منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد خالدمسعود خالد

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الأربعاء 11 ديسمبر 2019, 5:52 am


شاطر
 

  فوائد انك تحلق اقرع

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
a7zan el 7ob
عضوة مميزة
عضوة مميزة
a7zan el 7ob

انثى
عدد المساهمات : 2287
العمر : 28
المزاج : صمـــتي ليس جهلا بما حولي,ولكــن ما حولي لا يستحق النظر حتى
الجامعة : جامعة أخرى
الكلية : كليات أخرى
الفرقة : خريج
الشعبة : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقاط : 4890
تاريخ التسجيل : 19/06/2011
 فوائد انك تحلق اقرع 800341355

 فوائد انك تحلق اقرع Empty
مُساهمةموضوع: فوائد انك تحلق اقرع    فوائد انك تحلق اقرع Emptyالإثنين 29 أغسطس 2011, 5:16 pm

مميزات انك تحلق اقرع زلبطه زيرو بطاطس





1 - الوقايه من الحر و العرق و الحشرات المنزليه و بالمره القوارض و الزواحف
2- لو انت اصلع اساسا الحلقه الزيرو هتدارى كنوع من التمويه
3 - الناس كلها هتحترمك من سواق التاكسى لحد مديرك فى الشغل كل واحد هيقول فى سره دا اقرع و مجنون و ممكن يعملى اى حاجه يعنى كفايه انك تدخل اى خناقه او حتى تعمل نفسك انك هتخشها كله هيفلق الا لو كان الفريق التانى كله قرع هتبقوا قرع فى قرع و هتبقى كارثه
ممكن الناس تفتكرك شرطه او حربيه فيحترموك و يسلطحولك افاهم و على رأي المثل الجنيه غلب الكارنيه و الدبوره غلبت الاتنين
4 - اسلوب رائع للتنكر خصوصا لو مرتك الاولى
5 - لما تحلق اقرع هتحس بالتجديد و تحس انك زى الطفل اللى لسه مزلوط من بطن امه
6 - تعود البت بتاعك انك فى يوم تقرع علشان ميجيش يوم بعد 20 سنه تقولك كنت واخداك بشعر زى ما يكون كانت شاريه معزه و هى على الارجح هتكون السبب
7 - توفير نفقات الفرش و الكريمات و الشامبوهات و الزيوت و الحلاق و توفير وقت التسريح
8 - ايحاء رهيب بالثقه فى النفس لانك مش همك حد يعيب عليك هو مين اصلا له الحق انه ينتقدك هيصاحبك يعنى ؟
9 - تماشيا مع كبار النجوم اللى بيحلقوا زلبطه : بروس ويلز - ديفيد بيكهام -توم كروز - 3 ارباع لاعيبه الكوره و بيرتنى سبيرز بالمره
10 - جه الوقت اللى الواحد لازم يهتم بشعر حواجبه و يوليه اهميه خاصه و هو اللى يبقى ع الحجر و يبقى شعار المرحله ( من واجبى اظبط حواجبى )
11 - الناس ممكن تاخد فيك قلم و يفتكروك راجع من حج او عمره و ساعه ما تيجى سيرتك يقولوا دا حاجج بيت الله و انت تلاقيك زلبطه صايع و ضايع و البيت الوحيد اللى زورته بيت الزواحف
12 - مستحيل تشيل هموم على دماغك لانها هتتزفلط
13 - لما تيجى تقيس هدوم او يبقى الهواء جامد فى الشتاء مش هيهمك ان شعرك يتنعكش منين يا حسره مكانش انعزر ولا باع جزر
14 - هتبقى مضرب الامثال زى مثل القرعه تتباهى بشعر بنت اختها و اللى رمته القرعه تاخده ام الشعور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng:mohamed mahmoud
مشرف سابق
مشرف سابق
eng:mohamed mahmoud

ذكر
عدد المساهمات : 3773
العمر : 28
المزاج : أحيانا .. يكون اكرام الحب ..دفنه
الجامعة : جامعات خاصة
الكلية : كلية الهندسة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : كهرباء حاسبات و اتصالات
المحافظة : الاسماعيلية
المدينة : الاسماعيلية
نقاط : 7421
تاريخ التسجيل : 12/04/2010
 فوائد انك تحلق اقرع 800341355

 فوائد انك تحلق اقرع Empty
مُساهمةموضوع: رد: فوائد انك تحلق اقرع    فوائد انك تحلق اقرع Emptyالإثنين 29 أغسطس 2011, 7:32 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالا بجد جامده اوى
ايوه كده هى دى المواضيع
بس انا الحمد لله محلقتش كده قبل كده
وعمرى ماهعملها
تقبلى مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7zan el 7ob
عضوة مميزة
عضوة مميزة
a7zan el 7ob

انثى
عدد المساهمات : 2287
العمر : 28
المزاج : صمـــتي ليس جهلا بما حولي,ولكــن ما حولي لا يستحق النظر حتى
الجامعة : جامعة أخرى
الكلية : كليات أخرى
الفرقة : خريج
الشعبة : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقاط : 4890
تاريخ التسجيل : 19/06/2011
 فوائد انك تحلق اقرع 800341355

 فوائد انك تحلق اقرع Empty
مُساهمةموضوع: رد: فوائد انك تحلق اقرع    فوائد انك تحلق اقرع Emptyالإثنين 29 أغسطس 2011, 9:01 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالا بجد جامده اوى
ايوه كده هى دى المواضيع
بس انا الحمد لله محلقتش كده قبل كده
وعمرى ماهعملها
تقبلى مرورى
ههههههههههههه جربها بقى
شكرا لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد انك تحلق اقرع
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن الأسـرة-۩۞۩» :: ركن الشباب-
انتقل الى: