد المساهمات : 2029
العمر : 29
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : account
المحافظة : البحيرة
المدينة : damanhour
نقاط : 5037
تاريخ التسجيل : 31/07/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 5:52 am

انا لسه قاري القصه كلها دلوقتي
و ليا تعليق علي الجزء الاول
ياسمين ليه مش رفضت العريس قدامه يعني لو راحت قالت للعريس مش بحبك بحب حد تاني اكيد العريس حيبقي عنده دم و يسيبها بس ما علينا
المهم ان انا بجد عيط في نهايه الجزء الاول


الجزء التاني بقي بدايته شغاله بس بجد بدأت تولع يعني ياله بقي انجزي يا ضحي عشان مش اضربك بس بجد قصه جميله جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااا بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق
amr-ma7mmed

ذكر
عدد المساهمات : 2029
العمر : 29
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : account
المحافظة : البحيرة
المدينة : damanhour
نقاط : 5037
تاريخ التسجيل : 31/07/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 5:55 am

و كمان الواد عمرو اللي ف القصه ده خايب و مايل خالص ههههههههه مش زيه ايه ده خليه يغير اسمه لازم كده عمرو الحقيقي مش يتأثر و يشوف غيرها ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 10:00 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
حلوة اويييييييييييي يا ضحى‎
شكرا ليك يا هيما والاحلي مرورك ‏
تسلم الايادي
مستني الحلقة الخامسة
ههههه لا والله حاضر حنزلها






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 10:04 am

younis كتب:
اشطه دى احلوت قوووووى قوووووووووى قووووووووووووى
ههههه ولسه حتحلو أكتر


يالا ياهمس


متحاجين الخامس بسرعه
حاضر يا يونس






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 10:55 am

NERO كتب:
بسرعه يا هميه مستنينك

فعلا احلوت اوي القصه

عايزين الحلفه الخامسه

حاضر يا نيرو انتي تأمري بس واحنا ننفذ ده انتي بونبوناية المنتدي






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل همس الامواج في الثلاثاء 09 فبراير 2010, 11:32 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 11:16 am

3amr ma7mmed كتب:
انا لسه قاري القصه كلها دلوقتي
و ليا تعليق علي الجزء الاول
ياسمين ليه مش رفضت العريس قدامه يعني لو راحت قالت للعريس مش بحبك بحب حد تاني اكيد العريس حيبقي عنده دم و يسيبها بس ما علينا

معلش بقي يا عمور المخرج عايز كده هههه
المهم ان انا بجد عيط في نهايه الجزء الاول
يا حرام معلش بقي بس لازم الحزن ده عشان تبقي حلوة


الجزء التاني بقي بدايته شغاله بس بجد بدأت تولع يعني ياله بقي انجزي يا ضحي عشان مش اضربك
هع هع هع ال تضربني قال
بس بجد قصه جميله
طبعا يا بني هههه ده قل حاجه عندي هههه
جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جدااااا بجد






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 11:30 am

3amr ma7mmed كتب:
و كمان الواد عمرو اللي ف القصه ده خايب و مايل خالص ههههههههه مش زيه ايه ده خليه يغير اسمه لازم كده عمرو الحقيقي مش يتأثر و يشوف غيرها ههههههههههههههه






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25366
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 1:34 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
NERO كتب:

بسرعه يا همس مستنينك

فعلا احلوت اوي القصه

عايزين الحلفه الخامسه

حاضر يا نيرو انتي تأمري بس واحنا ننفذ ده انتي
بونبوناية المنتدي


ههههههههههههههههههههههههه
انتي اللي بومونايه والله








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



عدل سابقا من قبل NERO في الأربعاء 10 فبراير 2010, 1:16 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32446
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355



يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 2:40 pm

سيبكم بقى من جو المجاملات دا


وانزلى انتى وهيا بباقى القصه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25366
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 1:19 am

ايه الناس الي بتحقد دي

نزلي يا همس الحلقه يلا








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 3:36 am

عارف انى اتاخرت عليكووو بس اسف بجد
ونخوش على


الحلقة الخامسة

من يوميات عمرو وياسمين 2


نخوش على طووووووول
..,,..


كلنا شوفنا قد ايه كان عمرو قاسى اوى على صاحب عمره

بعد ما عرف الحقيقة .. الحقيقة اللى دمرت كل حلم كان بيحلمه


و سهر ليالى وسنين بيتمنى انه يتحقق



ودلوقتى وبعد ما اتحقق بقى محتار مش عارف يعمل ايه ..!!

عدت ساعات كتير على عمرو كانها سنين وهو بيفكر فى اللى بيحصل وهل ياترى دى دوامة ذى ما صحبه ما قاله ولا ده تعويض عن جزء صغيرعن كل شئ حصل....
بعد يومين


عمرو قاعد فى البيت ولسة محتار بيفكر فى همه الكبير اللى بيزيد يوم عن يوم وخصوصا بعد ما عرف من مامته انها عندها عروسة وانه لازم يقعد معاها ويكلمها ما بقاش عارف يقول لمامته ايه بعد ما شاف الفرحة فى عنيها
ازاى ها يرجع من تانى ينكد عليها ..!!

اتصل بحودة عشان يقابله ويصالحه ويفضفض معاه لانه مش لاقى حد تانى يشكيله همه
اتقابلوا
عمرو :- اكيد انت طبعاا عازرنى وفاهم انى ماكنتش اقصداللى قولته ...
ماهو مش معقول فى الاجازة اللى يادوب بعرف اخدها من فين لفين نزعل من بعض وانت عارف ان دلوقتى انا ماليش غيرك ..

وان كنت قولت كلام زعلك فده كان من عشمى فيك وعارف انك لايمكن ها تشيل منى ابداا صح .؟؟

حودة :- ااااااه يا عمرو لايمكن ها ازعل منك ..بس انا عاوز اقولك على حاجة انا ان كنت قولت لياسمين كلام زعلك فده والله كان فى مصلحتك فى البداية ..

وخصوصا يا عمرو بعد ما عرفت انك خلاص نويت ترتبط...
يا جدع انت يعنى كدا فرحان وانت شايف ان كل اللى فى سنك عندهم عيل و اتنين وانت كدا عمال تضيع عمرك سنة ورا سنة وعلى ايه ... على كلام هايف ..
على وهم انت الوحيد اللى مصدقه
فووووق يا عمرو ما بقاش فى وقت تضيعه تانى طب بزمتك انت مش عاوز يبقى ليك ابن كدا يطلع عينك ذى بيبرس

عمرو :- ههههههههه عارف يا حودة والله وفاهم كل اللى انت بتقوله بس انت مش حاسس باللى جوايا مش من السهل انك ترجع تحب اى حد بعد ما بتنجرح

وخصوصا لو كان جرحك مش من حبيتك اللى حبيتها لا انت ولا هى ليهم ذنب فى اى حاجة


حودة :- انسى بقى يا عم خلاص ... شيلها من بالك ومن تفكيريك وبعدين انت مش ها تنساها غير لما تلاقى واحدة تانية تشغل بالك ..واحدة كدا تنسيك كل همومك ..
وتنسيك امك وابوك كمان لو تحب

عمرو :- ههههههههههههههمش ماما جايبالى عروسة

حودة :-ههههههههه لا بجد طب وايه موزة ولا ضاربها القطر هااا !!
عمرو :- لا لسة ما شوفتهاش

حودة :- طب وايه ها تتجوز كدا عميانى ..مش لازم تعيان الاول ههههههههه ...

(انتو عارفينه دلوقتى اكتر منى ....ساااااااافل ) ههههههههههههههه
طب اسكت بقى عشان انا كدا هاا اقوم اضربك
حودة :- واهون عليك .
اموووووووه
عمرو :- ههههههههههه
انت عارف يا حودة والله انا دلوقتى ما بقيت بضحك غير وانا وياك
حودة :- طب وتعمل ايه بقى لو نفذتلك اللى انت عاوزه
عمرو :- وهو ايه بقى اللى انا عاوزه يا فالح
حودة :- انا جبت رقم ياسمين ...
بس بشرط
عمرو :- ايه ده جبته من مين وامتى ..؟؟
حودة :- مالكش دعوة المهم انك توعدنى انك تكلمها مرة واحدة وتنساها خالص وان كلمتها يبقى كلامك عادى مجرد انك بتطمن عليها وبس
عمرو :- هههههههه طب وايه رايك بقى لو ما كلمتهاش خالص وادى الرقم

(( ومسك عمرو الورقة اللى مكتوب فيها الرقم وقطعها نصييين ))
عمرو :- خلاص مش عاوز اكملها بس لما تشوفهاياريت قولها انى بسلم عليهاوخليها فاكرة ذى ماهى انى متجوز

حودة :- والله يا عم انت مجنون ....
والنعمة مجنون من يومين كنت ها تموت عشان الرقم ودلوقتى بتقطعه انت عايز ايه بالضبط

عمرو :- تصدق لو قولتلك انى عاوز سعادتها هى ومش مشكلة انا ..
لاننا لو قربنا من بعض ها يحصل مشاكل كتير مالهاش عدوانا مش عاوز اسببلها اى احراج او مشاكل
حودة :- طب اقولك انا على حاجة ...انت المفروض يحطوك فى متحف لان اللى ذيك انقرضوا خلاص

عمرو :- ههههههههههههههههههههههههههه
خلاص بقى انسى الموضوع ده المهم انا مش عارف اعمل اى فى العروسة اللى جايبهالى امى دى
حودة :- بقى مش مكسوف شحط ذيك وبتقولى عروسة جيبهالى امى طب ده انا الفرس اللى قولتلك عليه ده ....
ايوووووووه صاروخ مفخخ

عمرو :- ههههههههههه والله انت الحريم لحست مخكالمهم انى ها ابقى اخدك معايا وانا رايح ... هاااااا ما تنساش
حودة :- يسلام ده انت تأمر ......

بيروح عمرو وخلاص من جواه اقتناع تام انه لازم ينسى
ياسمين وينسى اى زكرى لسة عايشة فى قلبه من ناحيتها بينام عمرو
وبيحلم نفس الحلم اللى حلمه قبل كداوياسمين بتغرق منه وهو مش قادر ينقذها صحى عمرو فى نص الليل لبس هدومه ومن غير ما يقول لاى حد ركب عربيته
ونزل
للشيخ العراف
...
وهناااااااااك

الشيخ العارف :- يا ولدى ما انا جولتلك ( قلتلك ) علي يريح بالك.. وانت جاصد (قاصد ) تتعب حالك
عمرو :- طب اعمل ايه قولى يا شيخ انا بتعذب لا انا عارف اقرب منها ولا قادر اعيش واانا بعيد عنها ..
الشيخ العراف :- جرب ( قرب ) يا ولدى ..ربننا اداك اكتر من علامة ... جرب يا ولدى


(( وكان عمرو من جواه فرحة ممكن تملى العالم كله وكانه اخد الاذن وانه خلاص مسموحله بانه يكلمها .. ))
وهو راجع بيلاقى اتصال من حودة


حودة :- ايوة يبنى انت فين ..؟؟
عمرو :- انا جاى اهو كنت بس بعمل حاجة فى شرم
حودة :- ايه ده انت سافرت شرم امتى وازاى
عمرو :- لا ده موضوع كدا فى الشغل وخلصته فى السريع


(ملحوظة :- عمرو لحد دلوقتى ما صارحش حودة بموضوع العراف لانه كان عارف ان اى حد ها يسمع الموضوع ده ها يتريق عليه )

وبلييييل

..
وصلت العروسة او الموميا ذى ماحودة اطلق عليها
حودة :- يا شيخ حرام عليك ده انت كدا ها تموت نفسك وانت حى دى عروسة دى ... ده فيها شبه منى هههههههههههههده انت كنت اجوزت واحد صحبك احسنلك ياراجل

عمرو :- بس بقى كفاياك تريقة على عروستى
حودة :- عروستك ...تصدق انت لو عملت كدا لا ها احضر فرحك ولا اعبرك وانسى انى عرفتك من اصله ..

عمرو :- طب بوص بقى عشان ما تقولش عليا مجنون ولا كلامك الغريب ده ... انا عاوز رقم ياسمين
حودة :-
احيييييييييه ...
انت ياض عاوز تجننى ... يعنى فى الاول اتعاركت معايا عشان اجبهولك وبعدين قطعته تانى
ومشحطتنى وراك عشان عروسة استعمال طبيب .. وبعدين تيجى تقولى عاوز رقمها تانى ...
ما تريحنى وتقولى انت عاوز اى من الاخر
عمرو :- عارف انك استحملتنى بس انا خلاص قررت انى ها اتصل بيها وبياخد عمرو رقم ياسمين من الاول وجديد

وبيتصل بياسمين وبتحصل مكالمة غريييييييييييييبة جداااااااااااااوغير متوقعه تماما
وده اللى ها نشوفه فى الجزء السادس واوعدكم مش ها اتاخر عليكوو
سلاموووووووووووووز

__________________






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 3:38 am

الحلقة السادسة

من يوميات عمرو وياسمين


افكركم بسرعة بالخامس

كنا شوفنا ان عمرو خلاص اتصالح هو وحودة

وجاب الرقم من تانى بعد ما اقطعه وقرر خلاص انه يتصل وما حدش ها يمنعه ابدااا ..... من قراره ده


عمرو فضل طول الليل سهران مش عارف يتصل يقول ايه


طب ياترى اول ما ها اسمع صوتها ها اعمل ايه .. !!!

طب يسلم عليها ويسيبها هى تفهم .. اللى جواه

ولا يصارحها كدا من اول مرة ..

وهى ايه هايكون رد فعلها على كلامه .. !!!

طب اقولها انا متجوز فعلااا ولا لا

مش عارف ..

وكان حاسس ان ده اصعب قرار فى حياته كلها ممكن ياخده

افتكر عمرو من 13 سنة نفس اللحظة

اول ما شافها وكان عاوز يكلمها

بس الفرق انه ساعتها كان مفكره مجرد اعجاب بواحدة ذى القمر

ممكن تكون اجمل واحدة شافتها عنيه

الاعجاب اللى اتحول لحب من اول لحظة سمع فيها صوتها

من اول لحظة شاف فيها عنيها

من اول لحظة لمس فيها ايديها

الحب اللى فضل يكبر يوم عن يوم

الحب اللى كان عامل من جواه ذى الشجرة

اللى كل يوم بتكبر ويطلع ليها جذع يثبتها فى قلبه اكتر

...

قرر عمرو خلاص انه ها يتصل

وها يكلم عادى جدااا وكانه بيطمن عليها بعد اللى عرفه

عن طلاقها ...........

وانه مش هاجيب سيرة اى حاجة وان ديه تبقى بداية كلام يرجع ما بينهم تانى

وفعلااا اخيرا عمرو قدر ينام

واول ما صحى من النوم اخد موبايله

وبيكتب رقم موبايل ياسمين

واللى مش مصدق انه ممكن يسمع صوتها

ومع كل رقم بيكتبه بتزيد دقات قلبه

لحد ما سمع صوت جرس

..

مش قادر عمرو يستحمل

بيعد كل جرس بيرن

بيتنفس وكانه اخر نفس ليه فى الدنيا

مش مصدق انه علم

لالالالالا

اكيد ده حلم

بس مش ها يطول

لانه

فجأأأأأأأأأأأأأأأأة

صوت بيقوله الو بس اكيد مش صوتها

لانه صوت بنوتة صغيرة

بيعرف عمرو ان دى اكيد بنتها

( .... حبيبه .... )

حبيبه :- الووو

عمرو :- الووو

حبيبه :- ايوة مين معايا

عمرو :- انتى حبيبه

حبيبه :- اه انا حبيبه مين حضرتك

عمرو :- عاملة ايه يا حبيبه

حبيبه :- الحمد لله يا عمو مين حضرتك

عمرو :- عموو ..هههههه


( بيضحكلها عمرو بكل هدوء ومن جواه الف دمعة والف اااه

على سنين عمره اللى ضاعت )

وعلى كلمة عمو اللى المفروض تكون بابا

عمرو :-

(( فى باله ))

( مش كان زمانها دى بنتى انا ...)

حبيبه :- الللو

عمرو :- ايوة معاكى ... ماما موجودة

حبيبه :- اه موجودة ... اقولها مين ..!!


(فى اللحظة دى اتردد عمرو انه يقولها اسمه وعاتب نفسه على الاتصال )

(طب اعمل ايه اقولها اسمى ولا لا )


وفجأأأأأأأأأأأأأأأأه

بيسمع صوت ياااااااااسمين جى من بعيد

ياسمين :- مين يا حبيبه

حبيبه :- مش عارفة يا ماما

ياسمين :- طب هاتى الموبايل وخوشى ذاكرى

ياسمين :- الووو .. مين معايا


(( يا خراااابى ))


مش قادر عمرو انه ينطق بكلمة واحدة

ولولا انه قاعد كان زمانه وقع من طوله

ياسمين :- اللوووو

عمرو :- الووووو

ياسمين :- بتقولها وبكل تردد

مين معايا ...!!!!

عمرو :- واحد

ياسمين :-

( ومن جواها عارفة الصوت بس مش مصدقة ... نفسها )

مين حضرتك ..!!!

عمرو :- قولت واحد تعرفيه ومش تعرفيه

ياسمين :-

(جواهااا طايرة من الفرحة وخايفة الا ما يطلعش اللى فى بالها )


ياسمين :- حضرتك ها تقول مين ولا اقفل ..

عمرو :- تقفلى ...ازاى تقفلى

طيب ده انا استنيت 13 سنة عشان اعيش اللحظة دى

13 سنة عديتهم من عمرى بالشهر واليوم والساعة

ياسمين :- ...مييييييييين ...!!!!!


( بتقولها وعمرو بدء يسمع صوت دقات قلبها )


عمرو :- واحد حبك وكتب عليه الزمن يتعذب فى حبك ..

واحد حبك ولا همه الايام اللى بعدت ما بينكووو

وكان عايش على ذكرى جميلة ..

بيحلم وكان كل حلمه انه يرجع يوم واحد معاكى تانى وان شاء الله يموت بعدها ما يهمهوش عمره

اللى ما يتحسبش طالما بعيد عنها


ياسمين :- سكوووووت


عمرو :- انا اتصلت وماكنش فى بالى اى كلمة من اللى قولتها

وما كنتش اتمنى انى اقول الكلام ده .. بس مش عارف انا قولته ليه

يمكن عشان ده الحلم اللى حلمت كل يوم بيه .. وكنت كل يوم افوق من حلمى على عذاب يوم جديد ..

ها تصدقينى لو قولتلك

انى شايفك قدامى ... بتبتسمى ليا بوش ملاك


وما يهمنيش ردك على كلامى قد ما يهمنى انى سمعت صوتك

صوتك اللى نسانى عمرى اللى ضاع وانا مسجون فى حبك

ياااسمين :- سكووووت


( ولولا انه سامع دقات قلبها اللى صوتها مش اقل من دقات قلبه

كان قال انها قفلت )

عمرو :- عارف ان كلامى غريب عليكى ..بس مهما كان غريب اتمنى انى اسمع منك اى حاجة

ياسمين :- استغرب كلامك ازاى وانت قولت كل كلمة خبيتها جوايا سنين وخوفت الا تبان فى عنيا

بس ...الغريب انك تقوله دلوقتى

عمرو :-

( بدء عمرو قلبه يطمن ويستريح بعد ما سمع منها الكلام ده )

انا عرفت انك اطلقتى يا ياسمين

ياسمين :- وانت ...اتجوزت

عمرو :- ذى ما قولتلك من 13 سنة لو تفتكريها ...

ما اقدرش اظلم واحدة واتجوزها وانا عارف انها مش ها تكون سعيدة معايا لان قلبى ملك واحدة تانية

ياسمين :- بس حووودة قاااالى ....

عمرو :- عارف هو قالك ايه بس انا ما اتجوزتش ولا عمرى كنت ها اتجوز غيرك

ياسمين :- عمرو اللى انت بتقوله ده صعب انه يتحقق وانا وانت عارفين ده كويس ..اوى

احنا حاولنا .. قبل كدا وكانت ايه النتيجة ..؟؟!!

بس دلوقتى غير الاول ..

ياسمين :- لو بايدى يا عمرو اكون جمبك طول العمر

عمرو :- مش كفاية اللى ضاع .. ها نستنى ايه تانى ..!!

ما تخلنيش اندم على عمرى اللى ضاع وانا مستنى اللحظة دى

ياسمين :- انا اسفة يا عمرو

بس والله مش بايدى ... سامحنى

عمرو :- اساامحك ..... ههههه

سلام يا ياسمين

وقفل عمرو المكالمة ..وف عينه الف دمعة ودمعة

وما استناش يسمع منها اى كلمة تانى تجرحه اكتر ..

.....

ايه اللى ها يحصل ... ها نشوف ..

فى الحلقة السابعة

بس ياترى عمرو ها يتصل تانى ...؟؟

ولا ها ينسى ويكمل عمره اللى باقى من غير حب ..؟؟!!

وياسمين ها تسكت على كدا ولا ها تعمل ايه ..؟؟!!

كل ده ها نعرفه فى الحلقة السابعة

من

يوميات عمرو وياسمين 2

استنووووووووونا


__________________






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 3:39 am

عارف انى اتاخرت عليكووو

بس اسف ع التاخير

والحلقة جامدة جدااااا

ومن غير مقدمات نخوش على

الحلقة السابعة

من

يوميات عمرو وياسمين 2



كنا شوفنا صدمة عمرو فى حبيبه قلبه

اللى بعد العمر ده كله جايه تقوله

اســـــــــــــــفه

اسفة على ايه ولا ايه ولا ايه .!!!

سؤال عمرو مش لقيله اجابة

قعد عمرو بعد المكالمة حزين

مش عارف يعاتب نفسه ولا يواسيها

حزين مش على عمره ولا شبابه ولا حبيبته اللى حطمت حلمه

لالالالالا

حزين على الفرحة اللى اتمناها وحلم بيها وشافها وهى بتتحقق وف ثانية اتحرم منها تانى

وفجأأأأأه

رقم ياسمين بيظهر على الشاشة بس المرة دى هى اللى بتتصل

فكر عمرو انه ما يردش

بس يعمل ايه بقى فى قلبه

..

ياسمين :- عارفة انك مضايق من اللى قولته

بس انا قلبى ما طاوعنيش انك تزعل منى بعد كل اللى عملته عشانى

واللى عاوزة اكدهولك

انى لا حبيت ولا بحب ولا حبيت

انسان ذى ما حبيتك يا عمرو

واللى كان مصبرنى على عمرى اللى ضاع مع انسان غيرك

انى كنت مستنية اللحظة دى

عمرو :- ياسمين انت جاية دلوقتى تعذبينى بكلامك

مش كفاية العذاب اللى شوفته وانا عارف انك مع واحد تانى

واحد حقه عليكى انك تبقى ليه ولا تفكرى غير فيه .....


ياسمين :- بس .. مش عاوزاك تكمل .. تصدقنى لو قولتلك

انى كنت معاه كزوجة بس

وربنا اللى عالم عقلى وبالى وقلبى كان مع مين

عمرو :- خلاص يبقى من حقك انك تبقى ليا

ياسمين :- مين قال انه بايدينا ...!!!!!!

عمرو :- طب لامتى ها نبقى سلبين ... لحد ما نلاقى عمرنا بيتسرب من ايدينا يوم ورا يوم ...


ياسمين :- لو مكتوبلنا نبقى لبعض ها نبقى لبعض يا عمرو

عمرو :- بس انا مش ها اقدر ابعد عنك تانى

ياسمين :- ما تحسسنيش بالذنب يا عمرو ... كفاية اللى عيشته طول السنين اللى فاتت

عمرو :- ماشى يا ياسمين ها نصبر بس لامتى ..!!

ياسمين :- لحد ما ربنا ما يريد ...

عمرو :- بس ربنا ما يرضاش بالظلم

ياسمين :- احنا اتظلمنا كتير واكيد فرج ربنا قرب

انا حاااااسة

.....

عمرو :- ها استنى يا ياسمين

بس ممكن نكلم بعض لحد ما ربنا يحققلنا اللى بنحلم بيه

ياسمين :- طبعاااا ..ده غزبن عنك

عمرو :- ههههههه

.........

وانتهت المكالمة بعد ما رجعت ياسمين الفرحة لقلب عمرو من تانى

اتصل عمرو بحودة عشان يحكيله ع اللى حصل

وحودة كمان كان عنده مفأجاه ليه ....

وهى ان صاحب عمرهم خلاص راجع كمان يومين

وكأن الفرحة بتهل مرة واحدة

وعدوا اليومين وجيه الميعاد اللى ها يتجمعوااا فيه الصحاب ولاول مرة بعد 13 سنة

حود عمرو ع حودة عشان ياخده بعربيته ويروحوااا المطار فى استقبال الخطيب

....

وفجأأأأأأة

لمح عمرو القمر

مش القمر اللى بيسهر معاه كل يوم يشكيله همومه

لا لا لا

قمره هو لوحده

ياسمين


بيشوفها بيتسمر عمرو فى الارض

وبيلاقى ياسمين هى كمان مش قادرة تتحرك

الدنيا بتلف بيهم مش شايفين غير بعض

يااااااااا

عمرو :- شوفتى الصدف الحلوة

ياسمين :- ههههههه ازيك يا استاذ عمرو

عمرو :- استاااااذ ...ههههههههه

ياسمين :- بتشاور على بنوتة صغيرة وهى بتضحك

دى بنتى حبيبه

عمرو :- اااااااه استاذ عمرو ...ازيك يا حبيبة عاملة ايه ..!!

حبيبة :- الحمد لله

بتقولها وهى بتغمز ايد مامتها وبتقولها مين ده ..!!

وبيدخل حودة فى اللحظة دى

حودة :- ازيك يا مدام ياسمين ......؟؟!!

ياسمين :- الحمد لله .... ازى حضرتك عامل ايه ...!!

بيبوص حودة لعمرو بيلاقي فرحة عمره ما شفها مرسومة على وشه قبل اللحظة دى

عمرو :- ههههه .... ازيك يا حودة ... انت وراك مشوار ولا ايه ؟!

حودة :- ايوة يا عم ... انت نسيت صحبك اللى مسافر ولا ايه ..؟؟!!

عمرو :- طب ايه ما تاخد تدور العربية

حودة :- ادور العربية ...... وماله يا عم



قال ادور العربية قال ... عليا اناااااااااا



ياسمين :- ههههههههه...طب استاذن انا عشان تشوفواا مشواركووو

عمرو :- تستاذنى ايه بس ... ده حودة بيهزر

ده انا ما صدقت

ياسمين :- البنت يا عمرو خد بالك

عمرو :- ااااااااااه اسف ... بس معلش بقى بصراحة مش مصدق نفسى

ياسمين :- بصراحة ولا انا

(( طبعااا حبيبة كانت مش واخدة بالها خالص ومركزة مع حودة اللى شغال مزاولة فى خلق ربنا ))

عمرو :- تعرفى انى كنت حاسس انى ها اشوفك

ياسمين :- طب بس بقى عشان انا كدا ها ادهول على الاخر

عمرو :- هههههههه اه ماهو باين على وشك اهووووو

حودة :- يا كابتن ... عندنا مطار هااا ما تنساش

عمرو ... ياسمين

هههههههههههههههه

عمرو :- ما بيصطرش فى اى مكان دايما فضحنا

ياسمين :- هههههههههه ..لا بجد ربنا ما يحرمكوو من بعض

عمرو :- ولا يحرمنى منك تانى يا ياسمين


حودة :- ممكن بقى اقطع اللحظة الرومانتيكية دى واخد الواد ده منك عشان ها نتاخر

عمرو :- ربنا يخدك يا شيخ ويريحنى منك

ياسمين :- هههههههههههههههههه.

طب انا بقى ها امشى عشان برده انا اتاخرت

وبتدير ياسمين وبتنادى على حبيبة بنتها

وفجأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه


عربية بوووووووووووووم

و

و

و

و

و

و

نكمل الحلقة الجاية

ههههههههههه

ونشوف العربية دى بوووم ف مين ....!!!!

.....

يا ترى فى مين .....؟!!!!!!

ها نعرف فى الجزء التامن

من يوميات عمرو وياسمين 2


مش ها اغيب عليكوووووو

وعد

استنووووووووووونا

__________________






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7991
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 3:40 am

هااااااااااااا

نكمل مع بعض الحلقة التامنة

من

يوميات عمرو وياسمين 2


شوفنا ف الحلقة السابعة ازاى الصدفة جمعت ما بينهم

واتقابلو من غير اى ميعااااااااد

وازاى هما الاتنين كل واحد كان مشتاق اوى للصدفة دى

بس الغريب ... ان الفرحة دايما مش بتكمل للنهاية

......

ياسمين بتنادى على بنتها حبيبة

وهى مش قادرة ترفع عنيها من على حبيبها

وكأن قلبها حاسس

وفجااااااااااااااااااااااااه
...

بتيجى عربية وتخبط ياااااااسمين ..... قدام عيون عمرو

بيشوفها عمرو وهى بتترمى على الارض والناس كلها بتتلم

بيجرى عليها ذى المجنون

بيمسك راسها .. ويرفعها من الارض

وهو بقى شايف وشها كله دم

وهو بيصرخ .....
وياسمين بقت فى عالم تانى ومش حاسة بأى حاجة

بلاش تضيعى منى ....خليكى معايا هنا .....انا ما صدقت لقيتك

بيحاول حودة انه يرفعوا من الارض مش قادر

بتقرب بنتها وهى عيونها كلها دموع وهى مش عارفة ازاى كل ده حصل فى لحظة

بيشيل عمرو ياسمين بين دراعه

وبيجرى حودة يفتح العربية

وبيدخلها عمرو

وبيجروووااااا على المستشفى

ماسك عمرو راسهاااا وهو بيعيط ذى الاطفال طول الطريق


و فى المستشفى



عمرو وحودة وحبيبه

مستنين اى حد يطمنهم

ياسمين جوه فى اوضة العمليات

و عمرو واقف مش مصدق اللى حصل

وهو عمال يعيط

وحودة ماهوش عارف يواسى عمرو ولا حبيبه

بنتها مش قادرة تعمل حاجة

بيديها حوة الموبايل وبيقولها اتصلى بحد عشان يعرفواااا

وعمرو رايح جى ومش قادر يتلم على اعصابه

ومش قادر يدارى دموعه

حودة :- اهدى يا عمرو مش كدا

عمرو :- اهدى اى بس ... ازاى كل ده حصل .. ده انا كنت لسة بكلمها وفى لحظة .. جت العربية وووو

( ومش بيقدر عمرو يكمل..... )

بيصرخ وينزل يقعد فى الارض

وهو بيقول انا السبب انا السبب

يا ريتنى كنت انا يا ياسمين

حودة :- فيه يا عمرو

اهدى يا عمرو .. اهل ياسمين زمنهم جيين وما ينفعش يشوفوك كدا ...


عمرو :- ما يهمنيش حد .. المهم عندى ياسمين تبقى بخير

حودة :- ما تخافش ان شاء الله سليمة .. بس الخطيب اللى زمانه فى المطار دلوقتى مستنينا

عمرو :- مش عارف .. روحله انت واحكيله ع اللى حصل وهو اكيد ها يعزر

حودة :- واسيبك انت فى الحالة دى ...استحالة

.....

بيقدر يقنع عمرو حودة انه لازم يروح للخطيب

وبيفضل هو وحبيبه

واللى دار ما بينهم حوار اثناء عملية ياسمين

قدر يتقرب منها اكتر بكتير

وحست انه فعلااا خايف على مامتها ويمكن اكتر منها


شاف عمرو الدكتور خارج من اوضة العمليات

وياسمين بينقلوها بس مش عارف على فين

بيجرى عمرو ع الدكتور

الدكتور :- اطمن حصل خير الحمد لله ..بس هى دلوقتى محتاجة نقل دم

عمرو :- وبدون اى تفكير

انا اهو يا دكتور

بتبص حبيبه لعمرو وهى مستغربة

الراجل ده بيعمل كل ده ليه ..!!!!


الدكتور :- طب اتفضل معايا عشان نشوف فصيلة الدم

بيبوس عمرو حبيبه وبيقولها الحمد لله .. وبيحضنها ودموعه مليا عنيه

بيغيب عمرو جوووووه

وبيجى اهل ياسمين

( باباااها وماماااتهااا )

الدكتور :- الحمد لله اطمنووو هى دلوقتى فى العناية المركزة

هو الجرح كان صغير بس نزفت كتير .. والحمد لله ان استاذ عمرو قدر ينقلها فى الوقت المناسب

باباها :- عمرو مين ...!!!!!!!!!


وجوووووه فى العناية المركزة


كان عمرو نايم على سرير جمب سرير ياسمين

وما بينهم محاليل فى ايد عمرو عشان يعوضوا الدم اللى اتاخد منه

بيبص عمرو على ياسمين وهى نايمة

بيمسك شعرها بايد وبالايد التانية بيمسح دمع عنيه

وبيقولها ...

كنت عاوزة تروحى منى تانى يا ياسمين

عاوزة تاخدى روحى تانى بعد ما رجعتلى

ولاول مرة مش قادر عمرو يحوش دموعه

وراح قايم براحة وباس عينيها وراسها

ياسمين فتحت عنيها ولسة دايخة وبتقوووول

ااااااااااااااااااااااااااااه

عمرو :- سلمتك من كل اه يا قلبى وعيونى وروحى

ان شاء الله كنت انا وانت عمرك ما تنطقى كلمة الاه

ياسمين :- انا فين ..؟!!

عمرو :- انت جمبى .. يا اغلى حاجة ف دنيتى ..

....

كل ده وهما فى الاوضة لوحدهم

بيخوش الدكتور ... وبيفك المحاليل من ايد عمرو

وبيقولوا خلاص انت كدا ممكن تتفضل

بس عمرو بيرفض وبيفضل جمبهاااا

بيطمن الدكتور على ياسمين وبيطمن عمرو وبيخرج تانى

ياسمين :- عمرو ما تسبنيش تانى يا عمرو

عمرو :- انا عمرى ما سبتك وخلاص ها افضل جمبك العمر كله

ياسمين :- انا مستعدة افضل هنا على طول عشان تبقى جمبى

عمرو :- بعد الشر عليكى .. ها تخرجى وها تفضلى جمبى وها نقف قدام اى حد ...

ياسمين :- بحبك يا عمرو

وفى اللحظة دى بيمسك عمرو ايد ياسمين .. وبيبوسها

وفجأأأأأأأأأه

....

..

ونكمل فى الحلقة التاسعة

...

من يوميات عمرو وياسمين 2

استنوووووووناااا






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar200991
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
marmar200991

انثى
عدد المساهمات : 4
العمر : 28
الجامعة : جامعة القاهرة
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : القاهرة
المدينة : الاميريه
نقاط : 3592
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 10:33 am

القصه كتير حلوه ياريت كل الشباب زي شخصيه عمرو وبقلبه ده وكل البنات زي ياسمين مخلصه في حبها دول جوهرتين في زمن فالسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32446
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355



يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 11:02 am

ياخبر ابيييييييييييييييييييييض



ايه الحلاوه دى كلها



بجد رووووووووووووووعه


منتظريين البقيه بسرعه بسرعه بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25366
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالأربعاء 10 فبراير 2010, 11:57 am

يا بت حرام عليكي


بلاش تشويق


القصه احلوت اوي اوي


يلا بسرعه








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق
amr-ma7mmed

ذكر
عدد المساهمات : 2029
العمر : 29
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : account
المحافظة : البحيرة
المدينة : damanhour
نقاط : 5037
تاريخ التسجيل : 31/07/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالخميس 11 فبراير 2010, 5:25 am

باين عليكي عاوزه تضربي يا ضحي ههههههههههههه
نزليها بسرعه ياله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25366
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 4 Emptyالخميس 11 فبراير 2010, 12:23 pm

ياله يا ضحي القصه بقت حلوه اوي







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات عمرو وياسمين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن أعضاء المنتدى-۩۞۩» :: القصص والروايات :: قسم اليوميات والقصص الطويلة-
انتقل الى: