منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتLatest imagesالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الإثنين 28 نوفمبر 2022, 8:32 pm


 

 مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
+4
future flower
hika
sokr7oda
saso
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
avatar


انثى
عدد المساهمات : 6391
العمر : 30
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : زي البحر (كل ساعه بحال )
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : ..........
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 11765
تاريخ التسجيل : 16/03/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالجمعة 16 يوليو 2010, 7:42 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سؤال اتسأل كتير اوى هنا وبرة
اية اللى حصل لمصررررررررررر؟
لية بقينا كـــــــــــــــــــــدة؟
مش هى دة مصرامنا ...تكونش دة مصر مرات ابونـــــــــــــا؟
انتو شايفين أن مصر هى بس اللى اتغيرت؟؟؟؟؟؟؟؟
اة انتو شايفين كدة ....عشان هو دة اللى ظاهر فى الصورة
مـــــــا سألتـــــــــوش نفسكم ليــــــــــــه؟
عشان الفضائيات المصرية وغيرها من كل الجنسيات مابتسبش قشة عندنا الا لما بيتكلمو عنهــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!!
عشان احنا ما بندفنش قذارتنـــــــــــــــــــــا فى الارض!!!!!!!!
عشان احنا ماشين على المثل اللى بيقول اللى مايشترى يتفرج !!!!!!!!!
عشان احنا بسم الله ماشاء الله عددنا قد عدد سكان الدول العربية مجتمعه وزيادة كمــــــــــــــــــــــــــان!!!!!!!!
المــــــــصرى اتغير والســــــــــــعودى لا؟؟؟؟؟؟؟
المــــــــــــــــصرى اتغير والاردنــــــــــــــــى لا؟؟؟؟؟؟؟؟
المـــــــــــصرى اتغير و التونســــــــــــــــى لا؟؟؟؟؟؟؟؟
المـــــــــــــــصرى اتغير والجـــــــــــــزائرى لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعالو نشوف ونحكم اتغيرنا كلناااااااااااااااااا ولا لا؟
الاردن
حرامى كشف عن ابشع جريمة
عرفتها الاردن ...لما اتصل ببرنامج اسمة (مع الوكيل بصراحة) وقالهم انا
حرامى عايش على السرقة وكنت براقب فيلا فى ارقى حى فى العاصمة الاردنية
وكنت بشوف راجل وامرأة بيدخلو الفيلا ومعاهم شاب او فتاة

وبعد ساعه يخرجو لوحدهم من غير الشاب او الفتاة
الموضوع دة بيتكرر كل
يوم...وبيقول انة نزل لف حولين الفيلا عشان يشوف اذا كان فى باب سرى بيخرج
منة الشباب دول...عشان مفيش اى حركة او صوت جوة الفيلا

ولما البرنامج عرض الموضوع دة على الشرطة الاردنية راحت عشان تفحص الفيلا
تخيلو لقو ايــــــــــــــــــة؟
لقو مقبرة جماعية وتلاجات ضخمة محفوظ فيها اعضاء بشرية متنوعة !!!
الراجل والست اللى كانو بيدخلو الفيلا الراقية دة طلعو سماسرة اعضاء بشرية!!!
هل الاردنـــــــــــــــــــى اتــــــــــــــــــــغير ولا لا؟
السعودية
جريمة الطائف الشهيرة .....راجل اتجرد من كل مشاعر الابوة واخد اطفاله التلاتة واحد ورى واحد وطعنهم بالسكين فى كل حتة فى جسمهم
قلبة ماحنش لبكائهم ولا لنظرات الخوف اللى فى عيونهم ولا لصرخاتهم
ارحمنــــــــــــــــــــــا يا ابى !!!!!!!!!
فى السعودية دلوقت حملة اسمها (لو كنت أختك )...لمواجه لمعاكسات الشباب للبنات ولزيادة عدد قضايا الاغتصاب فى الدولة
هل السعــــــــــــــــــــودى اتغير ولا لا؟؟؟؟؟
المغــــــــرب
سكان حى سيدى موسى صحو من نومهم على جريمة بشعه
لم تحترم حرمة الاموات ولا حرمة المقابر....... تسلل اربع شباب فى الليل
الى مقبرة سيدى بنعاشر
واستخرجو جثة فتاة شابة عمرها 24 سنة ماتت بمرض عضال.... كانت عذراء
....ماذا فعل هؤلاء الشباب بهذة الفتاة الميتـــــــــــــــة؟


وهى بنت حيهم وبنت قريتهم...
هل المغــــــــــــــــربى اتغير ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تونـــــس

قضيه الدجال التونسي المعروفه ببشاعتها واستغلاله لجهل وغباء النساء

ولما سالوه ليه قالهم ده شغلي ولازم اعمله علي اتم وجه عشان اطلع الجني

والشاب التونسى اللى قتل والدتة بالساطور ....جرها خارج المنزل بعد مشادة كلامية بينهم وفضل يضرب فيها بالساطور لحد ما فارقت الحياة
هل التونـــــــــــــــسى اتغير ولا لا؟؟؟؟؟؟؟؟
طبعا الموضوع مايسعش اكتر من كدة ....يعنى مش معنى ان دولة ما اتذكرتش انها بعيدة عن ازدياد الجريمة فيهااااااااااااااا
انا هنا عشان اقول شئ بسيط جداااااااااااااااااااا
المصرى اتغير دة كلام صحيح
بس غيرة كمان اتغيررررررررررر......التغير مش من نصبنا احنا بس
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لا
طبعا انا ماعرضتش اى جريمة مصرية لانها كلها على عينك يا تاجر
مفيش حاجة بتستخبى
احنا الشعب والحكومة اللى ما بيتبلش فى بوقهم فولة

من غير لا زواق ولا ديكوريشن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar


ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 38
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 40874
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالجمعة 16 يوليو 2010, 8:21 pm



والله يا ساسو الكل بيتغير

بس المشكله فى الاعلام عندنا ساعات بيضخم المشكله شويه

والفضائيات ها ساعات اللى بيكبرو الموضوع

تقبلى مرورى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hika
عضو مميز
عضو مميز
hika


ذكر
عدد المساهمات : 1675
العمر : 34
العمل/الترفيه : محاسب تكاليف
المزاج : فيه حاجه ناقصانى
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : دوار دوار دوار
نقاط : 6791
تاريخ التسجيل : 16/02/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالجمعة 16 يوليو 2010, 8:44 pm

قرب قرب قرب

واللى مايشترى يتفرج

هده لا صنع الاردن ولا صنع المغرب ولا صنع السعوديه

ده صنع بلدنا باتنين ونص ومابيتكسرش

هو ده شعار المصريين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
future flower
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
future flower


انثى
عدد المساهمات : 5823
العمر : 30
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : شعبة عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 11018
تاريخ التسجيل : 09/08/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالأحد 18 يوليو 2010, 9:57 pm

تسلم ايدك ساسو على التوبيك الجميل ده
بس البلاد دى بتحاول تصلح من نفسها وتحل مشاكلها
انما احنا بنحاول نزود مشاكلنا ولا عمرنا حلينا مشكله بالعكس احنا بنسيب المشكله لحد ماتزيد وتكبر وبعديها نقول ياااااااااه ده احنا عندنا مشكلنا امال احنا كنا فين فى بدايتها
يلا يارب نتغير بقى

تقبلى مرورى وتحياتى ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido hemdan
مراقب سابق
مراقب سابق
mido hemdan


ذكر
عدد المساهمات : 6117
العمر : 33
العمل/الترفيه : كره القدم والقراءه
المزاج : الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحموديه
نقاط : 11588
تاريخ التسجيل : 02/05/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالسبت 24 يوليو 2010, 6:25 pm


بصى يا ساسو

احنا عندنا مشاكل وهما عندهم مشاكل

واللى ينكر ده يبقى مغفل أو منافق

بس المهم اننا نخلينا فى نفسنا

عمر مكان أخطاء الغير مبرر لأخطاءنا

المهم اننا نحدد اخطاءنا ونسعى لاصلاحها وعدم ارتكابها مره ثاينه

شكرا ليكى يا ساسو على طرحك للموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the best girl
عضو نشيط
عضو نشيط
the best girl


انثى
عدد المساهمات : 346
العمر : 30
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة : لسه بادرى
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 4957
تاريخ التسجيل : 19/05/2010
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء 27 يوليو 2010, 4:19 pm

المشكله مش عند الغير المشكله فينا احنا
احنا اللي بنعمل الخطا ونتمادي فيه مابنعملش حاجه كويسه تغطي علي اخطاءنا الظاهره امام الاخرين لحد ماوصلنا الي مرحله الغيوب فقط من غير مازايا المشكله هي احنا هم مش بيفتروا علينا هي العيوب دي معظمها فينا ومابنحاولش نصلحها في كل مجتمع عيوب اكيد بس احنا عيوبنا كترت اوي لازم نصلح من نفسنا مش ندافع عن عيوبنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة
wantedMan


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 32
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 10880
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالثلاثاء 27 يوليو 2010, 11:57 pm

دي دوله ودي دوله

وكل واحد مش شايف غير مشاكل نفسه

وكل واحد فاكر انه حالته اصعب من كل اللي حواليه

وكل واحد يره داخل مكانه

يعني كل الدول فيها مشاكل

وكل شعب مفكر نفسه اكتر شعب بيعاني من مشاكل

وكل دوله فكرة ان مشاكلها مسمعه كل الدول اللي حواليها

وان وضعها ضعيف بين الدول

وده موجود في جميع دول العالم

شكرا ساسو للنقاش الجميل

تقبلوا رايي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
saso
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
avatar


انثى
عدد المساهمات : 6391
العمر : 30
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : زي البحر (كل ساعه بحال )
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : ..........
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 11765
تاريخ التسجيل : 16/03/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالأربعاء 28 يوليو 2010, 12:12 am

ميرسي كتير
حودا
هيكا
عاليا
ميدو
بيست جيرل
سيد

بس انا عايزه اوضح نقطه واحده
مش معني الكلام ده ان احنا بنقول مش لوحدنا بس اللي عندنا مشاكل
ولا اننا بنداري خيبتنا ونقول مش لوحدنا
بس المشكله ان احنا اكتر دوله فعلا في العالم العربي الاعلام بينشر مشاكلها
وجرايمها ومعاناه شعبها بالشكل ده
ومش بيتنشر غير الفضايح لكن حاجه مشرفه او ماشابه لااااا
انا مش بقول ندفن راسنا في التراب ونقول معندناش مشاكل وبلاش الاعلام يذيع
بس علي الاقل مش باستمرار بالشكل ده لان مش احنا بس اللي بنتفرج
انا لو دوله تانيه وبشوف البلاوي دي عنها ومفيش حاجه حلوه هقول دول همج
ومتخلفين اه لو معرفهاش ودي الصوره اللي وصلتلي
واللي ياكد كلامي اي حد يدخل يوتيوب او فيس بوك بلاش اي منتدي عربي
باختلاف الجنسيات لو فيه خلاف فيه بين مصري وجنسيه اخري
شوفو كم التجريح اللي بيتكتب من اول يا ساكني القبور الي اخره وكلنا عارفين
الشعب من كتر ماشاف بلاوي ومبيشوفش صوره بلده في اي حته غير كده علي عكس الدول التانيه الناس هيا لها ان العيب فينا احنا بس لا المشاكل في كل بلد ومفيش احن علينا من بلدنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير
أمير بكلمتى


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 35
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 25394
تاريخ التسجيل : 05/04/2009
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! 800341355

مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!   مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!! Emptyالخميس 29 يوليو 2010, 5:37 pm

يا ساسو

البلاد التانيه بتعرف تسيطر على نفسها

و تخلص اللى فيها

هنا ف مصر بيعملوا من الحبة قبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مــــــــــــــش المصـــــــــــرين بــــــس اللى جرالــــــــــــــهم !!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن المنتديات العامة-۩۞۩» :: قسم المناقشات الجادة-
انتقل الى: