منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Zenat Elsadny

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الخميس 09 أبريل 2020, 12:39 am


 

 صحيح والله التقل صنعة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 5:30 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انا النهاردة عايزة اقولكم ان صحيح التقل صنعة ولا اية
بصراحة كدة انا مستغربة لأن كل الشباب والبنات بتقول كدا بس والله انا مش كدا قوى
-بتردد الامثال دى ... وصحيح هوة مثل اتقل علي الرز لحد مايستوي دا صح ولا
واللى بستغرب
له انى لما هحب حد المفروض انى هقول له على كل أحاسيسى ومشاعرى ولو
متضايقة ههرب من الدنيا و أروح له ......يبقى ازاى اتقل عليه ...و ازاى
امثل عليه انى مش مهتمة بيه ...يعنى لو انا مش عايزة العب مع اللى بحبه قط
وفار . هل ممكن اخسره ؟
وياريت اعرف رأيكم فى الاسئلة دى :
1- هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟
2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟
3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟
4-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة " ؟
5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟


يارب ينال اعجابكم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 35
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 39910
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 6:28 pm

romansya كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





..يعنى لو انا مش عايزة العب مع اللى بحبه قط

وفار . هل ممكن اخسره ؟

ههههههههههه
ايه قط وفار ديه
بجد مش عارفها
ههههه


وياريت اعرف رأيكم فى الاسئلة دى :
1- هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟

لا ومش فى كل الاحيان

2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟

يمكن فى السبب انو فعلا شايف كده من حبيبه

او حبيبه فيه الداء داه وداه فعلا داء ياجماعه

واللى بيحب المفروض مايعمل كده



3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟


لا بجد لو لاقيت مش حتقل عليه

بس الحكايه فى الاول بتبقى صعبه الاول انى اقوله علطول

واكيد جتكون من ناحيته هو كمان

لما نتأكدو من افكارنا وكل واحد يصارح التانى بعد كده مايبقاش فى تقل



4-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة " ؟

بتتوقف على عده مواقف

اولا

لو الانسانه ديه لسه معرفتى بيها لسه قريبه

وداه مش حينفع انها تعمل كده لآنه كده بيتجهه احساسى اتجاهها الى

موضوع اخر


لو كنا مع بعض
وخلاص كل شىء معروف وداه طبعها
ححاول اغيرهولها بس طبعا بيتوقف على اسلوبك انت
فى طريقه التغير وعلى حسب ماهى حتقدر تفهمك

عشره بقى

هههههههههههه




5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟


بصراحه مش بيكون لطيف

متهيألى لما يهزر احسن

هههههههههههههه

علشان اضربها على قفاها

هههههه


يارب ينال اعجابكم






توبيك روعه يا رومانسيه

تقبلى مرورى

ورأى








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

I live a new life
with the birth of a new love

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 6:46 pm

ميرسي علي مرورك ياحودا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
el golden boy
مشرف قسم فرفش معانا
مشرف قسم فرفش معانا
el golden boy

ذكر
عدد المساهمات : 2565
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : دايخ فى زمن بايخ
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : لسه بس محاسبه انشاء الله
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 6765
تاريخ التسجيل : 03/10/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 6:54 pm

- هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟


انا شايف انه مفيش تقل مع من نحب ازى تتقلى على حبيبك ولما بتقولى انته حبيبه وانتى بتقلى عليه يبقى ده حب

انا شايف انه مش لازم يبقى فيه تقل
2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟

انا شايف ان الكلام ده عند الجواز وبس وانا شايف انه صح ان البنت تقل
3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟

اكيد طبعا لا
4-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة " ؟

هتقل انا كمان لحد ما يرجعلى تانى
5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟

لا داعى لهذا الحبيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 7:11 pm

ميرسي علي مرورك ياعلي (الفرعون الصغير)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العيون الساحره
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
العيون الساحره

انثى
عدد المساهمات : 7468
العمر : 31
العمل/الترفيه : الرسم
الجامعة : جامعة طنطا
الكلية : كلية التربية النوعية
الفرقة : الثانية
الشعبة : تكنولوجيا التعليم
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 11680
تاريخ التسجيل : 01/05/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 7:37 pm

romansya كتب:
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


له انى لما هحب حد المفروض انى هقول له على كل أحاسيسى ومشاعرى ولو
متضايقة ههرب من الدنيا و أروح له ......يبقى ازاى اتقل عليه ...و ازاى
امثل عليه انى مش مهتمة بيه ...يعنى لو انا مش عايزة العب مع اللى بحبه قط
وفار . هل ممكن اخسره ؟

كلامك مظبوط طبعا بس نو فاهمه يعنى ايه لعبه قط وفار دى
وياريت اعرف رأيكم فى الاسئلة دى :
1- هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟

نو فى كل الاوقات بس ساعات بيبقى مستحب
2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟

ممكن هو يكون فعلا شايف انها بتتقل عليه من طريقه كلامها معاه
او من اسلوبها معاه او من تصرفاتها وكذلك هو

3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟
طبعا نو هتقل يعنى لو خبيت عليه مشاعرى اومال اقول لمين

4-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة "
اكيد الموضوع فى بدايه الامر بيبقى صعب انهم يعترفوا لبعض بمشاعرهم بس بعد كده بتبقى عادى
نو بيبقى فى فرق بينهم يعنى نو يبقى فى تقل بعد كده
5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟
بيبقى خنقه فى كل حاجه وبيبقى نو ظريف


يارب ينال اعجابكم




ميرسى ياقمر تسلم ايديكى توبيك جامد موت
تقبلى مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 9:15 pm

ميرسي ياعيون نورتيني

والقط والفار ان كل شوية واحد فيهم يتقل علي التانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة
wantedMan

ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 29
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 9916
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 10:32 pm


هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟
لا طبعا لانه اوقات بيسبب مشاكل
وكمان بيضيع من الوقت
2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟
عشان يتأكد من المشاعر والصدق فيها
لكن انا شايف عكس كده انا الانسان اللي بيحب بيكون صادق
لانه بيبان عليه
3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟
لا طبعا انا سريع في رد الفعل
4-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة " ؟
لا بحاول افهمه اني فاهم ومش لازم يداري لاني صادق
في احساسي مش محتاج اختبار
5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟
انا علي فكره بحب الحب اللي بيجي بصعوبه
وبستلز بالتقل لكن ميطولش اكتر من اللازم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 10:48 pm

ميرسي wanted man علي مرروك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sokr7oda
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 35736
العمر : 35
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : لسه بدور
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 39910
تاريخ التسجيل : 04/12/2008
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 11:12 pm

romansya كتب:
ميرسي ياعيون نورتيني

والقط والفار ان كل شوية واحد فيهم يتقل علي التانى

طيب مانا قولتلك مش جاوبتينى ليه

اشمعن عيون

ههههههههههههههههههههه

فعلا مكنتش عارفها

بس تعبير كويس

يارومانسيه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

I live a new life
with the birth of a new love

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
saso
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
avatar

انثى
عدد المساهمات : 6391
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : زي البحر (كل ساعه بحال )
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : ..........
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد
نقاط : 10801
تاريخ التسجيل : 16/03/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 فبراير 2010, 11:31 pm

انتي يا رومانسيه رومانسيه اووووووووي والي بين ده لما قلتي ايه لزمه التقل وانك لما هتحسي بحب لحد هتجري وتقوليله بس نصيحه يا قمر اوووووووووووووووووووووووووعي تصرحي بمشاعرك بسهوله ابدا مش قصدي ترسمي وتخططي لا خالص بس مشينفع تروحي لحد وتقوليله انا بحبك ممكن اوي تكوني مش في دماغه او يقصد يتقل هو فبجد هتكون صدمه مش هتتحمليها

1- هل حقا تعتقد بضرورة التقل على من نحب؟
بصي هو في نوعين تقل بيكون تخطيط وحسابات ومصطنع وبصراحه بيبقي دمه تقيل موووووت
لكن في تقل بيبقي طبع اصلا في الانسان مش من السهل ابدااااااااااااااااااااااا انه يبين مشاعره وفي الاغلب بتبقي حكايه الكرامه واخده حدها معاه جامد
اه وانا فيا الطبع المنيل ده عشان كده بشرحلك من خلال واقع هههههه


2- ما السبب فى اعتقاد الجميع بضرورة الموضوع دة ؟
بصي هو لو طبع يبقي حاجه في جينات الانسان لكن بقي لو تخطيط ده بيبقي زي المثل اللي بيقول الممنوع مرغوب والصعب حاجه تانيه


3-لو حبيت حد هل هتتقل عليه ؟ وتخبى عليه مشاعرك؟
بصي لو في الاول وكده وكمان مش متاكده اكييييييييد وخدي بالك الحب اللي بجد صعب اوي يتقال وممكن ميتقالش اصلا بيتحس بس


-ايه موقفك لما تحب حد وتلاقيه بيدارى مشاعره والسبب ان " التقل صنعة " ؟
هههههه تخيلي احنا الاتنين كده هههههه هيبقي موقف تحفه


5-ايه رأيك فى الحبيب التقيل ؟
بصي انا عمتا بحب الشخصيه التقيله مش الخفيفه وعلي فكره الانسان التقيل مش معناه انه بيكون اتم وكئيب لا خالص

وميرسي يا قمر علي التوبيك الذيذ ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالإثنين 22 فبراير 2010, 11:54 pm

ميرسي ياساسو بجد علي احلي مرور بجد كلامك مظبوووووووووووووووووووووووووووووووط


بس بئا مينفعش كدا تخدي واحد تقيل علشان كدا ممكن تعذبوا بعض ولا اية


وانا اسفة ياحودا انى مقولتلكش (القط والفار )في الاول يعنى اية

بس سماح المرة دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elpop ali
عضو نشيط
عضو نشيط
elpop ali

ذكر
عدد المساهمات : 312
العمر : 28
العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
المزاج : الحمد لله تمام
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : مـــــــحــــــــــــــــــاســــــــــــــــبـــــــــــــه
المحافظة : البحيرة
المدينة : حوش عيسي
نقاط : 4246
تاريخ التسجيل : 23/09/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأحد 21 مارس 2010, 2:10 am

هههههههههههههه
توبيك جميل تسلم ايدك تقبلي مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
انين الصمت
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة
انين الصمت

انثى
عدد المساهمات : 3912
العمر : 27
العمل/الترفيه : النت
المزاج : الحمد الله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثانية
الشعبة :
نظم ومعلومات لو ليا نصيب فيها
المحافظة : البحيرة
المدينة : المحمودية
نقاط : 8078
تاريخ التسجيل : 06/08/2009
صحيح والله التقل صنعة 800341355

صحيح والله التقل صنعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: صحيح والله التقل صنعة   صحيح والله التقل صنعة Emptyالأربعاء 24 مارس 2010, 1:51 pm

ميرسي علي علي المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صحيح والله التقل صنعة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن المنتديات العامة-۩۞۩» :: قسم المناقشات الجادة-
انتقل الى: