منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : السبت 27 يوليو 2024, 3:01 am

اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شاعر الازمان
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الازمان

ذكر
العمل/الترفيه : الفن
المزاج : حالم بكل شيئ جميل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التربية
الفرقة : الرابعة
الشعبة : حاسب لا تقع
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى 800341355

اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Empty
مُساهمةموضوع: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالجمعة 21 مايو 2010, 11:40 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الاول احب اشكر سيادة المدير العام بتاعنا كلنا اللى المفروض فى نظر كل الاعضاء انسان كويس ومحترم ولما بيشوف اى حد حتى فى الكلية بييجى يسلم عليه ويتكلم معاه
معلش بقى بما ان ده اخر موضوع حكتبه وده طبعا لأن انا كده خلاص عضويتى اعتبرت اتغلت من المنتدى واتوقفت نهائى عشان سيادة المدير العام بتاعنا قلى كده من سابق وانا مسمعتلهوش كلام واتمديت وكتبت تانى موضوع زى ده فمعلش بقى ياريت يا استاذ حودا زى ما سبتلى ردودى شوية ذكرة فى الموضوع بتاع الاشراف تسبلى كمان الموضوع ده ذكرة ومتحذفوش شوف انت عايز تعمل فيه ايه بس ياريت ورجاء اخير من سيادة حضرتك متحذفوش
كنت بس ليا شوية كلام عايز اقوله
بما ان المشرف المحترم المبجل امير بكلمتى قال عليا انى شخص سيئ انا مش حهتم لكلامه ده ولا حتى حديله اى اعتبار عارف ليه يا استاذ امير بكلمتى لأن سيادتك لو ترجع بذاكرتك لورا شوية حتعرف انك ظلمت قبل كده عضو كل الاعضاء كانت بتعترف بأخلاقه الجميلة اللى معروف بيها فى المنتدى كان نفسى اقول اسمه بس مش حقول حفاظا على خصوصياته بس حضرتك عارفه كويس ومش محتاج انى افكرهولك وسيادتك جيت واتهمته فى الشيئ ده وهو اخلاقه تعرف سيادتك بعديها نزلت من نظرى قوى عشان كده كلامك ده لو كان من واحد تانى انا يمكن كنت عتبت نفسى شوية وشفت كلامك ده صحيح ولا لا فأنا عشان كده مش حهتم بكلام واحد زيك بيرمى اى كلام على الناس وخلاص
انما بقى لبقيت الاعضاء اللى قلت اسمهم فيمكن لو كان كلامك مظبوط يا حودا باشا وانت فعلا الى امرتهم انهم يطردونى فأنا بعهتزرلهم وبقلهم حقكم على راسى كلكم وانا بجد كنت انسان غبى انى افتكرتكم انتم اللى بتوقفونى كده بس برده الحق لازم يتقال زى ما حضرتك قلت قبل كده المنتدى حاجة والكلية حاجة يمكن ممكن اسامحهم على اللى عملوه معايا فى المنتدى انما الكلية فأنا بكرر كلامى عنهم اللى قلته قبل كده
حاجة اخيرة ياريت بس يا حودا بعد الموضوع ده وبعد ما سيادتك تقوم كده زى روؤساء العالم وتقوم بمهمتك وتطردنى على اعتبار انى انسان مش كويس فى منصبه ولا يستحق منصب كويس تبقى بس تفتكر فى اى لحظة وتتحاسب كده مع نفسك
يترى انت كام واحد ظلمته يترى انت كام واحد شفته فى مرة وكأنك متعرفهوش وكأن الشخص اللى شفته ده شخص حثالة و شخص مش من العار انك تسلم حتى عليه ومتعبرهوش
ناس كتيرة قوى هنا فى المنتدى شايفاك انسان كويس ومحترم كل واحد بقى ووجهة نظره هو بس بقلهالك للمرة المليون اى انسان ظالم ومبيقدرش حد ليه فى يوم معاملة وعقاب من ربنا قبل البشر

يلا يا سيادة المدير العام نفذ قرارك ونفوذك وقوانينك واطردنى نهائى ووقف عضويتى من المنتدى
يمكن كان فى الاول المنتدى ده كان بيتى اللى دايما عايش فيه ومش بفارقه بس دلوقتى انا بقيت غريب فى بيتى

يمكن كل الاعضاء اللى هنا كرهتنى وبسبب سيادتك انت
بس اكيد فى ولو عدد صغير قوى حبنى هنا واحترمنى وقدرنى انا بقول لأى حد من الاعضاء اللى قدرتنى وحبتنى دى بجد انا اسف قوى كان نفسى اكمل معاكم فى المنتدى الجميل كان نفسى اكمل حياتى فى بيتى الجميل اللى اتربيت فيه واتعرفت فيه على اصحاب بجد بس يلا معلش خلاص اظاهر انى مبقاش ليا مكان هنا ولا عيشة فى بيت زى ده
https://damcommerce.yoo7.com
sokr7oda
المدير العام
المدير العام

ذكر
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الشعبة : لسه بدور

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 2:25 am

شاعر الازمان كتب:
الاول احب اشكر سيادة المدير العام بتاعنا كلنا اللى المفروض فى نظر كل الاعضاء انسان كويس ومحترم ولما بيشوف اى حد حتى فى الكلية بييجى يسلم عليه ويتكلم معاه

العفـو

معلش بقى بما ان ده اخر موضوع حكتبه وده طبعا لأن انا كده خلاص عضويتى اعتبرت اتغلت من المنتدى واتوقفت نهائى عشان سيادة المدير العام بتاعنا قلى كده من سابق وانا مسمعتلهوش كلام واتمديت وكتبت تانى موضوع زى ده فمعلش بقى ياريت يا استاذ حودا زى ما سبتلى ردودى شوية ذكرة فى الموضوع بتاع الاشراف تسبلى كمان الموضوع ده ذكرة ومتحذفوش شوف انت عايز تعمل فيه ايه بس ياريت ورجاء اخير من سيادة حضرتك متحذفوش

وليه ياحبيبى ماتسمعش الكلام
ياله ياله ياراجل سماح المره ديه

كنت بس ليا شوية كلام عايز اقوله
بما ان المشرف المحترم المبجل امير بكلمتى قال عليا انى شخص سيئ انا مش حهتم لكلامه ده ولا حتى حديله اى اعتبار عارف ليه يا استاذ امير بكلمتى لأن سيادتك لو ترجع بذاكرتك لورا شوية حتعرف انك ظلمت قبل كده عضو كل الاعضاء كانت بتعترف بأخلاقه الجميلة اللى معروف بيها فى المنتدى كان نفسى اقول اسمه بس مش حقول حفاظا على خصوصياته بس حضرتك عارفه كويس ومش محتاج انى افكرهولك

ياخى لا على ايه مانت قولت عليه فى ردود الزكرى

وسيادتك جيت واتهمته فى الشيئ ده وهو اخلاقه تعرف سيادتك بعديها نزلت من نظرى قوى عشان كده كلامك ده لو كان من واحد تانى انا يمكن كنت عتبت نفسى شوية وشفت كلامك ده صحيح ولا لا فأنا عشان كده مش حهتم بكلام واحد زيك بيرمى اى كلام على الناس وخلاص

ياعم طول ماهو من نظرك انت خلاص
وكل عضو وليه نظر فى الشخص اللى قدامه

انما بقى لبقيت الاعضاء اللى قلت اسمهم فيمكن لو كان كلامك مظبوط يا حودا باشا وانت فعلا الى امرتهم انهم يطردونى فأنا بعهتزرلهم وبقلهم حقكم على راسى كلكم وانا بجد كنت انسان غبى انى افتكرتكم انتم اللى بتوقفونى كده بس برده الحق لازم يتقال زى ما حضرتك قلت قبل كده المنتدى حاجة والكلية حاجة يمكن ممكن اسامحهم على اللى عملوه معايا فى المنتدى انما الكلية فأنا بكرر كلامى عنهم اللى قلته قبل كده

ياراجل مانا قولتلك انت كمان وقدام محمد انك مش داخل
الشات تانى ولا هو الشات بقى حلو دلوقتى وبعدين الاعضاء
اللى انت غلطت فيها انت اعتزرت لهم اوك مش كل فتره حتغلط
وترجع تعتزر ويبقى الموضوع عدى وخلاص ديه بنات ناس برده
وان مكناش احنا هنا حنقدر نحافظ عليهم من اى حد يبقى يسيبونا
ويروحو مكان تانى يلاقو فيه الامان بالنسبه ليهم

حاجة اخيرة ياريت بس يا حودا بعد الموضوع ده وبعد ما سيادتك تقوم كده زى روؤساء العالم وتقوم بمهمتك وتطردنى على اعتبار انى انسان مش كويس فى منصبه ولا يستحق منصب كويس تبقى بس تفتكر فى اى لحظة وتتحاسب كده مع نفسك

ليه ياعم مش كويس فاكر كوكى لما ردت عليك
وقالت لما انت اعتذرت للأعضاء ديه قالت لك ايه

اهوه الرد اهوه

اقتباس :

انما
المهم طالما انت حد كويس
اثبت كدة
بكلامك وتوبيكاتك واسلوبك
كل
شئ ممكن يكون تمام المهم انك تفكر تمام
وبعدين اى حد فينا معرض انة
يتفهم غلط ودة مش عيب

بجد رد جامد جدا بس عايز تركيز فى فهمه

يترى انت كام واحد ظلمته يترى انت كام واحد شفته فى مرة وكأنك متعرفهوش وكأن الشخص اللى شفته ده شخص حثالة و شخص مش من العار انك تسلم حتى عليه ومتعبرهوش

انت مش قولتلى وانا كلمتك وقولتك مش اخدت بالى
هو يعنى لازم اشوف الناس انا كلها علشان انا المدير
ولما انا مش سلمت عليك مجتش انت ليه وسلمت عليا

ناس كتيرة قوى هنا فى المنتدى شايفاك انسان كويس ومحترم كل واحد بقى ووجهة نظره هو بس
بقلهالك للمرة المليون اى انسان ظالم ومبيقدرش حد ليه فى يوم معاملة وعقاب من ربنا قبل البشر

انت شايفنى انسان مش كويس ديه وجهه نظرك انت انا
عمرى ماحجبرك انت تشوفنى غير كده
لكن يكفينى انا معرفه شخصى لنفسى بس مش اكتر وكل انسان حر
وشكرا جدا على زوقك

يلا يا سيادة المدير العام نفذ قرارك ونفوذك وقوانينك واطردنى نهائى ووقف عضويتى من المنتدى
يمكن كان فى الاول المنتدى ده كان بيتى اللى دايما عايش فيه ومش بفارقه بس دلوقتى انا بقيت غريب فى بيتى

وانت عايز تطرد ليه ؟
شايف نفسك مش كويس قدام الاعضاء ؟

يمكن كل الاعضاء اللى هنا كرهتنى وبسبب سيادتك انت
بس اكيد فى ولو عدد صغير قوى حبنى هنا واحترمنى وقدرنى انا بقول لأى حد من الاعضاء اللى قدرتنى وحبتنى دى بجد انا اسف قوى كان نفسى اكمل معاكم فى المنتدى الجميل كان نفسى اكمل حياتى فى بيتى الجميل اللى اتربيت فيه واتعرفت فيه على اصحاب بجد بس يلا معلش خلاص اظاهر انى مبقاش ليا مكان هنا ولا عيشة فى بيت زى ده

ياعم عادى عادى خليك خليك بالله عليك ماتمشى

لا حول ولا قوه الا بالله

يارب ارحمنى يارب

hika
عضو مميز
عضو مميز
hika

ذكر
العمل/الترفيه : محاسب تكاليف
المزاج : فيه حاجه ناقصانى
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبه
المدينة : دوار دوار دوار

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 2:45 am

والله ولا الافلام العربى القديمه دى عارفينها ولا لا

المشهد ده بيفكرنى بفيلم الخطايا

بص ياعم رامى

لو كويس اثبت للكل انك كده

زى ما بنت وطنى قالت

معنديش كلام تانى

كده بح
EZEL
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
EZEL

انثى
العمل/الترفيه : NO THING
المزاج :
الفرقة : الأولى
الشعبة : _____
المدينة : City of Dreams
اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى CaA03091

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 4:31 am

لا تعليق
شاعر الازمان
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الازمان

ذكر
العمل/الترفيه : الفن
المزاج : حالم بكل شيئ جميل
الشعبة : حاسب لا تقع

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 9:09 am

هههههههههههههههههههههه
تصدق ضحكتنى يا حودا
انت لسه برده بتحاول انك تبينلى انك عكس كده خالص وبتقول الكلام ده علنى قدام الاعضاء ياخى طب ابعتلى الكلام ده فى رسالة خاصة وبلاش تسيح لنفسك مش المفروض برده انك انت المدير العام ولا انا غلطان
هههههههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عمتا انا خلاص معنديش اى كلام تانى اقوله لأنى قلت كل الكلام اللى كان لازم يتقال من زمان
وبرده يا حودا انا عارف انك حتعلقلى على الكلمة دى
الكلمة دى ان فيه اعضاء مهما قلت عنك كلام زى ده عمرهم ماحيصدقوا الكلام ده يلا بقى يا حودا علقلى على الكلمة دى
معلش يا سيادة المدير العام انا دايما مصدعك وعملك وجع دماغ بس الاعتراف بالحق فضيلة واكيد سيادتك فاهم معنى الكلمة دى

شوف يا حودا كلمة اخيرة وبجد والله ويمكن نصيحة كمان
حاول انك تبين الشيئ الكويس اللى مستخبى جواك ده انا يمكن مشفتهوش لحد دلوقتى ولا اخدت بالى منه بس اكيد فى مرة لو ظهرته بجد انا من اول الاعضاء اللى حتكون متأسفة ليك على كل شيئ حصل منها انما غيرى بقى الله واعلم حيسامحوك ولا لا
متفتكرش انى فرحان قوى ومبسوط عشان ملغتش عضويتى وطردتنى من المنتدى انا عارف كويس وفاهم انت ليه عملت معايا العكس ومردتش تطردنى نهائى
احب اهنيك على ذكائك الخارق اللى بتعرف تنيم بيه عقول الاعضاء وتخدرهم بمحبتك
سلام يا سيادة المدير العام
https://damcommerce.yoo7.com
DAMcommerce
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى
DAMcommerce

ذكر
العمل/الترفيه : مؤسس المنتدى
المزاج : الحمد لله على كل شيء
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المدينة : إيتاي البارود

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 9:33 am

تم طرد العضو نهائي
الموضوع ده انتهى وياريت مفيش عضو يفتح كلام فيه
sokr7oda
المدير العام
المدير العام

ذكر
الشعبة : لسه بدور

مُساهمةموضوع: رد: اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى   اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى Emptyالسبت 22 مايو 2010, 5:41 pm

هههههههههههه

لاحول ولا قوه الا بالله

اللهم ارفع مقتك وغضبك عنا

واعنا وصبرنا على ابتلائك

اللهم اجعل لى فى طريقى احبائى

وضلل عنى اعدائى اغشى نظرهم عنا

مش حقدر اقول غير ربنا يصبرنى

وحسبنا الله ونعم الوكيل

وسورى يامحمد على الرد بعد ماقفلت الموضوع

اوك يا حودا يلا الغيلى عضويتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة