منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : السبت 27 أبريل 2024, 5:21 am

*** لبست الحلة ولا لسه***

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
3li_al7azeen
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
3li_al7azeen

ذكر
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : شبراخيت
*** لبست الحلة ولا لسه*** 800341355

*** لبست الحلة ولا لسه*** Empty
مُساهمةموضوع: *** لبست الحلة ولا لسه***   *** لبست الحلة ولا لسه*** Emptyالثلاثاء 04 مايو 2010, 1:47 pm

[center]بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين واوعى حد يقولي انت هتخطب انا بكتب موضوعي ده بعد مالقيت الموضوع انتشر اوي اوي اوي بغباء الموضوع يا جماعه بقى وباء والله وباء حضرتك انت ايوه انت بصلي بس متبرقش اوي كده هسال كل واحد فيكم سؤال او اسال واحد وتقولوه لبع[/ض انت لبست الحله ولا لسه ولو مالبستهاش هتلبسها امتى ايوه ماانت لازم هتلبسها اه ده قانون كوني ومتجادلنيش ايوه الواحد مننا لما يكبر كده ويحس بقى انه بقى راجل من ايام الثانوي او حتى الاعدادي او الابتدائي وده النظام الجديد ويشوف بنت حلوه بتبصله ياعيني ياعيني بس بحبها وبتحبني وفعلا يكملو مع بعض يوم يومين شهر شهرين سنه سنتين ويحبها فعلا ويتعلق بيها اكتر لدرجة انهم يبقو كانهم انسان واحد اه والله بس ميفرحش اوي لان ده قانون طبيعي هييجي يوم بلاقي الموبايل بيرن تررررن ترررررن ترررن الو ايوه فلان معايا --------ايوه ياحبيتي انا فلان ----------- انا اسفه مش هينفع نكمل مع بعض طيب وانا مالي ومال فلان ------------- اصلك مش فاهم اصلك هتبقى مكانه للاسف انا زهقت وكنت نفسي متكلمش في الموضوع ده بس كل مالاقي ناس بيحصلها نفس الموضوع خاصة اصحاب وقرايب بزعل وبفتكر نفسي وتصعب عليا نفسي لاني لبست الحلة واللي ملبسهاش مسيره هيلبسها اه والله ياشباب ماتزعلوش لان مفيش حاجه تستاهل وانا مش زعلان انا الموضوع فات عليه كتير انا بس بزعل لما الاقي حد اتكلم في الموضوع ده ياترى البنات وحشين بس البنات دول امهاتنا واخواتنا وعماتنا وخالاتنا ياترى العيب فين المشكله ان الانسان مبيحرمش ولو اتيحت ليه الفرصه تاني هيحب اه تاني لانه بني ادم بس ياريت البنات يبقى يشوفو الانسان اللي لبسوه الحله اللي المفروض يكون راجل ضعيف قد ايه في اللحظه دي ولما يييجي ينام بينام ازاي وياترى هينام وياترى انتي يابنت بتكوني عاملة ازاي في اللحظه دي اسف اني طولت عليكم وياريت التوبيك يعجبكم
center]
future flower
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
future flower

انثى
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الفرقة : الثالثة
الشعبة : شعبة عامة
المدينة : دمنهور

مُساهمةموضوع: رد: *** لبست الحلة ولا لسه***   *** لبست الحلة ولا لسه*** Emptyالأربعاء 05 مايو 2010, 4:29 pm

تسلم ايدك توبيك جميل
بس قيه بعض الاخطاء الحله دلوقتى مش بيلبسها البنات بس لالالالا
خالص الموضه دلوقتى البات هى الى بتلبسها كل واحد عامل فيها مش عارف ايه ويروح يتسلى بالبنات والظاهره دى انتشرت جداا معرفش ليه بيعملوا كده
تفبل راى ومرورى
عاشق بحب
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
عاشق بحب

ذكر
الجامعة : جامعة دمنهور
الشعبة : محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: *** لبست الحلة ولا لسه***   *** لبست الحلة ولا لسه*** Emptyالخميس 06 مايو 2010, 1:08 am

بالعكس ابسوروتلي الجديد دلوقتي واللي ماك

نش ع البال ا

ن الب[size=9]

نات دلوقت حي اللي بتتسلي بالشباب شوفتو التقدم معاك ياعلي
[/size]
3li_al7azeen
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
3li_al7azeen

ذكر
الشعبة : محاسبه

مُساهمةموضوع: رد: *** لبست الحلة ولا لسه***   *** لبست الحلة ولا لسه*** Emptyالخميس 06 مايو 2010, 1:34 am

اه يمكن بس مش دي الموضه اكيد فيه ولاد بتتسلى لان يظل الاحتمال قائم بس احتمال 1\1000000 ده حسب اللي انا شايفه وشكرا لمروركم
Sheva_Ac
عضو نشيط
عضو نشيط
Sheva_Ac

ذكر
العمل/الترفيه : playing football
المزاج : mysterious
الكلية : كلية الطب
الفرقة : الثانية
الشعبة : نساو توليد (ان شاء الله )
المدينة : idku

مُساهمةموضوع: رد: *** لبست الحلة ولا لسه***   *** لبست الحلة ولا لسه*** Emptyالخميس 06 مايو 2010, 1:57 am

و الله يا جماعة دى مسألة اختلافات مش هنحطوا قانون و ثوابت و نقولوا الموضة ناو و مين اللى بيلبس الحلة
بس تعالوا نتفق ان الولاد بيبقوا سطحيين جدا
و البنات بيحبوا يعيشوا حالة حب و خلاص مش بيختاروا كويس
دى معظم الحالات مش كلها و ثانكس ع الموضوع

*** لبست الحلة ولا لسه***
صفحة 1 من اصل 1