منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الثلاثاء 07 مايو 2024, 4:16 pm


 

 لــحــــظــــــ حــب ـــــــات

اذهب الى الأسفل 
+11
invisible girl
كوكي
Cockier Sparrow
angle eyes
africano
برينسس الشيماء
ahmed sa3d
sokr7oda
mr_mo7md
hamo
BaBiToOo
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 27 مايو 2009, 8:58 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بوصوا ياجماعه اانا هنزل قصه هنا ويارب القصة دي تعجبكم هيا رومنسة وفيها فراق وحجات كتير
هتشوفها معايا ويارب بس تعجبكم
اولا عندي شخصيات كتير في القصة انا هقلكم الابطال دلوقت

وبعدين اي حد تاني هيبان في وسط القصة هنتكلم عنه

نهى بنت في 3 جامعه قسم فلسفة عندها 20 سنة بنوتة فرفوشة اوي بتحب تتعرف على الناس كتير
وبتحب تهرج مع كل الناس مش من طبعها الاكتئاب بتحب كل الي حوليها
وتقريبا الدفعه كلها عرفاها طول ماهي ماشية تسلم على ده وتكلم دي وتقف مع ده شوية
ومعاد ناس قليلين شوية
نقدر نقول عليا بتحب تكون راجل اوي يعني في مشيتها في كلمها حتى في هدومها على طول
بنطلون جينز وعلية اي بدي ولا تيشرت ولا قميص من فوق مش بتحط ميكب ولا نلنسزز غير
في المناسبات فقط لاغير تحب تبان قدام كل الناس بس مش لقية فرصة كويسة في وسط
زجمة الجامعه والناس الكتير الي في الدفعه
رومانسية مووووووووووت بتعشق عامر منيب وحماقي عمرها ماحبت قبل كده عشان كانت عايشة
مع اهلها في دولة خليجية وطبعا مافيهاش اختلاط ونزلت مصر على الجامعه بس ولسة مش لقت
الشاب الوسيم الي بتحلم بية

اما بطلنا بقى فهوة اسلام اسلام باشا عندو 23 سنة شاب وسيم جدا جذاب بشكل مش طبيعبي
مثقف لابعد الدرجات خلص كلية تربية قسم فلسفة وعجبتو اوي الفلسفة من ايام ثانوي وجايب مجموع
يدخلو احسن جامعه بس هو ايه حاطط هدفو وهو الفلسفة
المهم يعني كل همو في الدنيا يبقى دكتور فلسفة بس مش متزمت ولا حاجة بالعكس عاوز
يخلي كل الناس تحب الفلسفة زي ماحبها ومش عاوز يشتغل دكتور عشان السمعه ولا اللقب ولا حتى الفلوس
هو كل الي همو يخلي كل الناس تحب الفلسفة ويوصل رسالتو صح بس
بيموت في عمر دياب واليسا رومنسي لابعد الدرجات والده متوفي وعايش مع مامتو واخواتو

دول الابطال الاساسين يارب اكون قدرت اوصلكم صورتهم كويس
لو لقيت تشجيع هكلم لو مش عوازين بلاش اقف لحد هنا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo

كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق



عدد المساهمات : 3970
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:37 pm

نهى : اسلام في خبر هيبصتك جداااااااااااااااا
اسلام : اية يانهى ده انا نفسي اسمع اي حاجة تبصتني
نهى : خلصتلك الورق واباذن الله هيعتها مع مامتك عشان تاخد اجازة وتنزل تمتحن
اسلام : بجد يانهى ربنا يخليكي يارب
نهى : خلاص بقى شد حيلك في المزاكرة
اسلام : حاضر يانونة هزاكر من النهارده بجد
نهى : واول ماتنزل ان شاء الله هشرحلك كل المنطق واسراء كمان هتشرحلك اللغة ماتقلقش ابدا
اسلام : عمري ماقلق وانتي معايا ربنا يخليكي ليا يااااااااااااااااااااااارب
نهى : ويخليك ليا ياااااارب



فضلو ساكتين هما الاتنين شوية وبعد لحظات



نهى : اسلام
اسلام : ايوة يانهى

نهى : انا .......بحبك

اتوقعت نهى اسلام يعمل زي كل مرة انو مايردش او يتهرب من الرد ماكنتش مستنية منو اي رد
غير انو يقلها مع السلامة

[center]اسلام بعد سكوت لحظات : وانا بعشك
نهى : نعم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : بعشك مش بس بحبك والله يانهى بعشك
نهى : اسلام انت عارف انت بتقول اية
اسلام : ايوة عارف ياحبيبتي
نهى : طيب يا اسلام انا لازم اقفل دلوقت
اسلام : اوك ياحبيبي خلي بالك من نفسك
نهى : وانت كمان


قفلت نهى التليفون وغرقت في دومعها

"ن: ياريتو ماكان قالها انا عارفة انو مش قلها غير عشان يريحني شايف اني بعملو حجات كتير فاكر ان الكلمة دي
هتريحيني لاء لاء يا اسلام عمر ماتكون الكلمة دي رد جميل بس دي احساس وحب بجد ووعد يفضل
طول العمر انت كده بتجرحني اكتر من الاول لما كنت ساكت كان بيبقى احسن على الاقل عارفة اني
بحبك بدون امل انت كده بتديني امل وانا عارفة انك هترجع تسحبو مني في اول فرصة يارب بقى
حرام عليك تجرحني اكتر من كده بجد كفاية يا اسلام

قامت نهى واتصلت على اسراء تحكيلها الي حصل

اسراء : طيب وانتي لية مدايقة يانهى مهو قالهالك خلاص عاوزة اية كمان
نهى : اسراء انا عارفة انك بتحاول تخبي عني بس انا فاهمة كويس وحسيت بيها كويس هو مش قالها حب
قالها رد جميل
اسراء : وانتي اية الي عرفك مش ممكن يكون قالها فعلا لما حسها
نهى : لا لا يا اسراء انا عارفة كويس انها مش حب وانها رد جميل بس هو فاكر انو كده هيبصتني ويريحني
بس على قد ماكنت نفسي اسمع منو الكلمة دي على قد ماكرهتها وقت ما قلها اسراء انا حسيت لما
قلها مش حب ابدا كانت كلها برود والله ماحب
اسراء : خلاص يانهى لما تكلمية تاني قوليلي كده
نهى : مش عارفة شكلي هقلو الكلام ده على الاقل ارتاح

في الناحية التانية اسلام كان اعد مع صحابو وهما عمالين يهيصو ويغنو ويلعبو بس هو في عالم تاني

"س: ياااااااااااااااااااه قد اية ارتحت لما قلتها ...بس هيا ماكنتش مبصوتة لية لما قلتلها ده انا قلتلها
عشان عارف انها هتفرح اوى بيها ....يمكن زعلت عشان انا مش قدامها ومش شيفة عيني وهيا بتحلف
بيها الف مره وبتقولها في كل لحظة انا لما بعدت عنها وهيا وقفت جمبي عرفت كويس اني بحبها ومقدرش
استغنى عنها دي حتى امي بتقولي اتجوزها وانها بتحبني يبقى لية لاء لية مابصتهاش وريحها
شوية من العذاب الي هيا فية

وفي لحظة وقف عن التفكير وعنية بدات تدمع لما سمع واحد من صحابو بيغني

حبيبي انا قلبي واجعني انت عامل فيا اية ...انت ساحرلي ولا اية ...ماكل الناس بتقدر تنسى تنسى ...
طب انا مش قادر انساك لية ....ارجعلي انا قلبي معاك ..مش قادر انسى هواك ..ياحبيبي يا احلى ملاك
ياروح الروح .... عندي امل كلي امل اشوفك تاني في حضني..واية العمل ..اية العمل..ارجعلي تاني وخدني
انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسيبني لغير انا والله اموت ...انا تعبان ....
اسمعنى ...اه ده انا والله اموت ...ساكت لية ..هعمل اية ..يامالك روحي وامري ..شفت حصلي عشانك اية
فرحني لو يوم في عمري ...فين ايام ليالينا والفرحة الي في عنينا لما بنكون لوحدينا ...ودايبين في غرام
انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسيبني لغيرك انا والله اموت انا تعبان من غيرك ...

فضلت عين اسلام تدمع وزادت دموع لما سمع ( فين ايام ليالينا والفرحة الي في عنينا لما بنكون لوحدينا
ودايبين في غرام ) افتكر اسلام في الوقت ده لما كانت نهى بتسمعهالو وهيا عنيها مليانة دموع وبتقولو

نهى : انا حسة ان هيجي اليوم الي اغني الاغنية دي ليك انا بجد حسة بيها اوي وعارفة اني في
يوم هقلك كلماتها دي

فضل اسلام يفكر في نهى وفي كل لحظة جمعتهم ببعض وفي كل الي عملتو عشانو من غير ماتقول
اي كلمة اتفكر قد اية كان بيجرحها وهيا ماتستهلش منو غير الحب وبس فضل يفكر فيها لحد
ماجت في دماغو
فكرة مجنونة وقام راح لواحد من صحابو

اسلام : يوسف ممكن موبيلك لحظة
يوسف : اية يابني منت كلمتها خلاص
اسلام : معلش نسيت اقلها حاجة مهمة جدا عاوزها من ماما
يوسف وهو بيطلع الموبيل: مع اني مش مصدقك بس يلا نعديها المره دي اتفضل ياعم الحبيب
اسلام : شكرا ياباشا

رن اسلام على نهى ....وفي الناحية التانية

نهى : طيب يا اوسة اهو بيرن تاني اكيد هيقول حاجة تانية اما اشوف يمكن رجع في كلامو ولا حاجة
اسراء : هههههههه يالسرعه دي ..ماشي ياموزتي المهم بس مش تقولي كلام يدايقو اوي بشويش عليه
نهى : حاااااااااااااضر يلا سلام ياقمر

قفلت نهى مع اسراء واتصلت على طول على اسلام

نهى : ايوة يا اسلام في حاجة
اسلام : لا بس نسيت اقلك حاجة
نهى : خير اقول لمامك على حاجة
اسلام: لالالا
نهى : امال اية يابني
اسلام : انا عوزك تقولي لوحده بحبها اوي اني بحبها بجد وبموت فيها ومش قادر استغني عنها
نهى : حاضر
اسلام : مالك ياحبيبتي حاسس انك ادايقتي من كلامي
نهى : بصراحة يا اسلام مش عوازك تقولي بحبك دي تاني غير لما تنزل لازم نتفاهم فيها مع بعض
انا حسة انك مش بتقولها من قلبك وبعدين لما تبقى تنزل نبقى نتفاهم بقى ماينفعش كلام على
التليفون
اسلام : حااااااااااااااضر ياقمر لما انزل هنتكلم كتير اوى في الموضوع ده انا مقدر شعورك وحاسس بيكي
واوعدك مش هقولها غير لما افهمك قد اية انا حاسس بيها
نهى : ماشي يا اسلام يلا بقى عشان تنام
اسلام : حاضر يانونة تصبحي على خير
نهى : وانت من اهلو


قفلت نهى واكن هم وانزاح من على قلبها وارتاحت وفردت جسمها على السرير ونامت اما في الناحية التانية
فضل اسلام يفكر في نهى

"س: هيا معاها حق ازاي امبارح كنت بقلها انتي زي اختي والنهارده اقلها بحبك ازاي اقلها كنت بحب
وحده تانيه ومش قادر انساها واجي دلوقت اقولها بعشقك انا نفسي مش فاهم عموما لما ابقى
قدامها وعيني في عنيها هتعرف كويس قد اية بموت فيها

غمض اسلام عينو وراح في النوم وهو بيتمنى اليوم الي يجمعو بيها

وتاني يوم الصبح راح للقائد بتاعهم الي طلبو

القائد : مبروك يا اسلام انت هتنزل النهارده اجازة
اسلام : بتقول اية بجد انت بتتكلم جد يعني
القائد : اه يابني والله يعني هكون بهرج معاك روح يلا استعد عشان تنزل دلوقت وماتضيعش اليوم
اسلام : والله مش عارف اقول لحضرتك اية ربنا يخليك بجد

جري اسلام يلم حاجتو واول حاجة فكر فيها انو يتصل على نهى يقلها انو نازل عشان يقابلها في الجامعه

"س: اخيرا اخيرا هشوفك ياحبيبتي والله وحشتيني موت مش عارف انا كنت عايش من غيرك كل المده
دي ازاي اخيرااااااااااااااا هشوفك وهحضنك مش هسيبك ابدا تاني والله

لم اسلام حاجتو واول ما خرج من باب الكتيبة راح على اول مكان لقى فية موبيل ووقف يطلب نهى



ياترى هيحصل اية ..........



استنوني بقى الحلقة الجاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]












[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:38 pm

ردوا بقى عشان يبقى عندى نفس عشان اكمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
..dodo..
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
..dodo..


انثى
عدد المساهمات : 1055
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : لسه ما اتخصصتش
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 6618
تاريخ التسجيل : 22/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 26 يونيو 2009, 1:38 am

والله انا مش لاقيه اي وصف اوصف بيه القصه من كتر جمالها
كمان بتعبر عنا كلنا يعني كل حد فينا هيلاقي فيها حاجه تفكره بنفسه
بس انا عاوزه اسالك سؤال بصراحه القصه دي حقيقيه ولا من خيالك؟
بس اهم ما في الموضوع انك تنزل الحلقه بسرعه لاني هموت واعرف حصل ايه
bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5571
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 26 يونيو 2009, 3:39 pm

اخيرا ابو الهول نطق وبدا يحس بيها يلا بقي بسرعه عايزين نعرف ايه اللي حصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأحد 28 يونيو 2009, 1:45 am

ابو الهول مش قايلك مشغول جدا طيب

وشكرا يا دودو

والقصه دي من تاليف واحده اعرفها

حاضر هحاول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:12 am

الحلقة 20 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




لم اسلام حاجتو واول ما خرج من باب الكتيبة راح على اول مكان لقى فية موبيل ووقف يطلب نهى

رن الموبيل جمب نهى وهيا في عز نومها بعد ليلة طويلة قضتها من التفكير في اسلام وياترى هو بيحبها
بجد ولا دي مجاملة ..

"ن: اوووووووووووف مين الغلس الي بيتصل على الصبح كده اية الغلاسة دي ....ده رقم غريب ياترى مين
..تلاقية حد من العيال صحابي عاوزني انزل بدري شوية عشان اي سبب ...او تكون المجنونه مها منا متعوده
منها على كده اوووووف يلا هرد وامري لله

نهى بقرف: الو
اسلام : ايوة يانهى
نهى : اسلام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]اية حصل حاجة في اية
اسلام : اهدي كده بس فوقي الاول من النوم وانا اقلك في اية
نهى : اسلام مش ناقصة تهريج في اية حصل حاجة
اسلام : اه حصل
نهى بخوف: في اية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : كمان ساعتين بالظبط ولا اقلك 4 ساعات
نهى : اه كمل وبعدين
اسلام : اهدي وامسكي اعصابك
نهى : اخلص بقى
اسلام : هكون في الجامعه
نهى : بتهرج بجد هتروح الجامعه النهارده يعني اخدت اجازة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : ايون والله اخدت اجازة قومي بقى اجهزي عاوز اشوفك قمر زي كل مرة
نهى : حاااااااااااااااااااااااااااااااضر بس ماتتاخرش عليا ربنا يخليك
اسلام : هوا واكون عندك

قفلت نهى الموبيل وقامت تجري في القوضة تقف شوية قدام الدولاب مش عارفة تلبس اية وشوية
قدام المراية مش عاجبها الي هيا لبساه لحد ما اخيرا اقتنعت بالبسها واتصلت باسراء

نهى : ايوة يا اوشه صباح الخير ياقمر
اسراء : صباح النور
نهى : اية ده انتي لسة نايمة قومي يلا عشان نروح الجامعه
اسراء : لا ماما هيا الي هتودينا مش تقلقي نامي انتي دلوقت ولا اقلك لا قومي البسي وانا كمان
هقوم البس ونروح هيا الساعه كام
نهى : 7 ونص
اسراء : اه يادوبك نلبس في ساعة ولا حاجة ونروح في نص ساعه يبقى على المحاضرة على طول
نهى : اسراء انا لبسة ومخلصة قومي انتي انجززززززززززززززززززي[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسراء : حاضر حاضر هقوم ونروح على طول نص ساعه كده وتعالي عند البيت
نهى : اوك بسرعه
اسراء : ماقلنا حاضر

قامت نهى تظبط برضو في نفسها حجات واعدت على السرير وهيا بتحاول تاخد نفس وكل شوية تبص
في الساعه واخيرااااااااااا جت 8 قامت جري على مامتها

نهى : ماما حبيبتي
الام : ايوة يانهى
نهى : انا هتاخر النهارده في الجامعه ماشي
الام : ماشي ياحبيبي بس مش تتاخري اوي
نهى : حاضر ياماما

ومشيت نهى جري على الباب وفجاءة افتكرت حاجة كانت نسياها

نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]اوبااااااااااا نسيت اقول لمامتو انو جي هههههههههه من فرحتي نسيت

وجريت على التليفون واتصلت بمامت اسلام

الام وصوتها نايم على الاخر : الو
نهى : معلش ياطنط صحيتك من النوم
الام : لا ولا يهمك يابنتي في حاجة
نهى : اسلام كلمني من شوية
الام بخوف : خير في حاجة
نهى : لالا ياطنط هو كويس والله بس اتصل يقول انو اخد اجازة
الام : بجد يابنتي قالك انو خرج من المعسكر خلاص
نهى : ايوة والله ياطنط هتلقية في الطريق دلوقت
الام : كويس انك قولتلي عشان اجهزلو الاكل الي بيحبو
نهى : ماشي يا طنط اسيب حضرتك بقى عشان اروح الجامعه
الام : ماشي ياحبيبتي ربنا يخليكي يارب ويستر طريقك
نهى : يارب ياطنط


جريت نهى على بيت اسراء ورنتلها انها تحت البيت وفي ثواني لقيت اسراء قدامها

اسراء : اية الشياكة دي ياموزة .......ماتقوليش اسلام جي صح
نهى :[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] امال كنت مستعجله على الجامعه لية يعني
اسراء : وانتي عرفتي ازاي
نهى : مكلمني الصبح وقالي انو خرج وانو هينزل اجازة
اسراء : يارجال كام يوم
نهى : معرفش المهم اني هشوفو النهارده وبس
اسراء : ماشي ياقطتي يلا كلها ثواني وتقوليلو كل الي فنفسك
نهى : اه اخيراااااااااااااااا
اسراء : طيب ماما نزلت اهي يلا نروح الجامعه
نهى بفرح : يلا


اول ما وصلت نهى الجامعه فضلت طول الوقت عمالة تبص حواليها وكل ثانية تبص في الموبيل لحد ماخلصت اول
محاضرة بدات نهى تفقد الامل انو جي ولو حتى جة هيجي متاخر

اسراء : ماتفردي البوز ده بقى
نهى : هو اتاخر اوي يا اسراء
اسراء: يابنتي واحد بيقلك كان بياخد دش بازايز الماية مش عوزاه مثل يعد ساعتين في الحمام
ياخد دش براحتو مش عوزاه ياكل مثلا
نهى : مممممممم طيب
ندى من بعيد : مين الموزة دي ...اية ده نهى اية يابنتي الشياكة دي
نهى : هههههه بعض ماعندكم ياقمر
اسراء : فينك يابنتي ولا انتي عشان خلاص قرب فرحك تنفضيلنا كده
ندى : لا والله يابنتي بس انتي عرفاني مش بحب انز الجامعه كتير وجيت النهارده عشان مروة موجوده
وعشان خلاص اخر المحاضرات
مروة : سمعه حد بيجيب سيرتي قولو انطقو بتقولو اية عليا ياموزز
ندى : ههههههههههه شفتو جبت في سيرة القط
نهى : ازيك ياميرو اية اخبارك
مروة : والله يابنتي المنطق والاتيني مطلعين عيني والله
اسراء: وهو في حد في الدفعه المادتين دول مش مطلعين عينو
نهى : انا طبعا هههههههههههه اولا ماعنديش لاتيني وثانيا المنطق تااااااااااافه جدا بانسبالي
مروة : يا شيخة حرام عليكي طيب دي اخر محاضرة مافهمتش فيها حاجة
نهى : لية يابنتي ده كلو تحصيل حاصل طيب بصي انا هشرحلك المحاضرة الي فاتت دي على الواقف كده
ندى : اه يانونة ربنا يخليكي تنوبي فينا ثواب والله ده احنا ضايعين خالص فيها
نهى : ولا يهمك ياقمر انا هشرحلكم دلوقت
اسراء : هو من زحمت المدرج يعني ما تيجيو ندخل جوة وتبقى تشرحيلهم جوة
نهى : يابنتي مهو هنا احسن حتى عشان نشوف الدكتور وهو طالع
اسراء : الدكتور برضو
نهى : بس يابت بصي بقى ياندى هاتي ايديك كده بصي دلوقت لما يكون عندنا ق مثلا تكافئ ل ده معناه
4 حجات اولا ان ل ...........................................
ندى : مالك يابنتي تنحتي كده لية ...اي اي اي طيب سيبي ايدي بس دي اتعصرت خلاص الصوااااااابع
هتقع الرحمة
نهى : اه اس......ف.....ة اسفة ياندى
ندى وهيا بتدعك ايديها : اية حصل اية
اسراء : مافيش بس اصلها شافت حاجة عدت كده
نهى : هو بجد جه صح انا شفتو عدى دخل المدرج
اسراء : ايوة والله جه
ندى : هو مين ده
مروة : انا مش فاهمة حاجة
نهى : بعدين ......يعدين افهمكم

"ن : يالهوى ده ......ده جي عليا ............لالالالا اية الحر ده

فضلت نهى بصه لاسلام وهو بيقرب منها وبيسلم على صحابها الي وقفين معاها وبعدين مد ايدو
عشان يسلم عليها وعنية في عنيها وهو بيقرب منها اكتر واكتر وايديها بقت في حضن ايديه غمضت عنيها
لثواني بتحاول تتاكد انها واقفة دلوقت معاه وايديها في ايدو وفجاءة فتحت عنيها على صوتو

اسلام : وحشتيني اوى بجد
نهى : وانت كمان وحشتني اوى والله
اسلام : عاملة اية
نهى وعنيها بتدمع : مش كويسة ابدا وانت بعيد عشان خاطري ماتسيبنيش تاني انا بجد كنت بموت وانت بعيد
اسلام : وانا كمان والله يانهى كنت مش عايش كل يوم بتمنى اشوف عنيكي بتمنى اخدك في حضني
بتمنى على الاقل المس ايديك
نهى : هو ....هو انت هتعد كام يوم هنا
اسلام : يومين النهارده مش هيتحسب من اول بكرة
نهى : يعني هشوفك 3 ايام بجد اخيرااااااااااااااااا انا كنت بتمنى لحظة واحده زي دي الحمد الله
اسلام : ده انا الي بحمد ربنا اني عرفتك وح...........
نهى وهيا حاطة ايديها على شفايفو : احنا قلنا اية لما نعد ونتكلم الاول

اسراء من بعيد : يلا يانهى الدكتور طالع
نهى : انت هتحضر معانا ولا ....[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : طبعا هحضر دنا نفسي يرجع يوم من ايام زمان عشان احضر معاكي واعد معاكي طول اليوم
نهى بفرحة : طيب يلا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

راح اسلام سلم الاول على الدكتور واعدو برة المدرج يتكلمو ويتناقشو شوية مع بعض اما بقى جوة المدرج

نهى : هو انتو رحتو فين لما اسلام جة يسلم عليا
اسراء : ده انتي اتفضحتي والله يابنتي ندى ومروة فهمو من نظرت عنيكي وقامو مشيو وسابكو مع بعض
حسو بيكي ياحرام
نهى : يالهوي هو انا كان شكلي باين اوى كده
اسراء : هو كان باين بعقل


لفت نهى بتدور بعنيها على ندى ومروة لحد مالقيتهم وقامت راحت عندهم

ندى : اية الاخبار دلوقت اكيد بقيتي احسن بكتير
نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] بصراحة بكتير اووووووووى
ندى : كل ده حب كانت هتروح ضحيتو ايدي
نهى : للدرجادي باين عليا
ندى : مش باين عليكي انت وبس ده حتى هو كان هيكلك بعنية من كتر منتي وحشاه
نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مروة : خلاص يابنتي بعدين نتكلم اهو الدكتور داخل اهو واسلام كمان بيدور عليكي
نهى : ماشي يلا باي

وجريت نهى واعدت مكانها في البنش واسلام اعد جمبها وطول المحاضرة كانت نهى طول الوقت عمالة
تبص لاسلام كل ما الدكتور بعد شوية او لف واسلام كمان كان طول المحاضرة باصص ليها وبيراقب
كل تصرفتها

"س: ياااااااااااااااااااه ياحبيبتي قد اية وحشتيني نفسي بجد اخدك في حضني .....بقى كل ده مش حاسس بالنعمه
الي في ايدي وسايبك كمان ده انا كنت غبي فعلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:12 am

"ن: وحشتني اوى والله ياحبيبي قد اية كنت بتمنى وبحلم باليوم ده الي ارجع اعد جمبك في المدرج
واقضي طول اليوم معاك والله بحبك بحبك بــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــــبـــــ ـــــــــــــــــــــــــــك

مسك اسلام كتاب نهى ومسك القلم وكتب في الكتاب

اسلام : فين ايام ليالينا والفرحة الي في عنينا لما بنكون لوحدينا وديبين في غرام

خدت نهى الكتاب من اسلا وبصت في الكلمة وعنيها كانت هتدمع وبصتلو لقت عنية دمعت فعلا
قامت مسكت ايديه بتحاول تهدية وطبطبت عليها لقيتو مسك ايديها بالجامد وبص لعنيها نظرة هزت
كل كيانها حست فيها بكل معاني الحب كانت عندها النظرة دي بكل الدنيا حست ان جسمها اتنفض
من نظرتو ولمست ايديه .....لقيتو مسك الكتاب تاني وكتب

اسلام : ياااااااااه اخير ايدك في ايديا بعد ما كان الزلط والرمل ديما مالي ايديها

بعد ما قرات نهى الكلمة دي بصلتو وابتسمت ولفت تاني ورجعت تاني للمحاضرة الي كانت مش فاهمة
فيها اي حاجة بدات تركز في المحاضرة لحد مافهمت حاجة كان كل همها انها تفهم عشان تعرف تشرحلو
المحاضرة دي مع كل الي فاتو من المحاضرات .....وبعد ماخلصت المحاضرة

اسراء : حمد الله على السلامة يا كابتن اسلام
اسلام : الله يسلمك يا اسراء
اسراء : طيب استاذن انا هروح عشان انا خلاص هموت وانام ربنا يسامح الي كان السبب بس
نهى : يا سلام قصدك اية
اسراء : لالالا ولا حاجة ماقصديش
نهى : ماشي كنت بحسب
اسلام : هههههههههههههههه هيا مربيالك الرعب كده على طول
اسراء : اه والله يابني
نهى : ماشي يا اسراء مااااااااشي

بعد ما اسراء مشيت واسلام سلم على الدفعه كلها وفضل يتكلم مع كل واحد شوية اخيراااااااااا راح
لنهى وخدها واعدو في مكانهم

اسلام : ياااااااااااه قد اية الجامعه وحشاني وكل حاجة فيها وحشاني حتى التراب واحشني والله
نهى : كانت ولا تسوى حاجة من غيرك
اسلام وهو بيبص في عنيها : انا الي كنت ولا اسوى من غيرك ياحبيبتي
نهى : وبعدين
اسلام : انتي لية مش مصدقة اني بقيت احبك انتي نهى دي مش بقت حاجة بالنسبالي غير ماضي وانتهى
انتي دلوقت كل حياتي
نهى : اسلام انا حسة انك مش بتحبني بس كل الموضوع انو حب مؤقت عشان كنت واقفة جمبك بس
وكلها يومين ويروح لما ترجع لاهلك ولصحابك ودونيتك انا هنتهى خالص من حياتك وهرجع زي ماكنت
صديقة وانتيمة واخت زي ما اوقات كتير كنت بتقولي
اسلام : ماشي يانهى انتي حرة افهميها زي ماتحبي انا مش هدافع عن نفسي قدامك دلوقت بس الايام
هيا الي هتثبتلك
نهى : بص يا اسلام انت عارف انك اول حب في حياتي ارجوك ماتبقاش اول جرح كمان
اسلام : انا عمري ما هجرحك ولا هفكر اجرحك ابدا لاني بكده هكون بجرح نفسي مش بجرحك انتي
نهى : يااااااااااااااااارب مايكونش في بينا اي جرح او فراق

مسك اسلام ايديها وباسها بحنية وبصلها

اسلام : يارب ياحبيبتي

وفضلو اعدين مع بعض ومش حسين باي وقت ولا اي حاجة حوليهم لحد ما قربت الجامعه تقفل وقامو عشان يروحو
وصل اسلام نهى لحد ما ركبت واطمن عليها وراح هو جري على بيتو عشان يعد مع مامتو واخواتو
وراحت نهى بيتها وهيا طايرة من الفرح اخيرا حلم حياتها اتحقق وبقت كل حياتها لحظات بتعيشها في حب وبس
وجهزت هدومها عشان هتقضي بكرة اليوم كلو مع حبيبها وتقلو كل حاجة كان نفسها تقولها من زمان
اخيرا مش هتنادي علية باسمو هتنادي علية بكلمة حبيبي






استنوني بقى الحلقة الجاية عشان تعرفو هيحصل اية
تاني يوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:13 am

يالا بقى اى خدمه وهنزل كمان واحده عشان التاخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:15 am

الحلقة 21 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




وفضلو اعدين مع بعض ومش حسين باي وقت ولا اي حاجةحوليهم لحد ما قربت الجامعه تقفل وقامو عشان يروحو
وصل اسلام نهى لحد ما ركبت واطمن عليها وراح هو جري علىبيتو عشان يعد مع مامتو واخواتو
وراحت نهى بيتها وهيا طايرة من الفرح اخيرا حلم حياتها اتحقق وبقت كلحياتها لحظات بتعيشها في حب وبس
وجهزت هدومها عشان هتقضي بكرة اليوم كلو مع حبيبها وتقلو كل حاجة كاننفسها تقولها من زمان
اخيرا مشهتنادي علية باسمو هتنادي علية بكلمة حبيبي
وتاني
يوم راحت نهى الجامعه قبل معادها زي كل مرة اعدت تستنى اسلام يجي وعمالة
تفكر في كل كلمة هتقولهالو و ياترى هتقضي اليوم مع بعض ازاي

هيعملو اية طول الوقت ده هيحسو بالوقت ولا هيعدي ثواني وهيا اعده غرقانة في التفكير عن اليوم وحبيبها لقيت مها صحبيتها جاية من بعيد

"ن:
اووووووووووف ودي اية الي جابها دي النهارده مش المفروض اني هعد معاه
لوحدنا اهو جت تغتت يارب بقى هقلها اية واية الي نزلني النهارده

منا لازم اخليها تمشي قبل ما اسلام يجي ..............[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ايه ده لالالالالا انا كده مش فاهمة حاجة

اسلام : اية رئيك في المفجاءه دي

"ن: طبعا مفجاءه زي الزفت

نهى : اهلا يامها ازيك
مها : احسن منك طبعا
نهى : ماشي ربنا يخليكي

"ن: يادي القرف قال وانا عمالة افكر ازاي اكشيها وحضرتك الي جيبها كمان ماشي يا اسلام

فضلت مها اعده معاهم طول اليوم وخنقاهم لحد ما نهى زهقت

نهى : يلا بقى ياجماعه انا هروح بقى
اسلام : نعم .....انتي بتهرجي مافيش مرواح النهارده خالص ليكو انتو الاتنين
نهى : يا سلام
مها : انا عن نفسي اعده معاك لحد ما تزهق مني

"ن: كمان طيب ياختي اشبعي بيه

نهى : اسلام بجد انا مش هينفع اعد بجد تعبانة جدا وكمان ماما اعده في البيت لوحدها
اسلام : طيب يبقى خلاص كلنا نروح
نهى : لا يا اسلام خليك انت ومها اعدين مش معنى اني همشي يبقى تمشو انا مش عاوزة ادايقكو وعشان كده همشي بدل ماشغل بالكم معايا
"م: طول عمرك خنقة انتي بجد ممله جدا
مها : لا وهنعد نعمل اية يعني من غيرك
نهى : ياستي وانتو بتعملو ايه بيا يعني

"ن: كداااااااابه

اسلام : طيب انا هسيبك تروحي بس بشرط
نهى : ها قول
اسلام : بكرة هنروح كلنا سينما
نهى : كلنا مين يعني
اسلام : كل صحابنا وائل ونيهال ومي وعمر ومها ومحمد وانتي طبعا
نهى : خلاص ماشي هقول لماما وارد عليك
اسلام : لا مافيش تبقي تردي هو اكيد هتيجي بكرة يعني هتيجي
مها : وانا كمان ماضمنش اجي
اسلام : مها ماتهرجيش قلنا هتيجو يعني هتيجو
مها : بص انا هحاول اصلك واحشني جدا ومن ساعت ماشفتك وانا نفسي بجد والله ابوسك
اسلام : طيب منا قدامك اهو ماعملتيهاش لية بقى ....اصلا انا عارفك بق على الفاضي
مها : انا بق ماااااااااااااااشي طيب اهو

وباست
مها اسلام من خدو كانت نهى واقفة متنحة مش عارفة تعمل اية ولا تتصرف ازاي
كل الي قدرت تعملو انها تقف مبتسمة جدا للي بيحصل ومش قادره تعمل حاجة

حس
اسلام بشوية خجل وحاول يخبية بتهريج في موضوع تاني بس نهى فضلت طول الوقت
بتفكر في الموضوع وبدا اسلام يهرب من الاعده مع مها ويتحجج بمشاوير

وانو
لازم يوصل نهى عشان تركب وبعد ما مها مشيت فضلت نهى ساكت مش عاوزة تتكلم
ولا نص كلمة ولا حتى عارفة ازاي تعاتبو ولا تتخانق معاه مش عارفة تتصرف
ازاي

واول ما اسلام فتح معاها كلام

اسلام : بجد وحشتيني
نهى : يا راجل د هانا الي وحشتك
اسلام : طبعا
نهى : يمكن اكون انا وحشتك بس انت وحشت ناس كتير اوى ما قدروش يستحملوا نهم يشوفك من غير مايبوسوك
اسلام : يابنتي مها دي مجنونه اصلا وانا مش بفكر فيها
نهى : يا سيدي تفكر فيها ماتفكرش فيها مش فارقة على فكرة دي حاجة تخصك
اسلام
: نهى قلتلك مليون مرة انتي غير كل البنات الي اعرفهم وقلتلك برضو مليون
مرة ان اصحابي مهمين جدا عندي ومحبش حد يخيرني بينو وبينهم

نهى : اوك

وفضلت نهى طول الطريق ساكته ماحولتش تتخانق ولا تتكلم اكتر في الموضوع قفلتو ولا اكنو حصل اصلا
اول ماروحت البيت عدت على اسراء تعد معاها شوية

اسراء : مش قلتلك يابنتي مها دي مش سهلة ابدا وقلتلك عنيها على اسلام من الاول يابنتي ابقي اسمعي الكلام
نهى
: بصي انا مش عارفة انا اية البرود الي كان فيا ده ولحد دلوقت مش متخيلة
ان الموقف ده عدى قدامي فعلا وانا ماعملتش حاجة ووقفت متنحة كده بجد مش
متخيلة

عارفة
حسة اني كنت بحلم يمكن كنت فعلا بحلم اصل ازاي تجيلها الجراءة انها تعمل
كده لاء وفي وسط الجامعه يعني لو كان حد جة شتمها ولا تف عليها مثلا

كانت هتعمل اية ولا هترد باية ولا كان امن الجامعه جه طردها برا وعمل معاها محضر كان هيبقى موقفها ايه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسراء :
طيب يارب كان حصل معاها حاجة من دول دي اصلا مش ناوية تتلم خالص عاوزة حد
يديها فوق دماغها عشان تفوق وبعدين دي ياماما ماعندهاش دم اصلا

يعني لو حتى اترفدت ولا هتفرق معاها
نهى :
يعني حتى لو مش فارق معاها المفروض اني صاحبتها وعارفة ومتاكده جدا اني
بحب اسلام يبقى ازاي تعمل كده وياريتو من ورايا لاء ده قدامي بتستهبل
والله بستهبل[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اسراء : يابنتي اهدي مش كده
نهى : امال الي عملت وده كان ايه مش كان هدوء برضو ولا ايه انا والله مش مصدقه اني سكت كده ومادتهاش هيا وهو بالقلم
اسراء : ماتحرقيش دمك مع وحده زبالة زي كده وبعدين اسلام كان بيهرج مش اكتر وهيا ماصدقت يابنتي بقلك زباااااااله كبري دماغك منها بقى
نهى : اه منا مكبرة اهو اكبر اكتر من كده اية بقى[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسراء : ههههههههه ماشي ياعم الكبير قوليلي بقى اية الملغي في ماده اعمال السنة

وفضلت نهى تزاكر عند اسراء لحد ماهديت وروحت بيتها وبدات تنسى الموضوع او حاولت تنساه فعلا واستغربت ازاي كانت قوية كده لدرجة انها
ماتعملش
أي موقف متهور ممكن تعملو أي وحده في مكنها .....عدى اليوم زيو زي غيرو من
الايام الي عدت على نهى في عذاب وجراح واتفقت مع اسلام هينزلو

امتى
عشان يروحو السينما زي ماتفقو ......وفي المعاد المحدد والمكان المحدد
كانو كلهم واقفين منتظرين نهى الي جت ولاول مرة متاخر عن معادها


وائل : ماكنتش اعرف عنك كده ...انتي تتاخري
نيهال : طيب بلاش بقى كلام كتير وخلونا ندخل
نهى : معلش يا جماعه متاسفة جدا
مي : ولا يهمك ياقمر المهم انك جيتي وبس
نهى : ربنا يخليكي ليا يالي رافعه معنوياتي
اسلام : طيب ممكن نعرف بقى هندخل فيلم ايه
نهى : انا مش فارقة معايا اجنبي عربي هندي أي حاجة هدخلو
وائل : بصراحة انا نفسي ادخل عمرو وسلمى
نيهال : وانا كمان
اسلام : طيب اية رئيكو ياجماعه خلاص عمرو وسلمى ولا اية
الكل : متفقون


































































































الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:16 am

لم اسلام فلوس التذاكر من كل الي واقفين لحد ماوصل عند نهى

نهى : اتفضل
اسلام : بس يابت لمي نفسك
نهى : يعني اية
اسلام : يعني انا عزمك وكلمة زياده مش عاوز اسمعها
نهى : ماشي....[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]. اية ده
اسلام : اية في اية
نهى : هو فين السلسة
اسلام : عادي يعني ماليش نفس البسها خنقاني شوية عادي
نهى : بجد والله خنقاك
اسلام : بقى معقولة تكوني انتي معايا والبس لحجات دي
نهى : بحبك
اسلام : وانا كمان
وائل : اية ياعم ماتخلصنا بقى عوزين نلحق الفيلم
اسلام : حاضر هش بقى

وطبعا نهى ماينفعش تعدي الموضوع التذاكر كده راحت جابت لكل الموجدين كنزات وشيبسي وحلويات

وائل : والله يا نهى انتي جدعه د هانا واقع اصلا
اسلام : وانت من امتى مش واقع يا بني
نهى : هههههههههههه يلا بالهنا والشفا
اسلام : يلا بقى ندخل العرض قبل ما يبتدي

ودخلوا القاعة واعدو في النص وكان الترتيب
اسلام نهى مي نيهال وائل عمر محمد مها

اسلام : بجد انا مبصوط جدا اننا خرجنا النهارده مع بعض
نهى : وانا كمان
اسلام : انتي لسة زعلانة
نهى : زعلانة ؟؟؟ من اية
اسلام : من الي حصل امبارح
نهى : ياسيدي كبر دماغك عادي بتحصل في احسن العائلات

"ن: طبعا زعلانة وهطق كمان بس هعدي الموضوع مش عاوزة انكد عليك وانته هتمشي النهارده ويا عالم هشوفك تاني امتى

اسلام : ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي

اتنفض
جسم نهى من كلمت ياحبيبتي كانت لسة ماتعودتش عليها خصوصا انها مش بتسمعها
منو غير وهما لوحدهم مش معاهم حد واول ما بداء الفيلم كان

كلهم
اعدين مندمجين جدا كانت نهى بتحاول طول الوقت تركز في الفيلم بس الي كانت
مركزة فية اكتر انفعلات اسلام الي عينو بدات تدمع من اول الفيلم

لما
شاف الخيانة بعينو وافتكر الي حصلو تاني بعد ماكان بدا ينسي كل الي حصلو
......ولما بدا الحب الجديد في حياه عمرو بدا يبقى كويس ويبتسم ويحس بكل
لحظة

حب
ويندمج معاها جدا ......ولما رجعت حبيبتو الاولى لية رجع تاني يتوتر وعينو
تدمع حسيت نهى من انفعالتو انو هو البطل ودي قصة حياتو بس ياترى

هتكون نفس النهاية ولا هتبقى نهاية تانية ؟؟؟؟
خلص الفيلم وكل واحد راح في طريقو ...بس طبعا اسلام ماينفعش يسيب نهى تروح لوحدها لازم يوصلها ويطمن عليها لحد ماتركب ....
طول
الطريق كان اسلام ساكت ومابيتكلمش خالص عمال يفكر في الفيلم والي حصل فية
.....اما نهى كانت بتتقطع من جواها حست بجد يعني اية يكون معاها ومش معاها

بدات
تفهم الكلمة ديك ويس لما لقيتو سرحان حتى نظرتو ليها كانت عارفة انها مش
ليها هيا حست انو مش شايفها قدامو شايف حبو القديم الي بيتمنى يرجعلو

بدات تحس انو بيبعد عنها اكتر واكتر وانها هيا بتروح في مكان وهو في مكان تاني
قلبها
كان بيتقطع وهيا شايفاه معاها وقدامها بس تفكيرو معاها هيا يبقى ازاي
بيحبها وهو بيفكر في حد غيرها ....وصل اسلام نهى للمترو وركبت

ودعها
بسرعه وحاول يبعد عنها عشان ماتحسش بكل النار الي جواه والدوام هالي عايش
فيها والصراع بين حبو القديم والحياه الين فسو يعيشها بس كان بعد

فوات
الاون كانت فعلا نهى قرات كل الكلام ده في عنية الي بتحاول تهرب منها طول
الوقت شافت كل حاجة في سكتو الي كان بيموتها الف مرة بدون رحمة

روحت نهى البيت وهيا بتفتكر كل اليوم

"ن:
يعني بعد مايقولي بحبك يحسسني بعدها اني ولاحاجة وانو على طول بيفكر فيها
هيا مش انا ....ياترى يا اسلام عاوزني ولا بتحبها فيها ....ولا بتحبني انا


فضلت طول اليوم تفكر في الي حصل لحد مااتصل عليها

اسلام : ايوة ياحبيبتي
نهى : ايون

"ن: مش زلام احسيسو اني زعلانة

اسلام : وحشتيني اوي
نهى : ياسلام يامفتري منا لسة كنت معاك
اسلام : نفسي تفضلي معايا طول العمر
نهى : بجد
اسلام
: نهى انا بحبك عارفة يعني اية بحبك يعني ماتمناش اعيش مع حد غيرك يعني
بتمنى من ربنا ان يجي اليوم الي اديكي فية اسمي بجد يانهى بحلم باليوم

الي يجمعنا فية بيت واحد بتمنى اليوم الي اشوفك في بيتي منورة دنيتي وحياتي بجد يانهى انا بحبك اوى اوعي تبعدي عني او تسيبيني

"ن: ياترى يا اسلام بتقول الكلام ده ليا انا ولا ليها

نهى : وانا كمان والله بحبك اوي ونفسي اخليك اسعد انسان في الدنيا كلها
اسلام : ساعدتي وانا جمبك ومعاكي ياحبيبتي
نهى : بحبك
اسلام : وانا بموت فيكي ياروح قلبي
نهى : انت هتسافر بكرة امتى
اسلام : من بدري لازم اسلم نفسي الساعه 8
نهى : ماشي ياحبيبي خلي بالك من نفسك وقوم يلا عشان تنام
اسلام : نهى انا حاسس اني مش هقدر ادخل المتحنات دي
نهى : لية بتقول كده يا اسلام
اسلام : مش عارف بس انا هرجع بعد الامتحنات وغير كده خايف يرفضو الطلب الي مقدمو
نهى : لا ان شاء الله الي فية الخير ليك ربنا يقدمهولك
اسلام : يارب ياحبيبتي ادعيلي
نهى : بدعيلك على طول ياحبيبي والله
اسلام : ربنا يخليكي ليا يارب
نهى : ويخليك ليا ياحبيبي يلا بقى قوم نام عشان تقدر تصحى بدري
اسلام : حاضر ياحبيبتي

وقفل اسلام السماعه وهو سايب نهى في حالة حب جامده على الاخر نسيتها كل الي حصل في اليوم ده طبعا غير موضوع السلسلة

"س: يارب اكون قدرت اصلح حاجة من الي حصل النهارده ويارب تكون فعلا ماحستش بالي حصلي انا اية الي عملت وده ازاي نفكرت في نهى تاني
مش كنت نسيت خلاص حصل اية يعني كل ده عشان الفيلم ربنا يستر بس وتعدي الايام دي على خير

راح اسلام تاني الكتيبة وحاول يقم الطلب لكن الطلب اترفض واتمنع اسلام من نزول لحضور الامتحانات بس بعد اول امتحان كانت فترة تدريبو
انتهت
ونزل في قسم سهل جدا يعني يكون موجود الصبح وعلى العصر يسلم وردية ويروح
يعني كان بامكانو حضور الامتحنات عادي بس قدر ربنا انو يضيع منو

اول امتحان وده الي خلاه يياس من انو يكمل باقي السنة وفضل انو يلحق نفسو ويقدم طلب تاجيل للسنة
بس
كان على طول في الجامعه بعد الامتحان عشان يطمن على نهى واصحابو وكان يعد
يراجع معاها الماده كاملة قبل ماتطلع ويستنها لحد ماتنزل

ويطمن
عليها ويعدو شوية مع بعض وبعدها يقوم يوصلها لحد ماتركب ويطمن عليها اول
ماتوصل لكن ...........الفرحة دي مادامتش طويل وفي يوم من ايام الامتحانت

كانت
الامتحان قبل الاخير حسة نهى من اول اليوم ان اسلام في حاجة مش مظبوطة على
طول عمال يسمع اغاني فراق وعلى طول ساكت ماحولش يتكلم معاه

كتير
ولا حتى راجع معاها الماده اتوقعت نهى انو مدايق منها في موضوع معين تكون
غلطة في أي حاجة من غير ماتحس فاجلت اعتذارها لية واستفهمها

عن
زعلو منها لحد بعد الامتحان عشان يتكلم براحتو ....وبعد الامتحان نزلت نهى
جري على اسلام عشان تقلو انها حلت كويس جدا في الماده لقيتو واقف

مع اصحابو وعمال يدحك معاهم واول ماجت هيا سكت وبدات ملامحو تتغير ماكنتش نهى فاهمة أي حاجة كل الي فهمتو انو زعلان منها زعل جامد
ولحد
ماجة وقت مرواحها ماكنتش عارفة تعد مع اسلام دقيقة واحده لوحدهم اكنو كان
بيحاول يجيب أي حد يعد معاهم مش عاوز يعد معاها لوحدهم ابدا

خافت نهى وقلبها اتقبض من الي هيحص ....كانت مها اعد همه اسلام ونهى في الوقت ده

نهى : انا هقوم اروح بقى ياجماعه مع السلام
مها : هتخرجي معانا اخر يوم
نهى : اكيد طبعا
اسلام : بعد اذنك يا مها انا هقوم اوصل نهى

"ن: ياااااااه للدرجادي ده انت ماصدقه اني اقول عوزة اروح للدرجادي انا بقيت تقيله على قلبك

قام اسلام وخد نهى معاه وهما ماشين


اسلام : نهى ممكن تقفي دقيقه
نهى : طبعا....ممكن اعرف بقى مالك من الصبح مش على بعضك
اسلام : نهى انتي عارفة اني بحبك صح
نهى بشك : اه
اسلام : تتوقعي مني اني اخونك
نهى : لا طبعا
اسلام
: بس انا خنتك يانهى .....بصي انا مش قادر بجد انا حاولت كتير بس مش قادر
نهى انتي انسانة كويسة جدا وماتستهليش مني اني اخونك بالشكل ده

انتي عارفة كويس اني اكتر حاجة بكرها في حياتي الخيانة ومستحيل اعذب حد بيها زي منا اتعذبت بيها
نهى : يعني اية مش فاهمة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : احنا لازم نسيب بعض
نهى :..............................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام
: انا مش قادر انسى نهى ولا قادر مافكرش فيها ويارتني بفكر فيها يعني
بحبها ولا حاجة لاء ده انا بفكر فيها بقرف انا بكرها ومش طايقها ولا عاوز
اشوفها

بس غصب عني مش قادر انسى الي حصل بينا ولا قادر اشيلها من تفكيري
نهى :.......................[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : نهى ردي عليا ماتحسسينيش بالذنب
نهى بابتسامه كلها الم وجراح : كنت عارفة .....انك من الاول مش ليا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وسابتو وجاية تمشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:19 am

اسلام : نهى استني هوصلك
نهى بالم : لا شكرا لحد هنا وكفاية طريقنا مش واحد
ولفت تكمل الطريق لقت اسلام جي وراها
اسلام : نهى خلي بالك من نفسك
نهى وهيا بتحاول تمنع دموعها من النزول : وعلى اية مالهاش لزمة مابقتش تفرق عادي بقى هتهمك في اية

ولفت نهى ومشيت طريقها وهيا بتحاول ماتنزلش ولا دمعه علية

"ن: ههه
كنت عارفة من الاول انا لية اديت نفسي امل مهو كان من زمان كده عمرو
ماحبني ولا هيحبني انا الي كنت مجنونة لما صدقت كلامو ...كلو كان كدب

لية بس كده انا عملتو اية عشان يوجع قلبي بالشكل ده عملت اية عشان يجرحني كده ....جرحك يا اسلام عمري ماهنساه

فضلت نهى ماشية ولا عارفة رايحة فين ولا عارفة ماشية ازاي كل الي في بالها كلمة ( نبعد عن بعض )

"ن: نبعد عن بعض واحنا امتى قربنا اصلا من بعض عشان نبعد انا كنت غلطانة من الاول لما حبيتك ...بس ماكنش بايدي غصب عني حبيتك حبيت
كل الي
حصل بينا حبيت كل ايامنا حبيت فيك الانسان الي اتمنيتو طول عمري حبيتك كل
حاجة فيك حتى ظلمك ليا وجرحك ليا ....ماكنتش اقدر ابعد عنك

بس دلوقت
هبعد ...ايوة هبعد يا اسلام خلاص انا جيت على نفسي كتير علشانك وانت عمرك
ماحسيت بيا ولا بجرحك ليا ....خلاص كده وصلنا لطريق مسدود

عمري
ماهفكر فيك حتى لو رجعتلي .....اااااااااااااااااه يارب مش عارفة نفسي
اجري عليك اشكيلك منك ....انا ماكنش عندي من الاول امل اننا نبقى لبعض

لية قولتلي بحبك لية ادتني الامل في حب مستحيل ...ههه حب من طرف واحد طول عمري بحاول ابعد عن الحب ...غصب عني قربت منك وحبيتك
ماكنش بايدي ...ماكنش بايدي احبك ولا بايدي ابعد عنك ....ياااااااااااااارب ..................

فضلت
نهى يومين تعيط من غير ماتسكت للحظة وعلى طول اعده في قوضتها قافلة على
نفسها الباب كل الي في البيت افتكروها بتذاكر وضغط مذاكرة

محدش
كان حاسس بيها ولا بالي في قلبها كانت طول الوقت تسمع في اغاني جرح وفارق
ولا قادرة تمسك الكتاب لو حتى ثواني وفجاءة سمعت صوت موبيلها بيرن



: ده اكيد هو ...مش هرد علية خلية يرن للصبح .....لا انتي كده هتبينيلو
انك مدايقة انتي تردي وتكلمية وحش عشان يعرف انك نستية اصلا


مسكت نهى موبيلها وردت ببرود

نهى : الو
اسلام : ايوة يانهى ازيك
نهى : تمام
اسلام : انا قلت اتصل اطمن عليكي بدام انتي مش بتسالي
نهى : شكرا
اسلام : طيب مش عاوزة حاجة
نهى : شكرا
اسلام : باى

قفلت نهى التليفون من غير حتى ماترد عليه

"س: بقى كده يانهى هيا دي المعاملة طيب
"ن: يارب تكون وصلت الرساله

وغرقت تاني في دموعها الي مابتنتهيش ابدا
تاني يوم الصبح صحيت على صوت تليفون البيت واختها بتناديها عشان ترد على صحبتها

نهى : الو
مها : ايوة يانهى ازيك
نهى : تمام الحمد الله وانتي
مها : كويسة الحمد الله بقلك هنروح فين بكرة
نهى : وانا مالي انا مش هروح مع حد
مها : مش قلتلي هتخرجي معانا
نهى : والله يامها انا اسفة جدا انا مش فاضية
مها : لية يعني
نهى
: هسافر السعودية بعد المتحان بيوم او اتنين ولازم اجهز نفسي وكمان عمتي
طلبت مني حجات اجيبهالها وماما كمان ولازم انزل مع اسراء نتمشى

مها : ماشي ياستي ربنا معاكي
نهى : شكرا بعد اذنك بقى عشان دينا عوزة التليفون
مها : اوك باى

وقفلت
نهى ودخلت قوضتها وبدات تمسك الكتاب وتحاول تفهم أي كلمة منو عشان تكتبها
في المتحان ....وفي الناحية التانية كان تليفون البيت بيرن

جري اسلام على التليفون فاكر انها نهى بتتفق معاه عشان بكرة والخروج

اسلام بلهفه : الو
مها : ازيك ياباشا
اسلام باحباط : تمام الحمد الله وانتي اية اخبارك
مها : انا عوزة اعرف هنخرج بكرة ولا لاء
اسلام : اه طبعا انتي اتصلي بنهى وش.....
مها : اتصلت وقالت مش هتخرج
"س: بقى كده طيب
اسلام : اه والله طيب اوك انا اصلا مش هنزل الجامعه بكرة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مها : انتو حكايتو اية انت وهيا
اسلام : ولا حكاية ولا حاجة اصلي مشغول شوية
مها : اية هتسافر انت كمان
اسلام : قصدك اية
مها : اصل نهى هتسافر بعد الامتحان بيومين كده وعشان كده مش هتخرج عشان بتجهز للسفر
اسلام : والله طيب ربنا معاها[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مها : ماشي لما تبقى تغير رئيك ابقى قولي سلام
اسلام : حاضر سلام

"س: بقى كده يانهى هتسافري طيب مع السلام وانا اعملك اية يعني

وتاني يوم في المتحان شافت نهى مها بعد الامتحان

مها : ها يانونه عملتي اية
نهى :الحمد الله كويس جدا اصلا الماده مش محتاجة مزاكرة
مها : ربنا يوفقك ها بقى مش هتخرجي
نهى : لا والله ماليش نفس
مها : واسلام كمان ماجاش الجامعه النهارده
نهى : طيب وانا مالي يعني
مها : ولا حاجة انا بس كنت بقلك
نهى : مايهمنيش اعرف
مها : هو في اية بالظبط
نهى : بعد اذنك اصل اسراء بترنلي عشان نروح
مها: ماشي ياختي سلام

مشيت نهى وهيا في طريقها شافت نيهال

نيهال : ازيك يانونة اخبارك
نهى : تمام الحمد الله والامتحان كان سكر
نيهال : اه الحمد الله ...بقلك ماشفتيش اسلام
نهى : لا ماشفتوش مها بتقول انو مش هيجي النهارده
نيهال : مها دي بكاشة ده انا لسة شيفاه وهو مع وائل ونسي الكتاب ده معاه وانا بدرو علية عشان اديهولو
نهى : لا والله مش شفتو
نيهال : طيب اوك يلا اسيبك بقى شكلك مستعجلة
نهى : ماشي باى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:20 am

"ن: ياسلام بقى كده في الجامعه ومش حاولت حتى تعبرني ..احسن برضو اصلا لو شفتك ممكن اهزقك يكون احسن ومش عاوزة اعد دقيقة واحده
في المكان الي انت فية

ومشيت نهى جري بتحاول تهرب من انها تشوفو قدامها خايفة لتضعف تاني وتقولو وحشتني جريت على اسراء وخدتها وروحو ..وتاني يوم نزلت نهى
تتمشى مع اسراء زي ماتفقو

اسراء : وهو ماحولش يكلمك تاني
نهى : لا وانا بصراحة مش عاوزة اكلمو اصلا خلاص انا بكرة هسافر وانا اصلا مش طايقة ولا اسمع صوتو ولا اتكلم عنو اصلا
اسراء : يعني عاوزة تقنعيني انك بسهولة كده نستية
نهى : ومين قالك اني نسيتو انا بحاول انساه وان شاء الله هقدر ابعد عنو واشيلو من حياتي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسراء : ربنا معاكي والله
نهى : يارب

في اللحظة دي رن موبيل نهى لقيتها نمرة غريبة

اسراء : ده اكيد هو ردي
نهى : مش عاوزة
اسراء : يابنتي قلنا مليون مرة الهروب مش حل ردي اديلو فوق دماغو وقفلي معاه في الكلام
نهى : ماشي

ردت نهى بكل برود

نهى : الو ايوة
اسلام : ايوة يانهى
نهى : ايوة يا اسلام
اسلام
: يعني انتي بتعملي كل حاجة من دماغك المفروض يعني اننا صحاب والمفروض
كمان اننا كنا نخرج امبارح ولا اية وبعدين مش بتقولي مشغولة

يبقى ازاي دلوقت انتي في الشارع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى : وفيها اية يعني
اسلام : نهى بصي كلميني دلوقت حالا على البيت[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى : مش هقدر والله اصلي في الشارع مع اسراء ومش عارفة هنرجع امتى
اسلام : يعني 9 مش هتكوني روحتي مثلا
نهى : ممكن
اسلام : هستنى اتصالك الساعه 9 في البيت وياريت بجد تتصلي على الاقل تكون اخر مرة اكلمك
نهى : ماشي حاجة تانية
اسلام : شكرا باى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى : باى

قلت نهى وكانت فرحانة جدا من اتصالو ده الي رد فيها الروح حسيت انها لسة مهمة عندو

اسراء : وبتقولي هتنسي والله مش باين
نهى : انا مش عارفة اعمل حاجة عموما بكرة هسافر وكل ده هيروح مع الايام وهنسى كل حاجة
اسراء : ربنا يوفقك يارب
نهى : ياااااااارب

روحت نهى البيت بسرعه وفضلت كل 5 دقايق تبص في الساعه لحد ماجت الساعه 9 وجريت على التليفون تتصل باسلام
لقيت التليفون مشغول فضلت كل شوية تتصل والتليفون على طول مشغول لحد ماعمتها اتصلت بيهم واعدت تتكلم مع مامتها
طبعا نهى كانت هتطق من الغيظ ....وفي الناحية التانية

"س: بقى كده يانهى الساعة بقت 10 ولحد دلوقت ماتصلتيش ماشي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ونزل جري على السنترال واتصل بيها

نهى : ايوة
اسلام : يعني انتي كويسة وفي البيت ومش نايمة لية بقى ماتصلتيش[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى : ومين قالك اني ماتصلتش انا تاصلت والتليفون مشغول وكمان دلوقت عمتي بتتكلم مع ماما في التليفون لما تبقى تخلص هتصل[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : ماشي مستنيكي
نهى : ماشي

قفلت نهى وهيا ماسكة نفسها عوزة تدحك

"ن: بقى معقول كل الاهتمام ده عشان سيبتك يومين ....ايوة كده خلية يعرف قيمتك ويحس لما تبعدي عنو انو مش هيقدر يعيش من غيرك
هههههههههههههههههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

واول ما ممتها خلصت التليفون استاذنت منها وخدت التليفون في قوضتها واتصلت باسلام

اسلام : اخيرا يعني حنيتي عليا
نهى : اظن اني قلتلك الي حصل مافيش داعي للكلام ده
اسلام : مالك يانهى انتي بتعملي معايا كده لية مش المفروض كنا نخرج امبارح وكمان هتسافري من غير حتى ماتقوليلي للدرجادي
مش طيقاني انا الي عملتو ده في مصلحتك انا مش عاوز اجرحك اكتر من كده وادحك عليكي وعلى نفسي انتي تستهلي احسن
مني بكتير لية يانهى بتحسسيني ان الي عملتو غلط يعني كان هيبقى احسن لما ابقى معاكي وانا بفكر فيها كنتي هتبقي مبصوتة كده
نهى : اسلام انت طلبت اننا نبعد عن بعض والي بعلمو دلوقت اني ببعد مش اكتر من وياريت بقى كفاية كلام في الموضوع ده
انا قلبي مش ناقص
اسلام : يعني قبل الموضوع ده مش كنا اصحاب لية مانرجعش زي زمان
نهى : اسلام انت بتدحك على مين بالظبط انت عارف كويس انو صعب نرجع صحاب تاني وبعدين يعني مش شوية صحاب وشوية
حاجة تانية خلاص الموضوع انتهى وانت الي طلبت البعد مش انا انت الي نهيت كل حاجة ولو تفتكر قبل ماتقولي كلمة بحبك
قلتلك فكر كويس قبل ماتوقلها وانت صممت انك توقلها يعني كنت عارف كويس انت بتعمل اية ماشي ازاي
اسلام : ومين قال اني مش عارف انا لسة زي منا ولسة زي منتي في قلبي بس انا ببعد عشان ماجرحكيش اكتر انا مش عاوز اكون معاكي
بجسم بس نهى انتي ماتستهليش مني كده انتي تستهلي احسن مني بكتير
نهى : ونا ماكنتش عاوزة غيرك انا ماكنش هاممني غيرك ماكنتش عوزة الي احسن كنت راضية حتى انك تعيش معايا وانت بتفكر فيها
صحيح هتعذب وهموت مليون الف مرة بس هحاول انسيك انت حتى مادتنيش الفرصة دي ماحولتش تخليني انسيك نهى ماحولتش اصلا تفكر فيا
اسلام : انا يانهى انتي عارفة كويس جدا قد اية انا حبيتك قد اية كنت بحاول ديما اسعدك وماحولتش اجرحك ولما حسيت اني هكون
سبب جرحك بعدت عنك فضلت عذابي على عذابك
نهى : يااااااااااااااااااااه بجد مخاتش بالي من كل ده اسلام انت كنت عارف من اول لحظة اني بحبك وماحولتش تبعد عني زي معاملت
مع غيري لية لية ماصدتنيش من الاول ولا كنت مبصوت بعذابي ده قدامك ولا اية اية ؟؟؟؟؟؟؟؟
اسلام : انا اسف يانهى انتي طلعتي عمرك مافهمتيني اصلا ولا فهمتي حبي ليكي

لحظات صمت ...............


نهى : انا اسفة اوي يا اسلام بس جوايا كتير اوى ومحدش حاسس بالي فيا
اسلام : ولا يهمك المهم انك هتسارفي بكرة الصبح وانا كنت عاوز اشوفك لو اخر مرة
نهى : مابقاش ينفع خلاص فات الاون
اسلام : نهى ارجوكي ماتنسينيش ولا تبعدي عني عوزك على طول تكلميني وتطمنين عليكي عشان خاطري
نهى : طيب لو اعدت فترة ماكلمكش هتعمل اية
اسلام : وانا هستنى تكلميني اصلا انا هتصل بيكي اطمن عليك من وقت للتاني
نهى : ماشي يا اسلام
"ن: بحبك
اسلام : خلي بالك من نفسك
نهى : حاضر وانت كمان
اسلام : حاضر باى
نهى :باى
"ن: ياحبيبي

قفلت نهى وقامت تنام عشان معاد الطيارة الصبح وكل تفكيرها ازاي هتسيب حبيبها ومش هتقدر تطمن علية ولا حتى قادرة تودعو
تاني يوم الصبح كانت الطيارة بدري اول ماصحيت نهى جهزت نفسها ولبسة وعنيها مليانة دموع وخوف مع انها ماتشوفش حبيبها تاني
فضلت طول الطريق ساكتة لحد ماطلعت الطيارة وجة معاد قفل الموبيل عشان الطيارة تطلع قبل ماتقفلو اتصلت على اسراء

نهى : حوبيكو انا همشي خلاص
اسراء : ماشي ياحبي خلي بالك من نفسك يا قطتي اول ماتوصلي كلمين
نهى : حاضر المهم انتي خلي بالك من نفسك هتوحشيني اوي
اسراء : وانتي كمان والله يلا بقى مش نقاصة الحجات دي والله هعيط
نهى : هههههههههه لالا بلاش هتغرقي الموبيل
اسراء : هههههههههه يلا باي ياحبي
نهى : باي ياحبي

قفلت نهى وفكرت تتصل باسلام ولسة هتتصل لقيت موبيلها بيرن

اسلام : خلاص هتمشي
نهى : اها دلوقت هقفل الموبيل
اسلام : خلي بالك من نفسك
نهى : حاضر وانت كمان
اسلام : حاضر باى يانهى
نهى : باى

قفلت نهى الموبيل وغمضت عنيها واستسلمت لدموعها

"ن: هتوحشيني اوي يا اسراء بجد مش قادرة اصدق اني هبعد عنك تاني ده انا لما بصدق ابقى معاكي في مكان واحد ده غير ان الفترة
الي فاتت قربنا اوي من بعض ربنا يصبرني على بعدك يااااااااااااااارب ....وانت كمان يا اسلام ..مش عارفة هبعد عنك ازاي
مش عارفة هقدر انساك بجد ولا لاء ربنا يستر بقى واقدر ابعد عنك ياااااااااااااااااااااااااارب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


استنوني بقى الحلقة الجاية وتقريبا كمان الاخيرة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



































































































































الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالجمعة 03 يوليو 2009, 2:21 am

اي خدمه تانيه
رودوا بقى ردود كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
مـــلـ روحـــى ـــك
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
مـــلـ روحـــى ـــك


انثى
عدد المساهمات : 23
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : معرفش
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : معرفش
نقاط : 5446
تاريخ التسجيل : 04/07/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالسبت 04 يوليو 2009, 2:50 am

انا بقرأ فى اول حلقه وشدتنى اوووووووووووووووووووى وانشاء الله هكمل القرايه لحد مخلصها واقول رأيي فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9875
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالسبت 04 يوليو 2009, 5:32 pm

كمليها وانشاء الله هتعجبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
مـــلـ روحـــى ـــك
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
مـــلـ روحـــى ـــك


انثى
عدد المساهمات : 23
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : معرفش
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : معرفش
نقاط : 5446
تاريخ التسجيل : 04/07/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 1:52 am

القصه حلوه اوووووووووووووووى وبقرأ فيها من اول امبارح بس انت بتقول فاضل حلقه وازاى هتكملها وهما بيقولوا انك اتطردت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
..dodo..
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
..dodo..


انثى
عدد المساهمات : 1055
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : لسه ما اتخصصتش
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 6618
تاريخ التسجيل : 22/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 2:23 am

انا ماليش دعوه انا عاوزه بقيت الحلقات
مش كفايه اسلام اللي معندوش دم ده؟
!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر
Anonymous



لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 2:39 am

مش طردونى يا دودو ينفع كده بس باقى الحلقه الاخيره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مـــلـ روحـــى ـــك
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
مـــلـ روحـــى ـــك


انثى
عدد المساهمات : 23
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : معرفش
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : معرفش
نقاط : 5446
تاريخ التسجيل : 04/07/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 3:39 am

يعنى هتكمل ولا لا وايه الاسم الشيك ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sheva_Ac
عضو نشيط
عضو نشيط
Sheva_Ac


ذكر
عدد المساهمات : 417
العمر : 33
العمل/الترفيه : playing football
المزاج : mysterious
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الطب
الفرقة : الثانية
الشعبة : نساو توليد (ان شاء الله )
المحافظة : البحيرة
المدينة : idku
نقاط : 5931
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 4:08 am

ان جيتى للحق هو شيك بس طردوه تانى
ههههههههههههههههه Funny 2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
africano
مشرف سابق
مشرف سابق
africano


ذكر
عدد المساهمات : 866
العمر : 33
المزاج : اهي ماشية
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينة النجوووم
نقاط : 6862
تاريخ التسجيل : 25/08/2008
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 11:52 am

شيك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
..dodo..
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
..dodo..


انثى
عدد المساهمات : 1055
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : لسه ما اتخصصتش
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 6618
تاريخ التسجيل : 22/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالإثنين 06 يوليو 2009, 5:22 pm

طب هما ليه طردوك انت عملت ايه
وبعدين انا عاوزه الحلقه ضرروري والله

confused SugarwareZ4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مـــلـ روحـــى ـــك
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
مـــلـ روحـــى ـــك


انثى
عدد المساهمات : 23
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : معرفش
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : معرفش
نقاط : 5446
تاريخ التسجيل : 04/07/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالثلاثاء 07 يوليو 2009, 4:26 am

هو انت اطردت تانى لا لازم تشوف حل ده باقى حلفه واحده
هكلمك على اميلك الى انت حاطه فى المنتدى حد يقوله والنبى

وهو انت غاوى طرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sheva_Ac
عضو نشيط
عضو نشيط
Sheva_Ac


ذكر
عدد المساهمات : 417
العمر : 33
العمل/الترفيه : playing football
المزاج : mysterious
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الطب
الفرقة : الثانية
الشعبة : نساو توليد (ان شاء الله )
المحافظة : البحيرة
المدينة : idku
نقاط : 5931
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 2:52 am

ههههههههههههه
للدرجة دى القصة تهمك قوى يا ملك
وبعدين انتى ماتعرفيش ان الايميل ده عمل مشكلة!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مـــلـ روحـــى ـــك
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
مـــلـ روحـــى ـــك


انثى
عدد المساهمات : 23
العمر : 33
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : معرفش
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : معرفش
نقاط : 5446
تاريخ التسجيل : 04/07/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 4:48 pm

عامل ايه بقى يا ليزارازو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sheva_Ac
عضو نشيط
عضو نشيط
Sheva_Ac


ذكر
عدد المساهمات : 417
العمر : 33
العمل/الترفيه : playing football
المزاج : mysterious
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الطب
الفرقة : الثانية
الشعبة : نساو توليد (ان شاء الله )
المحافظة : البحيرة
المدينة : idku
نقاط : 5931
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 5 Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 4:57 pm

اعتقد ان انتى عارفاها!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لــحــــظــــــ حــب ـــــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  ·.¸¸.·¯`··._.· ( ما أجمل حــب الأطفال ) ·._.··`¯·.¸¸.·`
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه السادسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الرابعه والخامسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الثالثه :: روابط مباشرة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن أعضاء المنتدى-۩۞۩» :: القصص والروايات-
انتقل الى: