منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا ومرحبا بكم معنا في منتدى طلاب كلية التجارة بدمنهور
إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا كنت عضو في المنتدى فتكرم بالضغط على زر الدخول وتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحباً بك يا زائر - ونرحب بالعضو الجديد Yasmina

الرئيسيةالبوابةالأحداثالمنشوراتأحدث الصورالتسجيلدخول
تاريخ/ساعة اليوم : الخميس 28 مارس 2024, 11:50 am

عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء )

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eslam0100
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
eslam0100

ذكر
الجامعة : جامعة طنطا
الكلية : كلية اللغة العربية
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه
المحافظة : البحيرة
المدينة : دمنهور
عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) 800341355

عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) Empty
مُساهمةموضوع: عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء )   عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 6:39 pm

عايز كارتين علشان اجيب نتيجة كلية تجاره الفرقه ال 3

اللى معاه كارت زياده ومش عايزين هزار

او ابعتلى على الخاص

تمن الكارتين 15 جنيه

اول طلب ليا فى المنتدى
EgyMan
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
EgyMan

ذكر
العمل/الترفيه : Designer
المزاج : دمى خفيف شوية النهرده
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الثالثة
الشعبة : لسه
المدينة : ملكش دعوه يا عم انت هتناسبنى
عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) 800341355

عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء )   عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 10:15 pm

اوعى يا بنى يتنصب عليك ههههههههه خد بالك والله لو كنت شوفت رسالتك بدرى كنت جيبتلك الكارتين واخدت بدلهم عشرة جنية تمنهم يلا بقه يوم الخميس هكون هناك ان شاء الله
YouniS HamdY
نائب المدير
نائب المدير
YouniS HamdY

ذكر
العمل/الترفيه : بدور والله
المزاج : زفت زفت زفت
الجامعة : جامعة دمنهور
الكلية : كلية التجارة
الفرقة : الرابعة
الشعبة : محاسبه وافتخر
المدينة : شيراخيت

مُساهمةموضوع: رد: عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء )   عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء ) Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 10:32 pm

يتم غلق الموضوع

وللتواصل يرجى ارسال رساله خاصه لصاحب الموضوع
https://damcommerce.yoo7.com

عايز كارتين للنتيجه وخد مكانهم رصيد 15 جنيه ( ارجوا الاهتمام من المشرفين والاعضاء )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا والاعضاء وهواك
» روسيا تجمد رصيد حامل اللقب عند صفر
» على كل اب وام الاهتمام بهذه الامور
» موضوع مهم جدا للمناقشه ارجوا الدخول
» (°-°)____كيف تستفيد من عضويتك بالمنتدي (هام جدا ارجوا الاطلاع)___(°-°)