منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الإثنين 22 يوليو 2024, 10:57 pm


 

 والله العظيم انا زهقت

اذهب الى الأسفل 
+16
Hidden Moon
YouniS HamdY
BaBiToOo
روان
بسمة أمل
همس الامواج
سندريلا
white Rose
ELKEBER AWY
sadlovestory2000
ragab hany
vagner
ملكة الاحزان
أحمد عبدالرحمن
حبيبى دائما
أمير بكلمتى
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 7:16 pm

والله العظيم زهقت...



مخنوق جدا...




ايه الى حصل...!!؟!!




فين المنتدى...!!؟!!




فين اسرة منتدى كلية التجاره...!!؟!!




فين الناس الطيبه...!!؟!!




فين الضحك...!!؟!!




فين الحب من القلب...!!؟!!




فين الترابط...!!؟!!




كل ده اختفى...!!؟!!




مابقيناش فاضييين غير للمشاكل...




فلان عمل...


وفلان سوى...




وكتير شايلين من كتير...




وكتير لابسين اقنعه...




شغلهم الخداع وبس...




"طبعا كل واحد عارف نفسه كويس"




وواحد يعارض التانى مش لآنه غلط....لآ...




بس لآن فيه مشاكل بينهم...ولو صغيره...




والله حرااااااااااااااااااااااام...




كتير قلت بكره الآمور هتتعدل...




لكن الظاهر ان بكره ده مش راضى يجيى...




والى مدايقنى ان اغلب الآعضاء بيتعاملوا كأن مفيش اى حاجه...




مع ان اغلبهم باين عليهم...




فى ردودهم...




فى كل حاجه...




بنكذب على مين...




على نفسنا...!!؟!!




بنقول اسره...




اه كانت اسره...




لكن اتهزت معرفش ليه...




امال فين الترابط...




ايييييييييييييييه...!!؟!!




كلنا استسلمنا ليه...!!؟!!




خلاص...




كتير انسحبوا...




وكتير مبقاش يهمهم المنتدى...




يدخلوا,,ما يدخلوش,,مش فارقه...




حتى المواضيع اغلبها مكرر...




ماعدشى فيه جديد...




فين الروح الحلوه الى كنا عايشينها ومتبادلنها...!!؟!!






فين المنتدى...!!؟!! !!؟!! !!؟!! !!؟!!






كتير حاولت ادور على نفسى ,,وعلى كتير من الآعضاء...




مش موجودين...




مع انى شايف تسجيل دخولهم...






فيـ لمسه حزن...




وفيـ لمسه كره...




انا والله ما كنتش بشيل من حد...




لكن فى اعضاء وصّلوها لدرجه الاستفزاز...




ودعوات صلح...




وتصفيه نفوس...




فين الكلام ده...!!؟!!




واييييييييييييه...!!؟!!




ايه الى حصل...!!؟!!




يا ترى المنتدى هيفضل على الحال ده...!!؟!!




طيب ممكن حد يقولى انه مش حاسس ان فيه تغيير...




بس قبل ما يقولها,,,يفكر فى المنتدى من زمان...




مش من زمان اوى...من 3 او 4 شهور...




افتكروا المنتدى كان عامل ازاى...




افتكروا كان فى حب ازاى...

والاعضاء كانت بتعمل ايه




وبعدين جاوبوا...

افتكرو الاقسام
كانت عامله ازاى

حتى المسابقات اللى مكانتش بتقف

دلوقتى معرفش ايه اللى حصل


بقى الشغل فيها قليل




انا والله العظيم اتخنقت...






يا جماعه انتوا عارفينى...




وعارفين انا قد ايه بحب المنتدى...




ومش انا لوحدى ,,ده فيه اكتر منى والله...




يا جماعه انا اسف انى قولت الكلام ده لو هيزعل حد منى...




لكن والله انا مش قادر...




بجد الحال ده مش راضينى...




ومش انا وبس لو انتوا فاكرين انى لوحدى...




ده فيه كتيييييييييييييييييييير اوى...




وهما اكيد لما هيقروا الكلام ده هيعرفوا نفسهم...




يا جماعه انا بتمنى بجد اننا نرجع...




"اسره منتدى كلية التجاره
"

اخوكم عبدالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حبيبى دائما
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
حبيبى دائما


انثى
عدد المساهمات : 8400
العمر : 34
العمل/الترفيه : ان شاء الله مهندسه حاسب الى
المزاج : الحمد لله زى العسل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التربية
الفرقة : الثانية
الشعبة : حاسب الى
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 14215
تاريخ التسجيل : 01/01/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 7:38 pm

فعلا والهى ياعبدالله انا لما غبت ورجعت حسيت المنتدى اتغير مبقاش الاعضاء بيدخلوا زى الاول مش عارفه ليه بس ممكن تكون مشغوليات عندهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 7:51 pm

لوفر كتب:
فعلا والهى ياعبدالله انا لما غبت ورجعت حسيت المنتدى اتغير مبقاش الاعضاء بيدخلوا زى الاول مش عارفه ليه بس ممكن تكون مشغوليات عندهم


منه

بلاش نضحك على بعض

الناس كلها بتدخل

واظن انتى شايفه الاحصائيات تحت اهى

كلهم بلا استثناء بيدخلو

لكن دخول بلا فاعليه

احنا بقى عاوزين نرجع الفاعليه دى

نرجع اسرتنا تانى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد عبدالرحمن
مراقب سابق
مراقب سابق
أحمد عبدالرحمن


ذكر
عدد المساهمات : 3735
العمر : 35
المزاج : الحمدلله والشكر لله كويس
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور- مساكن الامام محمد عبدة
نقاط : 8529
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 8:00 pm

معاك حق يا عبدالله في كل حرف قولته دعواتك فكل واحد فيه اللى مكفيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير
ملكة الاحزان


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 35
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 19700
تاريخ التسجيل : 10/08/2008
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 8:06 pm



عندك حق وانا تقريبااا شعرت بالملل من موقع
بسبب قسم المسابقات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://malket-elahzan.yoo7.com
vagner
مشرف سابق
مشرف سابق
vagner


ذكر
عدد المساهمات : 1578
العمر : 35
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : دراسات ماليه وجمركـيه
المحافظة : البحيرة
المدينة : ادفينا
نقاط : 7668
تاريخ التسجيل : 26/04/2008
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالسبت 21 نوفمبر 2009, 9:15 pm

يا سلام عليك يا مجننى بكل توبيك بتنزله

بص يا سيدي طبعا معاك حق فى كل كلمه قلتها

ومش انت وحدك اللى حاسس بكده

اانت بتسال فين الناس

الناس موجوده ياحج

والدليل على كده ابقى شوف التوبيك هيبقى كام مشاهده وكام رد


اذا كان عالاقنعه فهى دى اكتر حاجة ممكن تلاقيها
سواء هنا او فى اى مكان فيكي يا مصر

بس دا العاادى والطبيعي وصوابعك مش زى بعضها

اهو بقى بالذات قسم المسابقات ده اكتر حاجة سورى بتضايقنى

الكل معظم الكل بيدخل مسابقات وبس وبتبقى على حساب توبيكات تانية

توبيكات فى العام وفى اى مكان تانى اتنين تلاته اللى بيردو
انا مش ببرأ نفسي انا فى توبيكات كتير مش برد عليها
مش متابع كتير وبدخل مش كتير

بس لو دخلت على قد ما اقدر انى برد على التوبيكات


ياريت بجد نرجع تانى زى من 4 او 3شهور



شكرا عبد الله عالتوبيك فكرته ممتازة

ويارب الناس ترجع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.DAMcommerce.yoo7.com
ragab hany
مشرف سابق
مشرف سابق
ragab hany


ذكر
عدد المساهمات : 4241
العمر : 32
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : تمام والحمد لله
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : علوم سياسيه
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 10436
تاريخ التسجيل : 14/03/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:15 am

فعلا عندك حق يا عبد الله
ويا رب يرجع تانى المنتدى زى ما كان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sadlovestory2000
مشرف سابق
مشرف سابق
sadlovestory2000


ذكر
عدد المساهمات : 2525
العمر : 36
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
الجامعة : جامعة أخرى
الكلية : كليات أخرى
الفرقة : الرابعة
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينة النجوم
نقاط : 8674
تاريخ التسجيل : 28/03/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 1:31 am

والله عندك حق فعلا يا عبدالله فى كل اللى قولته واللى وضحته من بعدك الاعضاء...
وبجد انا واحد من الناس بقيت مش بضيف مواضيع جديده بسبب انى عارف ايه اللى حيحصلّّّّّ!!!!
انا عارف ان فى ناس حترد وممكن اقولهملك بالعدد.... وانا عارف ان الناس دى بجد هى الى بتحب المنتدى بجد وعايزاه يرجع زى ماكان
بس انا اصابنى شىء من الملل وبقيت احس ان معظم الناس فعلا بتدخل لتتضييع الوقت واللعب مش اكتر
ومايهمهاش انها تستفاد ولو حتى بكلمه
وانا والله لو كنت اول ما دخلت المنتدى لقيته بنفس حاله دلوقت والله انا ماستمريت فيه ولو للحظه..!!!!
انا مش عارف فين راح كل النشاط والحب والتفاهم اللى كان بين الاعضاء والى بجد كان من اهم الاشياء اللى شدتنى بجد للمنتدى ده

بجد انا مش عارف ايه ولا ليه ولا ازاى!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ELKEBER AWY
مراقب سابق
مراقب سابق
avatar


ذكر
عدد المساهمات : 1885
العمر : 38
العمل/الترفيه : اعمال حره
المزاج : الحمد لله
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحموديه
نقاط : 7989
تاريخ التسجيل : 13/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 3:56 am

انت قلت كل حاجه يا عبدالله وانا مش حتكلم واللى حقدر اقوله انى ححاول ارجع زى الاول وياريت كله يعمل كده وعلى راى المثل اللى بيقول

اللى مش بيشوف من الغربال يبقى اعمى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
white Rose
عضو نشيط
عضو نشيط
white Rose


انثى
عدد المساهمات : 247
العمر : 34
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : الاسكندرية
نقاط : 5669
تاريخ التسجيل : 17/10/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 4:09 am

انا عن نفسى لسه مشتركه جديد بس صراحة رغم ان المنتدى اجمل من غيره بكتير
بس انا مليت منه وزهقت والاول كنت اول ما انزل توبيك كنت كل شوية اشوف مين اللى دخل رد وكده يعنى بس دلوقتى مش بقت فارقة معايا
بس اوعدك انى احاااااول
شكرا ليك يا عبدالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 4:32 am

أحمد عبدالرحمن كتب:
معاك حق يا عبدالله في كل حرف قولته دعواتك فكل واحد فيه اللى مكفيه


ربنا يعين يا احمد

بس رده ده ميمنعش ان احنا بنيجى هنا نفرفش ونضحك وكده

وركز شويه يا احمد

شكرا لمرورك

وياريت تكون فهمت قصدى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 4:34 am

ملكة الاحزان كتب:


عندك حق وانا تقريبااا شعرت بالملل من موقع
بسبب قسم المسابقات

يا ملكه ادى الناس بتفرفش شويه

لكن للاسف بيخطفهم عن باقى الاقسام

ملكه

اسعدنى مرورك

نورتينى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
سندريلا


انثى
عدد المساهمات : 2373
العمر : 34
المزاج : الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه باذن الله
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7452
تاريخ التسجيل : 10/04/2008
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 4:57 am

فلا عبدالله فيه اعضاء مش بتحب بعضها وكده فبالتالي يكون احد اسباب ان الاعضاء بتسيب المنتدي المفروض محدش يزعل من التاني حتي لو زعلان في حاجة نوع من المعاتبه بس بيسط لان الطريقه الوحيدة اللي بتجمعنا سوا هي النت وبنتجمع سوا في المنتدي يعني مش فيه معاملات كتير سوا غير المنتدي ومش فيه داعي للكره كلنا اخوات واحبه في الله
بالنسبه للاعضاء اللي بتختفي ممكن يكون فيه ظروف ما هي اللي بتبعده عن النت وكده وبالتالي مش بيدخل المنتدي وبيشارك مرسيه عبدالله علي التوبيك المميز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:13 am

vagner كتب:
يا سلام عليك يا مجننى بكل توبيك بتنزله

بص يا سيدي طبعا معاك حق فى كل كلمه قلتها

ومش انت وحدك اللى حاسس بكده

اانت بتسال فين الناس

الناس موجوده ياحج

والدليل على كده ابقى شوف التوبيك هيبقى كام مشاهده وكام رد


اذا كان عالاقنعه فهى دى اكتر حاجة ممكن تلاقيها
سواء هنا او فى اى مكان فيكي يا مصر

بس دا العاادى والطبيعي وصوابعك مش زى بعضها

اهو بقى بالذات قسم المسابقات ده اكتر حاجة سورى بتضايقنى

الكل معظم الكل بيدخل مسابقات وبس وبتبقى على حساب توبيكات تانية

توبيكات فى العام وفى اى مكان تانى اتنين تلاته اللى بيردو
انا مش ببرأ نفسي انا فى توبيكات كتير مش برد عليها
مش متابع كتير وبدخل مش كتير

بس لو دخلت على قد ما اقدر انى برد على التوبيكات


ياريت بجد نرجع تانى زى من 4 او 3شهور



شكرا عبد الله عالتوبيك فكرته ممتازة

ويارب الناس ترجع

ان شاء الله حترجع

وانا فى حاجه فى دماغى كده

بس لازم اقول للخرادلى عليها

اسلام شكرا لمرورك ورايك

نورتنى ياغالى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:15 am

ragab hany كتب:
فعلا عندك حق يا عبد الله
ويا رب يرجع تانى المنتدى زى ما كان


حيرجع ان شاء الله

بس ايد لوحدها متسقفش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:18 am

sadlovestory2000 كتب:
والله عندك حق فعلا يا عبدالله فى كل اللى قولته واللى وضحته من بعدك الاعضاء...
وبجد انا واحد من الناس بقيت مش بضيف مواضيع جديده بسبب انى عارف ايه اللى حيحصلّّّّّ!!!!
انا عارف ان فى ناس حترد وممكن اقولهملك بالعدد.... وانا عارف ان الناس دى بجد هى الى بتحب المنتدى بجد وعايزاه يرجع زى ماكان
بس انا اصابنى شىء من الملل وبقيت احس ان معظم الناس فعلا بتدخل لتتضييع الوقت واللعب مش اكتر
ومايهمهاش انها تستفاد ولو حتى بكلمه
وانا والله لو كنت اول ما دخلت المنتدى لقيته بنفس حاله دلوقت والله انا ماستمريت فيه ولو للحظه..!!!!
انا مش عارف فين راح كل النشاط والحب والتفاهم اللى كان بين الاعضاء والى بجد كان من اهم الاشياء اللى شدتنى بجد للمنتدى ده

بجد انا مش عارف ايه ولا ليه ولا ازاى!!!!!!!!!!!!



حيرجع باذن الله يا هيما

ونبتدى بانفسنا

وان شاء الله كله يبقى تمام

اسعدنى حضورك يا هيما

نورتنى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:19 am

neset ansak كتب:
انت قلت كل حاجه يا عبدالله وانا مش حتكلم واللى حقدر اقوله انى ححاول ارجع زى الاول وياريت كله يعمل كده وعلى راى المثل اللى بيقول

اللى مش بيشوف من الغربال يبقى اعمى


اللى ميشوفش من الغربال يبقى اعمى

تسلم يا احمد

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:21 am

white Rose كتب:
انا عن نفسى لسه مشتركه جديد بس صراحة رغم ان المنتدى اجمل من غيره بكتير
بس انا مليت منه وزهقت والاول كنت اول ما انزل توبيك كنت كل شوية اشوف مين اللى دخل رد وكده يعنى بس دلوقتى مش بقت فارقة معايا
بس اوعدك انى احاااااول
شكرا ليك يا عبدالله



شيماء

اسعدنى حضورك هناا

ولازم نبتدى بانفسنا

وان شاء الله حيرجع

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 36
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25996
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 5:25 am

سندريلا كتب:
فلا عبدالله فيه اعضاء مش بتحب بعضها وكده فبالتالي يكون احد اسباب ان الاعضاء بتسيب المنتدي المفروض محدش يزعل من التاني حتي لو زعلان في حاجة نوع من المعاتبه بس بيسط لان الطريقه الوحيدة اللي بتجمعنا سوا هي النت وبنتجمع سوا في المنتدي يعني مش فيه معاملات كتير سوا غير المنتدي ومش فيه داعي للكره كلنا اخوات واحبه في الله
بالنسبه للاعضاء اللي بتختفي ممكن يكون فيه ظروف ما هي اللي بتبعده عن النت وكده وبالتالي مش بيدخل المنتدي وبيشارك مرسيه عبدالله علي التوبيك المميز


هو المشكله كلها فى الكره ده

ياريت بقى النفوس تتصافى ونرجع زى زمان

والغائبين يعودو ويتلم شملنا من تانى



وكل لبيب بالاشارة يفهم

شكر سندريلا لمرورك الجميل

نورتينى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
همس الامواج
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
مشرفة قسم أستراحة الأعضاء
همس الامواج


انثى
عدد المساهمات : 3820
العمر : 33
العمل/الترفيه : ربنا يسهل وتكون ديه اخر سنة واشتغل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 9680
تاريخ التسجيل : 27/10/2008
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 8:04 am

توبك جميل يا عبدالله وانا معاك بس والله حقولك علي حاجه بجد اللي يحب المنتدي بجد مش بيستحمل فراقه
وعلي فكره في حب كبير بنا وانا شوفته وحسيته
وانا عن نفسي بحبكم بجد يا احلي اعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة
بسمة أمل


انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 34
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 27055
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355
والله العظيم انا زهقت 555225114


والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 11:10 am


بجد عندك حق في كل كلمه قلتها ان بقيت امل لما ادخل الاعضاء بتاعت زمان راحت فين وزي ما قال هيما الواحد مبقاش ليه نفس ينزل مواضيع لان اللي بيحصل ان مبقاش فيه تعاون الواحد ينزل الموضوع ما يلاقيش غير كذا واحد بس اللي ردوا ودول بيبقوا معروفين


يا ريت المنتدي يرجع زي زمان

واعضاء زمان اللي راحت واللي اتكاسلت تنشط من جديد

وشكرا علي التوبيك المهم جدا دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
روان
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
روان


انثى
عدد المساهمات : 704
العمر : 32
نقاط : 6211
تاريخ التسجيل : 19/02/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 11:53 am

اولا توبيك تحفة مووووت يا عبدالله ثانيا
فعلا الى بقى بيؤدى ان الكتير موش بيدخل المنتدى التكرار الناس بتحب الجديد

ومافيش الروح الحلوة حتى فى المواضيع انا ديما شايفة انت الى بتنزل توبيكات جديدة
انما جميع الاعضاء موةش بتدخل غير تبص وتطلع فاظن يعنى كمان الغلط من المشرفين لو كل مشرف شايق
قسمة كويس اوى وبيدور على الجديد وبينزل وكدى اكيد الناس كلها مش حتقول لا
بس كفايا كدى لحد يزعل منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9951
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:20 pm

والله المنتدى اتغير خالص من ساعه ما غيبت فتره ورديت تانى مش لاقى التعاون بتاع زمان لما كنت انزل موضوع الاقى كله بيرد عليه وكمان لما اشوف موضوع ارد عليه واقول هو عجبنى فى ايه ومعجبنيش فى ايه لكن كله دلوقتى يدخل يقول شكرا ده اذا قالها

وكمان انا عن نفسى زهقت و مليت انى ارد على مواضيع عشان مفيش ترابط

شكرا يا عبدلله على طرحك للمشكله دى
وانشاء الله نبدأ بنفسينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY


ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 32
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 34135
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355



والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالأحد 22 نوفمبر 2009, 12:23 pm

اشطاطات ياعبدالله



موضوع فوق المتميز بمراحل كتيره قوى



الناس قالت كل حاجه

بس انا هضيف حاجه واحده بس



اللى بيحب المنتدى دا بجد يشتغل

وااللى مش بيحبه ياريت ميدخلش احسن

هيدى فرصه لناس تانيه تشتغل

وياريت اللى بيحبوه بجد يتفاعلو اكتر واكتر واكتر





وتسلم ياعبدالله

وانا عن نفسى هبتدى واللى عايز يبتدى معايا يتفضل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
Hidden Moon
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة
Hidden Moon


انثى
عدد المساهمات : 268
العمر : 35
الجامعة : جامعة أخرى
الكلية : معاهد
الفرقة : الثانية
المدينة : دمنهور
نقاط : 5951
تاريخ التسجيل : 28/02/2009
والله العظيم انا زهقت 800341355

والله العظيم انا زهقت Empty
مُساهمةموضوع: رد: والله العظيم انا زهقت   والله العظيم انا زهقت Emptyالإثنين 23 نوفمبر 2009, 2:40 am


  • مع احترامى لموضوعك ياعبد الله لكن كل واحد حر فى انه يبدى رايه فى توبيك او لا دى حرية شخصية و دى وجهات نظر يعنى ماحدش هيجبر حد على انه يرد على موضوع معين او مايردش كل واحد حر طبعا والناس اللى بتختفى ممكن يكون لاسباب خاصة بيهم والله اعلم بالناس وظروفهم عاملة ازاى وعلى العموم شكرا على موضوعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
والله العظيم انا زهقت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن المنتديات العامة-۩۞۩» :: القسم العام-
انتقل الى: