منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الثلاثاء 07 مايو 2024, 3:26 pm


 

 لــحــــظــــــ حــب ـــــــات

اذهب الى الأسفل 
+11
invisible girl
كوكي
Cockier Sparrow
angle eyes
africano
برينسس الشيماء
ahmed sa3d
sokr7oda
mr_mo7md
hamo
BaBiToOo
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأربعاء 27 مايو 2009, 8:58 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بوصوا ياجماعه اانا هنزل قصه هنا ويارب القصة دي تعجبكم هيا رومنسة وفيها فراق وحجات كتير
هتشوفها معايا ويارب بس تعجبكم
اولا عندي شخصيات كتير في القصة انا هقلكم الابطال دلوقت

وبعدين اي حد تاني هيبان في وسط القصة هنتكلم عنه

نهى بنت في 3 جامعه قسم فلسفة عندها 20 سنة بنوتة فرفوشة اوي بتحب تتعرف على الناس كتير
وبتحب تهرج مع كل الناس مش من طبعها الاكتئاب بتحب كل الي حوليها
وتقريبا الدفعه كلها عرفاها طول ماهي ماشية تسلم على ده وتكلم دي وتقف مع ده شوية
ومعاد ناس قليلين شوية
نقدر نقول عليا بتحب تكون راجل اوي يعني في مشيتها في كلمها حتى في هدومها على طول
بنطلون جينز وعلية اي بدي ولا تيشرت ولا قميص من فوق مش بتحط ميكب ولا نلنسزز غير
في المناسبات فقط لاغير تحب تبان قدام كل الناس بس مش لقية فرصة كويسة في وسط
زجمة الجامعه والناس الكتير الي في الدفعه
رومانسية مووووووووووت بتعشق عامر منيب وحماقي عمرها ماحبت قبل كده عشان كانت عايشة
مع اهلها في دولة خليجية وطبعا مافيهاش اختلاط ونزلت مصر على الجامعه بس ولسة مش لقت
الشاب الوسيم الي بتحلم بية

اما بطلنا بقى فهوة اسلام اسلام باشا عندو 23 سنة شاب وسيم جدا جذاب بشكل مش طبيعبي
مثقف لابعد الدرجات خلص كلية تربية قسم فلسفة وعجبتو اوي الفلسفة من ايام ثانوي وجايب مجموع
يدخلو احسن جامعه بس هو ايه حاطط هدفو وهو الفلسفة
المهم يعني كل همو في الدنيا يبقى دكتور فلسفة بس مش متزمت ولا حاجة بالعكس عاوز
يخلي كل الناس تحب الفلسفة زي ماحبها ومش عاوز يشتغل دكتور عشان السمعه ولا اللقب ولا حتى الفلوس
هو كل الي همو يخلي كل الناس تحب الفلسفة ويوصل رسالتو صح بس
بيموت في عمر دياب واليسا رومنسي لابعد الدرجات والده متوفي وعايش مع مامتو واخواتو

دول الابطال الاساسين يارب اكون قدرت اوصلكم صورتهم كويس
لو لقيت تشجيع هكلم لو مش عوازين بلاش اقف لحد هنا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo

كاتب الموضوعرسالة
برينسس الشيماء
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ



عدد المساهمات : 171
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 31 مايو 2009, 11:12 pm

مشكووووووووووووور على القصة واحنا فى انتظار الباااااااااقى فى اقرب وقت باذن الله


دمت فى امان الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالإثنين 01 يونيو 2009, 5:53 pm

شكرا لمرورك يا شيماءوهنزل الحلقات الباقيه فى اقرب وقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالإثنين 01 يونيو 2009, 6:26 pm

الحلقة الخامسة

نهى : يابني رد عليا ماتحرقش دمي بقى كاتبتها لمين 
اسلام : لازم يعني تعرفي 
نهى : اه غلاسة بقى لازم اعرف
اسلام : طيب هقلك 
نهى : يلا طيب قول 
اسلام : بصي يانهى انا من بعد الموضوع الي حصلي مابقتش اقدر احب حد ولا اقول كلمة بحبك دي
لاي بنت غير نهى وبقيت لما احس ان في بنت بتحبني ابعد عنها عشان ماجرحهاش ولا تتعب بسببي 
"ن : يالهوي طيب وانا هعمل اية دلوقت منا اتهببت وباين كده حبيتك
نهى : طيب يعني انت كتبتها لمين بقى بعد كل القصة دي
اسلام : دي اول وحده قابلتها بعد نهى وحسيت انها بتحبني من اهتممها بيا وبكل حاجة بعملها
ده غير نظرتها
نهى : هيا .... هيا ... هيا اسمها اية
اسلام : دي ياستي وحده انتي ماتعرفيهاش كانت معايا في كلية تربية وكانت من صحبنا وكده ولما حسيت
بالموضوع بعدت عنها عشان هيا كانت طيبة اوي وماكنتش عاوز اجرحها وكنت لسة خارج من موضوع نهى
نهى : طيب الحمد الله
اسلام : الحمد لله مش فاهم
نهى : بص يا اسلام انا هقلك حاجة ولا اقلك بلاش ......... لالالالا ممش هقدر اسكت انا ماتعودتش 
اخبي حاجة جويا الي بحس بية بقولو وخلاص بقى الي يحصل يحصل
اسلام : اية يابنتي مالك فيكي اية طيب انتي تعبانة ولا حاجة لالالالالا شكلك سخنة ولا عندك حمى ولا حاجة
نهى : انا مش بهرج انا بتكلم جد بص انا عمري ماحسيت بكلمة حب دي ولا اعرف معنها ولا اي حاجة عنها
ولا عمري حسيت الاحساس ده وانا دلوقت حسة بحجات غريبة كده ماعرفش هيا اية وماتسالنيش 
هيا اية عشان انا ماعرفش هيا اية اصلا بس اهو حاجة حساها كده نحيتك وعلى فكرة ممكن توصل
وتبقى حب بجد فحاول بقى تخف شوية ونحاول نبعد عن بعض عشان مايكبرش الموضوع ونفضل
صحاب وانا اهو حزرتك بنفسي
اسلام : هههههههههههههههههههه ومال وشك احمر كده لية عموما ياستي ماتقلقيش مش هيكبر ولا حاجة
نهى : عموما انا قولتلك الي فيها وانت حر
اسلام : ماشي ياسيتي قومي بقى لحسن هيجو يطردونا من الجامعه 
نهى : ماشي يلا سلام انا مروحة
اسلام : طيب من عارف مش هاجي اوصلك
نهى : لالالالالالالالا بلاش عشان تلحق تروح انت كمان يلا سلام اشوفك يوم الحد ان شاء الله
اسلام : ماشي ياقمر باى 

ومشيت نهى وفتحت موبيلها وشغلت اغاني وحطت الهاند فري فودنها وماشية مندمجة على الاخر

"ن : انا اية الي قلتلو دهطيب مهو كده هيبعد عني انا كمان ..... اه احسن كده عشان يبعد وارتاح شوية
وماحبهوش اصل باين كده اني اتهببت ووقعت خلاص خليني ابعد بقى عشان مش تحصل حاجة 
وبعدين هو كان بيحب نهى ومش قادر ينساها ده انا عل طول معاه حتى في البيت بكون معاه على
التليفون لحد ماينام طول اليوم مع بعض وبرضو نص كلامو عليها هيا وبس وانا بتقطع وهو بيتكلم 
ولا بيحس بيا .... طيب اعمل اية بقى ياربي مش قدامي غير اني ابعد عنو او نرجع صحاب صحاب وبس

كانت كلمت صحاب دي بتريح نهى اووووووي بتحسسها انها مش بتحب ولا متلقة بية لا حاجة انو مجرد 
صداقة وانتمة وبس مش اكتر من كده وطبعا نهى روحت ودخلت على طول على التليفون وطبت اسلام

نهى : سمدلله على الحلامة يا باشا
اسلام : اهلا يا نونه الله يسلمك ياستي
نهى : ها اتغديت ولا لسة 
اسلام : لا ياستي مستني الانسة رناتيجي من الدرس عشان ناكل مع بعض
نهى:يلا ربنا يصبر صحيح يااسلام انا كنت عوزة اسالك عى حاجة النهارده ونسيت
اسلام : خير يانونة حاجة في المحاضرة بتاعت النهاردة ولا اية
نهى : هو تقريبا كده 
اسلام : قلي طيب
نهى : النهارده الدكتورة وفاء قالتلك على مضوع السنسلة دي وانك لابسها لية وقلتلها انك ماينفعش 
تقلعها لانها عزيزة عليك هو مامتك الي جيبهالك ولا اية
اسلام : اااااااااااااااااه يا نهى حرام عليكي يابنتي انتي لية بتفكريني بس
نهى : لالالالالا لو الموضوع هيدايقك بلاش تتكلم انا بس افتكرت ان مامتك او باباك هما الي جبوها
اسلام : لا ياستي دي نهى الي كانت جيبهالي وهيا الي لبستهالي ومن ساعتها مش بقدر اقلعها
نهى : اه طيب خلاص اوك ماشي
اسلام : ماشي يانونة اهي انسة غلاسة جتيلا هقوم اتغدى واصلي العشا ونبقى نكمل كلام بليل
نهى: اوك يا ايسو باى
اسلام : باى

قام اسلام وطبعا كانت رنا ولا جت ولا حاجة بس حابب يعد مع نفسو شوية وقام دخل قوضتو ورمى 
نفس على السرير وفتح الاف ام واعد يسمع الاغاني فجت اغنية عمر دياب انا عايش اتنهد اسلام جامد
"س: اية يا اسلام بتفكر فيها لية مالموضوع خلاص انتهى كان باكانك انك ترجعلها وانت مارضتش 
يبقى خلاص تنسى بقى وماتتعبش نفسك عشان وحده خاينة وبعدين المضوع فات علية سنين
وسنين وخلاص انتهى وهيا عايشة حيتها مبصوطة وانت الي تاعب نفسك خص فكر في غيرها شوف
نهى قدامك بنت زي القمر وهيا بدات تحبك بجد اية الي يمنعك انك تحبها انسانة كويسة وحساسة 
اووووووي يبقى لية لاء 

وراح في النوم وماحسش بنفسو غير ورنا بتبوسو عشان تصحية ياكل معاها 
اسلام : لالا يا رنا مش جعان مش عاوز اتغدى
رنا : تتغدى اية ياعم دي الياعه بقت 10 ده اسمو عشى
اسلام : 10 هو هو حد اتصل عليا 
رنا : لا ياسيدي حدش اتصل عليك ياعم المهم
اسلام : طيب الحمد الله انا هقوم دلوقت روحي انتي وانا هاجي وراكي

وبعد ماخلص غدا لقى التليفون بيرن جري علية لقاها نهى واعدو طول الليل يتكلمو ويهرجو لحد الصبح
وتاني يوم قضت نهى اليوم وهيا عمالة تحاول تبعد عن التليفون وتخرج من البيت عشان ماتتصلش بية
كانت بتحاول تبعد عنو هيا قبل ماهو يبعد عنها وتتعب من بعدو عنها بعد ماكان هو كل حايتها قررت
انها تبعد عندو خالص ويبقو مجرد صحاب وبس 


"ن: وانا تعبة نفسي لية انا اروح لاسراء وقتها مش هعرف اكلمو خلاص ده انا بنسى نفسي معاها اصلا

وقامت نهى واتصلت على اسراء

نهى : ازيك ياقطتي 
اسراء : اهلا نونتي عاملة اية ياحبي
نهى : تمام الحمد الله بقلك انتي فاضية النهارده
اسراء: ههههههههه وانا ورايا اية يعني الجامعه ومقطعها وبعرف اخبرها منك وخروج مافيش 
نهى : طيب بصي انا هجيلك واجبلك كل المحضرات ماشي
اسراء : يا راجل اية الجمال ده دنتي اول مرة تعمليها لوحدك من غير ما قلك انا 
نهى : خلاص ياستي انا جية خمسة كده وابقى عندك باى
اسراء : اوك ياموزة باى 

قامت نهى وغيرت هدوما على طول وراحت لاسراء الي كان بيتها اخر الشارع عندها 

اسراء : اهلا اهلا ياموزتي 
نهى : وحشتيني اوووي محدش بيشوفك انتي مختفية كده لية
اسراء : عادي بقى مشاكل ومشاغل الدنيا وشغلي بقى انتي عارفة 
نهى : والله شغلك مااااااااااااشي قال يعني بتشتغلي
اسراء : اه طبعا بشتغل نفسي 
نهى : لا خفيفة يابت ........... اسراء
اسراء : نحمين 
نهى : انا اتنيلت وشكلي كده وقعت واحبيت
اسراء : واخيرا طبيتي ياقمر
نهى : اه اتهببت 
اسراء : طيب بصي بقى تحكيلي من اول الموضوع لحد اخرو ماشي

واعدت نهى تحكي لاسراء كل الي حصل وعينيها بتدمع اول مرة تحس بطعم الحب اول مرة قلبها
يدق اول مرة تتمنى تشوف حد كل دقيقية تتمنى تعد معاه على طول تتكلم معاه تتمنى انها
تريحو وماتخلهوش يعمل حاجة تعمل كل الي بسطتو ممكن تغير نفسها وتفكرها وكل حاجة عشانو
نفسها تقرب منو بس هو مش هيسمح بكده هو مش عاوز كل ده خلاص هو جرب واتجرح
مش بيحاول يجرب تاني 

اسراء : مممممممم واضح انك بتحبي من طرف واحد
نهى : بس هو مهتم بيا اوي وبحس كتير من نظراتو انو بيحبني هو كمان
اسراء : بصي يا نهى كل الي اقدر اقلهولك ابعدي عنو وماتعلقيش نفسك بية هو واضح انو مش 
هيقدر يغير نفسو واكبر دليل على كده انو بعد كل السنين دي ولسة فاكرها وبيحبها حتى لو ماكنش
قال كده فكلامو عنها يدل على انو لسة بيحبها مهو محدش يعد يتكلم طول اليوم عن وحده ويقول
في الاخر لا انا مش بحبها دي ماضي وانتهى
نهى : بس انا مش قادرة ابعد عنو عشان كده انا جيت احكيلك يمكن يكون عندك انتي الحل

وقطع كلامهم رنت موبيل نهى 

نهى : اية ده ده رقم غريب ماعرفوش
اسراء : طيب ردي يمكن يكون حاجة مهمة 
نهى : طيب ... الو 
اسلام : يعني ماسمعتش صوتك النهاردة قولت اسال انا
نهى : اه معلش يا اسلام اصلي عند اسراء من الصبح بديها محضرات وبشرحلها وكده
اسلام : طيب يابنتي ابقي طمنيني عليكي اصلي بقلق عليكي لما تغيبي عني
نهى : يا سلام ماشي احاول اصدقك 
اسلام : لا على فكرة انا بجد بقلق لما ماتكلمنيش 
نهى : خلاص ياعم مصدقه 
اسلام : على فكرة يانهى 
نهى : اية 
اسلام : انتي بجد وحشتيني اووووووووووووووووووي
نهى : ...............
اسلام : الو الو
نهى : احم احم معاك يا اسلام 
اسلام : هو انتي ادايقتي ولا حاجة 
نهى : لالا مافيش حاجة 
اسلام : طيب انا مستني ماكلمتك بليل مش هنام لحد ماسمع صوتك
نهى : ماشي لما اروح هكلمك
اسلام : ماشي ياقر هستناكي يلا بقى اسيبك مع اسراء باى
نهى : اوك باى

اسراء : اية يابنتي وشك ادى ميت لون لية
نهى : ده .... ده ..... ده
اسراء : ده اية انطقي 
نهى : بيقولي وحشتيني اووووووي وانو قلقان عليا
اسراء : لالالالالالالالالا الواد ده فية حاجة مش مظبوطة انا مش فهماه على فكرة خلي بالك منو يانهى
نهى : مش مهم دلوقت بس انا مبصوطة اوووووووووي
اسراء : لا ينهى خلي بالك مش تتعلقي بحبال سايبة اصلا ماتعلقيش نفسك بالهوا
نهى : ماشي انا هحاول افكر كويس 

استنوني بقى الحلقة الجاية



الحلقة الخامسة

نهى : يابني رد عليا ماتحرقش دمي بقى كاتبتها لمين 
اسلام : لازم يعني تعرفي 
نهى : اه غلاسة بقى لازم اعرف
اسلام : طيب هقلك 
نهى : يلا طيب قول 
اسلام : بصي يانهى انا من بعد الموضوع الي حصلي مابقتش اقدر احب حد ولا اقول كلمة بحبك دي
لاي بنت غير نهى وبقيت لما احس ان في بنت بتحبني ابعد عنها عشان ماجرحهاش ولا تتعب بسببي 
"ن : يالهوي طيب وانا هعمل اية دلوقت منا اتهببت وباين كده حبيتك
نهى : طيب يعني انت كتبتها لمين بقى بعد كل القصة دي
اسلام : دي اول وحده قابلتها بعد نهى وحسيت انها بتحبني من اهتممها بيا وبكل حاجة بعملها
ده غير نظرتها
نهى : هيا .... هيا ... هيا اسمها اية
اسلام : دي ياستي وحده انتي ماتعرفيهاش كانت معايا في كلية تربية وكانت من صحبنا وكده ولما حسيت
بالموضوع بعدت عنها عشان هيا كانت طيبة اوي وماكنتش عاوز اجرحها وكنت لسة خارج من موضوع نهى
نهى : طيب الحمد الله
اسلام : الحمد لله مش فاهم
نهى : بص يا اسلام انا هقلك حاجة ولا اقلك بلاش ......... لالالالا ممش هقدر اسكت انا ماتعودتش 
اخبي حاجة جويا الي بحس بية بقولو وخلاص بقى الي يحصل يحصل
اسلام : اية يابنتي مالك فيكي اية طيب انتي تعبانة ولا حاجة لالالالالا شكلك سخنة ولا عندك حمى ولا حاجة
نهى : انا مش بهرج انا بتكلم جد بص انا عمري ماحسيت بكلمة حب دي ولا اعرف معنها ولا اي حاجة عنها
ولا عمري حسيت الاحساس ده وانا دلوقت حسة بحجات غريبة كده ماعرفش هيا اية وماتسالنيش 
هيا اية عشان انا ماعرفش هيا اية اصلا بس اهو حاجة حساها كده نحيتك وعلى فكرة ممكن توصل
وتبقى حب بجد فحاول بقى تخف شوية ونحاول نبعد عن بعض عشان مايكبرش الموضوع ونفضل
صحاب وانا اهو حزرتك بنفسي
اسلام : هههههههههههههههههههه ومال وشك احمر كده لية عموما ياستي ماتقلقيش مش هيكبر ولا حاجة
نهى : عموما انا قولتلك الي فيها وانت حر
اسلام : ماشي ياسيتي قومي بقى لحسن هيجو يطردونا من الجامعه 
نهى : ماشي يلا سلام انا مروحة
اسلام : طيب من عارف مش هاجي اوصلك
نهى : لالالالالالالالا بلاش عشان تلحق تروح انت كمان يلا سلام اشوفك يوم الحد ان شاء الله
اسلام : ماشي ياقمر باى 

ومشيت نهى وفتحت موبيلها وشغلت اغاني وحطت الهاند فري فودنها وماشية مندمجة على الاخر

"ن : انا اية الي قلتلو دهطيب مهو كده هيبعد عني انا كمان ..... اه احسن كده عشان يبعد وارتاح شوية
وماحبهوش اصل باين كده اني اتهببت ووقعت خلاص خليني ابعد بقى عشان مش تحصل حاجة 
وبعدين هو كان بيحب نهى ومش قادر ينساها ده انا عل طول معاه حتى في البيت بكون معاه على
التليفون لحد ماينام طول اليوم مع بعض وبرضو نص كلامو عليها هيا وبس وانا بتقطع وهو بيتكلم 
ولا بيحس بيا .... طيب اعمل اية بقى ياربي مش قدامي غير اني ابعد عنو او نرجع صحاب صحاب وبس

كانت كلمت صحاب دي بتريح نهى اووووووي بتحسسها انها مش بتحب ولا متلقة بية لا حاجة انو مجرد 
صداقة وانتمة وبس مش اكتر من كده وطبعا نهى روحت ودخلت على طول على التليفون وطبت اسلام

نهى : سمدلله على الحلامة يا باشا
اسلام : اهلا يا نونه الله يسلمك ياستي
نهى : ها اتغديت ولا لسة 
اسلام : لا ياستي مستني الانسة رناتيجي من الدرس عشان ناكل مع بعض
نهى:يلا ربنا يصبر صحيح يااسلام انا كنت عوزة اسالك عى حاجة النهارده ونسيت
اسلام : خير يانونة حاجة في المحاضرة بتاعت النهاردة ولا اية
نهى : هو تقريبا كده 
اسلام : قلي طيب
نهى : النهارده الدكتورة وفاء قالتلك على مضوع السنسلة دي وانك لابسها لية وقلتلها انك ماينفعش 
تقلعها لانها عزيزة عليك هو مامتك الي جيبهالك ولا اية
اسلام : اااااااااااااااااه يا نهى حرام عليكي يابنتي انتي لية بتفكريني بس
نهى : لالالالالا لو الموضوع هيدايقك بلاش تتكلم انا بس افتكرت ان مامتك او باباك هما الي جبوها
اسلام : لا ياستي دي نهى الي كانت جيبهالي وهيا الي لبستهالي ومن ساعتها مش بقدر اقلعها
نهى : اه طيب خلاص اوك ماشي
اسلام : ماشي يانونة اهي انسة غلاسة جتيلا هقوم اتغدى واصلي العشا ونبقى نكمل كلام بليل
نهى: اوك يا ايسو باى
اسلام : باى

قام اسلام وطبعا كانت رنا ولا جت ولا حاجة بس حابب يعد مع نفسو شوية وقام دخل قوضتو ورمى 
نفس على السرير وفتح الاف ام واعد يسمع الاغاني فجت اغنية عمر دياب انا عايش اتنهد اسلام جامد
"س: اية يا اسلام بتفكر فيها لية مالموضوع خلاص انتهى كان باكانك انك ترجعلها وانت مارضتش 
يبقى خلاص تنسى بقى وماتتعبش نفسك عشان وحده خاينة وبعدين المضوع فات علية سنين
وسنين وخلاص انتهى وهيا عايشة حيتها مبصوطة وانت الي تاعب نفسك خص فكر في غيرها شوف
نهى قدامك بنت زي القمر وهيا بدات تحبك بجد اية الي يمنعك انك تحبها انسانة كويسة وحساسة 
اووووووي يبقى لية لاء 

وراح في النوم وماحسش بنفسو غير ورنا بتبوسو عشان تصحية ياكل معاها 
اسلام : لالا يا رنا مش جعان مش عاوز اتغدى
رنا : تتغدى اية ياعم دي الياعه بقت 10 ده اسمو عشى
اسلام : 10 هو هو حد اتصل عليا 
رنا : لا ياسيدي حدش اتصل عليك ياعم المهم
اسلام : طيب الحمد الله انا هقوم دلوقت روحي انتي وانا هاجي وراكي

وبعد ماخلص غدا لقى التليفون بيرن جري علية لقاها نهى واعدو طول الليل يتكلمو ويهرجو لحد الصبح
وتاني يوم قضت نهى اليوم وهيا عمالة تحاول تبعد عن التليفون وتخرج من البيت عشان ماتتصلش بية
كانت بتحاول تبعد عنو هيا قبل ماهو يبعد عنها وتتعب من بعدو عنها بعد ماكان هو كل حايتها قررت
انها تبعد عندو خالص ويبقو مجرد صحاب وبس 


"ن: وانا تعبة نفسي لية انا اروح لاسراء وقتها مش هعرف اكلمو خلاص ده انا بنسى نفسي معاها اصلا

وقامت نهى واتصلت على اسراء

نهى : ازيك ياقطتي 
اسراء : اهلا نونتي عاملة اية ياحبي
نهى : تمام الحمد الله بقلك انتي فاضية النهارده
اسراء: ههههههههه وانا ورايا اية يعني الجامعه ومقطعها وبعرف اخبرها منك وخروج مافيش 
نهى : طيب بصي انا هجيلك واجبلك كل المحضرات ماشي
اسراء : يا راجل اية الجمال ده دنتي اول مرة تعمليها لوحدك من غير ما قلك انا 
نهى : خلاص ياستي انا جية خمسة كده وابقى عندك باى
اسراء : اوك ياموزة باى 

قامت نهى وغيرت هدوما على طول وراحت لاسراء الي كان بيتها اخر الشارع عندها 

اسراء : اهلا اهلا ياموزتي 
نهى : وحشتيني اوووي محدش بيشوفك انتي مختفية كده لية
اسراء : عادي بقى مشاكل ومشاغل الدنيا وشغلي بقى انتي عارفة 
نهى : والله شغلك مااااااااااااشي قال يعني بتشتغلي
اسراء : اه طبعا بشتغل نفسي 
نهى : لا خفيفة يابت ........... اسراء
اسراء : نحمين 
نهى : انا اتنيلت وشكلي كده وقعت واحبيت
اسراء : واخيرا طبيتي ياقمر
نهى : اه اتهببت 
اسراء : طيب بصي بقى تحكيلي من اول الموضوع لحد اخرو ماشي

واعدت نهى تحكي لاسراء كل الي حصل وعينيها بتدمع اول مرة تحس بطعم الحب اول مرة قلبها
يدق اول مرة تتمنى تشوف حد كل دقيقية تتمنى تعد معاه على طول تتكلم معاه تتمنى انها
تريحو وماتخلهوش يعمل حاجة تعمل كل الي بسطتو ممكن تغير نفسها وتفكرها وكل حاجة عشانو
نفسها تقرب منو بس هو مش هيسمح بكده هو مش عاوز كل ده خلاص هو جرب واتجرح
مش بيحاول يجرب تاني 

اسراء : مممممممم واضح انك بتحبي من طرف واحد
نهى : بس هو مهتم بيا اوي وبحس كتير من نظراتو انو بيحبني هو كمان
اسراء : بصي يا نهى كل الي اقدر اقلهولك ابعدي عنو وماتعلقيش نفسك بية هو واضح انو مش 
هيقدر يغير نفسو واكبر دليل على كده انو بعد كل السنين دي ولسة فاكرها وبيحبها حتى لو ماكنش
قال كده فكلامو عنها يدل على انو لسة بيحبها مهو محدش يعد يتكلم طول اليوم عن وحده ويقول
في الاخر لا انا مش بحبها دي ماضي وانتهى
نهى : بس انا مش قادرة ابعد عنو عشان كده انا جيت احكيلك يمكن يكون عندك انتي الحل

وقطع كلامهم رنت موبيل نهى 

نهى : اية ده ده رقم غريب ماعرفوش
اسراء : طيب ردي يمكن يكون حاجة مهمة 
نهى : طيب ... الو 
اسلام : يعني ماسمعتش صوتك النهاردة قولت اسال انا
نهى : اه معلش يا اسلام اصلي عند اسراء من الصبح بديها محضرات وبشرحلها وكده
اسلام : طيب يابنتي ابقي طمنيني عليكي اصلي بقلق عليكي لما تغيبي عني
نهى : يا سلام ماشي احاول اصدقك 
اسلام : لا على فكرة انا بجد بقلق لما ماتكلمنيش 
نهى : خلاص ياعم مصدقه 
اسلام : على فكرة يانهى 
نهى : اية 
اسلام : انتي بجد وحشتيني اووووووووووووووووووي
نهى : ...............
اسلام : الو الو
نهى : احم احم معاك يا اسلام 
اسلام : هو انتي ادايقتي ولا حاجة 
نهى : لالا مافيش حاجة 
اسلام : طيب انا مستني ماكلمتك بليل مش هنام لحد ماسمع صوتك
نهى : ماشي لما اروح هكلمك
اسلام : ماشي ياقر هستناكي يلا بقى اسيبك مع اسراء باى
نهى : اوك باى

اسراء : اية يابنتي وشك ادى ميت لون لية
نهى : ده .... ده ..... ده
اسراء : ده اية انطقي 
نهى : بيقولي وحشتيني اووووووي وانو قلقان عليا
اسراء : لالالالالالالالالا الواد ده فية حاجة مش مظبوطة انا مش فهماه على فكرة خلي بالك منو يانهى
نهى : مش مهم دلوقت بس انا مبصوطة اوووووووووي
اسراء : لا ينهى خلي بالك مش تتعلقي بحبال سايبة اصلا ماتعلقيش نفسك بالهوا
نهى : ماشي انا هحاول افكر كويس 

استنوني بقى الحلقة الجاية









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
برينسس الشيماء
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
برينسس الشيماء


انثى
عدد المساهمات : 171
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5748
تاريخ التسجيل : 25/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 02 يونيو 2009, 12:47 pm

مشكووووووور يسلموووووووووووو
امتعتنا بروائعك ومجهودك المميز

وفى انتظار المزيد باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 02 يونيو 2009, 7:56 pm

شكرا لمرورك وبقيت بستنه تعليقك على كل حلقهشكرا لمرورك مره تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالخميس 04 يونيو 2009, 7:42 pm

الحلقة الخامسة

رجعت نهى بيتها وطول الطريق عمالة تفكر في كلام اسراء ليها

"ن : اسراء عندها حق هو فعلا غريب ازاي يكون بيتكلم طول الوقت عنها وفنفس الوقت مهتم بيا
اوي كده طيب هو عاوز اية ده المفروض يبعد عني بعد الكلام الي قلتهولو امبارح ازاي يجي يكلمني
هو لما لقاني ماتصلتش طيب لية بيعمل معايا انا كده ازا كان هو لسة مانسهاش بيعلقني بية ليه
عموما الايام هتبين كل حاجة بس خلي بالك يانهى ماتقربيش اكتر من كده بلاش تجرحي نفسك بنفسك

واول ماروحت راحت اتصلت بااسلام

نهى : ايون
اسلام : اهلا حمدلله على السلامة لسة فاكراني ولا اية
نهى : اية ياعم الغلاسة دي في اية
اسلام : مافيش بس سيباني الف حوالين نفسي طول اليوم
نهى : لية بقى ان شاء الله
اسلام : منا اتعودت اتكلم معاكي طول اليوم تيجي كده ماتتصليش خالص يبقى طبعا اقلق والف حولين نفسي
نهى : مممممممم ياراجل ماكنتش اعرف والله وبعدين منا قلتلك من ساعت ماصحيت وانا مع اوشه
اسلام : ممم باين ان اسراء مهمة اوي عندك نسيتك كل الناس
نهى : طبعا يابني دي انتمتي
اسلام : وانا
نهى : انت اية ؟؟ مش فهماك يعني
اسلام : اسراء انتيمتك وانا ابقى اية
نهى : ممممم انت انتيمي برضو
اسلام : والله طيب متشكر
نهى : على فكرة انت غلس اوي النهارده انا بقول تقوم تخرج شوية كده مع حد من صحابك ولا انزل اتمشى
لوحدك ولا اي حاجة كده بدل منت عمال تغلس على الناس كده
اسلام : اه انا بقول كده يلا باى
نهى : ماشي يعم الغلس باى

" س: هو في اية اية الي حصل هيا بتعمل معايا كده لية .... لا انا الي مش فاهم صح هيا بس اتشغلت
النهارده يعني هو انا مقرر عليها لازم كل يوم تكلمني ولا اية يعني بطل بقى التنشنة الي انت فيها
وكبر دماغك انتو مش صحاب وبس خلاص بقى ماتقرفش نفسك قوم اتمشى شوية بقى برا البيت

وفي الناحية التانية
"ن : هو مالو ده كل ده عشان مش كلمتو النهارده كل ده زعل ..... خلاص كمان شوية اتصل اصالحو
واقلو مش يزعل مني اصلي مش بقدر اشوفو زعلان مني وزعلان بسببي كمان ده انا مفترية بجد

وبليل اتصلت نهى على اسلام عشان تصالحو

نهى : الو السلام عليكم
رنا : وعليكم السلام مين معايا
نهى : انا نهى ممكن اكلم اسلام لو سمحتي
رنا : والله اسفة هو لسة ماجاش من برا
نهى : طيب خلاص اوك بس لما يرجع خلية يرنلي بس
رنا : اوك باى
نهى: باى

"ن : كل ده برا يا اسلام انت اكي زعلت جامد اوي طيب اعمل اية بقى منت لو ترحمني وتجيب موبيل
ارتاح من الاحراج كل شوية اطلبك وماتكنش موجود او نايم اعمل بقى اية ياربي كل ده عشان حتت
موضوع حصلك زمان قاطعت الموبيل وانا احرق في دمي عشانك يوووووووة بقى اتاخر لية ؟؟؟؟

قطع تفكيرها صوت موبيلها

نهى : الو
اسلام : ايوة يانهى
نهى : انت فين يابني كلمتك في البيت مالقتكش
اسلام : اه مهي رنا قالتلي عشان كده نزلت جري اكلمك
"ن : جري
نهى : طيب اطلع وانا هكلمك دلوقت
اسلام : ماشي باى
نهى : باى

طلع اسلام ثواني ولقى نهى بتتصل بية

نهى : ايوة
اسلام وهو بينهج : ايوة يانهى
نهى : مالك بتنهج لية
اسلام : اصلي جيت بسرعه ارد على التليفون عشان محدش يرد
نهى : ممممممممم ماشي ممكن اعرف بقى لية زعلان
اسلام : لا ابدا ومين قال اني زعلان
نهى : صوتك واضح يااسلام مش تكدب عليا لو سمحت
اسلام : لا عادي قى موضوع وراح لحالو
نهى : خلاص ياسيدي انا اسفة وكل يوم هتصل عليك واطمن عليك ومش اخليك تقلق عليا تاني
اسلام : دي حاجة ترجعلك اعملي الي انتي عوزاه انتي حرة يانهى
نهى : طيب اصالحك ازاي
اسلام : انا مش زعلان عشان تصالحيني
نهى : خلاص ماشي انت مش زعلان وانا مش هصالحك كده كويس ....اسلام اسلام اسلام
اسلام : ايوة
نهى : الحق افتح الاف ام بسرعه في اغنية جامده اخر حاجة
اسلام : طيب لحظة وحده

راح اسلام يفتح الاف ام لقى اغنية عمر دياب ومالو

اسلام : الله يانهى قد اية انتي حساسة انا بموت بجد في الاغنية دي
نهى : وانا كمان والله بحبها اوي

وسكتو هما الاتنين واعد يسمعو الاغنية وغمضت نهى عينيها وحست نفسها في حضن اسلام
وبيرقصو مع بعض سلوه وفنفس اللحظه كان اسلام مغمض عينو وحاسس بنفس الاحساس
وبعد ماخلصت الاغنية

اسلام : الووووو
نهى : اية خضتني
اسلام : رحتي فين بتفكري فمين يانونة
نهى : لالا مافيش كنت بحلم بس
اسلام : بتحلمي بمين ها مين
نهى : مش هقلك بحلم وخلاص
اسلام : والله طيب انا بقى مش هقلك كنت ساكت لية
نهى : مش عاوزة اعرف
اسلام : والله انتي حرة
نهى : يعني خلاص مش زحلان مني
اسلام : لا مش زحلان منك
نهى : طيب ماشي تصبح على خير بقى
اسلام : وانتي من اهل الخير ياقمر يا كل حاجة حلوة في الدنيا
نهى : باى
اسلام : ووشك احمر كده لية بقى
نهى : وانت عرفت منين
اسلام : عرفت وخلاص
نهى : لا ولا احمر ولا حاجةيلا بقى باي كفاية كده عوزة نام
اسلام : هههههههههههههه ماشي باى ياقمر

اقفلت نهى وهيا سرحانة في كلامو ونامت على صوتو وهو عمال يتردد في ودنها وعلى احلى كلام
واحلى احساس عاشيتو في الدنيا وعدت الايام بشويش اوي على نهى الي كان نفسها تشوف اسلام
بسرعه نفسها تعيش معاه احلى لحظة في حياتها نفسها تشوف عينيه وتقولو بعينها انا بحبك ولحد
ماجة يوم الاحد كانت قربت تموت من كتر شوقها ولهفتها علية
صحيت من بدرى ولبست اجمل هدوم عندها وحطيت ميكب خفيف يبين جمالها ورقتها ونزلت بسرعه على الجامعه
في الناحية التانية كان اسلام كمان مش قادر نفسو يشوف نهى نفسو يلمس ايديها وهو بيسلم عليها
نفسو يجري عليها ويخدها فحضنو بس في حاجة منعاه كل مايفكر في نهى شوية يلاقي الماضي
قدامو عامل حاجز بينو وبنها مش مخلية يعرف يعيش حياتو معاها
ولحد ما جة اسلام كانت نهى اعده في مكانها في اول البنش وهيمانة ف عالم تاني مستنية حبيب
قلبها يجي ويخدها بعيد عن كل البشر وقطع تفكيرها صاحبتهم مها

مها : اية ياعم السرحان الي واخد عقلك
نهى : ها
مها : ها اه لا دنتي مش هنا اصلا كده ياندلة ولا حتى رنة
نهى : بقلك اية بطلي غلاسة على الصبح انا مش نقصاكي سيبيني لوحدي
مها : والله اقطع دراعي ان ماكنتي بتحبي بعدين اية ده اية ده كلو اية الشياكة دي وكمان ميكب
قوليلي هتقابلي مين النهارده اكيد حبيب القلب جي هو مين قوليلي بس قمور طيب طويل
نهى : بس بس بس على طول كده خلتيني احب وكمان اقبلو النهارده
مها : يابنتي عينك فيها لمعه غريبة ماشفتهاش قبل كده خالص
نهى : ولا لمعه ولا حا....................
مها : مالك تنحتي لية
اسلام : ازيكو ياقمرات صباح الخير
مها : اهلا ايسو باشا صباح النور
نهى : اهلا يا اسلام

سلم اسلام على مها ومد ايدو يسلم على نهى اول ماجت ايديها في ايدو حست بجسمها بيتنفض
وقلبها بيدق جامد اووووووووووي وفنفس اللحظة كان اسلام بيضغط بشويش على ايديها كانو بيحضنها
وكان بيبصلها في عينيها فهم وقتها قد اية هيا نفسها تقلو بحبك عينهم اتكلمت من غير مايحسو

مها : اية ياعم انت وهيا هتفضلو كده كتير
نهى : اية ..... ها ......لالا انتى عاملة اية
مها : ممممممممم انا عرفت هو مين
اسلام : هو مين اية
مها : لالالا ماتشغلش بالك
قامت نهى قرصتها
نهى : ماتعدي ساكتة شوية ياغلاسة
مها : بزمتك يا اسلام مش نهى حلوة اوي النهارده
اسلام : هيا حلوة على طول مش محتاجة حاجة اصلا
نهى :
مها : يختي جميلة وبتتكسفي كمان مااااااااااااشي
نهى : انا .......انا...... هروح اشوف الدكتور جي ولا لاء

وجريت نهى ووشها في الارض خايفة اسلام يحس بحبها اكتر من كده خايفة تيار الحب يخدها وماتعرفش تبعد
عنو نفسها تجري علي وتقولو بحبك بس عارفة انو مش بيحبها هيا ولا هيحبها مش بيحب غير نهى
نهى وبس وهيا لا مستحيل يحبها او يفكر فيها

استنوني الحلقة الجاية
اهو نزلت حلقة مخصوص النهارده عشان خاطركم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
برينسس الشيماء
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
برينسس الشيماء


انثى
عدد المساهمات : 171
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5748
تاريخ التسجيل : 25/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالخميس 04 يونيو 2009, 9:57 pm

THAAAAAANKS ALOOOOOT 4 YOUUUUUUUUU

وعلى فكرة دى كانت الحلقة 6

مشكووووووور على طرحك الرااااااااااااقى للقصة

دمتم فى امان الله _ تعالى _


ا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالجمعة 05 يونيو 2009, 9:37 pm

الحلقة السادسه


بعد ماخلصت كل المحضرات قام اسلام ونهى زي كل يوم يتمشو في الجامعه ويدورو على مكان
حلو يعدو فية وهما بيتمشو

نهى : اسلام انت سالتني امبارح انت اية
اسلام : ايوة يانهى سالتك وانتي جاوبتي خلاص
نهى : لا لسة ماجوبتش
اسلام : قصدك اية
نهى : بص يا اسلام انا اوقات كتير بحس انك قريب مني اوي مش عارفة حاجة كده معرفش اوصفها
بيبقى نفسي اشوفك على طول اعد معاك اتكلم معاك طول الوقت بحس اني مش عاوزة اشوف
ولا اسمع حد غيرك انت بس

"ن : اية الي انتي بتقولية ده يامجنونة كده هيبعد عنك بجد وخلاص مش هتشوفية تاني

اسلام : سكتي لية كملي كلام
نهى : و ........و واوقات تانية بحس انك انتيمي اوووووي

"س: لية كده منتى كنتي ماشية كويس

نهى :يعني بحس اننا صحاب اوووووووي ومش ممكن نبعد عن بعض وانك انت كمان مش عاوز اكتر
من كده ....... بص انا بجد مش عارفة انت اية بالظبط بالنسبالي انا عمر ماكنت صريحة مع حد زي
منا صريحة معاك دلوقت انا قدامك زي الكتاب المفتوح قلتلك على كل الي جوايا نحيتك وانت حر
تبعد عني بقى ماتبعدش دي حاجة ترجعلك
اسلام : نهى انتي محنونة يعني اية ابعد عنك انا عمري ماقدر ابعد عنك خالص انتي بجد حاجة
كبيرة اوي عندي وصعب اني ابعد عنها خلاص
نهى : ماشي هو .....هو انت مابقتش تعد لية مع اماني دي كانت كل يوم تيجي تخدك ساعه كده
ويمكن اكتر انت لية بقيت تبعد عنها كده عملتلك حاجة دايقتك ولا حاجة
اسلام : لا ابدا بس بدات احس من كلماها انها بتحبني قلت ابعد عنها بدل ماتيجي تقولها وابقى
في موقف محرج اصل هيا بنسبالي مش اكتر من زميلة في الجامعه يعني حتى ماوصلتش لدرجة
الصداقة وكمان مش عاوز اجرحها
نهى : مممممممممممم قولتلي على فكرة انا لازم اروح دلوقت عشان خالو هيجلنا ولازم اكون مستنياه
اسلام : اوك يانونة خلي بالك من نفسك وانا كمان هروح ماليش نفس اعد في الجامعه النهارده
نهى : اوك يلا باى
اسلام : باى اية ياحجة انا هاجي اوصلك لما تبقى تركبي ابقى امشي
نهى : ده اية الكرم ده
اسلام : مش كفاية مش هعد معاكي النهاردة
نهى : والله طيب ماشي
اسلام :يلا اتفضلي قدامي

بعد ما اسلام وصل نهى وشفها وهيا بتركب واختفت من قدامو
" س: انا بجد مش فاهم اي حاجة ولا فاهم شعوري نحيتها ولا فاهم شعورها نحيتي يعني ازاي
وحده تكون بتحب واحد وتقولو انت اوقات بحبك واوقات بتبقى انتيمي دي اصلا مش عارفة تحدد
انا مين فيهم هيا مش بتحبني ولا حاجة كل الموضوع انها شفتني امبارح زعلت فقالت تراضيني
عموما لو اتكلمت معايا تاني في الموضوع ده هاوجها وخلاص عشان انا تعبت بجد ..... وانا مدايق لية
منا نفسي مش عارف ازا كنت بحبها ولا لاء يلا بقى تيجي زي ماتيجي

روحت نهى واستنت خالها لحد ماجة
نهى : خالو حبيبي ممكن اتكلم مع حضرتك شوية كده
خالها: يا سلام تحت امرك ياحبيبت خالو
خدت خالها ووقفو في البلكونة
الخال: ها يا ست نونة في اية هو باين كده ان في حاجة كبيرة بصي ماتنكريش كلو باين في عنيك
نهى : ايوة ياخالو في واحد معايا في الجامعه حسة اني بقرب منو بسرعه اوي وهو كمان كده
بس مش عارفة بقى هو بيحبني ولا لاء وانا حسة ان في حاجة كبيرة بتشدني لية مش عارفة هو اية
الخال: مممممممم بصي من غير مادخل في تفاصيل ولا اسال هو مين ولا الكلام ده ماتقوليلهوش
انك بتحبية لحد مايقول هو ده اولا ثانيا لازم تتاكدي من مشاعرو نحيتك عشان ماترجعيش وتندمي
نهى : صح ياخالو وعموما اي حاجة هتحصل هاجي اقلك على طول انت عارف مش بقدر اخبي
حاجة عنك ياحبيبي
الخال: ماشي ماشي ادحكي عليا بكلمتين

وفي تاني يوم في الجامعه

نهى : انتي يابت مش هتبطلي كل يوم تجيبي ولاد شكل بتعرفيهم منين دول ولا ازاي وهما الي
بيكلموكي ولا انتي الي بتروحي تتعرفي عليهم
مها : اية يابنتي انتي مقفلة كده لية وهتفرق في اية يعني انا اكلمهم ولا هما يكلموني عادي بنتعرف
وبنيجي نعد في الجامعه شوية بقلك اية بقى ماتعمليش زي كل مرة وتسيبيني وتمشي خليكي معايا
نهى : يا سلام ياختي لاء انا هروح انادي اسلام يجي يعد معانا اصلا شكلنا وحش جدا وحنا وقفين
مع العيال دي
مها : يا سلام واسلام بقى هو المحرم بتاعك هتجيبية يعد معانا وكمان شكلك مش بيبقى وحش وانتي
وقفة معاه
نهى : لا طبعا ياخفيفة على الاقل واحد معانا في الدفعه يعني لو اي دكتور عدى ولا اي حد من الدفعه
هيفهم اننا زمايل او بنتكلم في المحضرات مش عيال مش من الجامعه اصلا واعد معاهم اي حد هيعدي
هيفهم غلط
مها : ماشي يختي بطلي كلام بقى وروحي نادي سي اسلام بتعاك ده

راحت نهى ونادت اسلام وهو اعد مه ناس صحابهم في الدفعه
نهى : هاى ياجماعه ازيكو عاملين اية
وائل : اية يابنتي هو محدش بيشوفك غير في المناسبات
نهى : ده انا الي مش بنزل الجامعه اصلا
وائل : معلش بقى يانهى انتي عارفة الشغل وقرفو
نهى : ماشي ياسيدي نعديهالك اسلام معلش احنا عوزينك شوية معانا
اسلام : ماشي يانهى انا اصلا كنت جايلكو دلوقت
نهى : طيب احنا اعدين ....
اسلام : لا انا جي معاكي
نهى : طيب اوك
اسلام : خلاص ياجماعه مش عاوزين حاجة انا ماشي محدش يرجع يقول كنا عوزينك مفهوم
وائل : ايوة ياعم عشان نهى جت تروح معاها على طول واحنا بتطلع روحنا عشان تيجي تعد معانا
نهى : ايوة هدي نفوس انت اشتغل اشتغل
وائل : لاياستي وعلى اية
نهى : يلا بقى يابني كفاية كده اتقر علينا كتير
اسلام : اه يابنتي يلا سلام يا شباب

................
اسلام : اية في اية انتي اول مرة تيجي تناديني عشان اعد معاكو
نهى : ابدا اصلا مها جايبة ناس صحبها واعده معاهم وانا مابحبش الجو ده انت عارف بقى
اسلام : اه هيا كل شوية تجيب ناس ولا اية حكيتها
نهى : معرفش بقى اتفاهم انت معاها انا تعبت من كتر ماتكلمت
اسلام : ماشي انا هشوف الموضوع ده .....ازيك يا مها اخبارك
مها : احسن منك طبعا اعرفك بيبو .. محمد ... هانى
اسلام : اهلا اهلا وانتو بقى في اية
بيبو :احنا تجارة وقلنا نيجو نزركو
اسلام : اهلا والله شرفتو
اعدت نهى على الكرسي الي قدامهم فجة بيبو اعد جمبها
بيبو : مالك كده خدتي جمب
نهى : لا ابدا ولا حاجة عادي
بيبو : هو انتي مع مها سنة 3
نهى : اه
بيبو : انا دي اخر سنة ليا وان شاء الله اشتغل بعدها مع بابا في شركتو
نهى : مممم برنا يوفقك

لاحظ اسلام اختفاء بيبو ونهى وانهم اعدين مع بعض اتنرفز جامد وراح عليهم وهو بيحاول مايبينش غضبو
اسلام : اية اعدين لوحدكو لية
بيبو : ابدا دي نهى جت اعدت لوحدها قلت اشوف ملها
اسلام : اه قلتلي .... وسعلي شوية كده اصل رجلي وجعاني
واعدت بينهم في النص
"ن : اية ده هو بيغير عليا ولا عشان قلتلو اني مش حابة الجو ده عمل كده لا مش معقول بجد
مش مصدقه نفسي بيغير عليا بيغير عليا
اسلام : اية ساكتين لية
نهى : لا ابدا عادي مافيش كلام
اسلام : طيب اقوم انا اسيبكم براحتكم
وقام اسلام وهو متنرفز على الاخر ووقف بعيد
نهى : بعد اذنك يابيبو
وقامت جري على اسلام
نهى : اية مالك حصل اية
اسلام : مهو اصل انا مش كيس جوافة
نهى : اية يابني منا قلتلك مش بحب الجو ده رحت اعد بعيد عنهم عشان ماتخنقش لانهم فعلا يحنقو
اسلام : اه وبعدين
نهى : هو جة واعد جمبو وماكنتش بتكلم معاه اصلا وبرد على قد السؤال بس
اسلام : ممكن بعد كده ماتمشيش من جمبي غير لما تقوليلي انا مش هعد ادور عليكي كل شوية
نهى : انت بتكلمني كده لية ان ماعملتش حاجة غلط لكل ده
فضلو هما الاتنين ساكتين شوية ونهى بتحاول تمسك دموعها دي اول مرة اسلام يزعق لها وهيا كمان
مش غلطانة ماكنتش بتحاول تبصلو عشان مايشفش الدموع الي في عنيها وفجاءة
مسك اسلام ايديها ورفعها وبسها
اتنفض جسم نهى وحست انها مش قادرة تقف بصت لاسلام
اسلام : انا اسفة
نهى : ا....ا...انا مش .....مش قادرة اقف
سابتو نهى وجريت على اول كرسي واعدت ماكنتش قادره تاخد نفسها حتى
اسلام : مالك يانهى
نهى : ها ......
اسلام : انتي كويسه
نهى : اه ....اه ... كويسة
اسلام : نهى ماتزعليش منى بس ماقدرتش اشوف حد اعد جمبك خفت عليكي انتي ماتعرفيش
دول بيفكرو ازاي
نهى : اه ...اه ...حصل خير
اسلام : يعني مش زعلانة
نهى : لا..........لا
اسلام : طيب ماشي يلا قومي نقف معاهم شوية ولا اقلك تعالي نتمشى احسن
نهى : طيب
واعدو يتمشو مع بعض شوية واول ما قدرت نهى تاخد نفسها شوية وتتكلم عادى
نهى : اسلام ممكن اسال سؤال
اسلام : طبعا يانهى اتفصلي
نهى : هو انت لية لحد دلوقت مابعدتش عني
اسلام : يعني اية
نهى : اصلك قولت ان لما تحس ان وحده بدات تحبك بتبعد عنها وعشان كده بعدت عن البنت الي
كانت معاك في تربية وكمان بعدت عن اماني اشمعنى انا مع اني قلتهالك من الاول اني ممكن احبك بجد
اسلام : نهى انا عاوز اكلمك في موضوع مهم اوي بس ماتزعليش منى
نهى : طيب اتفضل


استنوني بقى الحلقة الجاية

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
برينسس الشيماء
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
برينسس الشيماء


انثى
عدد المساهمات : 171
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5748
تاريخ التسجيل : 25/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 06 يونيو 2009, 1:07 pm

مشكور كتير " القصة حلوة "

ومستنين الحلقة الجاية وياريت تقولها ما تتاخرش علينا ههههههه

تمنياتى لك بالتفوق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
angle eyes
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة
angle eyes


انثى
عدد المساهمات : 482
العمر : 32
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5999
تاريخ التسجيل : 03/05/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 06 يونيو 2009, 3:14 pm

الموضوع بجد جامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 06 يونيو 2009, 6:55 pm

شكرا لمروركم شيماء وجانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 07 يونيو 2009, 8:24 pm

الحلقة السابعه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


نهى : خلاص
مش هزعل قول انت بس

"ن : ممكن يكون
هيقولي بحبك مهو الي عملو النهارده اكبر دليل على كده يارب .....طيب انا هقلو اية

استني بقى
ماتستعجليش شوفي هيقول اية


اسلام : بصي الكلام الي بقولو ده عشان مصلحتك مش عشان حاجة تانية
نهى ..... انتي مش

بتحبيني
نهى : انا و...و مين قالك اني بحبك

اسلام : لو سمحتي سيبيني
اكمل كلامي

نهى :
اتفضل

اسلام : مهو مافيش حد
يحب حد ويقولو انا بحبك اوقات واوقات بحس انك انتيمي ده مش حب ده
مجرد

انك مرتاحة ليا مش
معتبراني اكتر من صديق او انتيم زي ماقلتي مش اكتر من كده نهى عشان
خطري

بلاش نتكلم في المواضيع
دي عشان انتي عارفة انا جوايا اية وكفاية اوي اني اتجرح مرة مش
هستحمل

اتجرح
تاني

نهى والدموع ماليه عنيها :
خلصت كلامك

اسلام :
اه

نهى :
طيب اوك باى

وسابتو
وجريت برا الجامعه كان نفسها اي عربية تخبطها نفسها تموت عوزة تعيط جامد احاسيس

كتير كانت جواها ومش عارفة
تعمل اية بقت ماشية وعينيها بتدمع وكلامو عمال يتردد على
ودنها

انتي مش بتحبيني انتي
مش بتحبيني

واول مادخلت
قوضتها لما صدقت رمت نفسها على السرير واعدت تعيط جامد

"ن : هو لية عمل كده طيب منا قلت كده عشان مش يبعد عني
..... وبعدين هرجع اكلمو ازاي

هبصلو
ازاي بعد كلامو ده .... هو انا هفضل اتعذب كده كتير بسببو لا انا لازم ابعد عنو
خلاص انا

تعبت بجد خلاص مش هقدر
اكمل


وقامت بعدها تاخد دش
يمكن تفك شوية وترجع كويسة وتنسى كل الي حصل النهارده وبعد
ماخرجت

كانت فعلا انسانة
تانية خالص رجعت تدحك تاني وكانت مبصوطة اوي كانها فعلا نسيك كل الحجات

الوحشة الي حصلت وماكنتش
فاكرة غير حاجة واحده بس ان اسلام بيغير عليها وانو باس ايديها غير كده مش فاكرة اي
حاجة

دخلت قوضتها وفتحت الاف
ام واعدت تقلب في كشكولها وكتبها وتشوف كل الكلام الي كانو
بيكتبوة

مع بعض بتشوف خطو
وكلامو حست وقتها انها اعده معاه بقت تقراء الكلام وتدحك على الموقف

الي حصل وقتها

في الناحية التانية كان
اسلام قافل على نفسو القوضة ومش عاوز ولا ياكل ولا يكلم اي
حد

"س: هو انا اية الي عملتو ده
انا بجد جرحتها اوي .... ده كده ممكن اخسرها على طول ومانتكلمش
تاني

منا جرحتها جامد ... بس
كان لازم اقولها الكلام ده عشان ماتفتكرش ان الي جواها حب لانها
هيا

مش بتحبني اصلا
.............. يوة بقى وبعدين انا هعد اكلم نفسي كده كتير ....طيب مانزل
اكلمها

لالالالالالالالالا دي
ممكن تقفل السكة في وشي انا بكرة هعتذرها عشان بجد جرحتها
جامد

بس يارب تكون كويسة
وماتكونش عملت في نفسها حاجة .......... لا انا كده هتجنن
رسمي

انا
انزل الجيم شوية اطلع كل الي جوايا في الحديد

لبس اسلام هدومو ونزل جري على الجيم وطلع فعلا كل الي
جواة في الحديد شال اكتر من طاقتو

لحد ماتعب وبقى مش قادر يقف اصلا روح البيت وهو ماشي

"س: انا خايف عليها بجد عاوز
اكلمها اطمن بس انها كويسة طيب روحت ازاي طيب نامت ولا لسة

لالا خليها شوية لحد ماتهدى
وبكرة نتكلم عشان ماجرحهاش اكتر من كده

كان كل مايشوف سنترال يقف شوية عاوز يدخل يتكلم وفي
الاخر يمشي من جمبو من غير مايدخل

لحد ماوصل البيت اول مادخل
رنا : اية يابني مالك شكلك مش
طبيعي

اسلام : لا مافيش حاجة
رنا : على فكرة جالك تليفون
اسلام : بجد من مين ها من مين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
رنا : ومالك فرحت
اوي كده

اسلام : رنا اخلصي بدل مابهدلك
رنا : ماشي وحده اسمها ...... اسمها
......

اسلام : اخلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــصي اسمها
اية[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

رنا : بس
بس بشويش كده اسمها هدى

اسلام : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] اي حد يكلمني انا مش موجود مخمود او مت اي
حاجة مش عاوز اكلم حد خلاص

رنا : طيب اهدى بس حاضر مش هحولك اي مكالمات [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : رنا ربنا
يخليكي انا بجد مش طايق تهريج ولا عاوز اكلم حد

وسبها وجري على قوضتو وقفل على نفسو الباب وفضل يفكر
في نهى والي عملو فيها لحد ماراح في النوم من التعب


وفي الناحية التانية نهى اعده مبصوطة على الاخر
وعمالة تكتب اسمو وتتفرج على كتبها وتدحك

لحد ماجت اغنية بهاء سلطان تحدي اول ماسمعتها قامت تتنطط واعدت
تغني معاه (انت واخدها معايا
تحدي

في الحب فاكر نفسك
قدي ... دنا حبي اكبر من غير ماكتر اسمعني خلي اليوم ده يعدي حبيبي
دنا

قدك ميت مرة صدقني بقى ولا
اسال برا صدقني يلي على طول عاملي قال اية فاهمها وهيا
طايرة)

ومسكت كشكولها

ومسكت القلم واعدت تكتب

كتبت خاطرة صغيرة اسمها
اعذرني سيدي

اعذرني سيدي فانت مازلت تجهل بمشاعري اعذرني سيدي فانت لاتعلم ما
بقلبي

اعذرني فانا لا اسمح لك
انت تحكم على مابداخلي بهذة القسوة فهذا شيء لا يخصك

ان تحكم علية مع انه يخصك انت فانا لا اسمح لك بان تجرح
قلبي وتحكم علية بموت او بموت

فما بداخلي لم يصلك بعد لم تشعر به مازلت تجهل بة فاعذرني انا لا
اقبل حكمك هذا لانه ظلم

لقلب
وهب لك كل احساسه وهب لكل كل مشاعرة واهاته فاعذرني سيدي انا لا اقبل
حكمك


بعد ماخلصت قامت طفت
النور ونامت كانها طلعت كل الي جواها في الكلمتين دول كانها شالت كل
الهم

الي في قلبها في
الكلمتين دول ...........وتاني يوم راحت الجامعه وهيا طايرة من الفرح وعمالة

تغني الاغنية حسيت ان
الاغنية جاية مظبوط عليها هيا واسلام واول ماشفتو

نهى : اهلا اهلا ازيك ياباشا
اسلام : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] تمام الحمد الله انتي..... انتي عاملة
اية النهارده

نهى : تمااااااااااااااااام الحمد الله احسن من كل يوم كمان

"س: اكيد بتعمل كده عشان
تحسسني ان الكلام بينا انتهى واننا صحاب وبس مش اكتر ربنا
يستر

نهى
: اية ياعم انت رحت فين

اسلام : ها.... لالا موجود

نهى : مممممممممم طيب ممكن
اوريك حاجة حلوة

اسلام :
ماشي وريني

نهى : تعالى بس نخرج
برا المدرج

اسلام : طيب
اوك

خرجو هما الاتنين وقفو
برا واسلام دماغو عمالة تودي وتجيب مش فاهم تصرف نهى خالص

بعد ماخرجو قامت نهى اديتو الكشكول
بتاعها

اسلام : اية ده
نهى : اقراء بس دي وقولي اية رئيك
اعد اسلام يقراءها وهو مش مصدق نفسو

"س: ده كده ....معنى كده اية
..... ان كل كلامي غلط ..... يعني هيابتحبني .....بجد بتحبني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اسلام : نهى بقلك اية

نهى :
ايه

اسلام : امشي دلوقت
حاااااااااااااااااااالا من قدامي

نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] لية يعني
اسلام : بصي لو مامشتيش دلوقت ممكن يجي امن الجامعه
وياخدني انا بسببك

نهى :
هههههههه لية يعني

اسلام :
مافيش ممكن اعمل فعل فاضح في الطريق العام

نهى : والله هتعمل اية يعني

اسلام : هحضنك بجد مش بهرج
والله

نهى : يا سلام قال يعني
انا هسكتلك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اسلام : انتي لسة
بتتكلمي اقلك خلاص امشي انا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] خليكي اعده هنا

نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دخل اسلام المدرج
بسرعه

"ن : هو اكيد كده فهم انا
عوزة اقولو اية ومعنى الي عملو ده انو هو كمان بيحبني اكيد والا كن
قالي

ماينفعش وسبني ومشي معنى كده
انو هو كمان بيحبني [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

دخلت نهى المدرج ولقلتو واقف مع اصحابو ووقفت هيا مع اصحابها وكل
شوية تبص لاسلام وتلقية بيبصلها

فتبتسم وتبص في الارض وهو كل مايبصلها يلاقيها بصالو فيبتسمو لبعض
ويكملو كلامهم مع اصحابهم

لحد
مابدات المحاضرة والدكتورة جت وطبعا اعد اسلام جمب نهى زي كل مرة بس كان المره
دي

قلبهم هينط من الفرح نفسهم
تقولو لبعض انا بحبك نفسهم يقولو للدنيا كلها انهم بيحبو بعض

بس م عارفين يعملو اية

"ن : انا مش قادرة خلاص انا بجد لو
ماقلتهاش دلوقت هيحصلي حاجة مش قادره خلاص ..... يابنتي اهدي شوية مش كده نسيتي
كلام خالك مش قلك ماتقوليش لحد ماهو يقلك اكيد هو

فاهم اكتر منك ماتتجننيش وتعملي حاجة تندمي عليها .......
منا لو استنيت لحد هو مايقول

ممكن
اموت فيها انا خلاص مش قااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادرة هيحصلي حاجة
كده كتير منا لازم

اقولها دلوقت
بجد مش قادرة والله...... نهى اعقلي وماتتجنينش .....لا خلاص هقولها ...طيب
هتقوليها ازاي بقى

اه صح .......اه
هكتبها في الكشكول واديهالو واشوف هيقول اية ........انتي حرة اعملي الي انتي عوزاه
يامجنونه

اه هعمل الي عوزاه وانا
فعلا مجنوووووووووووووونة

مسكت نهى القلم وايديها بترتعش جامد وكتبتلو

بص بقى
عاجبك ولا مش عاجبك انا بحبك

واديتو الكشكول اعد اسلام متنح شوية في الكشكول وعمال يقراء الكلمة
مرة واتنين وتلاتة مش مصدق نفسو

"س: طيب اعمل اية دلوقت انا مش عارف ...... اقول اية ولا اعمل اية
....



استوني بقى
الحلقة الجاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأربعاء 10 يونيو 2009, 7:47 pm

الحلقة الثامنة



لاحظة نهى سكوت اسلام
"ن : خلاص يا اسلام انا كده فهمت مش عارف تتكلم ولا عاوز
تجرحني وتقولي احنا صحاب بس ...... خلاص مش مستنة
منك حاجة انا فهمت
لفت نهى وادت اسلام ضهرها شوية وحطت ايديها جمبها على الكرسي

وفجاءة ......................................


حست بان ايديها اتشالت من جمبها ..... وجسمها كلو بقى يتنفض
لقت ايديها في ايد اسلام وقتها بس فهمت الحقيقة ماكنتش مصدقه
نفسها لاول مرة تحس ازاي الايد بتتكلم وتقول كل حاجة
حست بلمست ايدية وهيا بتقولها بحبك لاخر لحظة فعمري
وعمري مابعد عنك تاني دنا ماصدقت لقيتك .... بعد كل ده
نهى مابقتش قادرة تتكلم وايديها كانت بترتعش جامد حست
ان قلبها هيقف .....مش قادرة تاخد نفسها حست انها خلاص
هتموت دلوقت حالا ..... كل الي بتعملو انها ساكتة ومتنحة
مسكت القلم بالعافية وكتبت لاسلام

نهى : انا بجد مش قادرة استحمل ممكن اموت

اسلام : بعد الشر عليكي انتي مدايقة عشان مسكت ايديك

نهى : احمر وشها وبصتلو وهزت رسها بكسوف لاء

ابتسم اسلام لنهى وحضن ايديها جوة ايديه جااااااااااامد اتنهدت نهى وبتسمتلو
قطع اللحظة الرومانسية دي الدكتورة وهيا بتقول

الدكتورة : خلاص ياجماعه كده المحاضرة خلصت واتمنى منكم انكو
تركزو شوية عشان الامتحنات خلاص قربت

طبعا قام نص الطلبة الي ورا يجرو على الباب والدكتورة لسة بتتكلم

الدكتورة : اه معلش ياجماعه ارجعو مكنكو عشان اقلكو اية المقرر والملغي

طبعا كان وصل صحاب اسلام الي ورا عند الباب وكان اسلام وقف وخرج برا
البنش ونهى اعده على اخر البنش ولما قالت الدكتورة كده كسلو صحاب
اسلام يرجعو ورا تاني فقالو يعدو قدام فدخل واحد من صحابهم اعد جمب
نهى ودخلو لجوة خالص ودخل الباقين كلهم البنش وكان اسلام اخر واحد
وجمبو بنت من صحابهم بقى اسلام هيموت من الغيظ

"س: يعني هيا حبكت دلوقت المقرر والملغي مكان قولتية من الصبح
وبعدين بقى والي اعد جمبها ده اعمل فية اية ده اصلا معجب بيها جدا
وهو قالي كده يالهوي ..... دول بيدحكو كمان شكلي هصور قتيل النهارده

وفي الناحية التانية نهى عمالة تدحك جامد عشان مايبنش عليها انها هتموت من الغيرة

"ن : ودي اية الي اعدها جمبو دي ياربي بقى يعني حبكت مهم كلهم ولاد جت على دي
ولزقت جمبو صحيح معندهاش دم تعد جمبو لية بقى

وكل شوية اسلام يبص على نهى وهيا كمان تبص علية صحيح كانت خمس دقايق
بس عدت على الاتنين خمس سنين واول ماخلصت المحاضرة جري اسلام ووقف
قدام نهى وصاحبو الي كان جمبها اتبسطت نهى جامد ونطت من على البنش وخرجت
معاه وهما مشين

نيهال: اية ياعم اسلام جريب بسرعه لية مش قلت انك هتوصلني

"ن : ودي اية دي كمان هيوصلك اية ياختي لية كنت يمين .........اه عشان
كده جت لزقت جمبو مااااااااااااشي يا اسلام من اولها كده طيب

اسلام : اه طبعا يانيهال انتي تامرى بس والله وعدت نهى اني اوصلها للمحطة
وبعدين انتي معاكي وائل وعمر والناس كلهم وكلكو طرقكو واحد معلش عديها المره دي

نهى بغيظ : لا وعلى اية مش مشكلة روح وصلها عموما عمر واحنا في المحاضرة
قالي الوقت اتاخر وانا اروحك

اسلام : والله بقى كده

نيهال : اية ياعم انت وهيا واخرتها ............... اقلك ولا انت ولا عمر ولا وائل
انا هروح لوحدي سلام

"ن : يكون احسن برضو اوووووووووووووف دنتي لزقة

اسلام بنرفزة : حضرتك شيفاني كيس جوافة حلوة دي عمر يوصلك لية ياماما
كنت مت ولا حاجة

نهى وهيا هتموت من الدحك : لية يعني هو انت مسؤل عني كل يوم توصلني ولا اية
انا قلت اريحك شوية

اسلام : والله لا متشكر اوي مش عاوز ارتاح ويلا قدامي بدل ما............. اهو والله

نهى : بدل ما اية بقى ان شاء الله

اسلام : بدل ماحضنك ... امشي كده وانتي حلوة يلا يا بنتي

نهى : هههههههههههههههههه ماشي يابابا

مشيو هما الاتنين واديهم في ايد بعض وكانو طيرين هما الاتنين من الفرح ووصلها لحد ماركبت
وهيا في التاكسي اتصلت على اسراء

نهى : اهلا ياقطتي .... اخبارك

اسراء : تمام الحمد الله يابوبي

نهى : انتي في البيت

اسراء : يعني هروح فين ياحسرة

نهى : طيب انا هعدي عليكي دلوقت اوك

اسراء : اوك ياقمر باى

نهى : ماشي باى

وفي الناحية التانية كان اسلام ماشي وسرحان

"س: انا مش عارف انا اية الي عملت وده انا صحيح معجب بيها بس
لسة ماحبتهاش او .....او لسة مانستش نهى وانا مش عاوز اخونها دي انسانة
حساسة اوي مش عاوز اوريها الي شفتو ..... يارب انا من النهارده مش هفكر في نهى
تاني مش عاوز افتكر أي حاجة منها ولا عاوز اعرفها اصلا ولما تتصل مش هرد عليها
بس يا ترى هقدر ابعد عنها .............يارب

اول ماوصلت نهى عند اسراء اديتها المقرر والملغي واعدو يتكلمو عن الي حصل

اسراء : مممممممممممممم بصي يانهى هو الي حصل اليومين الي فاتو دول بيقول انو بيحبك
بس ماتنسيش انو لحد دلوقت ماقلهاش صريحة يعني من الاخر هو لسة مش متاكد من حبو ليكي
او مش عارف هو بيحبك ولا لاء وانتي كمان غلطانة عشان قولتيهالو دلوقت المفروض كنتي
استنيتي لحد ماهو يقولها ...بصي الولاد لما يلاقو ان في بنت بتحبهم اوي وبتعملهم كل حاجة
بيتسلو بيها شوية ويسبوها أي حد عموما فينا كده لما يحس ان في حد بيحبو وبيقرب منو
بيفتكر انو بيبحو برضو وفي الاخر بيفوق ويلاقي نفسو انو مش بيحبو

نهى : انا عارفة كل كلامك ومش بقول غلط بس عارفة حسة اني طايرة فوق مش عاوزة افكر
في حاجة غيرو وغير اني بحبو انا مش مستنية منو حاجة ولا حتى عوزاه يقولي بحبك
مش عاوزة منو حاجة غير اني احبو من بعيد وبس

اسراء : نهى انتي كده بتعذبي نفسك عمرك ماهتقدري تستحملي كل ده

نهى : مش عارفة بجد اعمل اية بس انا دلوقت مبصوووووووووووووووووووووووووطة

اسراء : ايوة ايوة علي صوتك كمان صحي الجيران .....اهمدى شوية انا مبصوطة انك
فرحانة بس برضو فكري يا نهى مش عوزاكي تندمي في أي لحظة ولا تزعلي بسبب أي حد

نهى : حاااااااااااااااضر هفكر وهشوف تصرفاتو بيحبني ولا لاء
استنوني الحلقة الجاي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
ahmed sa3d
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
ahmed sa3d


ذكر
عدد المساهمات : 7
العمر : 34
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثالثة
الشعبة : nooooooooooooooooooooooooooo
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : alex
نقاط : 5646
تاريخ التسجيل : 29/11/2008
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالخميس 11 يونيو 2009, 3:55 pm

كمل يا مان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Cockier Sparrow
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Cockier Sparrow


ذكر
عدد المساهمات : 166
العمر : 32
المزاج : إزاى يعنى ؟؟
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : عام
المحافظة : البحيرة
المدينة : مش مهم
نقاط : 5884
تاريخ التسجيل : 11/09/2008
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالجمعة 12 يونيو 2009, 11:16 pm

حلوة أوى القصة


عدل سابقا من قبل روميو الغرام في الجمعة 12 يونيو 2009, 11:23 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Cockier Sparrow
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
Cockier Sparrow


ذكر
عدد المساهمات : 166
العمر : 32
المزاج : إزاى يعنى ؟؟
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : عام
المحافظة : البحيرة
المدينة : مش مهم
نقاط : 5884
تاريخ التسجيل : 11/09/2008
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالجمعة 12 يونيو 2009, 11:18 pm

كمل يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
برينسس الشيماء
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
برينسس الشيماء


انثى
عدد المساهمات : 171
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : الثانية
الشعبة : تاريخ
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5748
تاريخ التسجيل : 25/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 13 يونيو 2009, 3:26 pm

الله ينور

الحلقات كتير حلوة

بس انا مش موافقة نهى على موقفها لانها ما بتسمعش بنصيحة وكلام اللى حواليها

بس ربنا يسترها عليها

ولحنا مستنين الباقى

دمت فى رعاية الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 13 يونيو 2009, 5:34 pm

انا بجد اسف على التاخير
وبشكر كل الاعضاء الي ردو عليا
وان شاء الله هعوضكم عن الي فات
ومش اتاخر تاني



الحلقة التاسعه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



نهى : انا بجد مش عارفة مالو هو اتغير اوى بصي انا مابقتش فهماه بجد هو كل شوية بحال لما
يلقيني بعدت شوية يحاول يقرب مني اوي ويقولي كلام حلو اوي ويحسسني بحبو ولما اكون قريبة
منو على طول معاه وبطمن عليه القية بعيد اوي عني بجد مابقتش فهمة هو عاوز اية

اسراء: يا بنتي انا قلتلك من الاول اسلام ده مش بتاع حب والكلام ده اسلام حاطط هدف قدام عينو
ومش عاوز اي حاجة تعطلو كل همو في الدنيا انو يبقى دكتور واي حاجة بتعطلو عن الهدف ده بيبعد عنها
ده مش بتاع حب يابنتي واستقرار هو نفسو مش عارف هو عاوزك ولا لاء نسي ست نهى دي ولا لاء
انا قلتلك من الاول بلاش وانتي ماسمعتيش الكلام

نهى وعنيها هتدمع : انا عارفة اني غلطانه

اسراء : انا مش بقلك كده هشان تعيطي والله اروح اموتهولك

نهى : انا بس صعبان عليا نفسي لما اجى اقلو بحبك مايردش عليا او يغير الموضوع بجد يا اسراء
قلبي واجعنى اوي وكل ماشوفو لابس ام السنسله بتاعتها ببقى بموت وهو ولا حاسس ولا يمكن
حاسس ومش همو انا ماطلبتش منو يحبني ولا قلتلو يوعدني باى حاجة انا كنت بحبو بيني وبين نفسي
بس هو الي اداني امل في بكرة وفي حبي انو مش هيكون من طرف واحد اااااااااااااااااااااااااااااااه
مش عارفة اعمل اية بجد

اسراء: بصي يابنتي الي زي ده ماينفعش معاه غير انك تعملية زي مابيعملك يمكن يحس انتي من ساعت
ماعرفتية وانتي مابتعديش الا معاه هو وبس طول اليوم معاه حسسية ان في غيرو في ناس تانية
في صحابك في الجامعه في حجات تانية كتير اهم منو وماتقوليلوش بحبك دي تاني عاملية زي مابيعملك
صحااااااااااااااااااااااااب وبس

نهى : اه كده صح زي ماهو بيعمل يصوري يابنتي ابقى اعده معاه ويقولي معلش اصل الساعه كذا هندى معاد
مع البنت الفلانية عشان اشرحلها حاجة ويروح يعد معاها ساعه وانا اعد اتهرى في الشمس لوحدى
وهو بيشرح لوحده تانية والله اعلم بقى بيشرح اية

اسراء: هههههههههه ليكون بيشرح احياء ولا حاجة

نهى : انتى هتهرجي انا بجد بغير علية اوي وهو مبصوط اوي بكده وعمال يغيظ فيا

اسراء: خلاص شوفي هو بيغير عليكي من مين وغظية هو كمان وزي ماتفقنا تعاملية عااااااااااااادي
صحاب وبس

نهى : انا فعلا لازم اعمل كده واما اشوف اخرتها اية معاه

اسراء : قومي بقى نتغدى اصل انا هموت من الجوع

نهى : ماشي يا حجه



في الناحية التانية

وائل : وانت بقى مش ناوى تتاهل ولا اية ياعم

اسلام : هههههههههه اتاهل لا لسة ماجاش كشف الجيش ربنا يستر

وائل: اسلام ماتتهربش من سؤالى انت فاهم قصدى كويس

اسلام : والله ياوائل بعد الي شفتو مع نهى مابقتش قادر اعمل حاجة ولا احب ولا عارف اعيش حياتي
طول الوقت بلقيها في بالى مش عارف مافكرش فيها

وائل: اسلام انت الي بتعمل في نفسك كده انت مبصوط اوي في دور المجروح دور الضحية الي اتخان
ولسة عايش على ذكرى حبو الاول اسلام فوق لنفسك انت كده هتضيع ماتعملش زي اهو قدامك كنت
عايش نفس الدور ومبصوط بية اوي وفرحان وانا بعذب نفسي وفي الاخر زي منت شايف عندى 30 سنه
واعد ولا عارف احب ولا عارف اتجوز بقت عندى البنت مجرد وسيلة للراحة انها تطبخلي وتريحني من العذوبية
ووسيلة اجيب بيها عيال مش اكتر من كده بقيت من غير قلب عايش عشان انتكاثر واتناسل واجيب فلوس وبس
فوق يابني ماتعملش غلطتي

اسلام : انا عارف ان كلامك صح بس انا معنديش زرار اضغط علية انساها

وائل: صحيح ماعندكش زرار بس عندك كرامة وحده خانتك وسابتك وجرحت كرامتك لسة بتحبها لية

اسلام: والله انا مش عارف بحبها ولا بكرها انا بفكر في اسوء
لحظاتي معاها مش فاكرها ولا حاجة حلوة
بس كل مشكلتي اني بفكر فيها مش مدياني فرصة ابدا افكر في غيرها او اعيش حياتي على الاقل

وائل : اسلام انت لازم تنساها ولا زم تعيش حياتك قدامك احسن منها الف مرة وباين اوي انها بتحبك
ومستعده تعمل اي حاجة عشان ترضيك فكر فيها شوية اديها مساحة من وقتك سعتها هتنسى بتاعه دي

اسلام : انا عارف ان نهى بنت كويسة جدا وحساسة انا مانكرش اني معجب بيها جدا بس لسة ماوصلتش
لدرجة اني احبها انا لحد دلوقت ماقلتلهاش الكلمة دي ومش عاوز اقولها غير وانا متاكد مليون في المية
اني مابفكرش في غيرها مش عاوز اجرحها ولا عاوز اخونها مش عاوز توصل معاها لدرجة اني اكون معاها
بجسمى وعقلي في حتة تانية خالص بعيده عنها

وائل : انا معاك بس بجد نهى بتحبك اوى يابني انا عمرى ماشفتها بتلبس كده ولا بتحط ميكب غير بعد انت
ماشرفت بنت بجد مخلصة لابعد الحدود طول منت مش موجود ماتعدش في الجامعه ولا حتى بتكلم
حد سواء في وجودك ولا في غيابك انت عارف لو ماكنتش بتحبك كنت رحت خطبتها بجد يابني دي
الانسانة الي الواجد ياتمنها على اسمو وبيتو وعيالو ويتاكد انها هتحافظ علية

اسلام : اية اية ياعم انا هنا اتلم بقى

وائل : ده على اساس انك بتغير عليها

اسلام : معرفش بس باين كده [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وائل: كويس ده اول الطريق

وخبط باب قوضة اسلام ودخلت مامتو
الام : اية يا اسلام مش ناوي تاكل دكتور وائل بقى ولا هتجوعو
اسلام : والله انا الى واقع بجد ياقمر
الام : طيب يلا اتفضلو الغدا جاهز


وفى تاني يوم في الجامعه دخل اسلام المدرج لقى نهى مبصوطة وكلها حيوية ونشاط جامد اوي
وعمالة تتنطط من بنش لبنش وتكلم صحابها وبتدحك

"س: هيا البت دي اتجننت ولا اية .....يمكن تكون مبصوطة شويتين ولا يمكن تكون شاربة حاجة
ربنا يستر

اول ماشفتو نهى راحتلو وسلمت علية سلام رجالة

نهى : اسلام باشا ازيك ياعم
اسلام : اهلا يانهى اية اخبارك

"س: لا ده جنان رسمي

نهى : انا تمام الحمد الله وانت
اسلام : كويس جدا

"ن: ماشي نمشيها صحاب يا باشا وما اشوف

في اللحظة دي دخل وائل وعمر من باب المدرج ولمحو اسلام

وائل وعمر من بعيد : ازيك يا سالام ازيك يانهى

نهى : تمام الحمد الله ...بقلك اية انا هروح اسلم عليهم بقالي كتير مش بكلمهم وعيب كده بجد

اسلام : طيب روحي ..... ولا اقلك هاجي معاكي

طلعت نهى فوق اول بنش قابلتو وفضلت تتنطط لحد ماوصلت للبنش الي اعد فيه عم ووائل واعدت
قدامهم على البنش كان اسلام واقف متنح اوى ليها وهيا عمالة
تتنطط ومش مصدق الي بيحصل

"س:ياترى مالك يانهى اية الي مغيرك كده

نهى : ازيكو ياجماعه واية اخبار المذاكرة
وائل : ماحدش يجيب سيرة المذاكرة دي خالص
نهى : لية بس كده
عمر : اصلو ياستى اعد 24 ساعه في الصيدلية مابيلحقش يفتح كتاب
نهى : انا بجد مستغرباك اوى حد يابني يخلص صيدله ويجي يدرس تاني فلسفة
وائل : ههههههه اعمل اية بحبها
نهى: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] واخدها عن حب يعني
وائل : ايوة ياستي عن حب بس انا سمعت انك ناوية تكلمي دراسات وتبقى دكتورة مع اسلام
نهى : والله بفكر بس مش عارفة ممكن اصرف نظر

بص ليها اسلام بنرفزة

اسلام : لية بقى ان شاء الله
نهى : اصلي في الاخر برضو مش هنفع عارف انا مش بحب القسم اصلا
عمر : يانتي انتي اخر بيت جوزك
نهى : اهو لما يبقى يجي بقى
عمر بخباثه : لية مافيش اي مشاريع كده

بصلو اسلام جامد وقام بص لنهى

نهى : لا والله يابني اديني قدمك اعده لسة مالقتش ابن الحلال [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عمر : لية ياقمر وانا رحت فين منا تحت الخدمة اهو

نهى :[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ماشي افكر

"س: لا انا امشي احسن بدل ما اضربها قلم على وشها

اسلام : بعد اذنكم يا جماعه انا هروح اشوف الدكتور

"ن : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] احسن اتفرس يارب يحس بس

وائل : ماشي ياباشا اتفضل

اعدت نهى تبص على اسلام اليخارج متنرفز على الاخر ومش طايق نفسو وتلوم في نفسها

"ن : لا واضح اني زوتها ..... ولا زوتها ولا حاجة كده احسن خلية يعرف قمتك .... وعمر ده كمان غلس
زاد الموضوع نار ....احسن احسن.....لا انا مش بحب اشوفو زعلان هقوم اصالحو ......خليكي كده
عبيطة هتبوظي التخطيط كلو ياغبية ......مايبوظ وانا مالى مش هستحمل اشوفو مدايق منى

وائل : اية يانهى رحتي فين

نهى : لا ولا حاجة انا هقوم اجيب حاجة من كافتريه القسم اجبلكو معايا
وائل : لا شكرا ياقمر
عمر : لالا لو عزت هقلك
نهى : ماشي بعد اذنكم
وجريت تدور على اسلام لحد ماشفتو

"ن : بصي اعملي نفسك داخلة الكافتريا واسالية على الدكتور .......اه كده كويس عشان مايفتكرش
اني جاية وراه ..... ماشى

نهى : اية ده هو الدكتور لسة مجاش

اسلام بغيظ : لا

استنوني بقى الحلقة الجاية وشوفو هيقلها اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
angle eyes
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة
angle eyes


انثى
عدد المساهمات : 482
العمر : 32
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 5999
تاريخ التسجيل : 03/05/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 13 يونيو 2009, 11:25 pm

قصة جامدة وتشبه حكايتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5571
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالسبت 13 يونيو 2009, 11:30 pm

قصه جميله تسلم ايديك بس ياريت تكملها بسرعه بقي لاني متشوقه اعرف Jaban 2الباقي نزلها كلها مره واحده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 6:49 pm

شكرا لمرورك جانا وكوكى وانزلها كلها مره واحده ازاى امال اشوقكم ازاىوحكايتك ايه يا جانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5571
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 7:24 pm

فين الجديد كل ما ادخل مش بلاقي جديد ليه يلا بقي بسرعه عايزه اعرف ايه اللي هيحصل bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 7:29 pm

حاضر عشر دقايق وتكون عندك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 7:51 pm

الحلقة 10


نهى : مالك مكشركده لية ومبوز
اسلام : مافيش ..........صحيح اتخبتي انتي وعمر ولا
لسة

نهى : لا طبعا لسة وانا
اعملها من غير ماعزمك

اسلام : طيب كويس انك عاملة اعتبار لحاجة
بينا

نهى : طبعا يبني احنا مش
صحاب

اسلام
:.....................اه طبعا صحاب جدا كمان

نهى : اسلام ممكن اسالك سؤال.؟؟
اسلام : نهى انا مخنوق دلوقت وتنرفز على الاخر وممكن اتخانق مع اي
حد ومش هتتبصطي من اي

كلمة
اقولها دلوقت فياريت تبعدي عني دلوقت ممكن

نهى : اهدى اهدى ماشي هسيبك دلوقت واروح اعد مع وائل وعمر
شوية

اسلام : براحتك انتي
حرة

نهى : طيب
باى


مردش عليها اسلام
وكان وشو احم من كتر الغيظ وهيطرقع من الينهى عملتو بس مش قادر
يتكلم


"س: وانا مالى انا
حارق دمي لية تعرفواشل تعرف عمر تتكلم معاهم تعمل الي تعملو انا مالى مدايق
لية

.....لا انا مدايق ومدايق
اوى كمان يمكن عشان حسيت انها هتضيع مني ...انا مابقتش عارف بحبها ولا
لاء

يارب....................

دخلت نهى الكافيتريا ووقفت

البائع : ايوة ياانسة تامرى
باية

"ن : لامش هاخد قهوة هو بيحبها
مش هشربها من غيرو ماتعودتش على كده ....طيب هاخد اية

لالالالالالا ولا مورو ده بيموت فيها واول مرة اكلها كنت
معاه ............لا ولا دوريتوس هو ديما الي بياكلهولي

طيب هو زعل منى لية عشان بعدت عنو ولا هو مازعلش ولا اية
بقى انا مش فاهمة بس بيكلمني وحش

انا لازم اصالحو ماينفعش اعيش في الدنيا وهو مدايق مني وزعلان مني لازم
اصالحو

البائع : اية هو انا قلت حاجة غلطت مش هتردي ولا اية يابنتي
انتي

نهى : اه معلش اسفة خلاص
مش هاخد حاجة شكرا


وخرجت
نهى ودورت على اسلام بعينيها مالقتوش عرفت انو راح المدرج سالت على الدكتور وعرفت
انو

لسة واصل وهيشرب القهوة
ويرحلهم


"ن : تمام كده دلوقت
قدامي وقت اروح اصالحو ولا بعد المحاضرة احسن هيا دي اخر محاضرة
بعدها

اروح اصالحو تمام كده
..


وراحت على المدرج لقت
اسلام اعد لوحدو في مكانهم وعمال يقراء كتاب زي كل مره راحت واعدت
جمبو

فضلو هما الاتنين ساكتين
شوية


نهى : الدكتور لسة جي
من شوية هيشرب قهوة ويجي

اسلام وهو باصص في الكتاب : اه عرفت
نهى : مممممم طيب ممكن تخليني ادخل جوة
اعد

اسلام وهو بيقوم بنرفزة
: اتفضلي

نهى :
شكرا


اعدت نهى جمبو ومش
عارفة تلطف الجو ازاي ولا تصلحو ازاي مسكت موبيلها وفتحت اغنية عمر دياب
ومالو

بصلها اسلام وقلبو بدا
يرق شوية بصلها نظرة عتاب شوية فهمتها نهى وبصت في الارض كانها
بتقولو

انا اسفة اوى
.............ياحبيبي

دخل في
اللحظة دي الدكتور قفلت نهى الموبيل واعدت طول المحاضرة تفكر ترضي اسلام ازاي
وتعملو اية



بعد
ماخلصت المحاضرة قام اسلام ورا الدكتور يسالو على حاجة لمت نهى حاجتها وحجتو ومشيت
وراه

ولما خلص مع الدكتور
لقاها وراه ومسكة كتبو وحضناها وبتبصلو

وعينها بتقولو انا اسفة

اسلام : لية كده تعبتي نفسك
نهى : لا ولا تعب ولا حاجة

اسلام : ربنا يخليكي طيب
هاتي الحاجة اشيلها انا

نهى :
لا ان مبصوطة كده

اسلام :
طيب يلا ننزل

نهى
:طيب



وهما ماشين
ساكتين مافيش بنهم اي كلام


"ن :منا لازم اشوف طريقة اخلية يعد بيها لحسن كده هيروح ومايعدش
معايا ومش هعرف اصالحو

مممممممم
...لقتها !!

نهى : اسلام هو انت هتعمل اية في امتحان الكمبيوتر ده قرب وانت
ماحضرتش محضرات كتير ومش مدرب

على الجهاز خالص
اسلام : اه والله فكرتيني مش عارف انا هشوف حد
يشرحهولي

نهى : طيب منا موجوده وممكن اشرحولهك انا

اسلام : بجد يانهى ربنا
يخليكي

نهى : طيب يلا عشان نبدا
اول درس

اسلام :
دلوقت

نهى : اه احنا لسة بدرى
ممكن اخدك في سيبرات هنا كتير نعد في اي واحد واقلك الحجات المهمة
وافهمك

اسلام : طيب اوك بس
المهم انتي ماوركيش حاجة

نهى :
يعني هيكون ورايا اية مافيش حاجة عندى

ومشي هما الاتنين لحد السيبر ولقوة زحمة
جدااااااا مافيش اي مكان

نهى : لحظة بس شوية هعمل حاجة واجي انت خليك واقف لحد ماحد
يخلص

اسلام : هتروحي فين
يعني

نهى : هشوف حاجة كده
واجي


وجريت نهى من غير
ماتسمع رد اسلام عليها راحت على اول كشك وجابت منو دوريتوس ومورو
وبيبسي

وراحت لاسلام
تانى


اسلام :  يالهوى 
انتي مجنونة يابنتي

نهى : ايون انا جيباهم عشان اصالحك بس

اسلام : ومين قالك انى زعلان
نهى : انا عرفة من غير ماتقول كل حاجة بتبان عليك بفهمك
من غير ماتتكلم

اسلام :
والله طيب متشر ياستي وماتعمليش كده تاني

نهى : بصراحة مضمنش ممكن اعمل اية تانى
اسلام : والله طيب اما اشوف اخرتك
اية


خرج صاحب
السيبر

اتفضلو ياجمعاه
الجهاز فضي اهو


دخلو هما
الاتنين واعدت نهى تعلم اسلام الاساسيات وتفهمو كل حاجة وتخلية يرجع يعملها
تاني


نهى : يابني ابعد كده
شوية بكتفك ده مش عارفة اعد

اسلام : وانا مالى هو زمبي يعني ان كتافي عريضة اروح فين اخبط
البنت الي جمبي يعني

نهى : مهو
انا كمان بالطريقة دي ممكن انام على كتفك مش معقولة كده

اسلام : وفي حد منعك متنامي وانا
مالى

نهى : بقى كده
طيب


حطت نهى رسها على كتف
اسلام وغمضت عنيها للحظة حسة وقتها انها فوق السحاب في عالم
تاني

ولما فتحت عينها لقت
اسلام بيبصلها اوى وعنية مليانة حب وشوق خدت بلها من تصرفها ده وحست
ان

الناس بتتفرج عليها فقامت
اعدت مظبوط واعدت تكمل لاسلام الدرس وتهرج معاه


"ن : نفسي اقلك بحبك اوى نفسي تحس
بيا

"س: يارب مش عارف اعمل
معاكي اية يانهى مش عاوز اجرحك ومش قادر ادخل في موضوع حب
جديد


وبعد ماخلصو راحو
الجامعه تاني واعدو في مكانهم


نهى : اسلام ممكن اسالك سؤال ؟؟
اسلام : يادي السؤال الي محيرك من الصبح قولي ياستي في اية انا
جاهز اهو

نهى : هو .....هو
...هو انت حاسس بيا؟؟!!

اسلام : ايوة يانهى حاسس بيكي والمفروض انك انتى كمان تحسي
بيا

نهى : انا بجد مش
فهماك شوية بتقرب وشوية بتبعد مش عارفة انت عاوز اية

اسلام : المفروض انك تفهميني وتحسي بيا من غير
ماتكلم مش ده كلامك

نهى : طيب
ماشي ممكن بجد اسالك سؤال وترد عليا بصراحة

اسلام : تانى ..........طيب ماتزعليش كده
اسالى

"س: ربنا يستر ومايكنش
الي في بالى

نهى : هو
.....ا....أ..أ..انت بتحبني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"س: اوبااااااااااااااااااااااااااااااااا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 8:11 pm

انزل غيرها ولا لا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5571
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2009, 8:16 pm

SugarwareZشو كتير حلوه وخليتني م تشوقه اكتر يلا بسره مستنيه الحلقه الجديده وياريت بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لــحــــظــــــ حــب ـــــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  ·.¸¸.·¯`··._.· ( ما أجمل حــب الأطفال ) ·._.··`¯·.¸¸.·`
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه السادسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الرابعه والخامسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الثالثه :: روابط مباشرة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن أعضاء المنتدى-۩۞۩» :: القصص والروايات-
انتقل الى: