منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد hendlele

 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الأربعاء 07 ديسمبر 2016, 2:28 pm


شاطر | 
 

 رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الجمعة 06 مايو 2011, 9:03 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[size=21]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

صفحة خاصــــــــة جدااااااااا

بكل صراحة

أستضيف عضووووووو او عضوة

لمدة يوم أو يومين أو ثلاثة

وعند أختيار العضو

من حق الرفض أو القبول

وانا حقـــــول راى

فى العضوووووووو بكل صراحة

سواء بالســـــلب أو الايجـــــــاب

أتمنى الفكرة تعجبكم
وبعذ ذلك
يتم التنفيذ


الصفحة الاولى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة الثالثة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة الخامسة
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة السادسة
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة الثامنة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة التاسعة


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الصفحة الحادية عشر

الصفحة الثالثة عشر
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الصفحة السادسة عشر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الصفحة 21






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]


عدل سابقا من قبل ملكة الاحزان في الأحد 27 نوفمبر 2011, 7:15 pm عدل 9 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com

كاتب الموضوعرسالة
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


عدد المساهمات : 12667
تاريخ التسجيل : 10/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 9:41 pm

أطلع ياسيد برة
ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة


انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 26
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 24271
تاريخ التسجيل : 02/03/2009




مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 9:52 pm



ربنا يستر يارب

هههههههههههههههههههههههه








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 9:56 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
أطلع ياسيد برة
ههههههههه



مش طالع

هو انا قاعد في بيتكو

ههههههههههههههههههه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:00 pm


وبعدين انا مش خايفة اووووووووى
عالية فية صفات كتير حلووووووووووة طبعا
وصفات مش حلو بس مش كتير
وعامل مؤثرها قلبها مش عقلها
وكفاية انها قمر المنتدى


لو مش دخلت منتدى تانى
طبعا انتووووووا عارفين لية









[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:01 pm

اقتباس :
هو انا قاعد في بيتكو

ههههههههههههههههههه

ماشى ياأبو لسان طويل هههههههه

الدور عليك

ومش هسيب حاجة خاااااااااااااااااااااااااااالص








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
future flower
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة


انثى
عدد المساهمات : 5823
العمر : 24
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : شعبة عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 8836
تاريخ التسجيل : 09/08/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:16 pm

اقولك على حاجه
انا كنت متوقعه انك مش حتعرفى تجبينى صح اوى
بس فعلا كل كلمه قولتيها صح جداااا
ما عادا العصبيه
ع فكره انا عصبيه جدا بس عندى قدره على كتم عصبيتى داخلى



بس انتى كروتى زى ماقولتى الحاجات الحلوه
كملى وقولى الى مش حلوه عشان انا بهتم بيها اكتر
ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:17 pm

ههههههههههههههه

عادي وايه يعني








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:29 pm

اقتباس :

بس فعلا كل كلمه قولتيها صح جداااا


بس عارفة صح جدااااااااااا

لية

لان لما بكتب راى فى حد
بكون واثق ان كل كلمة قولتها صح اووووى
وصعب اكتب حاجة حتى لو شاكة انها غلط
بنسبة ضئيلة
واكيد انا مش حقول كل حاجة
واكيد بردة انى مش حعرف كل حاجة عن كل عضو
الا اذا كان شخص قريب منى اوى


اقتباس :
ما عادا العصبيه
ع فكره انا عصبيه جدا بس عندى قدره على كتم عصبيتى داخلى

على فكرة كنت متوقعة انك هتقولى كدة

وانا عارفة انك عصبية
واى شخص الا من رحم ربى
يوجد لدية عصبية
ولكن تختلف من شخص للاخر
وانتى نسبة عصبية عندك ضئيلة جدا
بمعنى انك مش بتتعصب بسهولة
وزى ماقلتى انك بتقدرى تكتمى فى عصبيتك
فى دة شى جميل جدا
ان يكون عندك الصبر
والتحمل
وعدم اظهار غضبك
وهذا ماكنت اقصدة
عشان كدة رفض اذكر خالص العصبية فى شخصيتك
اما انك تقولى انك عصبية جداااااااااا
مش حصدق
لان مستحيل شخص يكون عصبى جدا
ويقدر يتحكم

زى مابتقولى









[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:32 pm

صلحي الكلام بقي

خلاص متحاوليش جات اوت منك دي

هههههههههههههههه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:33 pm

اقتباس :
صلحي الكلام بقي

خلاص متحاوليش جات اوت منك دي

هههههههههههههههه


ههههههههههه
اة منك ياااااااااااااااض

عيب عليكى

انت تعرف عنى كدة

وقلت لك اطلع برة








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:35 pm

خلاص متحاوليش

هو كل ما اقول الصراحه

تقولي اطلع بره

هههههههههههههه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:36 pm

اقتباس :

بس انتى كروتى زى ماقولتى الحاجات الحلوه
كملى وقولى الى مش حلوه عشان انا بهتم بيها اكتر
ههههههههههههههههه
بلاش طمع بقى

ههههههههههه

حلوة اوى كدة








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:39 pm

اقتباس :
خلاص متحاوليش

هو كل ما اقول الصراحه

تقولي اطلع بره

هههههههههههههه

ههههههههههههه
ياربى

صراحة اية

ماهى عالية قالت كل
الا قلت صح جداا

ماعدا العصبية

وانا يهمنى رايها فقط

خليك انت من الجمهور شاهد بس

ههههههههه واركن على جنبى







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:46 pm

هههههههههههههههه

ماشي هعديها المره دي







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فتاة النيل
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد المساهمات : 2555
العمر : 26
المزاج : الحمد لله في كل حال
الجامعة : جامعات خاصة
الكلية : معاهد
الفرقة : الثانية
الشعبة : حاسب الى
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 3793
تاريخ التسجيل : 03/03/2011


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:51 pm

خلاص بقى يا عيال ما تتعركوش
هضربكو برااااحه هههههههههههههههههه






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 10:55 pm

اخرجى يااختى منها
دور عليكى انتى كمان
ومش حسيبك هههههههههههههههه

العضو الجديد

سيد








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
wantedMan
مشرف قسم المناقشات الجادة
مشرف قسم المناقشات الجادة


ذكر
عدد المساهمات : 5587
العمر : 26
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : محاسبة
المحافظة : البحيرة
المدينة : ايتاي البارود
نقاط : 8698
تاريخ التسجيل : 02/12/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 11:01 pm

لا بنخاف ولا بنكش

ههههههههههههههههههه







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ربي
..إسقي أمي الفرح دون إكتفاء..!!فإني أحبها فـلا تــريني فيهـا بـأســا يبكينـي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فتاة النيل
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد المساهمات : 2555
العمر : 26
المزاج : الحمد لله في كل حال
الجامعة : جامعات خاصة
الكلية : معاهد
الفرقة : الثانية
الشعبة : حاسب الى
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 3793
تاريخ التسجيل : 03/03/2011


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 11:17 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:
اخرجى يااختى منها
دور عليكى انتى كمان
ومش حسيبك هههههههههههههههه

العضو الجديد

سيد

اخص عليكي يا سمر
وانا الي دخله افك
هههههههههههههههه
على راي المثل خيرا تعمل تلاقي سمر
هههههههههههههههههههه








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فتاة النيل
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد المساهمات : 2555
العمر : 26
المزاج : الحمد لله في كل حال
الجامعة : جامعات خاصة
الكلية : معاهد
الفرقة : الثانية
الشعبة : حاسب الى
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 3793
تاريخ التسجيل : 03/03/2011


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 11:18 pm

يلا يا سيد منتظرينك






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   السبت 14 مايو 2011, 11:22 pm

سيد موافق

الصبر بقى

بكرة ان شاء الله لو عرفت أفتح






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة


انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 26
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 24271
تاريخ التسجيل : 02/03/2009




مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 11:07 am


منتظرينك يختي








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
future flower
مشرفة سابقة
مشرفة سابقة


انثى
عدد المساهمات : 5823
العمر : 24
العمل/الترفيه : القراءه
المزاج : تمام الحمد لله
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : شعبة عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 8836
تاريخ التسجيل : 09/08/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 11:20 am

صح برضو

اهى دى الاراء ولا بلاش
هههههههههههههههههههه




مين هنا سيد
ههههههههههههههههه
خدى راحتك ياملكه وقولى كل الى عندك
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 4:01 pm

اقتباس :
صح برضو

اهى دى الاراء ولا بلاش
هههههههههههههههههههه
اية رايك
ياااااااقمرى
تمام تمام

اقتباس :

مين هنا سيد
ههههههههههههههههه
خدى راحتك ياملكه وقولى كل الى عندك
هههههههههههههه

لالالالالالا مش تقلقى ياقمرى
انا مش هسيب حاجة خالللللللللللللللص







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
ملكة الاحزان
نائب المدير
نائب المدير


انثى
عدد المساهمات : 12667
العمر : 27
العمل/الترفيه : مدرسـة
المزاج : اللهم لك الحمد
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : عامة
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
نقاط : 16916
تاريخ التسجيل : 10/08/2008


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 4:02 pm

اقتباس :

منتظرينك يختي

حاضر ياماما
بليل ان شاء الله







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


يا إلهيً لا تحرمنيْ مطلبي !
فـَ أنتّ وحدك من يعلم , كيف أنسجُ أحلامًي كل ليلة
و أنامُ على أملِ تحقيقها في الصباح !
أؤمن كثيراً بأن المساحة الفاصلة بين y]الحلم والواقع]
وبين ]السماء والأرض] مجرد .. "دعاء"•[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://malket-elahzan.yoo7.com
أمير بكلمتى
نائب المدير
نائب المدير


ذكر
عدد المساهمات : 19601
العمر : 29
العمل/الترفيه : ALUMNUS
المزاج : عالى جدا
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : خريج
الشعبة : ACCOUNTING
المحافظة : البحيرة
المدينة : DAMANHOUR
نقاط : 23212
تاريخ التسجيل : 05/04/2009


مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 8:43 pm

ف أنتظار الراء عن سيد






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ليه يا دنيا بتاخدى منّا أعز الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بسمة أمل
مراقبة
مراقبة


انثى
عدد المساهمات : 21839
العمر : 26
العمل/الترفيه : القراءه والنت
المزاج : عاااااادي
الجامعة : جامعة الأسكندرية
الكلية : كلية الآداب
الفرقة : خريج
الشعبة : اجتماع
المحافظة : البحيرة
المدينة : edkou
نقاط : 24271
تاريخ التسجيل : 02/03/2009




مُساهمةموضوع: رد: رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء   الأحد 15 مايو 2011, 8:45 pm


ادينا بالليل اهوه








[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ثقّ بأن : كُل شيء تفقده , تكسب شيئاً آخر مكانه !
فعلاً , ليس شيئاً آخر فقط بل أجمل و أجمل بكثير مما فقدته

:
:


! :
قلوَبنآ . . لم يعّذبهاَ أحد هيّ عَذبت : نفسُهاِ عندمّآ تحِب / مْن ليَس لهُآ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] عيناك بصري * همسة عتاب [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رأى ملـــــكة الأحزان على جميع الأعضاء
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 28انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور :: «۩۞۩-ركن المنتديات العامة-۩۞۩» :: القسم العام-
انتقل الى: