منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد جودزيلا

 
الرئيسيةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الخميس 18 سبتمبر 2014, 3:39 am

شاطر | 
 

 ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الإثنين 13 أكتوبر 2008, 10:40 pm

]..حبيبك أو حبيبك..سابك
تتمنـــالوا..ايــــه؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعالوا معايا يا جماعه نفكر في حاجه جميله اوي
ان انت في يوم حبيت شخص حب عمرك ما حبيتو لحد
وعمرك ما قصرت معاه في حاجه .بالعكس انك كنت بتحاول
تحب حاجات علشانو مكنتش انت بتحبها وكنت بتيجي على نفسك كتير جداا
وفجأه ومن غير اي مقدمات او اسباب واضحه سابك



قولي كدة اولا هتبقى رد فعلك ايه ؟؟
وتاني حاجه هتتمنالو ايه بعد ما سابك ؟؟


--------------------
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل 3amr ma7mmed في الأربعاء 29 أبريل 2009, 9:15 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسير هواك
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 1039
العمر: 29
العمل/الترفيه: سواح فى ارض اله
المزاج: الحمد لله مستقر
الجامعة: جامعة طنطا
الكلية: كليات أخرى
الفرقة: خريج
الشعبة: شبكات
المحافظة: البحيرة
المدينة: دمنهور
نقاط: 2908
تاريخ التسجيل: 20/10/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 24 أكتوبر 2008, 2:40 pm

على راى انغام اتمناله الخير ههههههههههه لان مايبقاش بيحبه اصلا وبعدين المثل بيقول معاتبه الندل اجتنابه وعجبى سؤال حلو عمرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.tvquran.com/maher.htm
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 24 أكتوبر 2008, 2:45 pm

ههههههههه شكرا اسير علي ردك و مرورك و عندك حق
بس انا اتمني ليه انه يجرب بعديا و يعرف انه خسرني اوي ومفيش حد حبه قدي و لا حيحبه قدي
يعني زي تامرحسني و قوليليه ياخد باله منك زي ما كنت بخاف عليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ABU ALY
VIP
VIP


ذكر
عدد المساهمات: 3206
العمر: 27
العمل/الترفيه: طالب _ حلوانى
المزاج: تمام الحمد لله
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الرابعة
الشعبة: محاسبه
المحافظة: البحيرة
المدينة: رشيد
نقاط: 2524
تاريخ التسجيل: 09/04/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الإثنين 27 أكتوبر 2008, 3:46 pm

توبيك جميل يا عمور
وفعلا اتمناله الخير والتوفيق
وهتكون ردة الفعل عادى يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الإثنين 27 أكتوبر 2008, 6:08 pm

شكرا ابو علي علي رايك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دموع القمر
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد المساهمات: 250
العمر: 24
المزاج: friendly
الكلية: كلية العلوم
الشعبة: بيولوجى
المدينة: دمنهور
نقاط: 2175
تاريخ التسجيل: 02/12/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 1:43 am

انا رد فعلى اكيد هزعل جدا واكتئب كام شهر كدة بس انا هتمنالة من كل قلبى انة يحب واحدة جدا وما يقصرش معاها فى حاجة وفى الاخر تطلع نادلة معاة وتجرحة احلى جرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 3:14 am

باين عليكي قاسيه اوي يا قمر
هههههههه
عموما اكيد كما تدين تدان يعني جرحك حيتجرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
police_alshbh
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد المساهمات: 1060
العمر: 27
المزاج: مبسوط عايز اضحك
الفرقة: الرابعة
الشعبة: محاسبه
المدينة: دمنهور
نقاط: 2598
تاريخ التسجيل: 09/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 1:07 pm

انا بقي لو حبيبي سابني
اتمني انها تمووووووت قبل ما تسيبني
لانها اول ما تسيبني مش هتبقي حبيبتي
وده طبعا هيرجع هيا سبتني ليه
لو حاجه مش بايدها ممكن اسامح
ولو حاجه في ايدها يبقي اللي كتبته في الاول يحصلهااا ومش هزعل عليها ولا هبكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 1:24 pm

يا ابو حميد يا جامد ايه الكلام ده مين اللي قالك انك مش حتعيط او تبكي عليها ؟؟
ده انتا اول شهر كده حتكون مش طايق نفسك اساسا خالص هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
police_alshbh
عضو مميز
عضو مميز


ذكر
عدد المساهمات: 1060
العمر: 27
المزاج: مبسوط عايز اضحك
الفرقة: الرابعة
الشعبة: محاسبه
المدينة: دمنهور
نقاط: 2598
تاريخ التسجيل: 09/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 1:30 pm

حتي لو هعيط يا عمور مش لازم اسيح لنفسي علي المنتدي
وعايز رايك في التوقيع بتاعي؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأحد 07 ديسمبر 2008, 1:31 pm

جامد يا ابو حميد اكيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
africano
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 866
العمر: 23
المزاج: اهي ماشية
الجامعة: جامعة الأسكندرية
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الرابعة
الشعبة: محاسبة
المحافظة: البحيرة
المدينة: مدينة النجوووم
نقاط: 3343
تاريخ التسجيل: 25/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأربعاء 29 أبريل 2009, 12:13 pm

توبيك جميل يا عمور
وفعلا اتمناله الخير والتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأربعاء 29 أبريل 2009, 9:16 pm

شكرا افريكانو باشا علي احلي مرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 3970
العمر: 22
العمل/الترفيه: ماشي الحال
المزاج: معكنن
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الثالثة
الشعبة: محاسبه وامري لله
المحافظة: البحيرة
المدينة: مدينه النجوم
نقاط: 6356
تاريخ التسجيل: 09/03/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الأربعاء 29 أبريل 2009, 9:21 pm

شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/BaBiToOo
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 12:25 am

رايك ايه يا بابيتو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زهره الحب
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة


انثى
عدد المساهمات: 1127
العمر: 25
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الرابعة
الشعبة: محاسبه
المحافظة: البحيرة
المدينة: كفرالدوار
نقاط: 3318
تاريخ التسجيل: 15/03/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 5:26 am

جميل جدا
حاتمناله انه يحب بعدي ويتجرح علشان ساعتها يعرف قيمتي
يعني ساعتها حقوله اشوف فيك يوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ragab hany
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 4241
العمر: 22
العمل/الترفيه: طالب
المزاج: تمام والحمد لله
الجامعة: جامعة الأسكندرية
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الثالثة
الشعبة: علوم سياسيه
المحافظة: البحيرة
المدينة: دمنهور
نقاط: 6841
تاريخ التسجيل: 14/03/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 4:21 pm

انا بصراحه هقوله زى ما قال فضل شاكر فى اغنيه فاكر لما تقولى اسيبك هههههههههه
واتمناله كل خير ويشوف اللى انا شوفته
بجد موضوع جميل يا عموره
تسلم ايديك يا حبيبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 6:24 pm

شكرا هبه و شكرا رجب هاني علي احلي راي و مرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 3970
العمر: 22
العمل/الترفيه: ماشي الحال
المزاج: معكنن
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الثالثة
الشعبة: محاسبه وامري لله
المحافظة: البحيرة
المدينة: مدينه النجوم
نقاط: 6356
تاريخ التسجيل: 09/03/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 6:59 pm

كل ما اشوفها استحقرها واولع فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/BaBiToOo
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 7:25 pm

ليه يا بابيتو فكك منها و مش تحطها في دماغك يا بني اللي يبيعك بيعه و خليه يتغاظ لكن لما تشوفها و تبين انك عاوز تولع فيها تفرح هيا انها مخلياك تاكل في نفسك خليها تتغاظ بجد بلاش انتا اللي تغاظ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaBiToOo
مشرف سابق
مشرف سابق


ذكر
عدد المساهمات: 3970
العمر: 22
العمل/الترفيه: ماشي الحال
المزاج: معكنن
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الثالثة
الشعبة: محاسبه وامري لله
المحافظة: البحيرة
المدينة: مدينه النجوم
نقاط: 6356
تاريخ التسجيل: 09/03/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الخميس 30 أبريل 2009, 7:46 pm

هى العلاقه كانت غلط من الاول
انا دلوقتى اعتزلت البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/BaBiToOo
sokr7oda
المدير العام
المدير العام


ذكر
عدد المساهمات: 35736
العمر: 29
الجامعة: جامعة الأسكندرية
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الرابعة
الشعبة: لسه بدور
المحافظة: البحيرة
المدينة: دمنهور
نقاط: 37881
تاريخ التسجيل: 04/12/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 01 مايو 2009, 1:19 pm

ABU ALY كتب:
توبيك جميل يا عمور
وفعلا اتمناله الخير والتوفيق
وهتكون ردة الفعل عادى يعنى


عمر يابو على ما حيكون رد الفعل عادى
زى انت مابتقول ولو كان عادى
كان مش حيكون حب اللى عمرو اللى
بيتكلم عليه
ممكن واحده وخلاص يعنى انت عارف انك كده
او كده فى يوم من الأيام حتسيبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sokr7oda
المدير العام
المدير العام


ذكر
عدد المساهمات: 35736
العمر: 29
الجامعة: جامعة الأسكندرية
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: الرابعة
الشعبة: لسه بدور
المحافظة: البحيرة
المدينة: دمنهور
نقاط: 37881
تاريخ التسجيل: 04/12/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 01 مايو 2009, 1:31 pm



انا ياعموره بقى حصل معايا اللى انت بتقوله

اولا رد فعلى انها مش معايا

طبعا بدايق جدا جدا
ولكن العيب كان فى الظروف وانا مش بلومها

وبالنسبه انى انا اتمنهالها ايه

بجد وفعلا اتمنى لها حياه سعيده وهانئه
مع اللى اختارها وقدر يوصل لها قبلى

وبجد ادعيلها من قلبى

يارب تعيشى حياه سعيده مطمئنه
واشوف دايما الأبتسامه فى وجهك
وما يكون فى زعل فى يوم بينك وبينه

امين يارب العالمين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير


ذكر
عدد المساهمات: 19601
العمر: 27
العمل/الترفيه: ALUMNUS
المزاج: عالى جدا
الجامعة: جامعة الأسكندرية
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: ACCOUNTING
المحافظة: البحيرة
المدينة: DAMANHOUR
نقاط: 22401
تاريخ التسجيل: 05/04/2009


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 01 مايو 2009, 3:01 pm

انا لو طلت اخنقه حخنقه






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ليه يا دنيا بتاخدى منّا أعز الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr-ma7mmed
مراقب سابق
مراقب سابق


ذكر
عدد المساهمات: 2029
العمر: 24
الجامعة: جامعة دمنهور
الكلية: كلية التجارة
الفرقة: خريج
الشعبة: account
المحافظة: البحيرة
المدينة: damanhour
نقاط: 3131
تاريخ التسجيل: 31/07/2008


مُساهمةموضوع: رد: ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟   الجمعة 01 مايو 2009, 3:18 pm

ليه يا جماعه كده هيا باعتك خلاص و الله اتمنالها الخير عشان انتا حتفتكر الحاجات الحلوه ليها و كمان
نصيحه اعملوا زيه فككوا حب ايه و الله الحب ده هجس هجس و كدب كله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 

ايه اللي تتمناه لحبيبك لو سابك و خدعك..؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور ::  :: -