منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد خالدمسعود خالد

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الخميس 23 يناير 2020, 10:21 pm


شاطر
 

 ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالإثنين 02 مارس 2009, 10:05 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


تعالو معايا نشووووف يا شباب ايه فوائد الدراسه مع البنات



1:بتقل نسبة الغياب الى 99%

2:تنتهي أيام النذاله وعدم تسليف الاقلام ......

3:كل واحد يفتح أدنيه وعيونه.......وانفو مع الدرس
عشان يشرح للطالبات

4:كثرة الادب والاحتراااام بين الشباب وكل واحدعامل فيها أخلااااااااق

5:تلقيهم صاحيين من ثلاثة الفجر عشان مايروح للمدرسه وعيونه متنفخه

6:تشم كل أنواع العود والبخور والعطور

7:بتقل نسبة النوم بالفصل الى 200%

8:يكثر الشعراء والرومانسين بالفصل........

9:المدرسين ينبسطوا من الطلاب دااااايما حافظين الدرس وحالين الواجب

لا.....وتشوف الدرس كل سطر بلون مختلف.....

10:تكثر العزايم بلبريك(الاستراحه) وطبعا ينسوا أيام البيض والفلافل

ويبدلون......بفطيرة عسل ولا جبن

11:كل واحد يكتب رقم تلفونه وايميله على الطاوله عامل فيها(ذكريات)

12/عاااد كل البنات بينجحون..... عارفين ليييه؟

لان كل طالب بيحاول الى يغشيشهم...

وفي الاخر البنت هيا تنجح والولد يسقط وهكذا لاغايط مايجى عمره 30
ويلاقى واخته اللي عمرها 20 معه في نفس الفصل . .


تحياتى واتمنى الموضوع يعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
MIDoOo
عضوة مميزة
عضوة مميزة
MIDoOo

ذكر
عدد المساهمات : 1049
العمر : 29
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ــــــــــــــ
نقاط : 4086
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالثلاثاء 03 مارس 2009, 12:37 am


  1. 11:كل واحد يكتب رقم تلفونه وايميله على الطاوله عامل فيها(ذكريات)

    لية ياباشا هما مش بيستلفوا قلم وورقة يرجعوهم تانى بس مكتوب عليهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالثلاثاء 03 مارس 2009, 1:02 am

لا
ده للتاكيد يا غالى
والا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
spiderman
مراقب سابق
مراقب سابق
spiderman

ذكر
عدد المساهمات : 3493
العمر : 30
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنا
المزاج : 100%
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : .
نقاط : 6234
تاريخ التسجيل : 13/03/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالثلاثاء 03 مارس 2009, 5:30 pm

ماشي يا يونس
اسال مجرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www39.ownskin.com/home?u=moda200
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأربعاء 04 مارس 2009, 12:36 am

اوك يا عم المجرب
وشكرا على المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
spiderman
مراقب سابق
مراقب سابق
spiderman

ذكر
عدد المساهمات : 3493
العمر : 30
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنا
المزاج : 100%
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : .
نقاط : 6234
تاريخ التسجيل : 13/03/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالخميس 05 مارس 2009, 12:25 am

انا قصدي عليك انت مش انا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www39.ownskin.com/home?u=moda200
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالخميس 05 مارس 2009, 7:58 pm

ههههههههههههههههههههههه
حرام عليك دا انا غلباااااااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
spiderman
مراقب سابق
مراقب سابق
spiderman

ذكر
عدد المساهمات : 3493
العمر : 30
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنا
المزاج : 100%
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : .
نقاط : 6234
تاريخ التسجيل : 13/03/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالجمعة 06 مارس 2009, 4:14 am

واضح يا يونس جدا انك غلبان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www39.ownskin.com/home?u=moda200
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالجمعة 06 مارس 2009, 2:35 pm

اه والله
انت بتقوووول كده بس علشان لسه مشفتنيش بس لما تشوفنى هتتاكد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
potter
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
potter

ذكر
عدد المساهمات : 20
العمر : 30
الفرقة : الثانية
المدينة : دمنهور
نقاط : 3976
تاريخ التسجيل : 05/03/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالجمعة 06 مارس 2009, 3:00 pm

بس برده في ناس بتدخل المحضره عشان حجات تانيه مش عشان
المحضره صح و لا

و متنساش كشكول المحضرات
اصل انا مكتبتش المحضره الي فاتت


SugarwareZ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالجمعة 06 مارس 2009, 3:30 pm

شكرا
potter
على مرورك
واوعى تنسى كشكول المحاضرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق
amr-ma7mmed

ذكر
عدد المساهمات : 2029
العمر : 30
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : account
المحافظة : البحيرة
المدينة : damanhour
نقاط : 5084
تاريخ التسجيل : 31/07/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالسبت 07 مارس 2009, 1:50 am

تسلم يونس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالسبت 07 مارس 2009, 1:12 pm

شكرا عمرو حبيبى على المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
police_alshbh
عضو مميز
عضو مميز
police_alshbh

ذكر
عدد المساهمات : 1060
العمر : 32
المزاج : مبسوط عايز اضحك
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه
المدينة : دمنهور
نقاط : 4551
تاريخ التسجيل : 09/08/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 08 مارس 2009, 6:02 pm


تسلم ايدك يونس علي الموضوع الجامد

بس فيه مثل بيقول المنحوس منحوس ولو علقوا علي راسه فنوس

ومش عارف انا قولت المثل ده ليه دلوقتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 08 مارس 2009, 6:14 pm

شكرا احمد على المرور
وانت تقول اللى يعجبك فى اى وقت ياباشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
karawan
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
karawan

ذكر
عدد المساهمات : 83
العمر : 30
العمل/الترفيه : صيانة موبايل
المزاج : كل ساعة في حال
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : حوش عيسي
نقاط : 4000
تاريخ التسجيل : 08/03/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالإثنين 09 مارس 2009, 5:24 pm


كلامك صح يا يونس
واوافقك الراى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالثلاثاء 10 مارس 2009, 2:18 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:


كلامك صح يا يونس
واوافقك الراى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



ِكرا على مرورك كروان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
kemos
عضو مميز
عضو مميز
kemos

ذكر
عدد المساهمات : 1515
العمر : 31
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : الحمد لله على كل حال
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : دراسات ماليه وجمركيه
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاى البارود
نقاط : 5605
تاريخ التسجيل : 06/04/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 22 مارس 2009, 5:20 am

ثانكس على التوبيك الرائع والى الامام دائما
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
midooo_675
مشرف سابق
مشرف سابق
midooo_675

ذكر
عدد المساهمات : 2441
العمر : 36
العمل/الترفيه : يامسهل
المزاج : جميل الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 6806
تاريخ التسجيل : 22/06/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 22 مارس 2009, 4:11 pm

هههه والنبى انا محتاج شوية نصايح زى دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.damcommerce.yoo7.com
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
عدد المساهمات : 28954
العمر : 28
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المحافظة : البحيرة
المدينة : شيراخيت
نقاط : 32493
تاريخ التسجيل : 06/01/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355



ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالإثنين 23 مارس 2009, 2:04 pm

شكرا شباب على احلى مرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
MARY
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
MARY

انثى
عدد المساهمات : 1134
العمر : 28
المزاج : تمام
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الهندسة
الفرقة : الأولى
الشعبة : ....
المحافظة : البحيرة
المدينة : إدكووووووووووو
نقاط : 5260
تاريخ التسجيل : 14/07/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالسبت 18 يوليو 2009, 11:46 am

شكرا يونس علي الموضوع الجميل دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido hemdan
مراقب سابق
مراقب سابق
mido hemdan

ذكر
عدد المساهمات : 6117
العمر : 30
العمل/الترفيه : كره القدم والقراءه
المزاج : الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحموديه
نقاط : 10548
تاريخ التسجيل : 02/05/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالسبت 18 يوليو 2009, 5:50 pm

ههههههههههههههههههههه
جامده والله يا يونس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
angle eyes
عضوة نشيطة
عضوة نشيطة
angle eyes

انثى
عدد المساهمات : 482
العمر : 27
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 4433
تاريخ التسجيل : 03/05/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 19 يوليو 2009, 5:11 pm

شكرا يا يونس على التوبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
vagner
مشرف سابق
مشرف سابق
vagner

ذكر
عدد المساهمات : 1578
العمر : 30
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : دراسات ماليه وجمركـيه
المحافظة : البحيرة
المدينة : ادفينا
نقاط : 6026
تاريخ التسجيل : 26/04/2008
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 19 يوليو 2009, 6:59 pm


ههههههههههههههههه


يا جامد انت يا جامد



توبيك رااااااائع يا يونس


اية ياعم انت مستقل بنفسك ولا اية اية مش مجرب دى بتغزى العين مثلا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.DAMcommerce.yoo7.com
love flower
عضو نشيط
عضو نشيط
love flower

انثى
عدد المساهمات : 474
العمر : 29
العمل/الترفيه : اللعب
المزاج : ............very nice.........
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كليات أخرى
الفرقة : الأولى
الشعبة : .........
المحافظة : البحيرة
المدينة : .......
نقاط : 4430
تاريخ التسجيل : 01/05/2009
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات 800341355

ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات   ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات Emptyالأحد 19 يوليو 2009, 9:15 pm

موضوع روعة يا يونس ياريت تبقى تقدمه لوزير التربية والتعليم يمكن يعتمده ولا حاجة........عشان بس يحلوا مشكلة الغياب والحاجات دى Funny 2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ادخل وشوف فوائد الدراسه مع البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن الأسـرة-۩۞۩» :: ركن الشباب-
انتقل الى: