منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الجمعة 19 أبريل 2024, 5:13 am

يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟

hamo
africano
bedou111
BaBiToOo
eldfrawy
saad radwan
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
saad radwan
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
saad radwan

ذكر
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 800341355

يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟   يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2009, 7:12 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

انا جبت جيد ع فكرة

كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق

يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟   يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالسبت 25 أبريل 2009, 12:13 am

كله بيبارك ليكى وانت مردتيش
https://www.facebook.com/BaBiToOo
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المدينة : شيراخيت
يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 800341355

مُساهمةموضوع: رد: يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟   يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 29 أبريل 2009, 12:00 pm

مبروك لكل اللى نجحو
واللى منجحوش ان شاء الله تتعوض التيرم التانى

وباركولى بقى
https://damcommerce.yoo7.com
™¤¦ReNgOoO¦¤™
VIP
VIP
™¤¦ReNgOoO¦¤™

ذكر
العمل/الترفيه : كرة القدم وplaystation
المزاج : !!!الحمدلله!!!
الفرقة : خريج
الشعبة : Accounting
المدينة : DamCommerce

مُساهمةموضوع: رد: يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟   يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء 29 أبريل 2009, 12:23 pm

مبروك وعقبال التيرم التانى ان شاء الله يا يونس
Funny 1
http://WWW.DAMCOMMERCE.yoo7.com

يلا يا جماعة بالصلي ع النبي اللي نجح يقولي واللي سقط ما يقوليش يلا اصل انا نجحت الصراحة وانا اصلا بحب افرح وفرح اللي حوليا؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» انا نجحت يابابا ..انا نجحت ياماما
» ع فكرة يا جماعة النتائج مخالفة التوقعات الفاشل اللي مبيحضرش محضرات جايب جيد جدا وجيد والمهري طول السنة محضرات ومذاكرة وكدة مقبول بالعافية وياريت مقبول كمان قولولي لية بقي انا عايز افهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» استفتاء من سيكون عضو مجلس الشعب في محافظه البحيره 2010 مقعد المرأه
» يا جماعة يلا الي الفشل!!!!!!!
» انا نجحت يارجالة