منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

 
الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الثلاثاء 14 مايو 2024, 10:17 pm


 

 لــحــــظــــــ حــب ـــــــات

اذهب الى الأسفل 
+11
invisible girl
كوكي
Cockier Sparrow
angle eyes
africano
برينسس الشيماء
ahmed sa3d
sokr7oda
mr_mo7md
hamo
BaBiToOo
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأربعاء 27 مايو 2009, 8:58 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بوصوا ياجماعه اانا هنزل قصه هنا ويارب القصة دي تعجبكم هيا رومنسة وفيها فراق وحجات كتير
هتشوفها معايا ويارب بس تعجبكم
اولا عندي شخصيات كتير في القصة انا هقلكم الابطال دلوقت

وبعدين اي حد تاني هيبان في وسط القصة هنتكلم عنه

نهى بنت في 3 جامعه قسم فلسفة عندها 20 سنة بنوتة فرفوشة اوي بتحب تتعرف على الناس كتير
وبتحب تهرج مع كل الناس مش من طبعها الاكتئاب بتحب كل الي حوليها
وتقريبا الدفعه كلها عرفاها طول ماهي ماشية تسلم على ده وتكلم دي وتقف مع ده شوية
ومعاد ناس قليلين شوية
نقدر نقول عليا بتحب تكون راجل اوي يعني في مشيتها في كلمها حتى في هدومها على طول
بنطلون جينز وعلية اي بدي ولا تيشرت ولا قميص من فوق مش بتحط ميكب ولا نلنسزز غير
في المناسبات فقط لاغير تحب تبان قدام كل الناس بس مش لقية فرصة كويسة في وسط
زجمة الجامعه والناس الكتير الي في الدفعه
رومانسية مووووووووووت بتعشق عامر منيب وحماقي عمرها ماحبت قبل كده عشان كانت عايشة
مع اهلها في دولة خليجية وطبعا مافيهاش اختلاط ونزلت مصر على الجامعه بس ولسة مش لقت
الشاب الوسيم الي بتحلم بية

اما بطلنا بقى فهوة اسلام اسلام باشا عندو 23 سنة شاب وسيم جدا جذاب بشكل مش طبيعبي
مثقف لابعد الدرجات خلص كلية تربية قسم فلسفة وعجبتو اوي الفلسفة من ايام ثانوي وجايب مجموع
يدخلو احسن جامعه بس هو ايه حاطط هدفو وهو الفلسفة
المهم يعني كل همو في الدنيا يبقى دكتور فلسفة بس مش متزمت ولا حاجة بالعكس عاوز
يخلي كل الناس تحب الفلسفة زي ماحبها ومش عاوز يشتغل دكتور عشان السمعه ولا اللقب ولا حتى الفلوس
هو كل الي همو يخلي كل الناس تحب الفلسفة ويوصل رسالتو صح بس
بيموت في عمر دياب واليسا رومنسي لابعد الدرجات والده متوفي وعايش مع مامتو واخواتو

دول الابطال الاساسين يارب اكون قدرت اوصلكم صورتهم كويس
لو لقيت تشجيع هكلم لو مش عوازين بلاش اقف لحد هنا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo

كاتب الموضوعرسالة
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق



عدد المساهمات : 3970
تاريخ التسجيل : 09/03/2009

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالخميس 18 يونيو 2009, 4:56 pm

الحلقة 15[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




وبعد مامشيت اسراء مسك اسلام ايد نهى وجسمها كلو اترعش من مسكتو لايديها وخدها ووداها المكان
الي بيعدو فية وبعد ما اعدو


اسلام : نهى انتي بجد كتير عليا انا ......انا ..........

"ن : انت اية ماتنطق ارحمني بقى
"س: انت اتجننت ده الي ناقص تقولها انك بتحبها وترجع تخونك زي نهى تاني وتيجي تعيطلي انت حر
وبعدين انت لسة ماتاكدتش من حبك ليها انت يادوبك معجب بيها مش اكتر من كده اهدى بقى

نهى : انت اية يا اسلام سكت لية
اسلام : انا مش عارف اقلك اية يانهى ..بجد الي بتعملية عشاني كتير من ساعت ماعرفتيني وانتي خايفة
عليا اكتر من نفسي بتعملي معايا الي محدش عملو معايا هدية عيد ميلادي جبتهالي قبلها بشهر
بجد كل ده كتير عليا قوليلي بس اية الي يرضيكي ويبصطك وانا اعملهولك
نهى : انا الاول كنت بعمل كل ده من غير ماعرف انا بعملو لية وبعدين انا مش بعمل حاجة عشان مستنية
منك رد عليها ولا حتى شكر كفاية عليا اني اشوفك مبصوط دي عندي بالدنيا كلها اما الباقي مايفرقش معايا
وانت عارف ده كويس مش جديد عليك وعارف كويس انا بعمل كل ده لية بعملو عشان .....عشان..
اسلام : عشان اية يانهى
نهى : عشان ب.....بحبك
من كتر ماكانت الكلمة طلعه بجد من قلبها وهزت كل كيانها نزلت الدموع غصب عنها من عينيها
اسلام وهو بيمسح دموعها: لا يانهى مش عاوز اشوف دموعك دي تاني دي غالية اوي عليا
نهى : حاضر
اسلام : نهى عشان خاطري مش عاوزك تزعلي مني ابدا انتي عارفة لما ببقى مدايق بفضل اعد لوحدي
وابعد بزات عنك عشان ماجرحكيش وانا متنرفز
نهى : انا عمري مازعل منك يا اسلام مفيش حد بيزعل من روحو
اسلام : ربنا يخليكي ليا ديما يارب
نهى بكسوف : ويخليك ليا
اسلام : الله طلعه منك زي العسل

بصت نهى في الارض وابتسمت

اسلام : ياااااااارب اشوف الابتسامة دي على طول على وشك الجميل ده
نهى : ماشي شكرا ويلا بقى عشان ماتعلقش في البيت
اسلام : لا يانهى كان نفسي اعد معاكي اكتر انتي عارفة ان بقالي كتير مش عارف اعد معاكي
عشان خاطري اعدي كمان شوية
نهى : خلاص اوعدك اوعدك اعد معاك كتير يوم عيد ميلادك
اسلام : يا سلام كمان مدايني معاد بعد شهر اية الجمال ده
نهى : معلش بقى عشان خاطري
اسلام : خلاص ماشي نعديها المره دي يلا قومي عشان اوصلك

ووقف ومدلها ايدو عشان يقومها وبعد ما قامت وقفت رفع ايديها وباسها .....جسمها كلو اتنفض وماقدرتش
تقف فاعدت تاني

اسلام : مالك يانهى في حاجة
نهى :..............
اسلام : نهى ردي عليا
نهى : ...ل.....لا ..م...مافيش ..حاجة
اسلام : ازاي مافيش دنتي مش قادرة تخدي نفسك
نهى وهيا بتاخد نفس : لا خلاص مافيش يلا نروح بقى
اسلام : متاكده
نهى : اه يلا بقى
اسلام : ماشي ماشي

قامو مع بعض وفضل طول الطريق حاضن ايديها جوة ايديه لحد ماوصلها وركبت فضل باصص ليها لحد
ما بعدت عن عينو .....
وعدت الايام وكل يوم اسلام يقرب لنهى اكتر خصوصا انو قرب يسيبها ويروح الجيش بدا يحس انو هيبعد
عنها غصب عنو ماكنش متخيل ازاي هيبعد عنها ومش هيشوفها طول المده دي بعد ماتعودو على بعض
ونهى كل يوم حبها لية يزيد ويكبر اكتر واكتر ومافيش حاجة قادرة تبعدها عنو ولا معاملتو الوحشة ليها
في اوقات زعلو ولا غيرتها المجنونه علية قدرت تبعدها عنو ولا كلام اسراء ليها بالعكس كانت كل يوم
تقرب منو اكتر وتتعود علية اكتر وحبو يزيد جوة قلبها اكتر واكتر واكتر وطل الليل تحلم بية وبكلمة بحبك
وتتخيل هتعمل اية وقتها واوقات تخاف وتحس انو بيعاملها عادي بس هيا الي فاكرة انو بيحبها
وفي يوم

وائل : ازيك يانهى فينك يابنتي محدش بيسمع صوتك ولا لازم اتصل انا عليكي عشان تسالي يعني
نهى : لا والله يا وائل عادي جدا انت عارف بس الجامعه وكده يعني
وائل : اه الجامعه طيب بقلك انا واسلام الجمعه الجاية هنخرج ومعانا ناس صحابنا تيجي معانا
نهى : هتروحو فين
وائل : مكان في الزمالك يجنن تحفة اوي منك للنيل على طول
نهى : مممممممم طيب هشوف واقلك
وائل : عموما احنا هنروح ساقية الصاوي

"ن : شقة يالهوي وانا هروح اعمل اية انت اتجننت ياوائل

نهى : خلاص هقول لماما واقلك
وائل : اوك ماشي مش عاوزة حاجة
نهى : لا ربنا يخليك

وبعد ماقفل

"ن: ده اتجنن ولا اية عاوزني اروح معاه هو واسلام وناس صاحبهم شقة وكمان في الزمالك لية يعني
شايفني اية ده اتجنن اكيد لا انا لازم اكلم اسلام واقلو

نهى : الو سلام عليكم
اسلام : عليكم السلام ازيك ياقمر
نهى : تمام الحمد الله وانت
اسلام : انا كويس الحمد الله
نهى : بقلك وائل لسة مكلمني وعاوزني اروح معاه شقة الصاوى
اسلام : اه ده مكان جميل جدااااااااااااااااااااا وتحفة يابنتي يجنن وانا كمان هروح معاه
نهى : نعم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وانت عاوزني اروح
اسلام : اه وفيها اية يعني
نهى : اسلام انت بتهرج اروح مع وائل شقة في الزمالك
اسلام : شقة شقة اية انتي اتجننتي
نهى : مش انت الي بتقول
اسلام : بقول اية
نهى : منا بقلك وائل عاوزني اروح معاه شقة الصاوي
اسلام : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نهى : بتدحك دلوقت على اية ممكن افهم يعني
اسلام : يابنتي اسمها ساقية الصاوى ده مكان ثقافي جدا وفية كل الفنون وفي حفلات لمغنين كمان
نهى : يا راجل وانا قلت وائل اتجنن ههههههههههههههه معلش اصلك عارف من الجامعه للبيت مابعرفش الاماكن دي
اسلام : معلش معلش منا عارف انك لسة كتكوتة المهم هتيجي ولا لاء
نهى : بدام كده يبقى اكيد هاجي
اسلام : طيب استعدي بقى احنا هنروح الجمعه الجاية
نهى : طيب وانا هعرف اروح ازاي
اسلام : اه صحيح طيب اقلك احنا نقدمها يوم الخميس ونتقابل في الجامعه بعد المحاضرات ونروح مع بعض
عشان تعرفي الطريق
نهى : خلاص تمام كده

وحصل زي ماتفقو اتقابلو في الجامعه وراحو اعدو في المكان ده

نهى : انت اية ياوائل دنت فظيع فعلا ده المكان جامد وعلى النيل على طول يابني انا شوية كده وانط
اسلام : لا ربنا يخليكي محدش فينا بيعرف يعوم
نهى : يا سلام انا بعرف اعوم كويس اوى
وائل : بس دي مايه حلوة مش مالحة
نهى : ولا يهمني
اسلام : بطلي جنان يامجنونة
نهى : ماشي يا استاذ عاقل
وائل : البت نيهال قالت جاية ولحد دلوقت ماجتش غريبة
دينا : معلش اصلك عارف مواعيد نيهال
وائل : اه طبعا طيب وبعدين هنعد كده لازم نعمل حاجة
اسلام : مممم طيب نعمل اية
ايهاب : اقلكم فكرة جامده جدا
مروة : قول ياعم الاختراعات
دينا : معلش بس يامروة سيبية يتكلم
ايهاب : بصو احنا كل واحد فينا يقول رايو وانطباعو الاول في كل الي اعدين
وائل : يابن الاية فكرة جامده موت
نهى : طيب منا ماعرفكمش كلكم غير اسلام ووائل اعمل اية بقى
ايهاب : مش مشكلة احنا قلنا الانطباع الاول بس
نهى : طيب موافقة

واعدو يلعبو طول الوقت لعب بالشكل ده لحد ماجت الساعه 7

نهى : يا جماعه انا اسفة جدا انا لازم استاذن مش هينفع اعد اكتر من كده اعبال مواصل البيت فيها
ساعه كمان
دينا : لا يانهى مش بعد ماتعودنا عليكي
نهى : معلش ياقمر المرة الجاية نعد اكتر ان شاء الله
مروة : خلاص وعد منها يادينا هتعد معانا اكتر المرة الجاية
دينا : خلاص ماشي
ايهاب : طيب تعالى اوصلك
اسلام : لا معلش سيب المشوار ده ليا انا
نهى : يلا بقى مش هنتخانق
اسلام : ماشي يلا قدامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالخميس 18 يونيو 2009, 4:57 pm

ومشيت نهى واسلام عشان يوصلها

اسلام : ده الي ناقص تروحي مع ايهاب يوصلك
نهى : يابني هو انا قلتلو يجي
اسلام : نهى خلي بالك من ايهاب ده واد بتاع بنات معلش خلي بالك من تصرفاتك معاه
نهى : حااااااااااااااضر انا بقى هروح ازاي بصراحة اخاف اركب تاكسي دلوقت
اسلام :اه طبعا تاكسي اية دوقت بصي احنا نطلع الكوبري وتشوفي اي حاجة لرميسيس ومن هناك تعرفي تتصرفي
نهى : اه كده كويس

وطلع معاها اسلام ووصلها ووقفو مع بعض لحد ماركبت

اسلام : نهى لما توصلي كلميني عشان خاطر
نهى : حاضر والله هتصل وياريت انت كمان ماتتاخرش وتروح
اسلام : حاضر ياقمر

واول ماروحت اتصلت على البيت
نهى : الو
اسلام : اهلا ياقمرى
نهى : انت وصلت امتى
اسلام : لسة داخل من باب البيت وجريت على التليفون
نهى : يا سلام اية التوافق ده انا كمان لسة واصلة البيت
اسلام : عشان تعرفي بس القلوب عند بعضها اية رئيك في الجو بتاع النهارده ده
نهى : جااااااامد موت والاعده كانت حلوة اوى والله
اسلام : عارفة احلى حاجة كانت اية
نهى : اية
اسلام : اني كنت اعد معاكي على النيل
نهى : يا سلام
اسلام : بجد مبصوت اوي النهارده عشان طول اليوم مع بعض
نهى : وانا كمان كنت مبصوتة عشان كده والله
اسلام : يارب على طول مبصوطة
نهى: طول منا معاك ببقى مبصوطة
اسلام :بجد يانهى
نهى : انت لسة عندك شك فكده
اسلام : لا بس بحب اسمعها منك
نهى : ماشي هقولهالك على طووووووووووول بس بشرط تبقى جمبي
اسلام : وعمري ماهبعد عنك تاني انا مش مجنون عشان ابعد عنك
نهى : يبقى اتفقنا ....يلا بقى قوم عشان تتغدى وتنام
اسلام : وانتي كمان
نهى : حاااااااااضر
اسلام : صحيح خدي رقم موبيلي
نهى : اخيرا اتفكت عقدتك وفتحت موبيلك
اسلام : اه الحمد الله
نهى : الحمد الله هتها بقى
اسلام :012..............
نهى : خلاص انا سجلتها دلوقت يلا قوم بقى مش هنعد نرغي كتير
اسلام :اوك تصبحي على خير
نهى : وانت من اهلو

وطبعا زي كل مرة نامت نهى وهيا عمالة تحلم باليوم الي تسمع فية كلمة بحبك وتاني يوم الصبح
قامت نهى وراحت لاسراء في البيت تحكيلها الي حلصل وتعد معاها شوية

اسراء : هو باقي قد اية على عيد ميلادو
نهى : خلاص ده هيبقى يوم التلات الجي ده يابنتي انا اعده على نار نفسي اليوم ده يجي
اسراء : اشمعنى ياعني
نهى : مش عارفة بس عوزة اقولو اول وحده كل سنة وانت طيب
اسراء : ماشي ياست المجنونة
نهى : بجد يا اسراء انا بحبو اوى ومش عارفة ابعد عنو انتي عارفة من ساعت ماديتو الهدية وانا حية انو قرب مني
اوى وكل يوم معايا ويسال عني وعلى طول اعد معايا انا
اسراء : يلا ربنا يهدية وينطق دنا اتخنقت منو بجد خلاص
نهى : مش مهم عندي يقولها ولا لاء المهم يكون حاسس بيها فعلا مش يقولها بس كده
اسراء : طبعا بعد ده كلو ومش حاسس بيها ده يبقى فعلا مابيحسش
نهى : بس هعمل اية في عيد ميلادو
اسراء : ولا حاجة منتي جبتي هديتو وادتيهالو
نهى : لا انا هجيبلو حاجة تانية
اسراء : يالهوى انتي هتجنني يابت انتي
نهى : بصي هو كان نفسو في نضارة شمس قومي ننزل نشتريها يلا
اسراء : مجنوووووووووووووووووووووووووونة انا اعرف وحده مجنونه
نهى : بطلي رغي والبسي يلا
اسراء : بقلك اية يانهى انا بفكر اقطع علاقتي بيكي
نهى : ونا كمان بفكر في كده بس بعد ماننزل نجيب النضارة يلا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسراء : خلاص اهمدي هروح اقول لماما واننزل
نهى : شطرة يلا ياماما [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وراحت نهى جابتلو النظارة وغلفوها احلى تغليف وشالتها في دولابها ويوم عيد ميلادو الساعه 12

نهى : كل سنة وانت طيب
اسلام : وانتي طيبة ربنا يخليكي ليا
نهى : ها اول وحده ولا لاء
اسلام : اول وحده في كل حاجة على طول ربنا يخليكي ليا
نهى : ويخليك ليا يارب ها هتيجي امتى بكرة
اسلام : من بدري طبعا وانا في الجامعه
نهى : طيب اما نشوف مواعيدك البايظ دي انا بكرة هروح مع اسراء الجامعه هستناك في المدرج اوك
اسلام : اوك ياقمر يلا تصبحي على خير
نهى : وانت من اهلو

وتاني يوم لبست نهى طقم كانت مشترياه جديد عشان عيد ميلاد اسلام ولبست جيبةجينز وبدي ضهرو مفتوح
لبني في ابيض وتحتة بدي كارينا لبني وحطت ميكب خفيف ولبست لينسزز وبوت بكعب عالي وكانت اخر شياكة
واول ماشفتها اسراء

اسراء : اية الحلاوة دي يابنتي اية الجمال ده دنتي شيك موت النهارده بجد طلعتي بنت مش ولد
نهى : اية رئيك انفع
اسراء : تنفعي بس دنتي تنفعي اوى يخربيت شياكتك
نهى : وانتي كمان شيك موت النهادرة اصلا الاخضر بيبقى جامد عليكي
اسراء : عشان تعرفي بس مش اي حد ده احنا هنحولو النهارده
نهى : يارب بس ياخد بالو
اسراء : لو ماخدش بالو يبقى اعمى وانا بقلك من دلوقت تسيبية
نهى : ماشي يافلحة يالا نركب عشان نلحق المحاضرة
اسراء : لا استني ماما هتيجي توصلنا ماينفعش نمشي بالمناظر دي في الشارع نتخطف يابنتي
نهى: ههههههههههههههههههههه ماشي

واول مادخلو المدرج
نهى : يادي النيلة ابت دي لزقلنا كده لية
اسراء : سيبيني عليها وانا اخليها تبعد عننا خالص
نهى : لا بلاش خليها منا عارفاكي هتكرهيها في الكلية كلها
مها : اية ده اية ده اية الموزز الي جاين دول مش معقول اية يانهى الجمال ده دنتي فظيعه موت النهارده
نهى : طبعا النهارده يوم مخصوص
مها : اه عشان اسلام ماشية معاك ياعم
نهى : ادعيلها انها تمشي بس
اسراء : يلا نعد انا تعبت من السلم
نهى : اه وانا كمان
وبعد ما اعدو دخل اسلام المدرج وهو لابس القميص الجديد الي نهى جابتو واول مانهى شافتو
حست ان قلبها اتخطف وجسمها كلو اترعش ومابقتش قادرة تشيل عينيها من علية واسلام اول ماشفها
ماصدقش نفسو ان دي نهى حس انها اتغيرت اوى او يمكن هو الي شافها بعين تانية حس انو اول مرة يشوفها
وقرب منها بشويش وهو باصص في عنيها اوى

اسلام : اية الجمال ده يخربيت عقلك دنتي طلعتي قمر اية ده يابنتي
نهى : ...ا....القميص حلو اوى عليك
اسلام : سيبك مني انا انتي بجد زي القمر النهاردة بقلك اية مافيش بيتكم النهارده خلاص انتي اعده
هنا طول اليوم
اسراء : احم احم نحن هنا
اسلام : معلش يا اسراء مخدتش بالى ازيك عاملة اية
اسراء : الحمد الله تمام كل سنة وانت طيب
اسلام : وانتي طيبة
مها : اية ياعم هو عشان نهى تنفضلنا ولا اية
اسلام : خليكي انتي على جمب شوية اما شوف البت دي يالهوى دنتي قمررررررررررررر ده انا كنت اعمى
على كده
اسراء : ايون بدون نقاش
اسلام : طيب ابعدو شوية كده خليني اعد جمب القمر دي
نهى : مع الاسف اجنا جينا متاخر ومافيش مكان انت مضطر تقف
اسلام : كلو يهون عشانك ياجميل
نهى : .......... [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وبعد المحاضرة ماخلصت قامت نهى واسلام واسراء ومها وخرجو برا المدرج وهما ماشين

اسلام : ممكن يا اسراء تشرحيلي شوية من الاتيني النهارده عشان خلاص كلها كام يوم وارح الجيش
اسراء : اه طبعا انت تامر واعتبرها برضو هدية عيد ميلادك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : ماشي ياستي مقبولة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] اية ده يانهى
نهى : اية في اية
اسلام: البدي ضهر كلو مفتوح
نهى : طيب فيها اية منا لبسة من تحتية بدي تاني
اسلام : لالا انتي جيتي ازاي ازاي لحد دلوقت ماتخطفتيش
نهى : اصل مامتك اسراء جابتنا بالعربية
اسلام : اه قولي كده بصي انا هفضل ماشي وراكي عشان محدش يخطفك
مها : هههههه بدي جارد يعني
اسلام : خليكي فحالك يامها انتي مش شايفة البت محلوة ازاي
مها : بصراحة زي القمر وعلى فكرة النهارده هيجي محمد
اسلام : لامش وقت حد النهارده خالص انتي يابت يانهى تروحي على طول اول ماروح انا فاهمة
نهى : يعني بزمتك هعد لية بعد كده
اسراء : يلا قدامي يافاشل انت عشان اشرحلك

وطول الوقت ونهى عمالة تبص لاسلام وهو اعد مع اسراء وبتشرحلو وكل شوية هو يبصلها ويرجع تاني
للشرح ويركز في المزاكرة وبعد ماخلصو قامت اسراء روحت وراحت مها لمحمد وفضل اسلام ونهى مع بعض

اسلام : بصي انتي تخليكي هنا هروح اجيب ورق من اماني وارجع
نهى : طيب ماجي معاك
اسلام : لا بلاش مش عاوزك تخدي عين وبعدين اماني بتتعامل معاكي باسلوب وحش وانا مستنيلها على غلطة
نهى : طيب هستناك هنا
اسلام: ماتكلميش حد وماتروحيش كده ولا كده فاهمة
نهى : ماشي بس مش تتاخر
اسلام : وانا اقدر اتاخر على القمر
نهى : طيب يلا بسرعه

ومشي اسلام واعدت نهى تستنى في نفس المكان نص ساعه وكانت خلاص هتعيط وهيا اعده تستناه

"ن : اكيد السوسة دي خلتو يعد معاها ومش يسيبها منا عارفة حركتها طيب وبعدين هعد
استنى كده كتير يعني اليوم كده ضاع الاول شرح مع اسراء ودلوقت ورق مع اماني ربنا يستر وماطللعناش
وحده تانية

رن موبيلها نمرة غريبة

نهى : الو
اسلام : انتي فينك يانهى
نهى : منا اعده مكان منت سيبتني
اسلام : رحت هناك مليون مرة ومش لقيتك بقلك تعالى مكان ما وائل ونيهال ومي بيعدو
نهى : حاضر يلا باى

"ن : اهو ده الي كان ناقص طلعتلها مي ونيهال كمان الحمد الله اليوم ضاااااااااااااااع

وراحت نهى لاسلام في المكان زي ماتفق معاها
اسلام : اية يابنتي رحت دورت عليكي ومش لقيتك
نهى : والله كنت اعده هناك
اسلام : طيب تعالى اعدي معانا
مي : ازيك يانهى محدش بيشوفك لية
نهى : موجوده والله ...بقلك يا اسلام انا هروح اعد مع نريمان ومحمد وعبير
اسلام وهو بيقوم : نهى تعالي اعدي وماتنرفزنيش ربنا يخليك
نهى : منا شيفاك اعد مع مي يعني خليكو اعدين براحتكو وانا هروح اعد مع حد تاني
اسلام : نهى ماتجنننيش اعدي وانتي ساكتة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى : حاضر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وفضلت نهى طول الاعده ساكته مش بتتكلم وفجاءة رن موبيل اسلام وخد الموبيل وبعد بعيد


تتوقعو مين الي على الموبيل ولية بعد لية ماتكلمش قدام نهى .؟؟؟؟؟



استنوني الحلقة الجاية وانا اقلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالخميس 18 يونيو 2009, 5:50 pm

لو مش هتردوا هتأخر فى الحلقات يالا بقى
مستنى ردودكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5578
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالخميس 18 يونيو 2009, 8:05 pm

والله يا احمد لو مانزلت الحلقه بسرعه انته حر واخيرا الواد ده بدا يحس يلا مستنين نشوف هيعمل ايه بسرعه بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالجمعة 19 يونيو 2009, 1:18 am

اه تصدقى
اصبرى يا ختى
لحد ما تعرفى كان بيكلم مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالجمعة 19 يونيو 2009, 1:26 am

الحلقة 16 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



وفضلت نهى طول الاعده ساكته مش بتتكلم
وفجاءة رن موبيل اسلام وخد الموبيل وبعد بعيد

"ن: يا سلام ورحت بعيد لية بقى اشمعنى دلوقت مهو موبيلك رن الف مرة وكنت واقف تتكلم قدامنا
حصل اية يعني....وانا هعد اكلم نفسي كده كتير لا انا هقوم قال يعني عوزة اكلمو واشوف بيكلم مين
وقامت نهى وقربت منو وهو واقف مديها ضهرو وسمعت شوية كلام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اسلام : خلاص يانهى شوية كده واجي انتي قدامك قد اية ....طيب خلاص نتقابل في المترو مكان ماكنتي
بتستنيني ايام الجامعه ...خلاص ماشي ياقمر شوية واجي .....لالالا مش تقلقي مش هتاخر طبعا
يلا خلي بالك من نفسك ...مع السلامة

"ن : نهى يعني لسة بتكلمها يا اسلام مش كفاية سنسلتها الي مش بترضى تقلعها ابدا كمان
بتكلمها وهتروح تقبلها وتسيبني عشنها بجد حرام عليك يا اسلام حراااااااااااااااااااااام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اتملت عنيها دموع بس ماسمحتلهاش تنزل وفضلت حبساها جوة عنيها لما لقت اسلام لف ضهرو وبيقرب منها

نهى وهيا حاطة ايديها في وسطها وبتحاول تهرج : اشمعنى التليفون ده قمت بعيد يعني
اسلام : مافيش دي نهى
نهى : نهى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : انا كمان اتفاجئت بيها امبارح بتكلمني وتقولي كل سنة وانت طيب وعوزاني اروح الجامعه
بتاعتنا عشان كل الجروب بتاعنا عملنلي حفلة بسيطة كده على الديق
نهى : اه يعني هتمشي دلوقت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : معلش يانهى بجد مش هينفع اقلهم لا .

بصت نهى في الارض وهيا بتحاول تمسك دومعها

اسلام : نهى ممكن تبصيلي

بصتلونهى وعنيها مليانة بالدموع

اسلام : خلاص مش همشي دلوقت هعد معاكم شوية وبعدين امشي
"ن : يادي النيلة انت مابتفهمش معاكم تانى يخربيت كده الرحمة يابني
اسلام : يلا بقى عشان مي ماتدايقش اننا سيبناها لوحدها
نهى : حاضر

وراحو اعدو شوية مع مي وبعد نص ساعه بالظبط

اسلام : خلاص يامي مش عاوزة حاجة انا هقوم امشي بقى عشان في ناس مستنيني في الجامعه
مي : خلاص اوك وانا كمان ياسر كان عاوزني في موضوع فهروح اشوف عاوز اية
اسلام : ماشي ياقمر اشوفك باى ......اية يانهى مش هتيجي توصليني
نهى : طيب ماشي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وقام اسلام ونهى ماشين ناحية باب الجامعه

نهى : اسلام ممكن تقف شوية
اسلام : ايوة يانونة

طلعت نهى من شنطتها هدية صغيرة ملفوفة بورق هدايا احمر ومربوطة بشريطة فضي واديتهالو

اسلام : اية ده
نهى : خدها وانت تعرف ....اسلام الجامعه بتتفرج علينا

خد اسلام الهدية وفتحها

اسلام : لا بجد كتير اوى يانهى وانتي عرفتي ازاي ان نفسي في نظارة شمس
نهى : عرفت وخلاص
اسلام : بس كده كتير وبعدين انتي جبتي هدية عيد ميلادي خلاص
نهى : يووووووووة وانت مالك انا حسة اني مقصرة ومش جبت حاجة مالكش دعوه انت وماتخنقنيش بقى
اسلام وهو بيلبس النظاره : ههههههههههه يالهوي لمضة ..... هاقوليلي حلوة عليا
نهى : انا والله كنت خايفة مش تليق مع وشك بس طلعت تجنن تعيش وتلبس
اسلام : ربنا يخليكي ليا ياااااااااااااااااارب
نهى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ماشي
اسلام : ممكن اعرف بقى انتي لية زعلتي لما اعدنا مع مي
نهى : يعني المفروض اننا كنا نعد مع بعض النهارده طلعتلي مي واماني ومها وادي كمان نهى
اسلام : ممكن طيب تبصيلي انا هنا قدامك مش بعيد
نهى : وانا مش هعد اكلم مرايه وانت لابس النظارة لو كنت اعرف كده ماكنتش جبتها اصلا
اسلام : طيب ماشمس في عيني
نهى وهيا بتروح مكانو : اهو ياسيدي اقلع بقى البتاعه دي بدل ماكسرها
اسلام : ههههههههههههه طيب ياستي اهو بصيلي بقى
نهى وهيا بتبص في عينو : ماشي اهو
اسلام : بصي يانهى انا عاوز اقلك حاجة مهمة اوووووووي انتي غير كل البنات الي انا اعرفهم والي عرفتهم
نهى : يعني اية
اسلام : اقلهالك ازاي يعني ....بصي انتي ليكي مكان كبير اوى في قلبي وانتي اهم وحده عندى
كل البنات التانية معزتهم في قلبي اصحاب وبس زمالة عادية وبس انتي غير انت فوق اوي في قلبي
انتي حاجة تانية خالص بعيده عن كل الناس دي فهمتي ولا لسة
نهى : لا مافهمتش برضو
اسلام : منا مش هقول اكتر من كده وانا عارف انك فهمتي نهى انتي ليكي قصر كبير في قلبي
ليكي انتي لوحدك اي حد تاني مايفرقش معايا انتي غيرهم كلهم فهمتي يعني ماتزعليش تاني
عشان كلمت دي ولا اعدت مع دي ولا عملت اي حاجة انتي غيرهم كلهم انتي اهم منهم كلهم افهمي بقى
نهى : خلاص ماشي طيب فهمت شوية اهو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : خلاص كفاية كده ويلا قدامي عشان توصليني
نهى : حاضر

"ن : بقى بعد كل الكلام ده ترجع تقولي امشي يارب اهدية بقى يارب لحسن هموت نفسي وارتاح بقى
"س: كده كويس الحمد الله قلت شوية من الي فقلبي .... بس يارب يكون فعلا ده الي في قلبي

وبعد ماخرجو من الجامعه وهما لسة واقفين عند بوابة الجامعه

اسلام : مش عاوز اسيبك بجد
نهى :انا كمان والله مش عاوزة اسيبك بس معلش عشان صحابك
"ن : طيب خليك قاعد طيب
اسلام : بجد مش قادر اسيبك مش هاين عليا اسيبك وانتى موزة كده النهارده
نهى : معلش بقى المرة الجاية
اسلام : ..............طيب وبعدين
نهى : يلا بقى عشان صحابك مستنينك وانت اتاخرت اوى عليهم
اسلام : مش قادر اسيبك والله ... طيب هو انتي هتعملي اية بعد مامشي
نهى : همشي على طول هروح البيت يعني هعمل اية
اسلام : نهى عشان خاطري ماتروحيش في حتة ولا تعدي مع حد
نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]يعني هروح فين ولا هعد مع مين
اسلام : ماتعديش مع مها الواد الي معاها ده بيعد يبص على البنات خلي بالك مش تعدي مع حد
نهى : والله هروح ولو قابلتها في الطريق هسلم عليها وامشي
اسلام : تسلمي عليها هيا بس مش هو
نهى : يالهوى حاضر والله ماهلكمو حتى
اسلام : ماشي خلي بالك من نفسك وماتخليش حد يبصلك خالص
نهى : حااااااااااااااضر هروح البس اسدال ونقاب واروح هترتاح كده
اسلام : لاء برضو انا مش هطمن لحد ماتروحي البيت اول ماتوصلي ترنيلي فاهمة
نهى : حااااااضر في حاجة تانية
اسلام : لا خلاص
نهى : طيب يلا باى ماتتاخرش
اسلام : حاضر
نهى : ولا اقلك اعد براحتك انت بقالك كتير مش شفتهم
اسلام : ربنا يخليكي

ولسة نهى جاية تمشي قام اسلام مسكها من دراعها وباس راسها وبص في عنيها وقالها

اسلام : خلي بالك من نفسك عشان خاطري
نهى وهيا بتبص لعنية : حاضر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وسابها ومشيت وطول الطريق
"ن: انا مش مصدقة نفسي هو بجد الي حصل ده طيب معنى كلامو اية ...هو بيحبني بجد ...لا بجد
مش مصدقة نفسي يعني انا كنت صاحية مش بحلم بجد ده ...ده باس راسي لالالالا انا بحلم
صح ياهووووووووووووووووو حد يقولي اني نايمة اني بحلم ...... لالالالا انا صاحية وهو قالي الكلام ده
انا اغلى وحده عندو يعني مش فارقة معاه اي واحده انا بس انا بس يعني يعني هو بيحبني انا مش نهى

وقطع سرحنها ده صوت مها

مها : اية ياعم السرحان ماشية كده وانا بقالي ساعه بجري وراكي انا ومحمد في اية يابنتي
نهى : لالا ولا حاجة
"ن : كنت حاسس ياحبيبي اني هقابل المصايب دي
محمد : مش تعرفينا يامها
مها : دي نهى زميلتي معايا في 3 فلسفة
مخمد : اهلا وسهلا ماكنتش اعرف ان فلسفة فيها قمرات كده
مها : ياسلام ماشي يامحمد ...بقلك يانهى هو اسلام راح فين
نهى : اسلام ده مشي ماعرفش راح فين بس مشي
مها : الواطي ولا سلم عليا عموما ملحوقة لما اشوفو ....وبعدين احنا هنعد نتكلم كده على الواقف
ماتيجي تعدي معانا شوية
نهى : لالالالالا انا هروح خلاص اصلا عوزة انام
محمد : لا ماينفعش اسيبك تمشي كده من غير ماعزمك على حاجة
نهى : معلش المرة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالجمعة 19 يونيو 2009, 1:27 am

محمد : اية يامها انتي هتفضلي ساكتة كده شوفي صاحبتك مش بتقولي مش بترفضلك طلب
مها : لالالا هيا هتيجي معانا ....خلاص يانهى عيب كده
نهى : طيب ثوانى اعمل مكالمة وارجع
مها : طيب مستنينك
محمد : ماتتاخريش علينا

وبعدت نهى بعيد عنهم شوية

"ن : يادي النيلة وبعدين بقى اسلام هيزعل انا هكلمو واقلو بقى واشوف هيقول اية ....اصلا انا مبصوطة
انو بيغير عليا احسن خلية يغير كمان [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
واتصلت نهى على اسلام

اسلام : وحشتيني اوووووووووووى
نهى : وانت كمان [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : ها ركبتي
نهى : بص من غير زعيق انا قابلت نهى والي اسمو محمد ده ومصممين اني اعد معاهم شوية
وانا مش عارفة اهرب منهم باية قلت اكلمك واستاذن منك الاول
اسلام : خلاص ماشي يانهى اعدي معاهم شوية مش تتطولي وانا هرنلك كمان شوية تقوللهم البيت
ولازم اروح والكلام ده فاهمة
نهى : حاضر بس مش تتاخر عليا انا مش عاوزة اعد اصلا انا هموت ونام
اسلام : ماشي مش هتاخر انا اصلا بعد ماتقفلي هرن
نهى : لامش قوي كده هيفهمو
اسلام : خلاص ماشي يلا خلي بالك من نفسك باى
نهى : وانت كمان باى

وبعد ماقفلت ورايحة على مها ومحمد الي كانو وقافين يتكلمو عليها طول الوقت

محمد : ماكنتش اعرف انك تعرفي بنات حلوة اوى كده
مها : اية ياعم انت ماتلم عينك دي شوية على فكرة ريح نفسك دي بتحب اسلام اصلا
محمد : وانا مالي تحب مين بس البت اية قمر اووووووووووي
مها : بس بقى دي جاية اهي

ورجعت نهى ليهم
نهى : خلاص ماشي انا هعد شوية استاذنت منهم في البيت وقالولي اعدي شوية ومش تتاخري
محمد : ده من حظي يلا بقى نعد
مها : هتعد في المكان بتاعنا
محمد : ايوة مكان هادئ ورايق وكل الناس هناك يعرفوني واصحابي
مها : طيب

وطول ماهما ماشين ومحمد عمال يكلم وده ويسلم على ده والغريبة ان كل الناس هيا الي بتيجي تسلم علية

مها : انا اول مرة اشوف الناس بتسلم علية بالشكل ده
نهى : انتو بتعدو هنا كتير على كده
مها : اه يعني

وفي الناحية التانية محمد واقف مع واحد من صحابو

محمد : اية يامان فينك محدش بيشوفك
يوسف : والله ولا كنت هتشوفني اساسا انا جي عشان القمر دي اول مرة اعرف انك تعرف بنات نضيفة اوي كده
محمد : لم نفسك ياد لحسن تسمعك دي مالهاش في العك ده سيبك منها دي تبعي
يوسف : ماشي ياعم ربنا يسهلو

ورجع محمد يعد مع نهى ومها بعد ماجبلهم حاجة ساقعه يشربوها

محمد : معلش اتاخرت عليكو
مها : غربية في اية النهارده لية كلو بيجي يسلم كده
محمد وهو بيبص لنهى : عشان انتو معايا
مها : اه قلتلي

وطول الاعده نهى ولا راضية تشرب ولا عاوزة تتكلم وماسكة موبيلها وعمالة تبص فية مستنية اسلام يرن
واعده سرحانة خالص وهيمانة في الكلام الي سمعتو من اسلام ومش مصدقة نفسها واخيراااااااا
اسلام رن استاذنت نهى وخدت الموبيل وقامت

اسلام : اهو كفاية كده اعدتي كتير يلا بقى روحي لحسن اجي اموت مها ومحمد
نهى : انت اتاخرت اصلا خلاص انا همشي دلوقت حالا ...انت وصلت
اسلام : اه وكلهم معايا اهم
نهى : طيب يلا باى انا همشي دلوقت
اسلام : ماشي لما توصلي البيت رنيلي باى
نهى : حاضر باى

ورجعت نهى ليهم

نهى : معلش ياجماعه بيستعجلوني في البيت
مها : طيب يانهى خلاص مش مشكلة المرة الجاية نعد مع بعض
محمد : فرصة سعيده اوى بس كنت اتمنى اعد معاكي اكتر دنتي حتى ماشربتيش العصير
نهى : معلش المرة الجاية يلا باى ياجماعه

وجريت نهى لما صدقت خلصت منهم وطبعا طول الطريق عمالة تفكر في اسلام وكلام اسلام ولمست
ايديه لايديها ونظرة عنية المليانة حب وحنية وسلامو عليها قبل ماتمشي كل حاجة فكرها كانها
لسة حاصلة دلوقت حالا
وفي الناحية التانية كان اسلام اعد مع صحابو هبة ونهى ومروة ومنة ونهلة وناهد وسهى ومرام وحبيبة وخالد
واعدين يدحكو ويهرجو وطبعا طول الاعده نهى ماشلتش عينها من على اسلام ومبصوطة اوى انها شافتو
بقالها اكتر من سنة ماشفتوش بتكلمو بس في التليفون ولا حتى بتسمع دحكتو دي

" نهى : يااااااااااااااااااة يااسلام وحشتني اوى وحشتني ايامك حتى دحكتك وحشتني اوى وحشني
كلامك ونظرة عينك ولمست ايديك بجد كان نفسي اشوفك .....انت اكيد لسة بتحبني زي منا بحبك
واكيد اكتر كمان .... دنت حتى لحد دلوقت لسة لابس السنسلة الي جبتهالك ياااااااااه ياحبيبي
قد كده بتحبني ومش قادر تنساني ...انا لازم اخدك من وسط الناس دي واكلمك انا هموت وابص في عنيك
واشوف نظرة الحب الي ديما كنت بتبصهالي

وقامت من وسط الناس
نهى : اسلام ممكن بس نتكلم شوية مع بعض
اسلام : ماشي يانهى
وبعد اسلام ونهى شوية

خالد : اكيد هتقولو نرجع لبعض
هبة : يابني البت دي مش هترتاح الي لما تجرحو تانى
مروة : دي بجد زوتها اوي معاه حرام عليها تسيبو بقى في حالو كفاية الي عملتو
ناهد : انتو عارفين هيا مش فارق معاها ولا بتحبو اصلا كل الموضوع انها فاضية دلوقت اونتو عارفين
عاملة نفسها ملكة جمال الجامعه ولازم الكل تحت رجلها
خالد : يابنتي بلا قرف الجمال مش كل حاجة
هبة : سيبوها تعمل الي عوزاه بكرة هيجي كلو على دماغها

وفي الناحية التانية اسلام واقف هو نهى مع بعض

اسلام : ايوة يانهى في اية
نهى : انا ....انا ...انا لسة بحبك يا اسلام
اسلام : نعم ..بتحبيني طيب وانا اعملك اية
نهى : انا عارفة انك لسة بتحبني والدليل السنسلة الي انت لابسها دي
اسلام : لا يانهى انتي غلطانة في العنوان انا نسيت حبك من زمان من يوم ماسبتيني عشان واحد
مايستهلش ورفضتي تسمعي كلامي قدام كل الناس دي لا يانهى الموضوع انتهى وانا لو كنت لسة لابس
السنسلة دي فانا لابسها عشان عجباني مش اكتر وياريت الموضوع ده مانتكلمش فية تاني
قلتلك مليون مرة الموضوع انتهى
نهى : يعني............ يعني خلاص عمرك ماهتسامحني
اسلام : صعب اسامحك على جرحك ليا وجرحك لكرامتي وياريت كفاية كده
"س: مهو كان بايدك ترجعلها واهي راجعه ندمانه ومش اول مرة ترجعلك وتعيط خلاص بقى ارجعلها...
لا عمري ماهرجعلها دي ماتستهلش اصلا اني ابصلها ولا اني اكلمها والموضوع بجد انتهى ...لا انت لسة بتحبها
...لا مش بحبها ومش هحبها وانا هعرف انساها وخلاص هانت كلها كام يوم وارتاح منها خالص
ماشي انت حر ماتبقاش ترجع تعيط تاني
نهى : خلاص يا اسلام انا هبعد عنك خالص ومش هكلمك تاني
اسلام : ياريت
نهى : يعني حتى مش عاوز نبقى صحاب
اسلام : بتدحكي عليا ولا على نفسك يانهى فوقي احنا عمرنا ماكنا صحاب وعمرنا ماهنبقى صحاب

زادت الدموع في عين نهى وجريت بعيد عن اسلام وسابت الجامعه ومشيت ورجع اسلام لاصحابو
واعد معاهم وكملو كلام ودحك وتهريج بس كان من جواه بيتقطع

"س: انا جرحتها اوي بجد حرام عليا .... لا ولا جرحتها ولا حاجة بالعكس الي عملتو هو الصح لازم تفوق
وتبعد عني وانا عمري ماهكون ليها تاني لازم تفهم كده خلاص الي بنا انتهى ولا صحاب ولا غيرو
لا بس انا جرحتها اوي ماكنش لازم اعمل معاها كده ...دي حبيبتي دي الي كنت بمسح الدموع من
عينيها اكون انا النهارده السبب في دموعها ...لا انا زوتها بجد

ومسك اسلام موبيلو وطلب نمرة ..................

استنوني الحلقة الجاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5578
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالسبت 20 يونيو 2009, 5:06 pm

فين يا احمد الحلقات الجديده انته اتاخرت اوي كده عايزين تعويض ياريت تنزل بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأحد 21 يونيو 2009, 2:12 pm

اسف النت وحش عندى هحاول انزل اي حاجه النهارده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأحد 21 يونيو 2009, 6:57 pm

الحلقة 17 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



"س: انا جرحتها اوي بجد حرام عليا .... لا ولا جرحتها ولا حاجة بالعكس الي عملتو هو الصح لازم تفوق
وتبعد عني وانا عمري ماهكون ليها تاني لازم تفهم كده خلاص الي بنا انتهى ولا صحاب ولا غيرو

لا بس انا جرحتها اوي ماكنش لازم اعمل معاها كده ...دي حبيبتي دي الي كنت بمسح الدموع من
عينيها اكون انا النهارده السبب في دموعها ...لا انا زوتها بجد

ومسك اسلام موبيلو وطلب نمرة ..................


اسلام : الو
وائل : اهلا ازيك ياباشا كل سنو وانت طيب
اسلام : وانت طيب يادكتور ...بقلك انت فاضي النهارده
وائل : اشمعنى يعني
اسلام : بطل تناكة ياعم انت انا هعدي عليك قبل ماروح عاوز اتكلم معاك
وائل : ماشي تعالى في الصيدلية انا اعد بنش اهو
اسلام : خلاص انا بتاع سعتين كده واجيلك اجبلك حاجة معايا
وائل : ياريت تجيب اي حاجة تتاكل دنا واقع من الجوع ..ولا اقلك لما تيجي اخدك ونروح اي مطعم
اسلام : خلاص اوك ياوائل يلا باى
وائل : مستنيك باى

قفل اسلام وراح اعد مع صحابو شوية .... في الناحية التانية كانت نهى وصلت لبيت اسراء

نهى : يالهوى يا اسراء انا حسة اني بحلم .....انا بحلم بجد صح قوليلي طيب اقلك فوقيني ولا اقلك
لالالالالا مش تفوقيني ولا حاجة خليني كده بحلم يااااااااااااااااااااااااه ده معنى كلامو انو بيحبني صح
هو بيحبني يالهوووووى انا مش مصدقة نفسي انا بجد بح
اسراء : بس بس اسكتي من ساعت ماجيتي وانتي نازلة رغي مش مخلياني انظق وياريتك بتقولي
حاجة جديدة نفس الكلام عمالة تعيدي فية اهمدي شوية يامجنونه
نهى : منا مش عارفة اعمل اية نفسي اجر نفسي اتنطط نفسي اقول باعلى صوت اني بحبو والله بحبو
اسراء : يخربيت جنانك ياحمارة ماما برة اهمدى شوية
نهى : حاضر هسكت هسكت خالص مش هتكلم هعد افتكر كل كلامو ولمست ايدية ونظرت عنية
ااااااااااااااااااااااااااااه
اسراء : انا زهقت من جنانك ده يامحنونة انتي بصي انا هسمعك حاجة ممكن هتعجبك اوى وانتي
في حالتك دي
نهى : اه ياريت انا سكتة اهو

فتحت اسراء الاب توب بتعها وشغلت اغنية اول ماسمعتها نهى قامت باست اسراء وبقت عمالة ترقص

كل سنة وانت طيب ....ومن قلبي قريب....وسنادي معايا والي جي ويايا ...يا اغلى الحبايب ياسكر ودايب
ياكل الحبايب... كل خير وطيب ...وعمري الي جاي هشيلك بين عيوني شيل... ولو هقدر ياروحي
هجبلك نجوم الليل... حبيب معاك الحب طعمو جميل ...وكل سنة وانت طيب


نهى : دي بالظبط الي كنت بدور عليها يالهوى تامر ده عسل حاسس بيا اوي
اسراء : اه مهو نزلها النهارده عشان خاطر اسلام باشا
نهى : طبعا وهو اقل منها يعني
اسراء : لا ولا اقل ولا حاجة خلكي في جنانك يامجنونة
نهى : اه انا محنونه بية وبحبي لية ....بقلك ابعتي الاغنية دي على موبيلي خليني اسمعهالو بكرة
اسراء : ماشي افتحي البلوتوث

وفي الناحية التانية
اسلام وهو داخل الصيدلية : دكتور وائل فينك ياعم وحشتنا
وائل وهو قايم يسلم على اسلام : اية ياعم الشياكة دي هو الواحد بيبقى في عيد ميلادو شيك كده
ولا كنت بتقابل موزز ايوة ياعم ماشية معاك حلاوة
اسلام : اسكت انت بس انت مش فاهم حاجة انا جيتلك لما اتخنقت
وائل : احكي ياعم منا حكيم روحاني احكي
اسلام : من غير تريقة ياد
وائل: ياد ماشي ماشي قول
اسلام : اولا من شهر تقريبا نهى جابتلي القميص ده
وائل : عندها نظر وزوق وبنت اخر تمام والله
اسلام : ماتقاطعنيش تاني والا مش هتكلم
وائل: خلاص كمل كمل اديني ساكت اهو
اسلام : ايوة كده اتادب المهم يعني البنت دي عمتلي حجات كتير وانا بصراحة بدات احس يعني اني
يعني بحبها بس شوية مش اوى يعني حسيت انها مهتمية بيا اوى بتحبني اكتر من نفسها بتفضلني
على كل حاجة في الدنيا المهم عندها اني اكون مبصوط مش مهم هيا لو حتى كانت تعبانة بتفرح لفرحي
وبتحزن لحزني واقفة جمبي اوى يعني المهم انا النهارده قلتلها كلمتين كده
وائل : اوعى تكون زعلتها
اسلام : لالالالالالالالا ماقدرش بالعكس انا قلتلها انها اهم عندي من كل البنات الي اعرفهم وانها احسن
منهم كلهم وانا فوقهم كلهم في قلبي وشفت في عنيها فرحة عمري ماشفتها قبل كده من كلمتين
بس زي دول حست انها ردت فيها الروح وانها بقت احلى بكتير
وائل : طيب حلو فين بقى المشكلة
اسلام : المشكلة اني كل ما اقرب منها الاقي نهى طلعالي في البخت
وائل : ازاي يعني
اسلام : انهارده شفت نهى في الجامعه وكانت مستنياني وكنت عارف انها هتكون هناك لا وكمان دخلنا الجامعه
مع بعض زي زمان واعدنا مع بعض في وسط اصحبنا يعني وبعدين خدتني على جمب وقالتلي انها
لسة بتحبني وعاوزة نرجع لبعض
وائل : وانت قلتلها اية
اسلام : مافيش ادتها فوق دماغها وقلتلها اني خلاص مش عاوزها وقلتلها كلام جرحها اوى
وائل : احسن
اسلام : بس انا على قد ما فرحت شوية عشان رجعت جزء من كرامتي على قد ما زعلت عشان شفت
الدموع في عنيها بسببي وجرحتها اوى كده وكمان انا ...انا
وائل : انت اية يا اسلام انت اتجننت بقى تسيب وحده شرياك ومستعده تموت نفسها عشانك عشان وحده باعتك
وخانتك انت اتجننت بجد وبجد انا الي هقفلك في الموضوع ده حرام عليك نهى بتحبك بجد ويبقى حرام
عليك لو فضلت معلقها كده قولها تروح لحلها وانك مش بتحبها ماتفضلش معلقها كده وعشان مين
عشان وحده خانتك مرة وهتخونك تاني وتالت
اسلام : انا مش عاوز اسيب نهى خايف اندم
وائل : خايف تندم منت اكيد هتندم ولا عمرك هتلاقي وحده مخلصة زيها ولا عمرك تلاقي وحده تحبك
قدها بس مش عشان انت ماتندمش تفضل معلقها كده
اسلام : انت عندك حق انا خلاص لازم اقرر قبل السنة دي ماتخلص هكون مقرر نكون صحاب ولا حاجة تانية
وائل : مع ان الفترة كبيرة شوية والبنت هتتعذب جامد فيها بس مش مشكلة بدام خدت خطوة التفكير دي
مع انها متاخر اوى يا اسلام وياريت ماتظلمهاش هيا ماتستهلش كده
اسلام : بس انا بجد حاسس اني بحبها حاسس اني عاوز اقرب منها اكتر بس كل ماقرب تطلعلي نهى دي
مش مخلياني عارف احبها
وائل : قلتلك قبل كده انك تقدر تبعد عنها بس انت مش راضي ومش هتفهم ده غير بعد ماتضيع منك نهى
اسلام : لا ربنا يستر بقى
وائل : قوم يلا قدامي خلينا نروح ناكل حاجة
اسلام : ماشي يلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأحد 21 يونيو 2009, 6:58 pm

في الوقت ده كانت نهى نايمة على سريرها وباصة للسقف وشايفة اسلام وهو عمال يكلمها وسامعه كل
كلامو الي قالو الصبح وشايفة نظرة عنية شايفة المنظر قدامها كانو لسة بيحصل وبيتكرر ومش راضي يبعد عن عنيها
غير لما اتخيلت نفسها معاه وهما في فرحهم وبيرقصو سلوة على اغنية ومالو وفضلت شايفة المنظر ده
قدام عنيها لحد ما راحت في النوم ......وتاني يوم راحت عند عمتها وكان كل العيلة متجمعين هناك
اعدت طبعا مع بنات وولاد عمتهاالصغيرة محمد الي كان سنهم قريب جدا من سنهم واعدو يلعبو لعبة احكام لحد ماتحكم عليها
هيا وابن عمتها انهم يرقصو سلوة مع بعض طبعا كانت هتموت من الكسوف ووشها ادى مليون لون
والناحية التانية بنت عمتها الكبيرةمنى اعده هتموت من الغيظ عشان هيا بتحبو وهو كمان كان بيحبها اوي
بس محدش يعرف غير اخواتهم وبس... قامت نهى غصب عنها بعد تهديدات كتيرة وشغلو اغنية واعدت ترقص معاه
كانت مش شيفاه هو كانت شايفة اسلام قدام عنيها وقتها حست فعلا انها بتحلم ومش عايشة في الدنيا كلها
انها فوق السحاب بس فجاءة وبدون اي مقدمات قطعت اللحظة دي بنت عمتها منى بعد ماكانت خلاص
هطق من الغيظ

منى : كده كفاية مش نفزت الحكم خلاص تعالو يلا نكمل لعب يلا

لما صدقت نهى انها تهرب من الموضوع واعدت تكمل اللعبة وهيا همالة تتخيل نفس الموقف مع اسلام
وسرحانة في دينا تانية

واول يوم في الجامعه بعد الاجازة اتشيكت نهى على الاخر وراحت الجامعه واعدت في المدرج وعنيها على
الباب لحد ما شافت اسلام داخل وفي عنية نظرة شوق وحب ولهفة وبيقرب منها

اسلام : ازيك يانونة عاملة اية
نهى : الحمد الله انت عامل اية
اسلام : كويس الحمد الله وحشتيني بس
نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وانت كمان

واعدو يتكلمو لحد مابدات المحاضرة وبعد المحاضرة راحو مكان مابيعدو

اسلام : ها اية اخبار الاجازة معاكي
نهى : تمام الحمد الله اول امبارح كنت جمبك
اسلام : يا سلام
نهى : اه والله كنا معزومين عند عمتو على الغدا
اسلام : طيب لية ماقلتليش كنت جيت اعدت معاكم او حتى كنت شفتك من الشباك
نهى : انت بتهرج ده كل اهل بابا كلنو هناك
اسلام : اهلا وطبعا كان ولاد عماتك كلهم هناك
نهى : طبعا
اسلام : ايوة وعملتو اية بقى
"ن : هتقوليلو انك رقصتي سلوة مع محمد ...اه خلية يموت غيظ ويارب ينطق
نهى : ابدا كنا بنلعب احكام
اسلام : اه والله وبعدين
نهى : مافيش اتحكم عليا طبعا
اسلام : اتحكم باية
نهى : ههههههههههههه ارقص سلوة مع محمد
اسلام : محمد الي في زراعه
نهى : ايون
اسلام : نهى انتي بتستهبلي ولا حاجة
نهى : لا لية
اسلام : اه طيب انا هقوم عندي مشوار كده وراجع
نهى : استنى بس انا هفهمك
اسلام : خلاص يانهى بعدين
نهى : يابني محمد ده والله زي اخويا بالظبط والله العظيم يابني هو اصلا مرطبط وقريب جدا هيخطب والله
واصلا انا مولوده على ايدو والله زي اخويا اصلا وبعدين عمري ماهفكر فية لانو مش الراجل الي اعتمد علية
باقي حياتي والله
اسلام : طيب وبدام مرطبط لية بيرقص معاكي
نهى : منا قلتلك احنا والله اخوات مش اكتر وهو مش في دماغو حاجة اصلا ناحيتي
اسلام : ماشي بس والله يانهى الموضوع ده لو اتكرر مش هيحصل كويس
نهى : انت عارف
اسلام : اية
نهى : لما كنت برقص معاه في الاول ماكنتش طيقاه خالص وبعد كده ماحستش بنفسي اصلا
اسلام : نهى ممكن تبطلي كلام في الموضوع ده
نهى : افهم بس الاول ماكنتش طيقاه عشان بصراحة مش عاوزة حد يلمسني غيرك انت بس
اسلام : وبعدين ماحستيش بنفسك لية بقى
نهى : عشان كنت حسة انك انت الي معايا مش هو كنت شيفاك فعلا قدامي شفت نظرت عنيك
حسيت بلمسة ايديك بجد ماكنتش على الارض حسيت اني فووووووووووووووق في عالم تاني انا عارفة
ان ده حلم وصعب يتحقق بس هعمل اية مافيش قدامي غير الاحلام عارفة ان قلبك مش معايا وعمرو
ماهيكون ليا بس اديني بحلم كفاية عليا اني بشوفك جمبي وبشوفك مبصوط ده اهم عندي من اي حاجة تانية

ونزلت من عنيها دمعتين ماقدرتش تمسكهم جواها مد اسلام ايدو وحطها كلها على خدها ومس بصباعو دموعها
جسمها كلو اتنفظ من لمست ايدية وغمضت عنيها وفي ثواني فاقت وبعدت عنو شوية

اسلام : نهى عشان خاطري مش عاوز اشوف دموعك دي ممكن
نهى وهيا بتحاول تاخد نفس: حاضر

وفي يوم كانت نهى اعده مع وائل ومي ونيهال واسلام وكان وقتها اسلام لابس القميص الجديد
الي نهى جابتهولو وهما اعدين فاتحين اغاني جت اغنية سلمتلك لعمر دياب

مي: لالا اقفلو الاغنية دي كفاية والله هعيط منكم
اسلام : وانا كمان والله
مي : لية هو انت اتجرحت قبل كده
وائل : ايوة من وحده اسمها نهى
اسلام : اه الله يرحمها بقى
مي : لية ماتت
اسلام : لا بس ماتت بالنسبالي
وائل : اه اصلو بيحب جديد
بص اسلام لوائل جامد
اسلام : وائل اسكت بقى واتلم
وائل : بيحب بنوتة كده معاه على طول وبتجبلو حجات جامده قمصان بقى وحركات ده حتى
هيا الي جيبالو القميص ده
اسلام : لا انت خرفت النهارده اتكتم بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مي: والله مش فاهمة حاجة
وائل : احسن برضو

بصت نهى لوائل ومش مصدقة الي بيقولو

"ن : قصدو اية ....يعني اكيد اسلام قالو انو بيحبيني امال كلامو ده معناه اية غير كده
لا اكيد اسلام قالو حاجة والله طلعت مش سهل يا وائل انا لازم اعرف الموضوع ده منك انت بدام اسلام
مش عاوز يرحمني ويتكلم

وعملت نفسها مش واخده بلها من الكلام الي بيتقال وانها مركز في الموبيل وفضلت تلعب بيه

واول ماروحت كلمت اسراء وحكتلها
اسراء : مش قلتلك وائل ده سوسة هو عارف كل حاجة
نهى : بس اكيد هو قال الكلمة وهو فاهم كويس طيب لية اسلام ادايق وقام يسكتو وحاول يعدي الموضوع
بسرعه عشان ماخدش بالي
اسراء : يابتي وائل مش عبيط مش بيقول كلمة غير وهو عارف هيا رايحة فين وهتعمل اية
نهى : مش كده برضو
اسراء : بصي انتي ماتسيبش وائل غير لما تفهمي منو بقى كل الموضوع
نهى : بس وائل مش سهل مش هيقولي اسرار اسلام طبعا
اسراء : هو اكيد مش هيعمل كده بس لو خايف على صاحبو هيقلك عشان مصلحتو
نهى : ممممم ممكن فعلا عموما انا هفضل وراه
اسراء: ايوة بالظبط امشي وراه شوية وشوفي اخرو اية



وعدت الايام بسرعه لحد ما جة اخر يوم اسلام هيحضر فية محضارت وبعدها بيوم هيسلم نفسو في الجيش

اسلام : والله الجامعه هتوحشني اوي
اسراء : الجامعه بس
اسلام : وطبعا الي في الجامعه كلهم صحابي والدكاترة كلكم والله هتوحشوني
نهى : ممكن نسكت بقى وبلاش كلام في الموضوع ده
اسلام : صحيح سلمولي على ندى كتير بجد باباها وقف جمبي جامد ودخلني سلاح سهل جدا وحلو اوى
نهى : المهم انك تروح تذاكر مش تعد وتكسل
اسلام : لا طبعا مش هكسل ان شاء الله تعدي السنة دي على خير
نهى : ان شاء الله واول ماتنزل تاني انا هشرحلك المنطق كلو الي هنخدو واسراء هتشرحلك كل الاتيني
اسلام : ربنا يخليكي ليا يارب
نهى : عشان خاطري ذاكر ذاكر بجد
اسلام : حاااااااضر والله هذاكر ومش هفوت دقيقة وحده من غير مذاكرة
اسراء: خلاص بقى اسكتو الدكتور جة

طول المحاضرة كانت نهى مش مركزة في حاجة كل الي بتفكر فية انها اخر مرة هيعد جمبها كده
اخر مرة هيحضر معاها اخر مرة هيجي الجامعه مش مصدقه انها هتعد شهر ونص ماتشوفوش ولا تسمع صوتو
مش متخيلة انها هتعد بعد كده لوحدها على نفس البنش الي كانو بيعدو فية مع بعض طول الوقت عمالة تبص لاسلام
لقيتو مسك قلم وكتبلها في الكتاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأحد 21 يونيو 2009, 6:58 pm

اسلام : هتوحشيني اوى بجد مش مصدق اني هبعد عنك

بصت نهى للكلام وماقدرتش تمسك نفسها اعدت تعيط دموعها كانت عمالة تنزل من عنيها من غير اي صوت

شاف اسلام المنظر ده مابقاش عارف يعمل اية مش قادر يعمل اية حاجة هما في المحاضرة وممكن يطرد
والدكتور عارفو كل الي قدر يعملو يطلع منديل ويدوهولها وهو بيقولها

اسلام : عشان خاطر بس بلاش عياط

وكانو بيقولها عيطي اكتر مسكت المنديل وبتحاول تمس دموعها الي كانت بتزيد مش بتقف للحظة
وفضلت طول المحاضرة عنيها تتدمع وبتحاول تخبي دومعها عن اسلام وعن كل الي حاوليها بس مع الاسف
ماقدرتش كان اسلام حاسس بيها اوي

"ن : مش قادرة بجد حرام طول الايام الجاية مش هشوفو مش هسمع صوتو حرام بجد وكمان بيقولي هتوحشيني
لا كفاية انا مش قادرة انا كنت ماسكة نفسي بالعافية مش هعرف اسكت اكتر من كده

"س: ياحببتي كل ده عشاني انتي بجد حساسة اوي بجد رقيقة اوى يارتني اخدك في حضني واطبطب عليكي
ياريت في ايدي اسعدك واخليكي مبصوطة نفسي اقلك بحبك نفسي تسمعيها بس مش هينفع اقولها
وارجع اجرحك بيها تاني انتي ملاك ماتستهليش مني كده

خلصت المحاضرة بالعافية بعد ما قال الدكتور كلمتين يودع بيها اسلام زادت من دموع نهى اكتر واكتر
وبعد ماخرج الدكتور

اسلام : نهى اسكتي كفاية كده والله تعبت حرام عليكي كده
اسراء : نهى بس الدفعه كلها بتتفرج عليكي اسكتي بقى

مسحت نهى دومعها وقامت لمت كتبها وكتب اسلام زي ماهيا متعوده وحضنت كتبو وخرجت برا المدرج
خرج وراها اسلام واسراء

اسلام : اسراء ربنا يخليكي ماتسيبهاش النهارده
اسراء : لا بالمنظر ده ماينفعش اسيبها اصلا
اسلام : ربنا يخليكو لبعض
اسراء : نهى استني بس
نهى : يلا يا اسراء انا عوزة اروح ربنا يخليكي
اسلام : كده يانونة مش هتعدي معايا شوية زي كل يوم
نهى : لا انا تعبانة عوزة اروح
اسلام : نهى بصيلي هنا انتي هتروحي دلوقت ماشي مش هقلك لاء بس بكرة هستناكي في الساقية
وهتيجي الساعه 4 بالظبط هكون هناك وهنعد طول اليوم مع بعض ماشي يانهى
نهى : حاضر هقول لماما واشوف
اسلام : ماشي بس اكيد هتيجي
نهى : ان شاء الله

فرحت نهى اوى انها هتقضي يوم تاني جمبو وهتعد معاه طول اليوم من غير اي حد فرحت وبقت تتدحك
وروحت مع اسراء لحد البيت وجهزت هدومها واتفقت مع مامتها انها هتروح الساقية زي كل يوم جمعه مابتروح مع صحابهم
ونامت تحلم باليوم ده وهيعملو اية في يا ترى هيقولها بحبك قبل ماسيبها ويسافر ولا هيعمل اية
طيب اشمعنى اخترها هيا من دون كل البنات الي يعرفهم وفضل انو يعد طول اليوم معاها هيا مش مع غيرها
ولا حتى مع اهلو

هنعرف هيعملو اية الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
invisible girl
عضو نشيط
عضو نشيط
invisible girl


انثى
عدد المساهمات : 241
العمر : 34
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنـــا يا عم الحاج
المزاج : تــاكــو والحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : مدبلرة والحمد لله
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : الأسكندرية
نقاط : 5801
تاريخ التسجيل : 08/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 8:00 am

الله الله عليكـ .. بجد معلللللللللللللم afro

يللا بقى مستنييـــن الحلقة الجاية .. وإن شاء الله متابعة
Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 6:19 pm

شكرا لمرورك الحميل يا انفسبل جيرل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 6:54 pm

الحلقة 18 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




فرحت نهى اوى انها هتقضي يوم تاني جمبو وهتعد معاه طول اليوم من غير اي حد فرحت وبقت تتدحك
وروحت مع اسراء لحد البيت وجهزت هدومها واتفقت مع مامتها انها هتروح الساقية زي كل يوم جمعه مابتروح مع صحابهم
ونامت تحلم باليوم ده وهيعملو اية في يا ترى هيقولها بحبك قبل ماسيبها ويسافر ولا هيعمل اية
طيب اشمعنى اخترها هيا من دون كل البنات الي يعرفهم وفضل انو يعد طول اليوم معاها هيا مش مع غيرها
ولا حتى مع اهلو


فضلت نهى طول اليوم تفكر وفي بالها الف سؤال عن السبب الي خلى اسلام يخترها عشان يقضي معها اليوم
وطبعا تاني يوم قامت من بدري ولبسة وظبطط نفسها على الاخر وخرجت ووصلت قبل المعاد طبعا
من كتر شوقها لية ومحاولتها انها تكسب وقت اكتر تشوفو فية وتعد معاه .....بس طبعا وكالعاده اسلام
جة متاخر عن المعاد نص ساعه كانت نهى عنيها بدات تدمع

"ن: يعني انا جية بدري عشان الحق اشوفو اكتر واعد معاه اكتر وهو لحد دلوقت ماجاش اكنو مش عاوز
يعد معايا وبيحاول يقلل الوقت الي يشفني فية لا بجد حرام عليك يا اسلام .....وانا اية عرفني مش ممكن
يكون حصلتو ظروف او اظطر يروح مشوار واتاخر او يمكن الطريق واقف ...عموما لما يجي هفهم منو اية الي اخرو

وفي لحظة لقيتو جة يقرب عليها اخدت نفس عميق وبدات تستوعب انو في ثواني هيكون قدامها
واول ما وصل عندها مسك ايديها وبسها

اسلام : انا اسف على التاخير بس والله الدنيا زحمة موت وكمان ماما طلبت مني حجات اجيبها للبيت
نهى : ماشي عشان خاطر طنط بس هسمحك واعديها

مسك اسلام الكرسي وحطو قدامها بالظبط واعد في مكان قريب جدا من النيل وفضل باصص في عنيها اوى
وهيا نفس الموضوع مش قادرة تشيل عنيها من عنية خايفة حتى ترمش او تغمض عنيها لحسن
الوقت يخلص وماتشوفوش تاني اعدو يتكلمو في حجات كتير وكانهم لاول مرة يعدو مع بعض ويشوفو بعض
كانهم لسة بيتعرفو على بعض من اول وجديد ......
مسك نهى محفظتها وطلعت منها صور ليها ولعيلتها وورتهم لاسلام كانت اول صورة ليها وهيا في ثانوي
ومتصورة من غير حجاب

نهى : الصورة دي كنت لسة في السعودية وكنت وقتها في ثانوي تقريبا
اسلام : يااااااااااه اية القمر ده وكمان شعرك طويل اوي
نهى : ده كان زمان بقى دلوقت قصر اووووووووووى
اسلام : والله حرام عليكي
نهى وهيا بتديلو صورة تانية : وده خالي الي حكتلك عنو
اسلام : واضح انو جامد جداااااااااا
نهى : بالعكس ده طيب اوى بس شخصية اوى وبزات في شغلو مايعرفش ابوة
اسلام : واضح
نهى : وده ياسيدي باباي شفت عسل ازاي
اسلام : دحكتو حلوة اوي مشاء الله
نهى : عشان تعرف منا طلعالو
اسلام : يعني هو ده الي قراء معاه الفاتحة
نهى : نعم
اسلام : اية مش عاجبك
نهى : ومين قلك اني موافقه عليك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : بقى كده ماشي يانهى لما اجيلكو البيت هبقى اهرف رايك بجد
نهى : اما نشوف

"ن: اية ده يعني هو بيتكلم جد ولا بيهرج .....اكيد جد الموضوع ده مافيهوش تهريج ابدا....ربنا يستر
كمان شوية وهيغمى عليا لو فضل يتكلم في الموضوع ده

فضلو يتكلمو لحد ما الشمس بدات تغيب وهما مش حاسين بالوقت
اسلام : ماتيجي نقف شوية انا زهقت من الاعده دي
نهى : وانا كمان والله

وقامو وقفو واعد يبصو في النيل وعين كل واحد منهم مليها دموع الفراق مد اسلام ايدو وحطها على كتف نهى
جسمها وقتها كلو اتنفض من لمسة ايده وقتها حست انها بجد بقيت في حضنو حست انها فوق
بعيد عن الدنيا والناس في لحظة اختفى من قدامها كل البشر والناس مافيش قدمها غير اسلام
والنيل وبس فضلت مستسلمة ومش بتتكلم ولا كلمة غير كلمة وحده لفت وبصت لاسلام وعينها في عينو

نهى : بحبك

فضل اسلام باصص في عنيها وعنية بتقولها الف بحبك وابتسم ليها وخدها في حضنو اكتر غمضت نهى
عنيها واستسلمت لية وكانها متخدره وبعد ثواني قليلة فاقت وبعدت عنو شوية

اسلام : الوقت اتاخر يانهى لازم نمشي عشان اهلك مش يتخانقو معاكي
نهى : اه صح [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : لا انتي مش هتمشي دلوقت احنا هنتمشى لحد اول مترو ولسة قدامنا ساعه تقريبا
نهى : بجد والله [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : طبعا يعني انا مثلا هسيبك تمشي على طول كده
نهى : طيب يلا انا نفسي امشى جمبك اوي
اسلام : يلا ياقمر

ومسك اسلام ايديها وبداو مشوارهم كانت نهى مبصوطة اوى وهما ايديهم في ايد بعض وماشين قدام
الناس كلها ماخفتش للحظة ان اي حد يشوفها كان كل همها انها ماشية جمب حبيبها وايديها في ايدو
طول الطريق كانو ماشين جمب النيل وكل شوية يقفو يبصو للنيل ويعدو شوية وبعدين يكملو مشي
لحد ما وصلو للمترو وقتها بدات نهى تحس ان قلبها بيتسحب منها شوية شوية حست ان بينها وبين
الموت لحظات شوية وخلاص هتنتهي حياتها خلاص قلبها هيقف خلاص هتصحى من اجمل حلم
خلاص اليوم خلص اجمل يوم قضتو في حيتها خلص ومش هتشوف حبيب قلبها تاني خلاص هيسيبها ويمشي
مش هتسمع صوتو تاني مش هتشوفو تاني نبض قلبها هيقف مع اخر سلام مع اخر لمسة ايد
مع اخر نظرة من عينو مع اخر نفس تحس بية يطلع منو خلاص حيتها هتنتهي بعد كام خطوة فضل اسلام
ساكت حاسس بكل الالم الي جواها حاسس انها بتموت كان حاسس بيها اوي كل مايقربو من المترو كانت ايديها
بتضم ايده اكتر واكتر كانها بتحاول تدافع عن حبها بتحاول تخلية يفضل معاها واخيرااااااااا وصلو لسلم المترو
فضلو نازلين وهما ساكتين بعدها بصلها اسلام

اسلام : نهى عشان خاطري خلي بالك من نفسك
نهى : حاضر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : مش عاوزك تزعلي ابدا ولا تدايقي نفسك ابدا
نهى : اسلام ممكن اطلب منك طلب
اسلام : طبعا يانهى اتفضلي
نهى : انا ....انا عوزة الكارنية بتاعك بتاع تربية
اسلام : اشمعنى
نهى : على الاقل صورتك تكون معايا مش كفاية انت مش معايا
اسلام وهو بيطلعو من المحفظة : خديه انا مش محتاجو دلوقت بس خلي بالك منو ده غالي اوي عندي
عارفة لو حصلو حاجة هموتك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نهى: ماتقلقش هشيلو في قلبي
اسلام : يلا انا همشي دلوقت خلي بالك من نفسك
نهى : حاضر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 6:54 pm

قرب اسلام منها وباس رسها وسابها ومشي اول ما مشي جرت نهى مع انها كانت مش قادرة تقف
جريت من غير ماتبص وراها كانت حسة انها لو لفت وبصتلو هتجري علية وتترمي في حضنو وتمنعو من انو يسيبها
جريت وهيا مش عارفة هتمشي فين ولا هتروح ازاي وقفت اول تاكس وركبت والدموع مالية عنيها
وبتفتكر نظرة عنية وكلامو بتفتكر اليوم كلو وكل الي حصل فية وفجاءة لقت موبيلها بيرن نغمة المسج
فتحتها وقلبها بيدق جامد

اسلام : هتوحشيني اوي يا......نونة

ماقدرتش تمسك نفسها وعنيها بدات تنزل دموع كانت حبساها جوة عنيها كتير اوى واخيرا وصلت البيت طلعت
وجريت على قوضتها وقفلت عليها الباب وفضلت تعيط لحد ما بدات ترتاح شوية ومن كتر تعبها نامت من غير
حتى ماتطمن على اسلام وصل البيت ولا لاء وتاني يوم اول ماصحيت جريت على التليفون وهيا عارفة
انها مش هتلاقي اسلام في البيت بس كان عندها امل تسمع صوتو ....ضربت رقمو على التليفون وهيا
خايفة من رد الي هيرد عليها خايفة تسمع كلمة اسلام مش موجود اول مرة تحس بالخوف ده من
كلمة زي دي كانت تعنيلها العمر كلو ...فضلت ماسك السماعه لحد ماسمعت صوت من الناحية التانية

الام : الو السلام عليكم
نهى : وعليكم السلام ازي حضرتك ياطنط
الام : اهلا يانهى ياحببتي ازيك
نهى : تمام الحمد الله ياطنط وحضرتك
الام : الحمد الله
نهى وهيا متردده : هو ...هو اسلام مشي خلاص [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الام : والله يابنتي بعد ما جهز نفسو وراح عشان يسلم نفسو قالولهم بكرة تعالو مش النهارده
نهى : بجد والله ياطنط[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الام : اه الحمد الله كسبنا يوم تاني نعد فية معاه
نهى : الحمد الله بجد الحمد الله طيب هو فين دلوقت
الام : والله يابنتي اول مارجع نزل على اصحابو يعد معاهم شوية وهيجي على الغدا
نهى : طيب ياطنط ربنا يخليكي لما يجي خلية يرنلي
الام : من عنيا ياحبيبتي

وقفلت نهى والدنيا مش سيعاها من الفرحة مش قادرة حتى تستنى هو يتصل مسك موبيلها واتصلت بية

اسلام : ايوة يانونة وحشتيني
نهى :وانت كمان والله انا زعلانة منك اوى
اسلام : لية كده بس
نهى : عشان لما عرفت انك مش هتروح النهارده مس قلتلي وانا كنت هموت من العياط اصلا
اسلام : مش قلنا بلاش عياط
نهى : ايوة ايوة اقلب الطربيزة عليا واعملني انا الغلطانة
اسلام : احلى واجمل غلطانة في الدنيا كلها
نهى : ياسلام ماشي ادحك عليا
اسلام : وانا اقدر ياقمر
نهى :المهم هتروح امتى
اسلام : لسة مش عارف والله
نهى : المهم هتكون في بيتكو بليل
اسلام : اه طبعا
نهى : خلاص نتكلم بليل بقى
اسلام : اوك ياقمر هستناكي
نهى : لما تروح رنلي عشان اكلمك
اسلام : اوك
نهى : خلي بالك من نفسك باى
اسلام : وانتي كمان باى

قفلت نهى وفضلت مبصوطة طول اليوم واكنها شافتو قدامها اكنو هيروح بيتها ويعد معاها او حتى هتشوفو
فضلت مبصوطة وتهرج مع اخوتها وتعملهم كل الي هما عوزينو وتدحك مع كل الي في البيت لحد ماجة
بليل وفضلت لحد الساعه 1 وتتكلم مع اسلام وفي الاخر رحمتو وقام ينام عشان هيسلم نفسو بدري
نامت نهى وهيا حسة ان اسلام مش هيروح بكرة وهيحصل معاه زي ماحصل النهارده فضلت توهم نفسها
بالموضوع لحد ماراحت في النوم واول ماصحيت راحت تتصل بمامتو

الام وصوتها معيط : ايوة يانهى مشي خلاص ومش هيرجع تاني غير بعد شهر ونص
نهى : معلش ياطنط والله هيعدو بسرعه ماتديقيش نفسك
الام : مش عارفة والله يابنتي قلبي واجعني اوي علية مش قادرة اتخيل انو مش هينام النهارده في البيت
نهى وهيا بتحاول تخفي دومعها : معلش ياطنط كلها ايام وهتعدي بسرعه ان شاء الله
الام : يارب يابنتي يارب
نهى : قومي حضرتك ارتاحي بقى شوية ونامي انا عارفة انك مش نمتي من امبارح صوتك باين
الام : اه والله يابنتي ماكنتش قادرة انام لحد ماجة ونام في حضني ...
وزادت دومعها وعياطها وطبعا نهى كانت بدات تنهار هيا كمان وتعيط
نهى : خلاص ياطنط عشان خاطر ربنا قومي ريحي نفسك شوية بقى وانا كل يوم هكلم حضرتك اطمن عليكي
الام : ماشي يابنتي ربنا يخليكي
نهى : ماشي ياطنط يلا ارتاحي بقى شوية

قفلت نهى مع امو وهيا مش عارفة تهديها ولا تهدي نفسها

"ن : على الاقل هيا شيفاه طول اليوم قدامها وكمان كان نايم امبارح في حضنها طيب انا اعمل اية
نفسي اشوفو حسة انو كان على طول معايا هنا في البيت كاني كنت شيفاه في كل ركن في الشقة
كانو كان عايش معايا هنا حسة انو راح خلاص مش هشوفو هنا تاني مش حس بنفسو جمبي
مش هشوف عنية تاني ولا حتى هقدر اسمع صوتو والله ده حرام بجد حرام ياااااااااارب عدي الايام دي على خير

في اليوم ده ماقدرتش نهى تنزل الجامعه ماكنتش قادرة تدخل الجامعه ولا المدرح من غيرو وفضلت طول اليوم
في قوضتها قفلة عليها الباب وعمالة تبص لصورتو الي في الكارنية وتعيط كانو فعلا كان عايش معاها
في نفس البيت وفجاءه سبها ومشي

وتاني يوم صممت نهى انها تنزل الجامعه

"ن : مهو كده مش هنجح السنة دي ومش هكون معاه السنة الجاية لا انا لازم انجح زي ماوعتدو
وبتقدير كمان لازم انزل واحضر واكتب المحاضرات عشان لما يجي اديهالو عشان يزاكر

وجهزت نفسها ونزلت الجامعه وهيا بتقدم رجل وتاخر التانية لحد مادخلت المدرج وفضلت طول الوقت
عنيها على الباب مستنياه يدخل وبدات المحاضرة وانتهت وهيا بصة للباب لحد مافقدت الامل وعرفت انو خلاص
مابقاش ينفع يجي تاني عرفت انها في مكان وهو في مكان عرفت انها هتقضي باقي السنة لوحدها
زي ماكانت زمان عرفت ان عمرها خلاص انتهى وان كل لحظات الحب الي كانت بتعيشها هنا وعلى نفس
البنش وفي نفس المدرج انتهت عرفت ان كل حاجة خلصت خلاص وانها هتفضل كده للسنة الجاية
عدى الاسبوع الاول وهيا كل يوم تعد تعيط في المدرج ومعاها صحبتهم مها الي كانت بتحاول تخفف عنها
دومعها واحزنها لكن لا حياة لمن تنادي ولما قرب يوم الجمعه كلمت نهى مامت اسلام

الام: هما بيقولو يابنتي انو عادي ممكن اروح ازور بس انا ماعرفش اروحلو ازاي وهو ماقليش مكان
الجيش بتاعو ومش عارفة اروحلو ازاي
نهى : صح والله ياطنط وبعدين كمان حضرتك تعبانة واكيد الطريق مهما كان قريب هيبقى صعب على حضرتك
الام : هو هيحز في نفسو اوى وهيدايق اني مارحتش بس اعمل اية والله مش بايدي
نهى : انا عارفة والله ياطنط وهو اكيد كمان هيقدر ده عموما انا اعده مستنية منو اي اتصال زي ماوعدني
واول مايكلمني هقول لحضرتك
الام : اه ربنا يخليكي يابنتي طمنيني بس علية ربنا يخليكي
نهى : من عنيا ياطنط بس انتي ريحي نفسك شوية عشان اسلام مايزعلش انتي عارفة هو مش بيقدر
يشوفك تعبانة ابدا
الام : حاضر يابنتي هخلي بالي من نفسي
نهى : ماشي ياطنط ربنا مع حضرتك

وطبعا زي كل مرة بعد ماتقفل مع مامتو تعد تعيط على حال امو الي مش قادرة تعيش لحظة واحده
بعيد عن ابنها وكل يوم بتنام على سريرو وبتحضن هدومو وتعيط على حالها وعلى بعد حبيبها عنها
حتى ولا قادرة تسمع صوتو لحد ما جة يوم الجمعه والصبح بدري لقت موبيلها بيرن نمرة غريبة



ياترى نمرت مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



استنوني الحلقة الجاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
كوكي
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
كوكي


انثى
عدد المساهمات : 36
العمر : 34
المزاج : مش اوي الزمن بقي
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : الاداره
المحافظة : البحيرة
المدينة : رشيد

نقاط : 5578
تاريخ التسجيل : 01/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 7:34 pm

يلا يا احمد بسرعه نزل الحلقة الجديده مش تغيب علينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 7:36 pm

انا لسه منزل حلقه دلوقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
شاعر الازمان
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الازمان


ذكر
عدد المساهمات : 1221
العمر : 34
العمل/الترفيه : الفن
المزاج : حالم بكل شيئ جميل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التربية
الفرقة : الرابعة
الشعبة : حاسب لا تقع
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7028
تاريخ التسجيل : 04/06/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 8:34 pm

مشكور يا مان بس انا شايف ان الموضوع ينقل لقسم الرياضة وليس الشعر والروايات مع احترامى طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 8:49 pm

شاعر الازمان كتب:
مشكور يا مان بس انا شايف ان الموضوع ينقل لقسم الرياضة وليس الشعر والروايات مع احترامى طبعا

طيب ركز كويس عشان شكلك ما شوفتش الموضوع انته يا دوبك شوفت توقيعى قولت عليه ده الموضوع ورياضه
دى قصه يا استاذ شاعر الازمان لو سعادتك ركزت كويس كنت ما قولتش الكلام ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
شاعر الازمان
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الازمان


ذكر
عدد المساهمات : 1221
العمر : 34
العمل/الترفيه : الفن
المزاج : حالم بكل شيئ جميل
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التربية
الفرقة : الرابعة
الشعبة : حاسب لا تقع
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 7028
تاريخ التسجيل : 04/06/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 8:53 pm

اه والله فعلا انا اسف يا مان بجد اسف معلش اعزرنى اصل التوقيع صوره كبيرة قوى فأنا افتكرتها الموضوع
انا اسف مرة تانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://damcommerce.yoo7.com
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالإثنين 22 يونيو 2009, 8:55 pm

طيب يا عم الحاج بس انا فكرت انك داخل تهزر وعامل عليا حرب
ههههههههه
حصل خير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
invisible girl
عضو نشيط
عضو نشيط
invisible girl


انثى
عدد المساهمات : 241
العمر : 34
العمل/الترفيه : العمل عمل ربنـــا يا عم الحاج
المزاج : تــاكــو والحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الأولى
الشعبة : مدبلرة والحمد لله
المحافظة : الأسكندرية
المدينة : الأسكندرية
نقاط : 5801
تاريخ التسجيل : 08/04/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالثلاثاء 23 يونيو 2009, 6:15 pm

ايــه يامعلّـــم فين الحلقة الجاية scratch ..
محسوب عليك تأخير وغرامة حلقتيـــن كمــــان
Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:28 pm

مشغول والله جدا وهحاول انزل الحلقات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:36 pm

الحلقة 19 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



وطبعا زي كل مرة بعد ماتقفل مع مامتو تعد تعيط على حال امو الي مش قادرة تعيش لحظة واحده
بعيد عن ابنها وكل يوم بتنام على سريرو وبتحضن هدومو وتعيط على حالها وعلى بعد حبيبها عنها
حتى ولا قادرة تسمع صوتو لحد ما جة يوم الجمعه والصبح بدري لقت موبيلها بيرن نمرة غريبة

بعد ماكانت نهى رايحة في النوم بعد ماسهرت طول اليوم تفكر في اسلام قامت بسرعه وشافت الموبيل
لقيتها نمرة غريبة

"ن: ياترى مين يكون هو ....مهو اصل محدش بيكلمني ابدا في الوقت ده ....ربنا يستر

وضغطت على سمعاه الموبيل وهيا خايفة

نهى : الو
..................

سمعت دوشة جامده الناحية التانية

نهى : الو ....الو ....
اسلام : ايوة يانهى
نهى : اسلام انت بجد اسلام
اسلام : اه يانهى ربنا يخليكي مش وقت اي حاجة نهى انا قرفان اوى مش طايق العيشة هنا بجد
مش قادر استحمل بعدي عنك وعن امي بجد مش قادر ده حتى مش عارف اخد دش باخد دش بقزازة الماية الصحة
نهى انا بجد قرفت خلاص مش قادر
نهى : معلش يا اسلام اهو اول اسبوع عدى معلش تعالى على نفسك شوية
اسلام : هيا ماما عاملة اية انا عارف انها تعبانة اوي من غيري
نهى : لاماتقلقش هيا كويسة اوى وكان نفسها تجيلك بس ماعرفتش
اسلام : انا عارف والله هيا وحشتني اوى خليها تجيلي المرة الجاية ربنا يخليكي
نهى : طيب قولي المكان فين بالظبط
اسلام:هبعتهالك في مسج المهم تقولي لماما تجيبلي شوية حجات كده هبعتهالك في المسج مع
العنوان ربنا يخليكي يانهى اطمني عليها كل شوية انا عارف انها بتتعب ومحدش جمبها عشان خاطري
نهى : من غير ماتقول انا اصلا كل يوم بكلمها مرتين في اليوم عشان اطمن عليها
اسلام : ربنا يخليكي يارب ...
نهى : اسلام هو انا مش هسمع صوتك تاني
اسلام : بصي يانهى انا بكلمك من موبيل واحد صاحبي لسة اهلو جيبينو انا كل ملاقي وقت هرنلك
من الموبيل ده او اي رقم غريب تبقي تكلميني بعدها على نفس الرقم عشان ماضمنش بعدها ممكن
يتقفل الموبيل خالص لو اي حد من الناس الي هنا شافة
نهى : خلاص ماشي ابقى رنلي واقفل وانا هكلمك
اسلام : معلش يانهى انا عارف اني بتقل عليكي بس والله مش عارف اكلم حد غيرك وكمان انتي وحشتيني اوي
نهى : وانت كمان والله ...اسلام عشان خاطري خلي بالك من نفسك
اسلام : حاضر يانهى ماتنسيش بس تكلمي ماما
نهى : حاضر

قفلت نهى واعدت شوية على السرير تاخد نفسها مش مصدقة انو كلمها مش مصدقة انها سمعت صوتو
بس شوية وادايقت اوى عشان هو تعبان ومش عارف يعيش هناك او حتى يتعود على المكان الي هو فية

"ن: طيب هقول اية لمامتو دلوقت انا لازم اكلمها واطمنها علية مش هقلها طبعا انو تعبان خالص او
مدايق هقلها انو كويس بس مش عارف يتاقلم مع الجو هناك اه كده كويس عشان مش تقلق علية
بس ماينفعش اكلمها دلوقت اكيد نايمة انا هستنى شوية كده واكلمها

فضلت نهى صاحية لحد ماكلمت مامتو وطمنتها علية وارتاح قلبها شوية فضلت نهى طول الشهر
على الحال ده كل شوية اسلام يرنلها من نمرة غريبة وتكلمو ويقلها حجات توصلها لمامتو وبتتبسط
اوى لما تكلمو مرة مع مرة بقت تكلمو مرتين في اليوم واتعودت كل يوم على مكالمتو بقت تريحها
شوية تحسسها انو على الاقل قرب منها بدل ما كانت ولا بتسمع صوتو ولا حتى تشوفو بس ده ماكنش
يمنع انها لما كانت تعد في الجامعه في اي مكان كانو بيعدو فية مع بعض تعيط وتفتكرو او اي حد
يجيب سيرتو كانت غصب عنها دومعها بتخونها وبتنزل غصب عنها وفي يوم وهيا بتكلم مامت اسلام

نهى : والله ياطنط هو كويس وعلى طول بيهرج معايا ماتقلقيش واتعود خلاص على الاعده هناك
وصاحب ناس كتير كمان المهم حضرتك بس تخلي بالك من نفسك
الام : والله يابنتي انا كويسة الحمد الله مافياش حاجة طول ما هو كويس انا كمان هكون كويسة
نهى : انا كلمت ندى صحبتنا عشان تخلي باباها ينزلو اجازة يوم كده ولا حاجة
الام : اه والله يابنتي هو لما كنت عندو اخر مرة قالي ان في ناس كتير بينزلو اجزات
نهى : والله ياطنط البنت مش بتقصر ولا باباها كمان بيعملو الي عليهم وزيادة والله
الام : يلا ربنا يسترها معاها
نهى : انا لسة شيفاها النهارده في الجامعه وقالتلي ان خلال الاسبوع ده هينزل ان شاء الله
الام : سمع منك ربنا يارب ياحببتي ..اه صحيح بمناسبة الجامعه انتي كل يوم بتعيطي في الجامعه لية
نهى : ها ...لا والله ياطنط ...اصل...اصل .....اه اصل انا واسلام على طول كنا مع بعض وبعد ما مشي
لقيت نفسي لوحدي بس ده كل الموضوع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الام : اه قلتيلي ماشي ياحبيبتي لما يكلمك سلميلي علية بقى
نهى : حاضر ياطنط من عنيا

قفلت نهى ولما صدقت ان المكالمة خلصت كانت اول مرة مامتو تتكلم معاها في موضوع زي ده

"ن: يالهوى اكيد المصيبة الي اسمها مها هيا الي قالتلها يخربيتك يامها عبيطة ومجنونه والله ...
هيا اصلا امو فاهمة اني بحبو امال بعمل كل ده لية يعني اكيد فهمت كده يالهوي ربنا يستر بقى
ويعدي الموضوع على خير

ولما جه الوقت الي اسلام بيرنلها فية كانت ماسكة الموبيل مستنياة يرن عشان تسمع صوتو
ولما صدقت انو رن
نهى : ايوة يا باشا ازيك النهارده
اسلام : تمام يانهى الحمد الله وانتي عاملة اية وماما
نهى : كلنا كويسين ومامتك بتسلم عليك جامد اوى
اسلام : ربنا يخليكي بوسيهالي
نهى : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]حاضر
اسلام : نهى انا هطلب منك طلب
نهى : اتفضل طبعا من غير ماتقول
اسلام : عوزك تعمليلي شوية ورق في الشئون وانا كلمت دكتور محمد رئيس القسم وقالي اية
الاجرات الي اعملها عشان الحق الامتحان
نهى : بدام كده يبقى تامر من بكرة الصبح هروح الشئون واخلص كل حاجة مش تقلق

طبعا تاني يوم راحت نهى من بدري شئون الطلبة وهيا واقفة مع الموظفة والموظف بتوع الشئون

الموظفة : وهو اسلام فين
نهى : في الجيش حضرتك
الموظف : وانتي تقربيلو اية يعني
نهى : زميلتو في القسم
الموظفة :وانتي بقى سايبة ححضراتك وماشية في الورق بتاعو ده
نهى : يعني وفيه اية يعني مكلنا زمايل ولازم نقف جمب بعض
الموظفة وهيا بتغمز للموظف وبتدحك : اه زمايل
الموظف : طيب روحي لاستاذ طارق بتاع التجنيد جيبي منو ختم عشان نمشي الورقة
نهى بقرف : حاضر شكرا

مشيت نهى وهيا مدايقة جدا من اسلوب الموظفين وتريقتهم عليها والطريقة الي كلموها بيها اكن
الدنيا مافيهاش خير وماينفعش حد يساعد حد ابدا الا لما يكون في بينهم حاجة
وبعد اسبوع خلصت نهى ورق اسلام كلو بعد ماطلعو عنيها وطبعا كل مرة تروح للموظفين دول تسمع
كلمتين يفورو دمها بس كانت بتعديها عشان خاطر اسلام وبس وبعد ماخلصت الورق روحت البيت
طايرة من الفرح ومستنية رنة منو عشان تقلو اية الي حصل معاها في الجماعه واول ماسمعت موبيلها بيرن
جريت علية واتصلت بية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق
BaBiToOo


ذكر
عدد المساهمات : 3970
العمر : 32
العمل/الترفيه : ماشي الحال
المزاج : معكنن
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : محاسبه وامري لله
المحافظة : البحيرة
المدينة : مدينه النجوم
نقاط : 9882
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 800341355

لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لــحــــظــــــ حــب ـــــــات   لــحــــظــــــ  حــب  ـــــــات - صفحة 4 Emptyالأربعاء 24 يونيو 2009, 6:37 pm

نهى : اسلام في خبر هيبصتك جداااااااااااااااا
اسلام : اية يانهى ده انا نفسي اسمع اي حاجة تبصتني
نهى : خلصتلك الورق واباذن الله هيعتها مع مامتك عشان تاخد اجازة وتنزل تمتحن
اسلام : بجد يانهى ربنا يخليكي يارب
نهى : خلاص بقى شد حيلك في المزاكرة
اسلام : حاضر يانونة هزاكر من النهارده بجد
نهى : واول ماتنزل ان شاء الله هشرحلك كل المنطق واسراء كمان هتشرحلك اللغة ماتقلقش ابدا
اسلام : عمري ماقلق وانتي معايا ربنا يخليكي ليا يااااااااااااااااااااااارب
نهى : ويخليك ليا ياااااارب



فضلو ساكتين هما الاتنين شوية وبعد لحظات



نهى : اسلام
اسلام : ايوة يانهى

نهى : انا .......بحبك

اتوقعت نهى اسلام يعمل زي كل مرة انو مايردش او يتهرب من الرد ماكنتش مستنية منو اي رد
غير انو يقلها مع السلامة

[center]اسلام بعد سكوت لحظات : وانا بعشك
نهى : نعم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اسلام : بعشك مش بس بحبك والله يانهى بعشك
نهى : اسلام انت عارف انت بتقول اية
اسلام : ايوة عارف ياحبيبتي
نهى : طيب يا اسلام انا لازم اقفل دلوقت
اسلام : اوك ياحبيبي خلي بالك من نفسك
نهى : وانت كمان


قفلت نهى التليفون وغرقت في دومعها

"ن: ياريتو ماكان قالها انا عارفة انو مش قلها غير عشان يريحني شايف اني بعملو حجات كتير فاكر ان الكلمة دي
هتريحيني لاء لاء يا اسلام عمر ماتكون الكلمة دي رد جميل بس دي احساس وحب بجد ووعد يفضل
طول العمر انت كده بتجرحني اكتر من الاول لما كنت ساكت كان بيبقى احسن على الاقل عارفة اني
بحبك بدون امل انت كده بتديني امل وانا عارفة انك هترجع تسحبو مني في اول فرصة يارب بقى
حرام عليك تجرحني اكتر من كده بجد كفاية يا اسلام

قامت نهى واتصلت على اسراء تحكيلها الي حصل

اسراء : طيب وانتي لية مدايقة يانهى مهو قالهالك خلاص عاوزة اية كمان
نهى : اسراء انا عارفة انك بتحاول تخبي عني بس انا فاهمة كويس وحسيت بيها كويس هو مش قالها حب
قالها رد جميل
اسراء : وانتي اية الي عرفك مش ممكن يكون قالها فعلا لما حسها
نهى : لا لا يا اسراء انا عارفة كويس انها مش حب وانها رد جميل بس هو فاكر انو كده هيبصتني ويريحني
بس على قد ماكنت نفسي اسمع منو الكلمة دي على قد ماكرهتها وقت ما قلها اسراء انا حسيت لما
قلها مش حب ابدا كانت كلها برود والله ماحب
اسراء : خلاص يانهى لما تكلمية تاني قوليلي كده
نهى : مش عارفة شكلي هقلو الكلام ده على الاقل ارتاح

في الناحية التانية اسلام كان اعد مع صحابو وهما عمالين يهيصو ويغنو ويلعبو بس هو في عالم تاني

"س: ياااااااااااااااااااه قد اية ارتحت لما قلتها ...بس هيا ماكنتش مبصوتة لية لما قلتلها ده انا قلتلها
عشان عارف انها هتفرح اوى بيها ....يمكن زعلت عشان انا مش قدامها ومش شيفة عيني وهيا بتحلف
بيها الف مره وبتقولها في كل لحظة انا لما بعدت عنها وهيا وقفت جمبي عرفت كويس اني بحبها ومقدرش
استغنى عنها دي حتى امي بتقولي اتجوزها وانها بتحبني يبقى لية لاء لية مابصتهاش وريحها
شوية من العذاب الي هيا فية

وفي لحظة وقف عن التفكير وعنية بدات تدمع لما سمع واحد من صحابو بيغني

حبيبي انا قلبي واجعني انت عامل فيا اية ...انت ساحرلي ولا اية ...ماكل الناس بتقدر تنسى تنسى ...
طب انا مش قادر انساك لية ....ارجعلي انا قلبي معاك ..مش قادر انسى هواك ..ياحبيبي يا احلى ملاك
ياروح الروح .... عندي امل كلي امل اشوفك تاني في حضني..واية العمل ..اية العمل..ارجعلي تاني وخدني
انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسيبني لغير انا والله اموت ...انا تعبان ....
اسمعنى ...اه ده انا والله اموت ...ساكت لية ..هعمل اية ..يامالك روحي وامري ..شفت حصلي عشانك اية
فرحني لو يوم في عمري ...فين ايام ليالينا والفرحة الي في عنينا لما بنكون لوحدينا ...ودايبين في غرام
انا تعبان من غيرك اسمعني وراضي ضميرك لو عادي تسيبني لغيرك انا والله اموت انا تعبان من غيرك ...

فضلت عين اسلام تدمع وزادت دموع لما سمع ( فين ايام ليالينا والفرحة الي في عنينا لما بنكون لوحدينا
ودايبين في غرام ) افتكر اسلام في الوقت ده لما كانت نهى بتسمعهالو وهيا عنيها مليانة دموع وبتقولو

نهى : انا حسة ان هيجي اليوم الي اغني الاغنية دي ليك انا بجد حسة بيها اوي وعارفة اني في
يوم هقلك كلماتها دي

فضل اسلام يفكر في نهى وفي كل لحظة جمعتهم ببعض وفي كل الي عملتو عشانو من غير ماتقول
اي كلمة اتفكر قد اية كان بيجرحها وهيا ماتستهلش منو غير الحب وبس فضل يفكر فيها لحد
ماجت في دماغو
فكرة مجنونة وقام راح لواحد من صحابو

اسلام : يوسف ممكن موبيلك لحظة
يوسف : اية يابني منت كلمتها خلاص
اسلام : معلش نسيت اقلها حاجة مهمة جدا عاوزها من ماما
يوسف وهو بيطلع الموبيل: مع اني مش مصدقك بس يلا نعديها المره دي اتفضل ياعم الحبيب
اسلام : شكرا ياباشا

رن اسلام على نهى ....وفي الناحية التانية

نهى : طيب يا اوسة اهو بيرن تاني اكيد هيقول حاجة تانية اما اشوف يمكن رجع في كلامو ولا حاجة
اسراء : هههههههه يالسرعه دي ..ماشي ياموزتي المهم بس مش تقولي كلام يدايقو اوي بشويش عليه
نهى : حاااااااااااااضر يلا سلام ياقمر

قفلت نهى مع اسراء واتصلت على طول على اسلام

نهى : ايوة يا اسلام في حاجة
اسلام : لا بس نسيت اقلك حاجة
نهى : خير اقول لمامك على حاجة
اسلام: لالالا
نهى : امال اية يابني
اسلام : انا عوزك تقولي لوحده بحبها اوي اني بحبها بجد وبموت فيها ومش قادر استغني عنها
نهى : حاضر
اسلام : مالك ياحبيبتي حاسس انك ادايقتي من كلامي
نهى : بصراحة يا اسلام مش عوازك تقولي بحبك دي تاني غير لما تنزل لازم نتفاهم فيها مع بعض
انا حسة انك مش بتقولها من قلبك وبعدين لما تبقى تنزل نبقى نتفاهم بقى ماينفعش كلام على
التليفون
اسلام : حااااااااااااااضر ياقمر لما انزل هنتكلم كتير اوى في الموضوع ده انا مقدر شعورك وحاسس بيكي
واوعدك مش هقولها غير لما افهمك قد اية انا حاسس بيها
نهى : ماشي يا اسلام يلا بقى عشان تنام
اسلام : حاضر يانونة تصبحي على خير
نهى : وانت من اهلو


قفلت نهى واكن هم وانزاح من على قلبها وارتاحت وفردت جسمها على السرير ونامت اما في الناحية التانية
فضل اسلام يفكر في نهى

"س: هيا معاها حق ازاي امبارح كنت بقلها انتي زي اختي والنهارده اقلها بحبك ازاي اقلها كنت بحب
وحده تانيه ومش قادر انساها واجي دلوقت اقولها بعشقك انا نفسي مش فاهم عموما لما ابقى
قدامها وعيني في عنيها هتعرف كويس قد اية بموت فيها

غمض اسلام عينو وراح في النوم وهو بيتمنى اليوم الي يجمعو بيها

وتاني يوم الصبح راح للقائد بتاعهم الي طلبو

القائد : مبروك يا اسلام انت هتنزل النهارده اجازة
اسلام : بتقول اية بجد انت بتتكلم جد يعني
القائد : اه يابني والله يعني هكون بهرج معاك روح يلا استعد عشان تنزل دلوقت وماتضيعش اليوم
اسلام : والله مش عارف اقول لحضرتك اية ربنا يخليك بجد

جري اسلام يلم حاجتو واول حاجة فكر فيها انو يتصل على نهى يقلها انو نازل عشان يقابلها في الجامعه

"س: اخيرا اخيرا هشوفك ياحبيبتي والله وحشتيني موت مش عارف انا كنت عايش من غيرك كل المده
دي ازاي اخيرااااااااااااااا هشوفك وهحضنك مش هسيبك ابدا تاني والله

لم اسلام حاجتو واول ما خرج من باب الكتيبة راح على اول مكان لقى فية موبيل ووقف يطلب نهى



ياترى هيحصل اية ..........



استنوني بقى الحلقة الجاية [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]












[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/BaBiToOo
 
لــحــــظــــــ حــب ـــــــات
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  ·.¸¸.·¯`··._.· ( ما أجمل حــب الأطفال ) ·._.··`¯·.¸¸.·`
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه السادسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الرابعه والخامسه
» حصريا :: برنامج :: قصـة حــب :: للداعية :|: مصطفـى حسنـى :|: أعلى جودة :: RMVB :: الحلقه الثالثه :: روابط مباشرة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن أعضاء المنتدى-۩۞۩» :: القصص والروايات-
انتقل الى: