منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد خالدمسعود خالد

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الأحد 15 ديسمبر 2019, 5:48 pm


شاطر
 

 يوميات عمرو وياسمين

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
كاتب الموضوعرسالة
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 23 ديسمبر 2009, 3:14 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :



الجزء
الاول




أبطال القصة :-

1- عمرو] 2-
ياسمين


وفيه اشخاص فرعية ذى

1- حودة (صاحب عمرو)

2- الخطيب (صاحب عمرو)

3- مروة (صاحبة ياسمين الانتيم )



مش ها اطول عليكم اكتر من كدة



(_هااااااااااا
ندخل فى القصة على طول_)




القصة ديه بتبدأ لما عمرو وحودة كانوا بيتمشواااا
وحودة بيحكى لعمرو على واحدة شفها امبارح


حودة : - ده انا شوفت حتة دين
بنت يا نهار ابيض جامدة اوى اوى , جسم ايه




جامدة جامدة يعنى



عمرو :- ههههههههههههههههه



[يا
بنى انت مش ها تبطل بقى قلة ادبك ديه انت عمرك ما تبص على الجمال وتفكك من الحاجات
اللى انت بتقولها ديه نفسى




تبص لوش البت مش على جسمها !!!



حودة :- ايون خليك انت كدة عايش فى الوهم يا بنى
خليك عملى وانا ها استفاد ايه لما ابص لوشها مش لازم اعاينها الاول




((معلش
بقى تقولوا ايه شخصية زبالة ))




عمرو :- انت حر يا عم بس لما
واحدة تهزقك ولا تمرمط بيك الارض ما تبقاش تعيط وانا مش ها احوش


حودة :- يا بنى تمرمط مين ده انا حودة الجامد اوى ..,,..



((وف نفس
اللحظة ))




حودة :- انت تنحت كدة ليه ؟؟



عمرو:- يا نهار ابيض
على الجمال مين البت ديه يا حودة


((بم ان حودة خبرة فى الحاجات ديه
))




حودة :- ما هى ديه يا عم البت اللى انا بحكيلك عليها ايه رايك جامدة صح
؟؟




عمرو:- جامدة مين يا عم ديه صاروخ انت شايف عنيها عاملة ازاى



حودة :- عنيها تانى وانا اللى قلت انك فوقت من الوهم اللى انت فيه داك
داهية شايف ال .........................



((شوفوا انت بقى عشان مش ها اقدر اتكلم ))




عمرو :- استنا بس يا حودة ايه
يابنى البت ديه




((وفلحظة
اختفت من قدام عيون عمرو ))


حس عمرو ان روحى اتسحبت منه وان قلبه بيجرى يسابق
الزمن , وما تمناش اد ما تمنى فى حياته انه يعرف اسمها او حتى يعرف اى حاجة عنها




حودة :- ايه ياعم السهتان رحت
لفين




عمرو:- ((مافيش رد))



حودة:- انت يابنى



عمرو:- ايييييييه ((كان سرحان صاحبنا))



انت
بتقول حاجة يا حودة ؟؟


حودة:- حودة لا ولا
حاجة يا حبيبى يلا بينا انت شكلك دخت




عمرو:- البت ديه جميلة اوى يا حودة اوى اوى



انت ما
تعرفش ديه مين ؟؟




حودة:- يا ريت كنت اعرف
!!!!




ااااااااااااااااااااااااااااااااااة



هههههههههه







ما تيلا بينا بقى يا
عمور إحنا اتأخرنا


((وبعد مرور ايام اتعمد عمرو انه يروح نفس المكان ونفس التوقيت اللى شافها
فيها اول مرة)
)


(( وكان
على امل انه يشوفها تانى ))


بس المرة
ديه قابل
الخطيب ((صاحبهم التالت))


الخطيب :- ايه يا بنى ادمين اللى موقفكم هنا

حودة :- شوفلك حل فى عم الرومانسى اللى لاطعنا هنا بقاله نص ساعة

الخطيب :- وعلى ايه كل ده ؟؟

((وصحبتنا
كانت طالعة فى اللحظة ديه))


حودة :- الصلاه ع النبى فرس ....... فرس يعنى مش اى كلام

عمرو :- اتلم بدل ما لمك ديه خلاص بقت تبعى

الخطيب :- فيه ايه يا جدعان ؟؟!!

الحوار
على ايه ؟؟!!


حودة :- شوفلك صرفة فى عم الرومانسى ده

ده بيحب
على روحه


عمرو:- احترم نفسك ياض

حودة :- شايف الغزال اللى هناك ده الكبير اوى ده

الخطيب :- اممممممممممممم
!!!!


انت عارف ديه مين ؟؟

عمرو :- ايه ده انت تعرفها ((بلهفة ))





الخطيب :- ديه اخت باسم صحبنا ال فى الكلية

احمد :- باسم مين ؟؟

الخطيب :- باسم المدخوم

حودة :- يااااااااااا راجل باسم الموميا

قول كلام غير ده

الخطيب :- انت معجب بيها ولا ايه ؟؟

حودة :- معجب ايه ياعم ده ميت ((بتريقة))

عمرو :- انا مش عارف يا خطيب انا والله حصلى ايه من ساعة ما شفتها

حودة:- حصلك نفس اللى
حصلى

ااااااااااااااااااااااااااااه
الخطيب :- انت لسة ذى ما انت

حودة :- امال عايزنى ابقى ذى
عمك الرومانسى ده


عمرو :- يا جدعان سيبوكم من اللى انتم فيه ده دلوقتى

وقولولى اعمل ايه دلوقتى ؟؟

الخطيب:- تعمل ايه فى ايه
انت عبيبط يا بنى !!


عمرو :- انا نفسى اكلمها بس
مش عارف ازاى ؟؟


الخطيب :- عيب عليك ده صحبك
والبت ديه مش ذى ما انت فاكر ., ونصيحة منى طلع الموضوع ده من دماغك


عمرو :- اممممم (( وبيهز راسه
))


انت تعرف اسمها يا خطيب ؟؟

الخطيب:- ااااااه






عمرو :- اسمها ايه ؟؟




الخطيب :- اسمها ياسمين


عمرو :- يــــاسمين

الخطيب :- وآنت عارف انت ممكن
تجيب رقم تليفون البيت كمان بسهولة

عمرو:- ازاى ؟؟!! (( باستغراب ))

حودة :- يا عم من اخوها يا عم

الخطيب :- اتلهى على عين امك يا
اهبل

ما يروح احسن يقول لاخوها

عمرو :- امال ازاى ؟؟

الخطيب:- ماهى تبقى صحبة سلمى اخت
المـــــــــــن

حودة :- الكداااااااااااااااب ((بضحكة))

(( وده صاحبهم الرابع واسمه كدة لانه ماشى بيكدب على روحه

كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااب اوىىىىىى ))

الخطيب :- بس اوعك يا عمرو تعمل
كدة

ما تنساش يا جدع انه صحبك

حودة :- فكك يا عم من الولة
المعقد ده ما تسمعش كلامه

وفيها ايه لما يكلمها هو يعنى ها يقلها كلام ............

وبعدين
هو اولى من الغريب بس هو يقدر عليه وما يكسفناش

عمرو ....
الخطيب .... حودة

هههههههههههههههههه









((وما بقاش عمرو عارف
يكلمها ولا لا بعد ما اعرف انها اخت صاحبه )) ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
يا ترى عمرو هيكلمها ولا
لا ؟؟

ويا ترى عمرو ها يسمع
كلام الخطيب ولا حودة

هنعرف
الحلقه القادمه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة


عدد المساهمات : 21839
تاريخ التسجيل : 02/03/2009

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالخميس 11 فبراير 2010, 12:23 pm

ياله يا ضحي القصه بقت حلوه اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 17 فبراير 2010, 10:20 pm

الحلقة التاسعة من عمرو وياسمين 2

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

شوفنا فى الحلقة التامنة

ازاى عمرو كان هيموت على حبيته ياسمين

بعد ما رجع يحس بقيمتها فى حياته

وبعد ما سمع منها احلى كلام


بس المشكلة هى اللى ها نشوفها دلوقتى

ونخوش على الحلقة التاسعة

....

الباب بيخبط وبتدخل ...

حبيبه ووالدة ياسمين


ف اللحظة اللى كان عمرو ماسك فيها ايد ياسمين وبيبوسها


بتشوف ياسمين بنتها على طول بتسحب ايديها

( ده وقته يا جدعااااااااااان )

بتجرى حبيبه على ياسمين وبتبوسهاااا وتطمن عليها

وعمرو مركز فى حاجة واحدة بس

فى عيون مامتها اللى ما نزلتش من على عمرو من الثانية اللى دخلت فيها الاوضة

عمرو :- ازي حضرتك عاملة ايه ..!!

والدة ياسمين :- الحمد لله ازيك يا عمرو

ياسمين :- اشكرى عمرو يا ماما لولاه الله واعلم كان ممكن يحصلى ايه ..!!

والدة ياسمين :- اااااااه ... طبعااا ...

الف شكر يا عمرو

عمرو :- بعد الشر عليكى يا ياسمين

ربنا عالم ايه اللى كان ممكن يحصلى لو حصلك حاجة

وبياخد عمرو حبيبه وبيطلع بيها برة وهو بيهزر معاها



والدة ياسمين :- انتى عاملة ايه دلووقتى يا ياسمين

ياسمين :- الحمد لله يا ماما ...

والدة ياسمين :- انت شوفتى عمرو فين ..؟

ياسمين :- صدفة
والدة ياسمين :- اااااااه صدفة .... طب باباكى على باب المستشفى مستنى وليد

ياسمين :- وده ايه اللى جابه هنا اااا

انا تعبانة يا ماما.. ومش عاوزة اشوفه

والدة ياسمين :- مش عاوزة تشوفيه ولا عشااان عمرو هنااا

ياسمين :- سكوووووووووووووت

........

وبرة كان عمرو بيكلم حودة فى الموبايل

,,,..,,,

حودة :- وهى عاملة ايه دلوقتى

عمرو :- الحمد لله احسن بكتييييييير

هات الخطيب اكلمه

الخطيب:- اه يا ندل بقى كدا ما تجيش

عمرو :- حبيييييييبى والله انا نفسى اجرى دلوقتى واجيلك

واحشنى يا خطيب واحشنى اوى

الخطيب :- وانت والله يا عمرو ..

عاملة ايه ياسمين دلوقتى

عمرو :- طب الحمد لله ان حودة حكالك ..

واكيد انت عازرنى

الخطيب :- اه طبعااا انا عارف ال عندك يا عمرو

عمرو :- انا خلاص شوية كدا اطمن عليها واجيلكو على طوووول

الخطيب :- طب يلا روح اطمن عليها وتعالى بسرعة

.....

بيدخل عمرو الاوضة وماسك فى ايده حبيبه

وبيقعد جمب ياسمين على السرير عشان بس يثبت لمامتها ان خلاص ...
مافيش حد ها يفرق ما بينهم تانى ابداااا

وفى اللحظة دى

...

بيدخل والد ياسمين ومعاه وااااحد ( وليد )


وليد :- انت مين ...؟؟!!

( بكل قلة زووووق )

عمرو :- انت ال ميين ...!!!

ياسمين :- انت ايه ال جابك هناااااااااا ....!!!

وليد :- مش جوزك يا هانم ولا نسيتى

ياسمين :- قصدك طليقى وكل اللى يربطنى بيك هى دى

( وبتشاور على حبيبه )

حبيبه بتعيط وبتجرى على حضن مامتها

والد ياسمين :- خلاص يا ياسمين مش وقته اللى بتقوليه ده


وليد:- انت ايه ال مقعدك كدا ... اتفضل .. متشكرين لخدماتك


والد ياسمين :- احنا اسفين جدااا والله يا استاذ و متشكرين على اللى عملته مع بنتناااا ...



بيقوم عمرو يقف

وبيقف قداااااااااااااااااااام وليد

وكل واحد بيبص فى عييين التاااااااانى

وكأن ما بينهم تااار قديم


ياسمين بتقذ الموقف قبل ما يتطور

ياسمين :- عمرو ... عشان خاطرى يا عمرو اتفضل انت دلوقتى وانا هابقى اتصل بيك اطمنك عليا

.......

بيخرج عمرو ... وهو حاسس ان كل الموجودين عارفين حاجة
هو الوحيد اللى ما يعرفهااااش

بيروح عند الخطيب وبيقضواااا احلى ليلة بيرجعواا فيها كل الذكريات من جديد

وهناك ...

اخد عمرو قرار سريع

صحابه استغربوووه منه اوى اوى

..

وده اللى ها نعرفه فى الحلقة العاشرة






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 17 فبراير 2010, 10:25 pm

شوفنا فى الحلقة التاسعة

تصرف وليد اللى كان باين عليه نااار الغيرة

وازاى كان بيكلم عمرو بكل قلة زووووق

وازاى عمرو اعتبره غريمه اللى فاز بحبيبته فى اول جولة

بس خلاااص من هنا ورايح ما فيش استسلام

وده اللى كان باين على عمرو من تصرفاته وكلامه قدام

والدة ياسمين
وقداااام وليد ووالد ياسمين

اخد عمرو قرار مفاجئ

وقرر انه يفااااجأه به كل اللى يعرفه

حتى ياسمييين

وخصوصا بعد ما حس عمرو ان فيه حاجة هو ما يعرفهاش

يا ترى ايه هى المفااااجاه دى ...

هو ده اللى ها نعرفه



( بتتصل ياسمين بعمرو تطمنه وكمان تتأسف على اللى عمله وليد )

....

عمرو :- المهم انت عاملة ايه دلوقتى يا ياسمين ..؟؟

ياسمين :- انا الحمد لله يا عمرو ..مش عارفة من غيرك كان ممكن يجرالى ايه يا عمرو ..؟

عمرو :- بعد الشر عليكى يا روح قلب عمرو

ياسمين :- ...... ايه...!! عدها تانى كدااا

عمرو :- يا روح ونبض وعقل وقلب عمرو

ياسمين :- انا بحبك اوى يا عمرو ..ومش عاوزة ابعد عنك تانى ابدااا

عمرو :- وانا استحالة ها اسيبك تبعدى عنى تانى ...

وبعدين ده احنا دلوقتى بيجرى فى عروقنا دم واحد ولا نسيتى ..!

ياسمين :- ههههههه ... لا طبعااا ما نستش


عمرو :- ياسمين ..... انا عاوز اشوفك

ياسمين :- ما ينفعش خالص دلوقتى يا عمرو ... وبعدين عاوز تشوفنى تانى عشان اعمل حادثة تانى

عمرو :- هههههههههههه لا ما تخافيش ها اخلى بالى منك كويس اوى المرة دى

ومش ها اخليكى تخيبى عن عينى لحظة واحدة

ياسمين :- بجد ..!!

عمرو :- اصلك ما شوفتيش نفسك وانت نايمة وكنتى ذى القمر بوش ذى الملاك ...

كان نفسى اخطفك من كل عيون الناااس

ونعيش انا وانت وبس

ياسمين :- تعرف ان انا سعات بحسد نفسى على حبك ده...

عمرو :- طب تعرفى انتى بقى ان انا سعات بسال نفسى واقول لما انا بحبك كل الحب ده وانا بعيد عنك ...

طب لما نبقى مع بعض

واصحى من نومى اشوف ابتسامتك اللى بتنسينى كل دنيتى ومش ببقى عاوز اقول غير بحبك ...

سعتها انا ها احبك قد ايه ...

اكيد حب الدنيا كله مش ممكن يكفيكى

يااااااسمين :- سكوووووت

عمرو :- انا ممكن اضحى باى حاجة فى الدنيا دى حتى عمرى ... اضحى بيه بس اعيش لو ساعة جمبك

ياسمين :-
بحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبك


عمرو :- اااااااااااااااااااااااه ...
لو تعرفى الكلمة دى بتعمل فيا ايه وقد ايه حلمت واتنميت تقوليها وتعديها

ياسمين :- بحبــــــــــ.بحبك.ـــــــــــك


عمرو :- بمووووت فيكى ... يا اجمل هدية بعتها القدر ليا

بحبك ..بحبك .. بحبك


ياسمين :- فاكر يا عمرو .. يوم عيد الميلاااد

عمرو :- اااه طبعااا فاكره ... ده كان احلى يوم فى عمرى

ياسمين :- انا كنت كتييير اوى بفكر فى اليوم ده وكنت بتمنى انو يرجع تانى .. واعيشه معاك من تانى

عمرو :- يبقى خلاص اشوفك وما تقوليش ما ينفعش

ياسمين :- عمرو انت اكتر واحد عارف ان انا بتمنى اشوفك ...بس دلوقتى مش ها ينفع ... صدقنى

عمرو :- يبقى خلاص ها اشوفك بطريقتى

ياسمين :- وده ازاى بقى ..؟؟!!

عمرو :- لا دى بقى مفاجأأة مش ها اقولك عليها

ياسمين :- لا قوووول

عمرو :- لا مش ها اقول وخليها مفاااجاه

....

وبتنتهى المكالمة وياسمين عاوزة تعرف عمرو ها يشوفها ازاى وياترى ايه هى المفاجاه اللى شايلهالهاااااااا


وتانى................. يوم


عمرو :- انا عاوزك تيجى معايا بكرة فى مشواااار مهم اوى

حودة :- ها نروح فين .؟

عمرو:- ها نروح نطلب ايييد ياسمين

حودة :- نننننننننننعم يا خويا

عمرو :- مالك استغربت كدا .. ما انت عارف ان ده كان ها يحصل ها يحصل

حودة :- بس مش بالسرعة دى .. وبعدين انت قولت لحد

عمرو :- لا انت اول واحد يعرف وماحدش ها يعرف غيرك

انا عاملها مفاجاه حتى ياسمين ما تعرفش


حودة :- ومش خايف من رد فعل كل الناس دى

عمرو :-لالالا

ومش ها استنى حد يقول تعمل وما تعملش

حودة :- ما حدش قالك تستنى حد يا عم السوبر جيييت

بس المواضيع دى مش بتيجى كدا

عمرو :- اومال بتيجى ازاى ..!! يا عم الخفيف

حودة :- لازم فى الاول تقول لياسمين ...

وتقول لاهلك وبعدين ما تنسااااش ان ياسمين كانت متجوزة وعندهااا بنت

اهلك ها يوفقوااا على كداا

عمرو :-

مش هما ال حرمووونى منهاا زمااان ..

وهما سبب كل اللى انا فيه دلوقتى ...

وبعدين خلاص انا قررت والموضوع ده ما فهوش نقااااش ....

ها تيييجى ولا لا

وطبعااا بعد الحااااح عمرو .. وخصوصا ان الخطيب كان مشغول كتير اليومين دول ... وافق حودة

حودة :- ربنا يستر .. والنعمة عارف ان انا نهايتى على ايييدك الكريمة دى.... والنبى لتدهانى ابوووسها

....

وفى اليوم الموعود


بيروح عمرو لبيت اهل ياسمين ومن غير اى ميعاد سااااابق
ضرب البدلة ... وبوكيه الورد

وشد حودة فى رجله

وكان بيتساااابق عشان يوصل وهو طاااير من الفرحة اللى مش مصدقهااا ..... وكانها حلم وخايف يفووووق قبل ما يوصلها

ووووو

ووو

و

هناااااااااااااااااااااك

....

عمرو وحودة بيسلموووو على والد ياسمين وبيخوشوووو

والد ياسمين :- طبعااا يبنى احنا بجد اسفين جدااا على اللى حصل فى المستشفى ...

( حودة بيغمز عمرو ... هو ايه اللى حصل عمرو بيضربه بكوعه ... اسكت )
عمرو :- لا خلاص يا عمى كأن ما فيش حاجة حصلت

انا اللى اسف انى جيت من غير ميعاااد


والد ياسمين :- لا يبنى انت نورتنا والله ... كفاية اللى عملته مع بنتنا

عمرو :- اةاةاةاةاةاة...




وف اللحظة دى بيشووووف عمرو ياسمين وهى واقفة وراا الباااب

بيروح مبتسم ومدير وشه....



( وبيغمز عمرو حودة ما تتكلم يا بو لسانين ولا انت جاى تتفرج )


حودة :- بصراحة كدا يا عمى ... انا وعمرو كنا جين النهاردة عشان نطلب ايد بنت حضرتك ياسمين لاستاااذ عمرو

بيبص فى اللحظة دى عمرو لياسمين وهو طاير من الفرحة

وكان الحلم اللى اتمنووو يحلموووه سوااا خلاص فاضل خطووووة
ويتحقق

والد ياسمين :- نننننننعم
وووو
ووووووو
وووووووووووو
وووووو
وووو

و
نكمــــــــــــــــــــــــــــــــــــل
فى الحلقة ال 11






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 17 فبراير 2010, 10:30 pm

شوفنا ان خلاص عمرو مابقاش قادر يستنى يوم كمان

وشوفنا المفااااجأأأة اللى حضرهااا لياسمين

وااازاى بدون ميعاد عمرو راح لياسمين

يطلب ايدها من والدهاا

وهناااااااااااااااااك

كان رد فعل والد ياسمين غريب جداااا

وده بعد ما عرف ان عمرو مش جى ذى ماهو فاكر يدوب يطمن على صحة ياسمين

لا

ده جى عشان يتقدملهاااا وكمان مرتب كل حاجة ..

وكان رد فعل والد ياسمين مفاااجاه غير متوقعة لكل الموجودين

سواء

عمرو.......... او ياسمين..........اوحودة


ياسمين

اللى كانت واقفة ورااا الباب عاملة ذى الاطفال

بأبتساامتها الجميلة المرسومة على الشفايف

وعيونهااا ال كانت من الفرحة منورين

كسوووفها اللى كان باين عليها من احمرار خدودها

وعمرو مراقبهااا من مكانه والفرحة من جواه مش قادر يحوشهاا ..

كل ده راح فى لحظة واحدة .. لحظة ما والد ياسمين فجر المفاجاه بكلمتين

اسف ماعنديش حد للجوااااز

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

كل دى كانت علامات استفهام وتعجب على وش عمرو وحودة

واللى بدأأواا يبصواا لبعض وهما مش مصدقين اللى بيسمعووه


حودة من كتر استغرااابه بيبتسم وهو مش عارف يقول ايه


عمرو :- ممكن اعرف سبب رفضك يا عمى

والد ياسمين :- اسف انا قولت اللى عندى

عمرو مابقاش قادر ينطق ب ولا كلمة وكانت الدنيا بتلف من حواليه ومش حاسس بجسمه نهائيااا
بيبص على ياسمين

وهو مش شايف السعادة اللى كانت من ثوانى مرسومة على وشهااا

مش شايف غير دموعها اللى غرقت خدودها

وايدها اللى بتكتم صرختها لحد يسمعها

وعنيها اللى اتملت حزن من بعد الفرحة اللى كانت ملياها


بيقوم عمرو يقف .. بيبص لوالد ياسمين والكلام مش راضى يطلع وكان فى سكينة منعاه وبتقطعه من جووواه

انا مش ها اسالك انت ليه بتعمل كدا ... وكأن ال ما بينى وبينك تحدى او طار...طب بلاش انا ....
ليه مش عاوز سعادة بنتك وانت عارف انها مش ها تحس بالسعادة غير وهى معااايا .. ليه حرمتوناا من بعض طول السنين اللى فاتت وكانكم بتعقبونا على حبناا لبعض


ضيعتووااا منناا نص عمرنا وكمان عاوزين تسرقوا الحلم اللى كان الحاجة الوحيدة اللى بتصبرنا على العمر اللى ضاع واللى حلمنا نعيش بيه العمر اللى جى


بيقاطعه حودة وبيحاول يهديه بس خلاص عمرو مش قادر يخبى الكلام اللى جواااه ...

وكانه بركان خامد بقاله سنين وجيه الوقت اللى ها يثور فيه


مش بنتك دى ... مش شايف دموووعها ... زمان غصبطو عليها تتجوز واحد مش بتحبه ودلوقتى هى لوحدها اللى بتتحمل نتيجة اختياركو.. هى لوحدها وماحدش برده حاسس بنار الظلم اللى جواها ...

زمان ما كنش بايدى حاجة اعملها واستسلمت وسلمت امرى لله وهو لوحده اللى عارف انا عيشت عمرى ازاى بس خلاص دلوقتى انا مش ها اسكت ومش ها استسلم ومش ها اسيبهاا ضحية فى ايدكو تانى تلعبوا بيها ذى ما انتم عاوزين ...

قرارناا احنا اخدناه... ومستقبلنا خلاص حددناه وماحدش مهما كان وبقولها تانى مهما كان ها يقدر يفرق ما بينا وسواء وافقتوا او رفضتوا ...
ها نكون لبعض ...


وبيمشى عمرو ناحيه الباب وقبل ما يمشى

بيبص عمرو وراه يمكن يشوف ياسمين ..بس لاسف مش شايفها .. سامع صوتها اللى بيقطع قلبه من جواااه وهو بيبكى ...

بيبص لوالدها اللى كان باين عليه ملامح الدهشة من الكلام اللى اول مرة يسمعه

بيبصله عمرو وبيقوله
فكر كويس ف الكلام اللى قولته ... لانى مش ها اتنازل عنه

وبيخرج عمرو وهو شايف حبيبته بتنكسر من تانى قدام عنيه
بعدها ماحسش عمرو باللى هو فيه ..


بيخرج عمرو وبيخرج حودة اللى ما بقاش عارف حتى ينطق يواسى عمرو ازاى .. كل اللى بيقدر يعمله انه بيبص لعمرو وبيضحك ويسقفله

(هههههههههههههههههههه)

(عجبنى الواد ده )

بيتصل حودة بالخطيب عشان يتقابلو ويحكيلوا اللى حصل

وبيتفقوا انهم يتقابلوا فى الكافيه بتاع زمااان

وهنااااااااااااااااااااااك

الخطيب :- هاااااااا طبعااااا أقول الف مبروك

حودة :- مبروك .... تصدق ياض انا بدات اشك فيك

اول يوم حطيت رجلك المبروكة فى البلد دى ...

العربية خبطتهااا ...ومن ساعة ما جيت والمصايب عمالة ترف على دماغتنا حتى الموضوع ال كان ماشى سكينة فى الحلاوة بفقرك الدكر ده باظ

ودلوقتى جى تطنطت ذى الارجوز وبتقول مبروك

انت الغربة غيرتك يا خطيب .!!!

عمرو :- ههههههههه .. والنبى اسكت انا ال فيا مكفينى

حودة :- يا عم فرفش وظجطط ..ده انت اديت للراجل كلام زمانه فى غيبوبة للسنة اللى جاية

الخطيب :- هو ايه اللى حصل بالضبط

حودة :- تعالى يا فقرى احكيلك

وبعد ما بيعرف الخطيب كل الحكاااية
بيفكر فى فكرة ها يعملوها سوااا يمكن تنفع ويمكن ما تنفعش

بس كل ده
ها نشوفه فى الحلقة الجااااااااااية

الحلقة ال 12 من
يوميات عمرو وياسمين 2
استنووووووووووونا






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25374
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 17 فبراير 2010, 11:16 pm

جميله اوي الحلقات يا همس

تسلم ايدك

منتظرينننننننننننننننك








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 35
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 39795
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالأربعاء 17 فبراير 2010, 11:38 pm

بجد القصه جامده

وانا كملت اللى فات منى

بجد ياهمس قصه جميله جدا

ومنتظرين بقيه الاحداث






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

I live a new life
with the birth of a new love

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالخميس 18 فبراير 2010, 12:40 am

مرسيي ليكي نيرو وانت يا حودا
ومعلش انا كنت اتأخرت عليكم
وانا فرحانة جدا ان القصه عجباكم بس معلش بقي لازم اشوقكم كتير جدا لانها خلاص قربت تخلص عشان كده لازم يبقي في اثاره بس اوعدكم اني مش حتأخر اوي






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32454
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355



يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالخميس 18 فبراير 2010, 5:35 pm

ثانكوسه كتير ياهمس


منتظريييييييييييييييين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 35
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 39795
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالخميس 18 فبراير 2010, 6:09 pm

خلاص منتظرين ان شاء لله ياهمس








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

I live a new life
with the birth of a new love

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق
amr-ma7mmed

ذكر
عدد المساهمات : 2029
العمر : 29
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : account
المحافظة : البحيرة
المدينة : damanhour
نقاط : 5045
تاريخ التسجيل : 31/07/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010, 3:07 am

عليا النعمه يا همس حضربك هههههههههههه ياله بسرعه نزلي بقيت الحلقات الواد عمرو ده بيفكرني بشبابي هههههههههههههه بس طبعا قصه حلوه زي صحبتها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 35
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 39795
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010, 3:47 am

3amr ma7mmed كتب:
عليا النعمه يا همس حضربك هههههههههههه ياله بسرعه نزلي بقيت الحلقات الواد عمرو ده بيفكرني بشبابي هههههههههههههه بس طبعا قصه حلوه زي صحبتها


اه ياض ياعمرو

ولا الود حودا داه

ابو سيف

هههههههههههههههههههههه

اااااااااااااااااااه يازمن

ههههههههههههههههه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

I live a new life
with the birth of a new love

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar200991
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
marmar200991

انثى
عدد المساهمات : 4
العمر : 28
الجامعة : جامعة القاهرة
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : القاهرة
المدينة : الاميريه
نقاط : 3600
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010, 5:28 am

همس بجد احساسك واختيارك عالي جدا في القصة دي بس ياتري كل قصة حب بتتزرع بتتروي بالدموع وتتحصد بالالام ؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar200991
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
marmar200991

انثى
عدد المساهمات : 4
العمر : 28
الجامعة : جامعة القاهرة
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : القاهرة
المدينة : الاميريه
نقاط : 3600
تاريخ التسجيل : 09/02/2010
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالثلاثاء 23 فبراير 2010, 11:29 pm

همس بجد حاولي تنزلي بقيت القصة بسرعة هموت واعرف اللي هيحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25374
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالخميس 25 فبراير 2010, 11:31 am

منوره يا مرمر وبنات اداب كلهم منورين


ويلا يا هموسه بقي


حنعيط منك

اهيء اهيء اهيء







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 4:09 pm

اسفة على التأخي والله مش بايدى بس انا جيت اهو وحنكمل سوا و مرسيى ليكم كلكم على المرور شكرا نيرو وحودا وعمرو ومرمر






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 4:22 pm


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الحلقة ال 12
من يوميات عمرو وياسمين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

بجد ...بجد

اسفه على التأأخير ..بس ها اعوضكوو

[size=21

افكركم ب الحلقة ال فاتت

شوفنا عمرو ازاى كان قريب من انه يحقق حلمه ويتقدم لياسمين وقد ايه هى كانت سعيدة وطايرة من الفرحة

بس للاسف كل ده ضاع فى اللحظة ال رفض فيها والد ياسمين

عمرو

وشوفنا الكلام الجامد ال قاله عمرو من النار ال كانت جواااه لوالد ياسمين

..........................

اتقابل

عمرو والخطيب وحودة

وكان عند الخطيب فكرة جديدة ها نشوفها النهاردة

الخطيب :- طب اسمعونى بس للاخر

انا ها اروحلوا تاانى وها احاول اقعد معاه واقنعه وانتو بقى عارفينى لما اقنع واحد

( ده ال كان معروف بيه الخطيب ...الاقناع ..)

وها احاول افهمه انه ما يجيش على سعادة بنته وكدا

حودة :- يا مغفل طب افرض رفض تااانى

الخطيب :- مالكش دعوة انت بس انت كل اللى ها تعمله انك تيجى معايا

حودة :- يا عم الراجل ده لو شاف وشى تانى لو صدفة حتى بعد الكلام ال عمرو قاله ها يجرى ورايا بالجزمة عاوزنى اروحله البيت

دى تطير فيها رقابى يا اسطة

عمرو :- معلش يا حودة عشان خاطرى شوف الخطيب يمكن يقدر يعمل حاجة

حودة :- عليا النعمة انا نهايتى ها تبقى على ايدك ... وصيتك العيال وامهم ...

الخطيب :- هههههههههه يا عم ما تخافش

حودة :- والله انا ما خايف الا منك انت يا نحس

عمرو :- انا كل ال قلقنى دلوقتى هى ياسمين ال موبايلها مقفول

قلقان عليها اوى ...

(( نسيب عمرو ونرررررررروح لياسمين ))


حالة ياسمين كانت وحشة جدااا بعد ال حصل وخصوصا انها كانت لسة تعبانة من الحادثة ..

وتعبت اكتر بعد ال حصل وهى ال رفضت انهم يجيبولها دكتور ... وحاولت والدتها انها تهديها بس ما فيش فايدة

وال مزعلها اكتر بنتها حبيبة ال جدهاا ضمها لصفه وبقت هى كمان ضد مامتها

حاولت ياسمين تفهم بنتها ال بيحصل بس هى رافضة مبدا الكلام معاها من البداية ومش عاوزة تسمع منها اى كلمة

.....

وتانى يوم ....

عمرو قاعد لوحده بيفكر ف اللى بيحصل ده ... قلقان على ياسمين اللى مش بترد عليه ...

وخايف على صحابه ال دلوقتى هما فى بيت ياسمين ..مستنى يعرف اللى حصل على نار ومش قادر يتلم على اعصابه

فى اللحظة دى بتخوش عليه والدته

...

والدة عمرو :- مالك يبنى فى ايه.........!!!! احكيلى يا عمرو ..

عمرو :- ما فيش يا ماما والله

والدة عمرو :- على ماما برده ... والله لتحكيلى

(( وفعلااا حكى عمرو لمامته كل حاجة

وال كان رد فعلها ما يختلفش كتير عن والد ياسمين ))

والدة عمرو :- يا لهوى يا عمرو انت عاوز تتجوز واحدة كانت متجوزة وكمان عندها بنت ..

ليه يبنى كدا مش كان انتهى الموضوع ده من زمان ..!!


( وكأن المطلقة حرام عليها انها تفكر فى اجواز من تانى )


عمرو :-
يمكن يكون انتهى بالنسبة ليكوو بس بالنسبالى اناا عمرى ما نسيته ...
وبعدين مالها ياسمين ايه اللى يعيبها ... عشان كانت متجوزة ... وفيها اى
..!! حراام...!!!!


والدة عمرو :- لا مش حرام ...بس ليه تظلم نفسك ... ما تتختار اى واحدة تانية ..ووووو.....

عمرو :-
اختار اى واحدة تانية وخلاص... يعنى اى واحدة محترمة بقى مش محترمة ...
بتحبنى مش بتحبنى ... ها اعيش معاها ف سعادة ولا لا ... كل ده ما يهمكوش
كل اللى يهمكو واحدة تانية وخلاص



والدة عمرو :- يا عمرو يبنى يعنى هو ال خلقها ما خلقش غيرها ... وها تلاقى يا عمرو ال تحبك وتسعدك

عمرو :- مش وقته يا ماما انا لازم انزل دلوقتى

ونزل عمرو بعد ما زاد همه برفض مامته

وهو لسة بيفكر

يا ترى اى ال بيحصل دلوقتى ..؟؟

يا ترى ها ييجو يفرحونى ولا يبكونى..؟؟

يا ترى ياسمين دلوقتى عاملة ايه ...!!

طب حتى لو وافق والد ياسمين انا ها اقدر اقنع والدتى ازاى بيها..؟؟


واسئلة كتير اوى جت فى باله وهو بيمشى ومش عارف على فين رجله مودياه

عمرو :- يا رب اقف جمبى ياااااا رب


بيروح عمرو يقعد على الكافيه المعتاد

وهو لسة بيفكر وايده على الموبايل كل شوية يتصل بياسمين بس للاسف ما فيش اى رد

بيرمى الموبايل على التربيزة بعد ما فقد الامل ف انها ترد عليه

وهو لسة بيفكر فى اصحابه وفى المشكلة اللى حط نفسه وحط صحابه فيها

........

بيلاقى موبايله بيرن

دى ياسمين وصوتها كمان بيعيط

ياسمين :- انا اسفة يا عمرو انا عارفة انى كتير اوى عذبتك معايا وتعبت كتير اوى اوى بسببى بس انا اسفة

عمرو :- من فضلك يا ياسمين بلاش تعيطى ... وفهمينى براحة ايه اللى حصل


( بيقولها عمرو وهو حاطط ايده على قلبه )


ياسمين :- بابا رفض تانى ... ودخل من شوية وعمال يهزق فيا وانا ما بقتش صغيرة على كل الكلام ده ... انا تعبت اوى يا عمرو

( بتقولها وهى مش قادرة تاخد نفسها من العياط )

عمرو :- ما تعيطيش ... ماحدش ها يقدر ياخد منى ..خلاص

احنا ها نبقى لبعض حتى لو وقفنا قدام العالم كله .. ها نبقى لبعض ولا عمرنا حد ها يقدر يفرقنا ابداااا ..

اللى نفسى اعرفه

هو باباكى ليه بيرفض

انا متاكد ان فى حاجة وانتو مخبينها عليا

انا متاكد طريقة الكلام اللى كانت ف المستشفى ورفض باباكى اللى مالوش اى تفسير ... اكيد ف حاجة

ياسمين :- ساكتة

عمرو :- لو مخبيين عليا حاجة قووولهالى يا ياسمين وريحينى

ياسمين :- عمرو انا لازم اقابلك

........

وبيتفق عمرو وياسمين انهم يتقابلو وبيقفل معاها وهو بيفكر يا ترى اى الحاجة ال ياسمين رافضة انها تقولهالى ف الموبايل ولازم تشوفنى عشان تقولهالى ...

وده اللى قلقه اكتر واكتر

وده ال ها نشوفه ف الحلقة ال تحت دى
هههههههههههه






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 4:25 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





الحلقة ال13
من يوميات عمرو وياسمين

.........


قفل عمرو مع ياسمين وهو بيفكر ف صحابه ال كتير تعبهم معاه

واللى بدأ يحس انهم هما بس اللى بيحسوا بيه وبيقفوا جمبوا

كل اللى حواليه بيحاولو يبعدوا ما بينو وبين حبيبته

الا صحابووو


........


بعد شوية ... بيوصل الخطيب وحودة

وبيحكولو ع اللى حصل

وان الراجل ده مش بيرفض كدا وخلاص ... لالالالا

ده اكيد ف سبب وانه كان متفاهم جدااا معاهم ... وكان بيعتزر عن اللى صدر منه وانهم اعتزروله عن الكلام اللى عمرو قاله

وهو كان مقدر جدااا الحالة اللى عمرو كان فيها..

بيحكى عمرو لصحابه اللى حصل .. مع والدته ,.. ومع ياسمين

وانه هو كمان اتاكد ان فى حاجة هو الوحيد ال ما يعرفهاش

بس خلاص هانت لانه خلاص ها يقابل ياسمين

ولما روح عمرو

.....

والد عمرو :- عمرو انا عاوز اتكلم معاك شوية

عمرو :- عارف عاوز تكلمنى فى ايه ...

( وهو بيبص لمامته )

والد عمرو :- طب ده ينفع يا عمرو يعنى بعد صبر السنين دى كلها

ينفع ال انت عاوز تعمله ده ...!!!

عمرو :- بابا انا عاوز اسالك سؤال واحد بس

انتو
ايه اللى عاوزينه غير سعادتى .. مش كل اللى انتو عاوزينوا انى اعيش مبسوط
وسعيد ... انا عمرى ما ها احس بسعادة غير وانا مع ياسمين




والد عمرو :- بيتكلم وبدا صوته يعلى

ليه عاوز تكسر قلب امك وما تفرحهاش بيك .. ليه غاوى تتعبنا




عمرو :-
وانتو ليه مش حاسين بيا ... ليه عاوزنى اضيع عمرى اللى باقى واكمله من غير
فرحة تملى حياتى ... لو انتو عاوزين كداا ... انا ما اقدرش .. دى حياتى
وانا اللى اقدر اقرر


وعارف كويس فين مصلحتى وسعادتى انا ما بقتش صغير

والد عمرو :- يا ريتك كنت صغير يا عمرو ... كنا قولنا مش فاهم حاجة

(( بص عمرو لوالده ووالدته اللى بقت ظاهرة دموعها فى عنيها ))

عمرو :-

انا اخدت قرارى خلاص يا بابا وما حدش ها يقدر يخلينى ارجع فيه

..........عن ازنكووووو

ودخل عمرو اوضته بدون اى كلام

وكل ما الوقت بيعدى المشاكل والهموم بتكتر اكتر واكتر

م اقدرش عمرو ينام طول الليل ... قاعد بيفكر فى اللى بيحصل وياترى اللى بعمله ده صح وولا غلط

.....

مسك عمرو الموبايل واتصل ب الخطيب

عمرو :- ايوة يا خطيب انا اسف لو اتصلت متاخر كدا

الخطيب :- لا ولا يهمك يا عمرو احنا كنت سهران ..خير

حكى عمرو للخطيب اللى حصل مع اهله

وازاى هما رافضين تماما اللى عاوزه عمرو

وكانهم مش عاوزين لابنهم انو يعيش سعيد

حاول الخطيب انه يهديه .. وانه يستنى لبكرة لما يقابل ياسمين ويعرف كل حاجة ....

الخطيب :- طب بقولك ايه ... انا معزوم عندك بكرة .... ولا ها تقولى لا

عمرو :- لا طبعااااا ........

ههههههههههه

انت تشرف بس ليه مرة واحدة كدااا

الخطيب :- مالكش دعوة بقى انا ها اقدر احللك المشكلة اللى فى البيت دى ..خلاص

عمرو :- خلاص اوكيه

......

قدر عمرو انه ينام شوية .. وهو مستنظر مقابلة ياسمين بفارغ الصبر

واخيرا جيه الميعاااااااااد

وهناااااااااااااااااك



كانت اجمل لحظة لما عمرو شاف ياسمين بتقرب عليه

وهو بيمدلها ايده يسلم عليها وكأن دى عنده كانت الفرحة اللى ممكن تنسيه كل همومه



عمرو :- ازيك يا ياسمين

ياسمين :- ما بقتش عارفة يا عمرو .....

عمرو :- ششششششش مش عاوزين نكد كدا من اولها

صح ولا ايه ..!!!

ياسمين :- بتقولها وهى بتبسم لعمرو ... صح

عمرو :- تعرفى ان دى اول مرة اقابلك ونكون لوحديناا

وتعرفى كمان ان انا اول مرة اعرف انك جميلة اوى اوى كداااااا

انت اجمل واحدة انا شوفتها فى حياتى كلهااا

ياسمين :- بس يا عمرو كفاااية

عمرو :- هو ايه اللى كفااية ...هو انا بشوفك كل يوم ولا ايه ..!!

ياسمين :- اهو انا حاسة ان الناس كلها بتبص عليناا وشايفينى كدا وانا مكسوفة ووشى عمال يحمر ...

عمرو :- هههههههههههههههههه



بحبك يا ياسمين



ياسمين :- سسسسسسسسسسسسساااكتة

عمرو :- بحبك ونفسى اقولها باعلى صوووتى واسمع العالم كله

ياسمين :- وانا بموت فيك يا عمرو ومش هقدر ابعد عنك تااانى

عمرو :- ومين قال ان القمر ده حد ها ياخده منى

ياسمين :- هههههههه انت بكاااش اوى صح

عمرو :- انا بكااش طب استنى

متر .... لو سمحت

المتر :- ايوة يا فندم تأأمرنى بحاجة تانية

عمرو :- لا انا عاوز اشهدك بس على حاجة

المتر :- اتفضل يا فندم

( وياسمين عمالة تضرب رجل عمرو من تحت التربيزة )

عمرو :- مش بزمتك المدام زى القمر.

المتر :- ههههههه اه طبعاااا يا فندم ربنا يخلهالك

عمرو :- يا رب

ياسمين :- والمصحف انت مجنون ... ههههههههههه

عمرو:- والله لو الجنان اللى فى الدنيا كله بيبقى كدا .. يبقى انا اجن واحد فى العالم كله .... مجنووون بحبك

ياسمين :- ههههههههه



بحبك اوى يا عمرو




قعد عمرو وياسمين والوقت سرقهم بس ما سرقش حبهم

ونسوا يتكلمو فى الموضوع اللى جيين علشااانو




عمرو :-
اهو انا كدا مش عاوز اى حاجة تانى من الدنيا ... طول ما انت جمبى ...
وعاوز افضل جمبك على طول ... بس اللى نفسى اعرفه ليه باباكى رفض


ياسمين :- ها اقولك يا عمرو بس عشان خاطرى تسامحنى انى خبيت عليك

عمرو :- قولى يا ياسمين




ياسمين :-
انااااا بعد ما اطلقت بحوالى اسبوع او اتنين تعبت ... ولما روحت للدكتور .. قالى ......................

انى حــــــــــــــــــــــامل

ولما عرف وليد انى حامل جيه عندنا البيت وفضل يتكلم مع بابا كتير

وما كنش عاوز ابنه اللى جى ده انه يتربى بعيد عنه

ولما
شافك فى المستشفى وحس باللى ما بينا كان ها يتجن اكتر واكتر وقال لبابا
انى لو فكرت اتجوز ها ياخد حبيبه منى ويحرمنى منها طول العمر ....


( بدات ياسمين تعيط اثناء كلامها مع عمرو )

وعمرو ساكت بيسمع كل كلمة بتقولها......

عمرو :- كملى

واللى كان مخلينى ما اقولكش كنت خايفة تبعد عنى لما تعرف

وفضلت كل ليلة ادعى ربنا انو يقرب ما بينا

لحد ما قابلتك يوم الحادثة

ولما نقولنى للمستشفى الدكتور اكتشف انى كنت حامل بس الحادثة كانت جامدة وانا سقطت

بس انا قولت للدكتور انو ما يقولش لاى حد عن الموضوع ده

حتى بابا وماما ما يعرفوش لحد دلوقتى

لانى خوفت يعرفوا ووليد يعرف ...

ويفكر انى انا اللى نزلته وياخد حبيبة منى .... بس والله يا عمرو انا كنت ها اقولك ... والله يا عمرو كنت ها اقولك بس كنت مستنية الفرصة المناسبة ...

لحد ما اانت ما جيت البيت وطلبت ايدى ...

وبابا رفض لانه مفكر انى لسة حامل

سعتها حسيت انك لازم تعرف الحقيقة

وصدقنى يا عمرو والله انا عمرى ما حبيت حد غيرك ولا اتمنيت انى اكون مع حد غيرك ... بس القدر هو اللى دايما بيفرقنا ...

وعارفة انك ها تسامحنى عشان بتحبنى ... وها تعزرنى ... وتحس بيا

عمرو بيتنهد وهو بيبص فى عنيها ومش عارف يقولها ايه ..

لاول مرة بيقف لسانه ومش عارف ينطق

ياسمين :- عشان خاطرى يا عمرو ما تسبنيش كدا ...اتكلم

عمرو :- عاوزانى اقول ايه ..!!

ياسمين :- عاوزاك تسامحنى عشان انا خبيت عليك بس والله ما كان بايدى .... وكل حاجة كانت غزبن عنى

عمرو :- وليه ما قولتليش يا ياسمين ... بتخبى عليا انا

ياسمين :- انا عارفة انا غلطانة بس عارفة انك ها تسامحنى

والنبى يا عمرو وحيات الحب اللى ما بينا تسامحنى




عمرو :- وليه ما قولتيش لاهلك

ياسمين :- كنت خايفة من وليد .... خايفة ياخد منى حبيبة

انا
ام يا عمرو .... حط نفسك مكااانى .... انا اكتر واحدة شافت ظلم انت ما
شوفتش الايام اللى كنت عايشاها من غيرك ... انا مصدقت انك رجعتلى تاااانى
وكنت عارفة انك ها ترجعلى لان ربنا عمره ما ها يكتب علينا نعيش طول العمر
نتعذب


بيمد عمرو ايده وبيمسح دمع عنيها وبيقولها




تتجوزينى يا ياسمين




بتمسك ياسمين ايد عمرو وتبوسها وهى بتقول

ربنا ما يحرمنى منك ابدااا يا رب

.....

بيتفق عمرو وياسمين انهم ينسوا كل المشاكل دى

وان ياسمين تقول لاهلها الحقيقة

وتفهم اللى حصل

وانها ما تحطش وليد فى دماغها .. وهو ها يعرف يتصرف معاه

..

يا ترى ايه اللى ها يحصل ..!!

وياترى بكدا المشاكل اتحلت وانتهت ..!!

طب وليد يا ترى ها يعمل ايه بعد ما يعرف اللى حصل ..!!

وايه اللى ها يدور فى بيت عمرو ..!!




كل ده ها نعرفه فى
الحلقة ال 14
من
يوميات عمرو وياسمين






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 4:28 pm


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


......

وافكركم ب الحلقة اللى فاتت على السريع كدااا

شوفنا لما الخطيب وحودة راحو ولتانى مرة يطلبوا ايد ياسمين لعمرو ولتانى مرة برده بيترفضوا

ومش بيلاقوا اى سبب مقنع ورا الرفض ده

....

وبرده شوفنا لما عمرو وياسمين اتقابلو و عرف عمرو السر وهى ان ياسمين كانت حامل ومخبيه عليه بس الحمد لله انها جت من عند ربنا ... والحمل ده نزل فى الحادثة

.....

بعد ما عمرو عرف كل ده .... بيتمسك بيها اكتر وبيلاقى ان خلاص ما فيش اى سبب تانى ممكن يبعدهم عن بعض .... غير حاجاتين ....

اولا وليد اللى كان بيهدد ياسمين انه ياخد منها بنتها حبيبة ...لو انها اتجوزت ...

ثانيا بنتها حبيبة ذات نفسها ... لانها كانت واقفة فى صف جدهاا وباباها

....



بيحاول عمرو يقنع ياسمين انها تتفاهم وتحاول تقنع حبيبة ... وانها تسيب وليد ده على عمرو هو ها يقدر يتصرف معاه

فى اليوم نفسه اللى قابل فيه عمرو ياسمين ...

راح الخطيب عند عمرو ذى ما اتفقوا يتغداا ...

( طفاسة بقى ...)

وبيروحلهم حودة فى اخر القاعدة وبيبقى يوم جامد اوى وانتهى نهاية جميلة وهى ان الخطيب وحودة بيقدروا يقنعوا والد ووالدة عمرو باللى عمرو عاوز يعمله ...

وان دى قسمة ونصيب وماحدش عالم ايه اللى ربنا مخبيه
وبيحاولو معاهم على قد ما يقدروا ولما والدة عمرو مش بتلاقى مفر وان عمرو متمسك بياسمين لدرجة الجنون وانه مهما حصل مش ها يرجع يسيبها تانى ...
بتسلم امرها لله وبتدعيلو ان ربنا يسعدوا بس اكيد وهى من جواه لسة زعلانة ... وعشان كدا ادخل حودة ...

( هههههههههههههه حلال العقد ههههههههههههههه)

واخيرا هم من على قلب عمرو وانشاااال ... وبليل ... بيلاقى عمرو رقم غريب بيتصل بيه

بيكووووووووووون .... باسم

((( باسم ..فاكرينه ... اخوووه ياسمين ... وذى ما حودة كان بيقوله باسم الموميااااا )))

باسم :- ايوة يا عمرو انا ياريت اشوفك ويكون احسن لو دلوقتى

عمرو :- خير يا باسم فى حاجة ...

باسم :- لما نتقابل ها تفهم كل حاجة

وبيتفقوااا انهم يتقابلو كمان ساعة ... وطبعااا بيروح معاه الخطيب وحودة

بيدخل الشك تانى فى قلب عمرو بعد ما صدق انه انزاااح

بس المرة دى ما بقاش عارف القدر مخبى ايه تانى

ولما بيتقابلو ....

باسم :- طبعااا انا عارف انك دلوقتى مستغرب انى طلبت انى اشوفك

عمرو:- ليه هو احنا مش صحاب ولا ايه ...

حودة :- بس انت طخنت كدا ازاى انت كنت الاول ذى المومياااا

الخطيب :- ههههههههههه

باسم :- انت لسة زى ما انت يا حودة ما اتغيرتش

الخطيب :- استنا بس يا حودة ... عشان نعرف الموضوع

عمرو :- حوووودة .... اسسسسسسسكت

حودة :- والله اسيبكووو وامشى ...الله

باسم :- بص يا عمرو انا عرفت كل حاجة وعرفت انك جيت طلبت ايد ياسمين مرتين ... بس انا والله ما ااعرف غير دلوقتى ....

او من حوالى كام ساعة بالضبط وعرفت بالصدفة ...

لانهم فى البيت عاملين دلوقتى ذى المجانين وخصوصا لما عرفوا ان ياسمين ما بقتش حامل ...

ولو وليد عرف الموضوع ده اكيد مش ها يسكت

عمرو :- هو مش كل حاجة خلاص انتهت وليد ده انتو حطينو فى دماغكو اوى كدا ليه ...!!!!!

باسم :- لان اولا الطلاق لما حصل كان فى مشاكل كتير والحمد لله بجد ان ياسمين اتخلصت من الشخص ده ....

بس للاسف هو مش سايبها فى حالها ودايما ذى ما انت ما شايف بيهددها بحبيبه لانه عارف ياسمين ما تقدرش تستغنى عنها ابدااا .... مع انه جباااان جدااا بس مش لاقى اللى يقفله ... عشان كدا سايق فيها

الخطيب :- طب بوصوا انا عندى فكرة ....

بس يا ريت توافقونى

حودة :- قوووول يا ابو افكار نيرة .... حبل المشنقة على ايدكو ان شاء الله

......

وبيقول الخطيب فكرته ... عشان يقدروا يبعدووو وليد ده عن سكة ياسمين ... ويتخلصوا من قلقووو كل شوية

بيروح كل واحد فيهم وبيتفقوااا انهم يتقابلوا تانى يوم عشان ينفذو اللى اتفقو عليه

بيتصل عمرو بياسمين بيطمنها ان خلاص اليوم اللى عاشو يحلمووا بيه خلاص قرب وما بقاش بعيد ..

.....

وتااانى يوم

عمرو .. باسم .. حودة .. الخطيب

قدام الشركة اللى شغال فيها وليد

وكل واحد فيهم كله حمااس وانتقام وخاصة عمرو اللى كان باين على وشه انه خلاص داخل على حرب

بيطلعوو مكتب وليد

وهناااك

بيدخل عمرو وباسم
فى الاول و بيحاولواا انهم يفهموه ان ده نصيب وان اللى ما بينهم خلاص
انتهى ف بلاش يكون ما بينهم مشاكل ... بس اظاهر ان وليد ... ذى ما قالت
عليه يااااسمين


(( عديم .... الدم ))

وفى اللحظة دى بيخوش عليهم .. الخطيب وحودة ..

بيشمر عمرو كمام القميص وهو بيقول


ّّّ( ااقسم بعزة وجلالة الله لو لمست شعرة من ياسمين

ليكون اخر يوم فى عمرك ... وطالما انت مش بتيجى بالذوق والادب يبقى نشوف قلة الادب ها تعمل أيه .!! )




كلو بيبص لعمرو واللى كان باين عليه العصبية ... واللى اول مرة يشوفوه فى حالة ذى دى

وسعتها بيدخل الخطيب .... واللى كان ذى المجنون من منظر قميصه المفتوح والشر اللى كان باين فى عنيه

وهو بيجرى على وليد وبيمسكه من رقبته وهو بيقوله

على ما اظن سمعت .. كلام صاحبى ولاتحب اكرره تاااانى

..

وليد :- ايه ده يا باسم ... انتو جايين تتهجمو علياا فى مكتبى ...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


بيرد باسم وهو صوته بقى عاااالى

باسم :- ووووووووولة ...... انا لو كنت محترمك .. لحد دلوقتى ف بس عشان كان فى يوم من الايام عيش وملح ما بينا ..

وليد :- وبنتى ايه نسيتهااا

باسم :-
لا ما نستهاش بس انت ممكن تشوفهااا ... لاكن عشان تيجى تعيش معااك وتسيب
امها ف ده تشيله من دماغك خالص .... فاااااهم يااااااالة




طبعااا كل ده والخطيب لسة ماسك فى زومارة رقبته ...

ووليد عامل ذى الكتكوت المبلول مش عارف يرد على مين ولا مين ...!!

عمرو :-
ورحمة امى ....
لخليك تنسى انك فى يوم من الايام كنت تعرف واحدة اسمها ياسمين لو ما بعدت
عنها .... ..انما بنتك بقى ... ف انت من حقك انك تشوفها ... لاكن تاخدهاا
يبقى انت بتحلللللللللم




وليد :- طب ممكن نقعد نتفاهم يا استااذ باسم

باسم :-
انا خلاص قولت اللى عندى ... اختى
ومالكش عندها غير بنتك اللى ها تشوفها فى الميعاد اللى نحدده احنا.... ده
لو حبيبه عاوزة تشوفك ... ومتهيقلى ده كفاية عليك ... بعد كل اللى حصل


....

((( وبعد خنااقة طويلة كادت انها تبقى حرب ... وافق وليد على كل اللى عايزينه ... وخصوصا بعد ما عرف ان ياسمين مش مابقتش حامل ..))))

وكانت الفرحة ها تنط من عين عمرو ... وده ال كان مستغربه وليد جدااا....

وماصدق عمرو انه خرج من عند وليد ..عشان يتصل بياسمين يطمنها ..

بس الاول كان لازم يشكر باسم وصحابه بعد اللى عملوه ... واللى لولاهم ما كانت اى حاجة ممكن تحصل
روح عمرو جرى على بيته ... والسعادة جواه مش مصدقها ..
خلاص كل حاجة انتهت .. ومش فاضل غير انه يعيش بقية العمر مع حبيبه قلبه واللى ما اتمنى غيرها فى حياته


.......








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 4:32 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


نكمل مع بعض الحلقة

ال 15 من يوميات عمرو وياسمين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


ولما روح ... بيتصل ب ياسمين ... يطمنها ويحكيلها اللى حصل
وبعد ما حكلها
.......


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ياسمين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
بحبك ...بحـــــبك ... بحبك


وبموت فيك وماقدرش استغنى عنك لحظة واحدة ...

ولو حياتى كلها ثانية .. اتمنى اعيشها معاك وفى حضنك ... بموت فيك يا عمرو ..


.. بــــــــ[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ـحبك ..


عمرو :- هههههههههههههههه
كل ده عشانى انا
ياسمين : طبعااا كل ده عشانك انت واكتر كمان ...
عمرو :- يبقى خلاص كدا كل حاجة اتحلت وما فيش اى حاجة ... تخليكى تأأجلى ...
عشان انا ممكن اطير دلوقتى .. واجى اخطفك
ياسمين :- ههههههه
ماشى تعالى يلااا ... بس الاول انا مستنية .. باسم عشان ييجى يكلم معايا حبيبة ...
عمرو :- تانى حبيبة ... اجبلك الواد الخطيب يقنعهاااا
والله صحابى دول تعبو معايا اوى اوى
ياسمين :- ربنا يخلهوملك .. ما تقولش كدا عشان الحسد
عمرو :- ههههههههههههه
انتى عارفة انا نفسى الوقت يجرى يجرى ... واشوفك واقفة قدامى

واخدك الف بيكى الدنيا دى كلها ... وننسى كل اللى فات من عمرنا


ياسمين :- طب كفاية بقى عشان كدا انا اللى ها اجى اخطفك
.......
بيتفق عمرو وياسمين ان خلاص ما فيش اى حاجة تانية ممكن تقف فى طريق سعادتهم .... وفرحتهم
عمل عمرو اللى عليه والواجب دلوقتى انه يعمل احلى واجب لصحابه اللى طول العمر وقفوا جمبوا ولا فى يوم اتخلوو عنه
اتفقووو انهم يرجعوا لايام زمان من تاانى
خرجوا يتمشو على الكورنيش ... والضحكة مش بتفارقهم
بيفتكروا ايااام زماان لما شاف عمرو ياسمين اول مرة .. وحاول انه يكلمها .. وقد ايه تعبوا معاه من يوم ما حبها لحد دلوقتى



وفى لحظة بينقلب حال الكل بكالمة واحدة لعمرو ...
وكأن سعادتهم بقت متوقفة على عمرو
يفرح ......يفرحوووووا
يحزن .....يحزنوووووا
بيستأذن عمرو وبيقف على جمب وهو بيتكلم بكل هدوء
بس ياترى ليه ياسمين بتعيط ... ؟؟!!!

وليه الدموع دى كلها بعد ما كانت اسعد واحدة فى الدنيا
..؟؟!!

بتتكلم ياسمين .. وكانها عايشة لوحدها ..

وانها هى لوحدها اللى تقدر
تكمل أوتوقف ... تقبل اوترفض
وفجأأأأأأأأة بيسمعواااا صوت عمرو اللى بدء كل الناس يسمعوووه وهو بيقول
حرام عليكى عاوزانى اعمل ايه تانى اكتر من اللى بعمله عشانك ... بجد حرام عليكى ...
انا ضيعت كل حاجة عشانك ... خاطرت بكل حاجة عشانك ...
ما حبتش حد غيرك ... ما اتمنتش حد غيرك ....
والمشكلة ان ما حدش بيجرحنى غيرك ... ما حدش بيخلينى اكره دنيتى وحياتى وايامى غيرك ...
ماحدش بيظلمنى قد ما انت ما بتظلمينى ...
الايام بقيت بكرها وبحبها عشانك ..

ما بقتش فاهم ليه انا بعمل كل ده ... عشان بحبك .... !!!!!
لو بايدى ها اشيل حبك بايدى من قلبى ... بس مش قادر ....
ياسمين :- .........

كفاية يا عمرو انا ما استهلش كل ده منك ... انا مش بايدى حاجة يا عمرو ... عشان تقولى كل الكلام ده ...
بتقولى انت اتظلمت ... وانا ايه ما اتظلمتش !!!...
ما عشتش عمرى مع واحد انت ما طقتش انك تقف معاه ثوانى...
كل يوم كنت بتعذب وانا بعيدة عنك ... كل يوم كنت بنام وانا دموعى على خدودى ... دموعى يا عمرو اللى وعدتنى انها ما تنزلش طول ما انا وياك ...


واللى برده ما عرفتش غيرها يا عمرو بسببك ....
انا استحملت كتير اوى يا عمرو ... وصبرت لانى كنت عارفة قد ايه انا وانت كنا بنحب بعض وعيشت عمرى كله على امل اننا نكمل مع بعض ...
وعمرى ما اتخيلت انك تقولى كدا ... وانك انت كمان تظلمنى بالشكل ده



( مش بتقدر ياسمين تكمل وبتنهار من العياط ... )


دى بنتى يا عمرو ... فاهم يعنى ايه بنتى يا عمرو .... يعنى ما اقدرش ابعد عنها ... ذى ما انا مش قادرة ابعد عنك ...
عمرو :- يعنى ايه ها نضيع..!!!!!!
طب كل اللى عملناه ... !!!!!!
ها نضيع حلم حلمنا انه يتحقق واحنا سواا .... ولا الحلم طلع وهم ... وصحينا منه على الفراق يا ياسمين ...
معقول ها نفارق بعض تااانى



ياسمين :-

حرام عليك يا عمرو ما تعذبنيش اكتر من كدا



عمرو :-
مش ها اعذبك يا ياسمين ... بس اظاهر ان القدر هو القدر ... وانو مش مكتوبلنا نبقى لبعض ...
وان الفراق هو الحاجة الوحيدة اللى بقيالنا فى حياتنااااا .....
اسف يا ياسمين لو كنت جرحتك او ظلمتك
اسف لو كنت عذبتك معاياا
بجد اسف يا ياسمين على كل لحظة خليت دموعك تنزل فيهم عشانى ...
اسف على كل لحظة ضيعتيها من عمرك وانتى ندمانة عليااا
بس اعرفى ..
انى عمرى ما حبيت حد غيرك ولا اتمنيت حد غيرك ...
ولو ربنا كاتبلى اعيش مع واحدة غيرك ... مش ها اقدر اعترض بس اوعدك ..
انى ها افضل فاكرك اللى باقى من عمرى
بحبك وياريتنى ما بحبك
سلام يا ياسمين
.......
بيقفل عمرو السكة ودموعه ماليااا عنيه بيقول لصحابه وهو بيتسم من كتر الالم اللى مش قادر يستمحله او يخبيه


خلااااص .... خلاااااص


بيفهمووو صحابه كل حاجة ... من غير ما يتكلم وخصوصا بعد الكلام اللى سمعوووه منه
كل اللى بيقدر يقوله عمرو ....

روحونى البيت



مش بيقدروا صحابه انهم يتكلمووو معاه او حتى ينطقوو وكان الكل مش قادر ينطق من الصدمة اللى هما فيهااا


وفعلااا بيروح عمرو البيت ... ودموعه لسة ما فرقتش عيونه
بعد ما شاف كل حاجة حلوة وكل حلم حلمه بيموت قدام عنيه ... ومافيش اى امل فى انه يرجع يفرح من تااانى
وبليل ...
بيقرر عمرو انه يرجع يسافر من تااانى
يمكن ... ينسى ... يمكن ... ينسى
بيتصل بصحابه وهو بيودعهم ... وهما مش مصدقين اللى بيسمعوه
بس خلاص ... ما بقاش باقى حاجة لعمرو ... هنااااااااااا
......
يا ترى تتوقع ايه اللى ممكن يحصل

وياترى فعلااا خلاص القدر ها يفرقهم تااانى

ويتحقق كلام الشيخ العراف ...!!
خصوصا بعد ما عمرو رجع من تانى وسافر..!!
ولا فيه احتمال انهم يرجعوااا تااانى لبعض ..!!
انت / انتى

ايه رايك فى تصرف عمرو..!!
ايه رايك فى تصرف ياسمين..!!

عمرو ..... ولا ..... ياسمين

وبكدااااا تنتهى الحلقة ال 15 من يوميات عمرو وياسمين ...
انتظروووووونااااااااااااااااا
فى الحلقة القااادمة
والحلقة الاخيرة
من يوميات عمرو وياسمين






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25374
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالسبت 27 فبراير 2010, 6:32 pm

ايه رايك فى تصرف عمرو..!!

هو حيعمل ايه اكتر من اللي عمله
كفايه اللي حصله

ايه رايك فى تصرف ياسمين..!!

عشان بنتها لازم كانت تتخلي عن اي
حاجه حتي سعادتها


جامدين اوي الحلقات يا ضحي
مستنينك يا قمر
مش تتاخري علينا بقي








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 05 مارس 2010, 9:33 pm

شكرا نيرو على متابعتك وتسلميلى يا قمر






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 05 مارس 2010, 9:36 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الحلقة الاخيرة

من يوميات عمرو وياسمين 2






النهاردة ها نشوف

اخر حلقة
من يوميات عمرو وياسمين2

..

اليوميات اللى ما بقاش عمرو عارف ايه هى اخرتها

يا ترى هو فعلاااا ظلم نفسه وحياته واهله وصحابه

ولا هو كان بيحاول انه يحافظ على حبه اللى

مش عارفله نهاية .. ولا عارفله طريق

وخصوصا بعد ما خلاص ساب اسكندرية بكل ما فيها

الاهل ... الصحاب .. الحبيبة


لاول مرة بيندم عمرو على كل شئ فااات



على عمره.... وحياته ..


على قلبه اللى اعذبه كتير ويااه


بيندم من كل قلبه على كل حاجة عملها عشاناها


وهى ما قدرتهاش ... ولا اهتمت بيها


وكل اللى اهتمت بيه حياتها هى وبنتها


اناااانية ....


فعلاااا انانيه اللى تلاقى كل الحب ده وما تحاولش انها تضحى عشانه


(( وتفضل انها تعيش هى وحبيبها دور الضحية


يبقى اكيد انانية وغبية كمان ))



حال عمرو خلاص اتغير ما بقاش لاقى اى سبب يعيش عشانه


باع كل حاجة ورماها وراااا ضهره


وقرر انه يعيش لنفسه وبس وقلبه ها يعتبره


من النهاردة .. مااااات


....


بعد ما بيوصل عمرو شغله


بيقابل سااامر


وبيحكيله الحكاية من طأطأ لسلامو عليكو


بيحاول سامر انو يهديه ويقف جمبه ويخرجه من اللى فيه



سامر :- ايه يا عم .. انت كمان


طب قولت مش ها تشتغل كام يوم قولنا ماشى


لاكن تفضل نايم ليل ونهار كداا .... لالالالا


قوم يالة يلاااا ... تعالى نخرج شوية



عمرو :- على فين بس انت يا عم


سااامر :- قوووووم... يلااا


ها نروح حفلة السمر ..


عمرو :- ها نلاقى الشيخ هنااااك.... !!!!!


سااامر :- اكيد


افتكر عمرو فى اللحظة دى كلام الشيخ العراف فى اول مرة قابله


الكلام اللى كان مصدقه وعاش فيه اجمل حلم وكابوس



لبس عمرو ... ونزل مع سامر وطول الطريق مش بيتكلم غير فى ياسمين


عمرو :-


انت عارف يا سااامر ... انا كل اللى مزعلنى بجد ووجعنى اوى ... انى مش قادر اعيش من غيرها بعد ما اتعودت على صوتها وضحكتها .. ورجعت ليا من تااانى الفرحة اللى معاها وبس بفرح من قلبى




و الضحكة اللى فارقتنى ورجعتلى من تااانى معاااها


وكااانها يا سمر ذى


الشمس لما تشرق


الاقى دنيتى كلها نورت وحياتى الاقيها بتضحك واتملت فرحة وسعادة


واول ما تغيب

... حياتى كلها تسود ... وما شوفش قدامى غير سوواد لا ببقى عارف اذا كنت عايش ولا خلاص موت



سااامر :- انت بتحبها اوى كدااا يا عمرو


عمرو :- بحبها ... هههههه


انا حياتى كلهااا ابتدت ف اول يوم شوفتهااا جاية عليا من بعيد


اول ما شوفت عنيها ... ضحكتهااا


حسيت انى بقيت ملك ايديها


عشت احلى ايام حياتى ... وانا معاااهاا


وعشت احلى حلم ... لما حلمت انها بقت لياااا


واصعب يوم عيشته يوم ما اتكتبت النهاية


سامر :- ما حدش عارف ايه اللى ممكن يحصل لسة يا عمرو مين عالم ايه اللى ها يحصل بكرة


عمرو :- ها يحصل ايه ... يعنى !!!


خلاص هى اختااارت ... وانا المكتوب عليااا اتحمل نتيجة اختيااارها


سامر :- كلها شوية وها تقابل الشيخ العراف اللى بيريح قلبك


ولما بيوصل عمرو للشيخ العراف


بيكتشف انه ...... ماااااااات


هنا بيحس عمرو بالندم .. وبيفوق من وهمه اللى كان مصدقه وكلام العراف اللى كان بيرحيه ...


وبيستغفر ربنااا .... لانه فى يوم صدق ومشى ورا كلام عراف ومنجم ... وهو من جواه كان عارف ان مهما كلامه كان شبيه بالواقع فهو مش اكتر من مجرد تخاااريف راجل كبير ...



سامر :- هااا ... ايه رايك فى الحفلة بقى


عمرو :- لا انا ها اتمشى شوية ... وانت لما تخلص ابقى اتصل بيا


...


وقعد عمرو لوحده مع ...... القمر


بيفكر ف كل اللى حصل ..وهو من جواه بيتقطع والدمعة مش بيتفارق عينه


ليه يا ياسمين بيتعملى فيا كدا وانت عارفة انى اكتر واحد فى الدنيا حبيتك ... وانت الوحيدة اللى اختارها قلبى


ليه الفراق ... وانت عارف انك معايا وقلبى معاك على طول


ليه الفراق وانت عارفة


ان الفراق ده اصعب حاجة على قلبى ...


ليه ..ظلمتينى بحبك


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ليه والف ليه !!!


بدور فى بال عمرو


....


بيعدى الوقت ..وهو لسة لوحده


شايف حبيبته فى خياله ... بيفتكر كل ذكرى حلوة ما بينهم



بيبص عمرو لفوووق وهو من جوووواه بيدعى



...يا رب سامحنى ورجعنى ليها .. انت عارف انى ما اقدرش اعيش من غيرها


يا رب انت عمرك ما ترضى بالظلم ... .. ما تخلنيش اعيش بقية عمرى فى عذاب


بعد ما قعد عمرو .. لوحده .. ودعا ربنا .. حس انه استريح كتير


وان ربنا اكيد ها يسعده قريب


وبعد شوية ... بيرجع سامر .. وبيتفاجا لما يلاقى عمرو ... اتغير



عمرو :- انا ها انزل الشغل من بكرة ...


سامر :- وايه اللى خلاك تغير رايك مرة واحدة كدااا ... وبعدين ايه الفرحة اللى فى عنيك دى


عمرو :- متاكد ان ربنا ها ينصرنااا ... ويرجعناا لبعض


سامر :- انت مالك يا حبيبى .. انت سخن


عمرو:- بقولك ايه مش عاوز تريقة ... ابقى حود عليا الصبح صحينى وانت رايح الشغل


...


وروح عمرو ... وهو شايف القمر وكانه بيبتسمله وبيوعده بوعد غير وعد العرااف


..............


وتااانى يوم ..


صحى عمرو على صوت جرس الباب


عمرو :- ايوة جى يا زفت ... انت ايه اللى جابك بدرى كدااا


...


واول ما بيفتح عمرو الباب


بيلاقى ياسمين ... واقفة قدامه ..وهى بتبتسمله


...


ياسمين :-


اخر مرة تبعد عنى ... ثانية واحدة ... انت فاهم ولا لا..؟؟


وبتترمى فى حضنه وهى بتعيط


وبتقوله


بحبك اوى ... انت بقيت كل حاجة فى حياتى



وكل ده عمرو واقف مش مصدق نفسه ...


وكانه بيحلم


بيرجع عمرو لورااا ... وبيسالها


ياسمين اوعك اكون بحلم ...


لا مش بتحلم ... الا لو كنت غيرت رايك بقى ومش عاوز تتجوزنى


عمرو :- بيحضنهاااااااااااااااااا عمروجامد اوى ... وبيلف بيها


وهو بيقولهااا


بحـــــــــــــــــــــــ( يااااا ياسميـــــن )ــــــــــــــــــــــــبك


..


ياسمين :- ههههههههههه


حزر فزر مين معايا



حودة :- ايه رايك فى المفاجاه دى بقى ..... حلوة صح


الخطيب :- اكيد طبعااا حلوة .... وهو فى احلى من كدا


عمرو :- هههههههههههههههههههههه


بيضم عمرو .. الخطيب وحودة بين دراعه وهو بيضحك


انتو كل اللى ليا فى الدنيا دى .... ربنا يخليكووو ليا على طوول


بيرن موبايل ياسمين ...


ياسمين :- خود يا عمرو كلم ...


عمرو :- وهو مستغرب


مييييييين !!؟؟


عمرو :- الوو


حبيبه :- ازيك يا عمو عمرو


عمرو :- هههههههههههه


حبيبه :- الف مبروك يا عمو ... مبروك عليك ماما


عمرو :- ههههههههه ربنا يخليكى يا حبيبه


حبيبة :- خد بالك منها بقى ... حطها فى عنيك


عمرو :- لا ما تخافيش ... ماما هى عينى اللى بشوف بيهااا


حبيبه :- خود كلم جدووو


والد ياسمين :- ازيك يا عمرو يابنى ...


عمرو :- الحمد لله يا عمى .... ربنا يخليكوو ليااا كلكو


والد ياسمين :- ... ربنا يسعدكم يبنى .... واوعك تزعل منى يا عمرو


خد حماتك ..هههههههه


والدة ياسمين :- ابقووو زورونا بقى يا عمرو ...


عمرو :- انا مش عارف اقولكم ايه .... انتو مليتو عليا الدنيا كلهااا ... واكيد مش ها اعرف اردلكم كل ده


والدة ياسمين :- انت تستاهل كل خير يا عمرو




... على دخلة .... بااااااااااااسم ......


اناااااااا جييييييت


ومعايا المأأأذووووون ....


الحقوووه بقى... لانو كان نايم طول الطريق


هههههههههههههههههههه


........


فى نفس اللحظة .. اللى بيرن فيها موبايل عمرو


وكان والده ووالدته ... بيباركوله .. وكان كل الدنيا كانت مخبية عنه الفرحة ....


والدة عمرو :- انا ها اسيبك بس شهر العسل ... بس تيجى انت وعروستك ... تعيشووو هنااا معانا .... قولت ايه


عمرو :- ربنا يخليكى ليا يا امى .... انا ما اقدرش ابعد عنكووو ابداااا


................


بييجى المأأأذون .. وبيشهد الخطيب وحودة .. على جواااازه


من حبيبة قلبه ياسمين ..


اللى ذى ما الدنيا ما فى يوم فرقت ما بينهم سنييين


جمعت ما بينهم .. فى يييوم...


عشان تكمل فرحتهم وسعادتهم


وحبهم


ويعيشووو اللى باقى من عمرهم وهما جمب بعض


....


وهنااا بتنتهى يوميات عمرو وياسمين نهاااائياااا ... بكل سعادة وفرحة وحب


.......






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل همس الامواج في السبت 06 مارس 2010, 3:26 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل

انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 29
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 25374
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 555225114


يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 05 مارس 2010, 10:19 pm


تسلمي همس كتير


كانت يوميات جميله اوي


ومنتظرين يوميات جديده








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالإثنين 29 مارس 2010, 12:18 pm

NERO كتب:

تسلمي همس كتير

شكرا كتير ليكى يا قمر

كانت يوميات جميله اوي

الاجمل مرورك يا قمر

ومنتظرين يوميات جديده


ان شاء الله






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفارس
عضو مميز
عضو مميز
الفارس

ذكر
عدد المساهمات : 3487
العمر : 30
العمل/الترفيه : كرة القدم
المزاج : الحمد لله
الجامعة : جامعة طنطا
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : عربي
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 7337
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالإثنين 26 يوليو 2010, 9:02 pm



بجد يا همس حقلقات ولا اروع

بجد قصة حب جميلة قوي قوي

شكرا ليكي عليها

ولكي مني خالص تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج

انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 29
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7999
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 800341355

يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوميات عمرو وياسمين   يوميات عمرو وياسمين - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 سبتمبر 2010, 2:03 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:


بجد يا همس حقلقات ولا اروع

بجد قصة حب جميلة قوي قوي

شكرا ليكي عليها

ولكي مني خالص تحياتي


الاجمل والاروع هو مرورك يا علي
نورت التوبك و يسعدني كثيرا ان الحلقات عجبتك
لك ودي وتقديري






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات عمرو وياسمين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن أعضاء المنتدى-۩۞۩» :: القصص والروايات :: قسم اليوميات والقصص الطويلة-
انتقل الى: